MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 51 to 75 of 101
  1. #51
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by davinci View Post
    Ik vraag mij ook af of die gasten van mixfight het nieuws nakijken?
    K-1 gaat naar USA. LA, New York? Waarom niet een topic over al die niet betaalde vechters van K-1?
    K-1, miljoen dit en dat maar ze hebben 30 miljoen schuld!!!!!!
    Kan dit zo maar admins?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Wat zouden wij hier als crew dan van moeten vinden? Reply slaat kant nog wal en volgens mij heeft Justinian al in een andere topic hier uitgebreider op gereageerd.
    Commentaar op vooringenomenheid slaat inderdaad nergens op maar wat ik bedoelde is dat er in een topic over K1 in de usa gespamt wordt voor een glory evenement. En wat mij betreft zouden jullie de heer Davinci wel even tot de orde kunnen roepen. Er zijn er voor minder gebant hier.

  3. #53
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Commentaar op vooringenomenheid slaat inderdaad nergens op maar wat ik bedoelde is dat er in een topic over K1 in de usa gespamt wordt voor een glory evenement. En wat mij betreft zouden jullie de heer Davinci wel even tot de orde kunnen roepen. Er zijn er voor minder gebant hier.
    x1

    Tip aan Davinci: http://ernohannink.nl/controleer-je-...je-publiceert/

  4. #54
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    249
    vCash
    126000

    Default

    Boon; we weten inmiddels dat je een geldhoer bent okay?
    hebben die d-films serieus wat opgeleverd trouwens? betwijfel het..
    Je zou de K-1 dankbaar moeten zijn ondanks dat ze je nog geld schuldig zijn.
    Dankzij de k-1 is golden glory en zijn vechters groot geworden.. en die zielige faggot
    maar zeiken over wat geld, zucht............. wat een zielige figuren daar zeg.
    vechters worden dankzij k-1 megasterren die overal aan de bak kunnen.....!
    en dan het lef hebben om te gaan zeiken over een paar salarissen. sjongejonge

    GET OVER IT BASSIE.

  5. #55
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  6. #56
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    148
    vCash
    126000

    Default

    Sorry mensen van GG jullie maken je wel een beetje belachelijk met jullie reacties. Was altijd een GG fan maar ben daar snel op terug gekomen sinds ik hier de laatste tijd jullie reacties lees.

  7. #57
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    249
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    een geldhoer?

  8. #58
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    178
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Wat zouden wij hier als crew dan van moeten vinden? Reply slaat kant nog wal en volgens mij heeft Justinian al in een andere topic hier uitgebreider op gereageerd.
    Overduidelijk is davinci mr boon en hij heeft al een account bas boon maar jullie bannen hem niet volgens mij was petrosan118 voor dat gebant.

  9. #59
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    126
    vCash
    126000

    Default

    [QUOTE=jake phuk;1137945]Boon; we weten inmiddels dat je een geldhoer bent okay?
    hebben die d-films serieus wat opgeleverd trouwens? betwijfel het..
    Je zou de K-1 dankbaar moeten zijn ondanks dat ze je nog geld schuldig zijn.
    Dankzij de k-1 is golden glory en zijn vechters groot geworden.. en die zielige faggot
    maar zeiken over wat geld, zucht............. wat een zielige figuren daar zeg.
    vechters worden dankzij k-1 megasterren die overal aan de bak kunnen.....!
    en dan het lef hebben om te gaan zeiken over een paar salarissen. sjongejonge

    GET OVER IT BASSIE.

    Ik heb wel een eigen mening over Boon en de K-1

    Natuurlijk heeft de K-1 en vechters trainers en managers samen voor gezorgd dat het een succes werd. En metname toen Boon de K-1 op SBS 6 bracht begon het echt groot te worden in Nederland.
    Maar het is de K-1 en de hebberige yakuza wolven die geen belasting betalen, zijn gaan dreigen, Pride en K-1, daar kun je de "megasterren" niet de schuld van geven, het verrotte management van de K-1 heeft dat aan zichzelf te danken die ellende in Japan.
    Als Boon dan met investeerders komen die ver over een jaar na data heel normaal gewoon de vechters en trainers 100% van hun openstaande geld geeft ( niet van de k-1 maar van de nieuwe investeerder) dan kun je daar alleen maar bewondering van hebben, D producent of niet.
    Zeiken over een paar salarissen, kijk even hoeveel ongenoegen en problemen al dit gezeik met K-1 heeft veroorzaakt en de president van K-1 maar rondvliegen in een prive vliegtuig en met een bruine kop van de schechellen eilanden de volgende truken doos opengooien

    Het is het schandalige gedrag van het K-1 management om vechters die op contract meer als een jaar geleden hebben gevochten maar de helft aan te bieden en dan ook nog eens een select groepje maar wel met grote hoofdprijzen gaan zwaaien.
    Of Boon een geldwolf is weet ik niet, tja het is een D film producent en hij spendeert misschien te weinig geld aan zijn film producties klaarblijkenlijk.
    Maar hij heeft er een aantal op zijn naam staan ( D films) dus het zal wel goed gaan. Iemand een geldwolf noemen die de financiele problemen van andere oplost is geen goeie benaming, lijk mij meer een soort van filantroop.

    Maar goed wat weet ik van dit soort zaken ben maar een simpele uitvinder en ijsvisser.

    Jij hebt nogal problemen met die Boon he? Misschien moet je ook eens gaan vissen en je niet zo druk maken over de activiteiten van D producenten, is beter voor je gezondheid.

    Wikipedia Filantroop: is iemand die zijn of haar tijd, geld of inspanningen gebruikt om anderen te helpen
    Last edited by davinci; 31-03-2012 at 03:55.

  10. #60
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    249
    vCash
    126000

    Default

    Boontje, een aantal vechters hun verdiende geld geven is goed, erg goed.
    maar ga nou niet doen alsof jij en Glory daar zelf niet indirect beter van zijn geworden.
    tevreden vechters in de stal leveren geld op en als jij ze niet tevreden houd
    lopen ze rustig weg naar de concurrent.

    Maar goed, zo heel verkeerd doe je het niet met GG.
    maar je blijft een zielig figuur.

    Als de k-1 straks weer gezond is ben ik benieuwd wat saki en zimmerman
    zullen denken. zullen ze weglopen Bassie? Ik denk zelf dat Glory zal buigen,
    en flink ook. En wat wil Saki het liefst? de Glory world series winnen of de K-1?

    Vergeet Hollywood en de Glory world series okay? Laat die galas
    toch lekker over aan Simon, de man met het plan. Simon is ook een
    geldwolf dat is duidelijk, maar hij doet het met klasse.

  11. #61
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    131
    vCash
    126000

  12. #62
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    een geldwolf met klasse?

    Thanks K1 power voor het verhaal van Liverkick.

  13. #63
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    131
    vCash
    126000

    Default

    Wat ik wel toonaangevend/jammer vind is de duidelijk te merken invloed uit een 'bepaalde hoek';

    Elk klein flutnieuwtje en veelal stomme highlightfilmpjes worden op de portal geplaatst, maar als er een substantiele aankondiging door K-1 wordt gedaan, acht het beheer van "Dé vechtsport site van de Benelux" het niet noodzakelijk om hier ook maar een minimale vermelding van te doen. Iets met belangenverstrengeling en integriteit. Straks komen er nog slotjes op topics die de naam K-1 bevatten in het kader van "transpirantie"

  14. #64
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by K1power View Post
    Wat ik wel toonaangevend/jammer vind is de duidelijk te merken invloed uit een 'bepaalde hoek';

    Elk klein flutnieuwtje en veelal stomme highlightfilmpjes worden op de portal geplaatst, maar als er een substantiele aankondiging door K-1 wordt gedaan, acht het beheer van "Dé vechtsport site van de Benelux" het niet noodzakelijk om hier ook maar een minimale vermelding van te doen. Iets met belangenverstrengeling en integriteit. Straks komen er nog slotjes op topics die de naam K-1 bevatten in het kader van "transpirantie"
    Heel veel organisaties doen aankondigingen, maar wat staat er nu concreet? Wanneer is de eerste show en wat zal de line-up worden? Alle persberichten en aankondigingen interesseert de meeste mensen vrij weinig.

  15. #65
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    onzin wou je beweren dat de naam K1 nog steeds hetzelfde is? Cropop vocht laatst tegen Sefo op K1 final fight. Tegenwoordig staat overal k1 op. K1 final 16 in China ging niet door. K1 hier K1 daar het is niet de naam maar de vechters en de partijen. Wat is nou K1 zonder Saki Kharitonov Zimmerman Schilt Aerts Verlinden? Noem het dan anders want nu worden fans keer op keer teleurgesteld met nieuws wat niet doorgaat of niet klopt.

  16. #66
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    datums en matchups willen we horen

  17. #67
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    249
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    onzin wou je beweren dat de naam K1 nog steeds hetzelfde is? Cropop vocht laatst tegen Sefo op K1 final fight. Tegenwoordig staat overal k1 op. K1 final 16 in China ging niet door. K1 hier K1 daar het is niet de naam maar de vechters en de partijen. Wat is nou K1 zonder Saki Kharitonov Zimmerman Schilt Aerts Verlinden? Noem het dan anders want nu worden fans keer op keer teleurgesteld met nieuws wat niet doorgaat of niet klopt.
    Ghita, Spong, Gerges, Manhoef, Karaev....
    Tja, het feestje zal idd niet compleet zijn zonder Saki and Zimmerman, maar Aerts is op zich klaar. En Schilt
    mag van mij gaan ijsvissen, als die maar bij de k-1 wegblijft.

    En dan heb je geluk dat Badr aan het boksen is.

  18. #68
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    131
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Heel veel organisaties doen aankondigingen, maar wat staat er nu concreet? Wanneer is de eerste show en wat zal de line-up worden? Alle persberichten en aankondigingen interesseert de meeste mensen vrij weinig.
    Dat vind ik een vrij gewaagde uitspraak gezien onderstaande.


    Ik denk dat het de mensen veel meer interesseert dan bijvoorbeeld de Rampage Jackson Highlight. Jouw reactie bevestigt mijn eerdere uitspraak alleen maar meer.

    Quote Originally Posted by micha
    onzin wou je beweren dat de naam K1 nog steeds hetzelfde is? Cropop vocht laatst tegen Sefo op K1 final fight. Tegenwoordig staat overal k1 op.
    Klopt, veel namen willen meeliften op de enorme status die het K-1 label met zich meebrengt, echter zijn er maar weinig in staat iets neer te zetten wat daarvan in de buurt komt. Dat gezegd hebbende vond ik de K1 final fight als het evenement wat alle kijkcijfers in Rusland brak vorige week. Ik hoef me niet te schuilen achter de menigte van de massa, maar als je alle grote vechtsportfora gaat bekijken op het internet zie je dat over dat evenement veel meer wordt/werd gepraat als over het Glory evenement van de vorige week.Bovendien is waar we het nu over hebben het echte K-1 label en niet een of andere kleinschalige organisator die ook maar op een poster "K1" erbij zet.

    Quote Originally Posted by micha
    K1 final 16 in China ging niet door. K1 hier K1 daar het is niet de naam maar de vechters en de partijen.
    Zoals Kharitonov vs Mark Miller bedoel je? Niemand ontkent dat er bij K-1 veel dingen fout zijn gegaan anders was deze 'nieuwstart' niet nodig geweest (zie mijn eerdere link). Dat gezegd hebbende zal Glory als evenement zijnde nooit en te nimmer K-1 het water kunnen reiken. Waarom deed Bas Boon dan recent anders nog zo hard zijn best om die rechten te krijgen? Ik denk gewoon dat er iemand op zijn ijsvissende pik is getrapt.

    Quote Originally Posted by micha
    Wat is nou K1 zonder Saki Kharitonov Zimmerman Schilt Aerts Verlinden?
    Je had een sterker argument als je Kharitonov niet had opgenoemd, want die stelt staand niets voor. Respect voor Mark Miller en zijn verhaal, maar op A-klasse kickboxniveau heeft hij nog minder te zoeken dan Kharitonov.

    Aerts gaat vroeg of laat stoppen en hoewel ik hem liever zijn carriere had zien beëindigen in K-1 heeft hij zijn keuze gemaakt en zullen het toch niet meer dan een paar wedstrijden zijn die hij nog vecht. Ook niet echt een argument naar mijn mening. Verlinden heeft naar mijn weten (nog) niet in de K-1 gevochten, dus per definitie kan K-1 hem dan ook nog niets missen want ze hebben hem nooit gehad.

    Dan blijven er over Schilt, Saki en Zimmerman en inderdaad, die kan de K-1 heel erg goed gebruiken. Het is dan ook mijn mening dat die jongens gewoon bij de K-1 moeten gaan vechten tegen de absolute top.

    Wat is Glory zonder mannen als Ghita? Glory heeft een aantal grote namen onder contract staan nu, maar de algehele lineup van K-1 vechters vind ik persoonlijk sterker.

    Quote Originally Posted by micha
    Noem het dan anders want nu worden fans keer op keer teleurgesteld met nieuws wat niet doorgaat of niet klopt.
    Ik heb mijn punt gemaakt. Alleen de tijd zal het ons kunnen leren, maar ik kijk deze ontwikkelingen mbt K-1 positief tegemoet.

  19. #69
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    manen als Ghita en spong horen eigenlijk in het Glory rijtje dan is het feest compleet. Als iedereen K1 op de poster zet is het eind zoek. K1 is K-done lijkt mij. Ik wil eerst weleens een line-up zien en een datum.
    Je ziet het GLory 70 kilo tournooi toch? Denk je dat de HWlijst net zo mooi wordt aangevuld als de -70? ik denk namelijk van wel mensen als Aerts zijn getekend vanwege hun bekendheid. Laten we wel wezen MR K1 vecht niet bij de K1 maar bij Glory en er zullen nog meer namen volgen.
    Last edited by micha; 31-03-2012 at 15:17.

  20. #70
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    K1 heeft een ding dat GG niet heeft en dat is naamsbekendheid. Verder is het nog een puinhoop maar dat kan snel veranderen.

  21. #71
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    K1 heeft een ding dat GG niet heeft en dat is naamsbekendheid. Verder is het nog een puinhoop maar dat kan snel veranderen.
    idd K1 zie ik overal. Weet jij nog wat nou de K1 is en wie er gewoon K1 op zijn poster zet.

  22. #72
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    131
    vCash
    126000

    Default

    Spijkerharde tegenargumenten, daar heb ik niks tegen in te brengen

  23. #73
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Ghita en Spong zijn echt topvechters waar ik graag naar naar kijk. Ik ben dus benieuwd naar een line-up met de rest .

  24. #74
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Het zou mooi kunnen werken als bijvoorbeeld de beste van de k1 tegen de beste van glory gaan na de toernooien oid, maar gezien de opgeblazen ego's zie ik dat niet gebeuren.

  25. #75
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Nou ik ben daar niet op tegen hoor maar ik weet niet hoe je dat wilt aanpakken omdat biede kampen hun eigen uitzendrechtenmensen hebben. goed idee maar lastig ten uitvoer te brengen. ik zie geen van beide partijen als mensen met opgeblazen ego's

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •