MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 10 of 10
  1. #1
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    9
    vCash
    126000

    Default interviews toernooi vechters A1 World Combat Cup

    Naam: Melvin Wassing
    Bijnaam: /
    Geboortedatum: 16-08-1991
    Sportschool: Calmaro Gym
    Wedstrijden: 5 a wedstrijden
    Gewonnen: 3
    Verloren: 2
    Onbeslist: 0
    KO’s: 2 (Tko)

    1.Hallo Melvin vertel eens iets over jezelf, waar kom je vandaan, waar train je, wat voor werk doe je? Mijn naam is Melvin Wassing, 20 jaar oud. Ben momenteel woonachtig in Heerlen waar ik ook geboren en getogen ben. Ik train dagelijks bij Calmaro gym te Helmond. Momenteel volg ik de opleiding juridisch.

    2.je stond op de laatste 32 in België tegen Hicham Moujtahid hoe vond jij de partij gaan?
    Alles is naar planning verlopen. Heb me goed kunnen voorbereiden en heb me goed kunnen concentreren op de partij. De partij was gelukkig snel afgelopen doordat mijn tegenstander hard op een knie van mij belande

    3.Je staat op 7 april laatste 16 tegen Jesus di Samedo hoe ga jij zorgen dat je deze tegenstander verslaat om weer stap dichterbij de 10,000 euro te komen
    Ik heb geen strategie of iets voor mijn partijen. Ik ga gewoon mijn eigen spelletje spelen. Ik weet wel dat deze jongen veel en constante druk blijft zetten.

    4.Wat doe je qua voorbereiding voor aankomende partij?
    Mijn voorbereiding is zoals elke partij 3 ochtenden banen zwemmen, 2 ochtenden kracht en conditietraining en de rest van de avonden gewoon boks/kickboks trainingen.

    5.Wat zijn je plannen na het toernooi
    Ik heb verder geen plannen na dit toernooi. zijn wel bezig met een partij in Duitsland maar voor de rest staat er bewust niks op het programma zodat ik goed kan rusten. Verder komt waarschijnlijk wel een MMA partij aan en natuurlijk blijf ik erbij (prof) boksen na het toernooi.

    6.Als laatste vraag als je het toernooi wint dan ben 10,000 euro rijker wat ga je ermee doen?
    hahaha Lekker op vakantie met mijn vriendin en kindje . voor de rest zou ik het eigenlijk niet weten ...
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    9
    vCash
    126000

    Default

    Naam: Pietje heesbeen


    Bijnaam: /


    Geboortedatum: 26-01-84


    Sportschool: north side sports / Balans


    Wedstrijden: 5 A partijen


    Gewonnen: 3


    Verloren: 2


    Onbeslist: 0


    KO’s: 0





    1. Hallo Pietje vertel eens iets over jezelf, waar kom je vandaan, waar train je, wat voor werk doe je?


    'Hallo ik ben Pietje Heesbeen, 28 jaar en kom uit TIlburg. Ik ben sinds een jaar weer volop aan het trainen. Ik ben full time bezig met thaiboksen geef zelf les in Tilburg bij North side sports. Ik kom uit voor Balans.'





    2. je stond op de laatste 32 in België tegen Bihes Bakarat uit Duitsland, hoe vond jij de partij gaan?


    'Bihes is een goede knokker, maar ik won na een extra ronde op punten dus voor mij ging het prima'.





    3. Je staat op 7 april laatste 16 tegen Redouane Boukerch hoe ga jij zorgen dat je deze tegenstander verslaat om weer stap dichterbij de 10,000 euro te komen


    'Dit is een rematch, de vorige keer had ik verloren. Dit word een harde knok partij in Eindhoven 7 April. Ik kijk er naar uit. Train twee keer per dag op mezelf goed voor te bereiden'.





    4. Wat doe je qua voorbereiding voor aankomende partij?


    'Dagelijks twee keer trainen. We kennen elkaar, dus ik weet wat ik kan verwachten'.





    5. Wat zijn je plannen na het toernooi


    'Nog geen partijen vast staan voor zo ver ik weet'.





    6. Als laatste vraag als je het toernooi wint dan ben 10,000 euro rijker wat ga je ermee doen?


    'Ik ga eerst eens lekker met mijn vrouw en dochter op vakantie! Daarna zie ik het wel. Ik wil verder nog een paar mensen bedanken. Mijn sponsoren North Side Sports in Veghel, Bedrijfswagens Tilburg, de mensen die elke dag met mijn bezig zijn om me voor te bereiden op het toernooi en deze op mijn naam te zetten. En uiteraard mijn vrouw en dochter'.

  3. #3
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Holland, where the fuck you from?
    Posts
    126
    vCash
    126000

    Default

    Nice!! Interviews altijd leuk om te lezen. Ik mis alleen een paar foto's, als ik opbouwende kritiek mag leveren

  4. #4
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Atlijd leuk! bedankt!
    Be a Warrior, not a Worrier

  5. #5
    Join Date
    May 2009
    Location
    Tilburg
    Posts
    373
    vCash
    126000

    Default

    Pietje, Pietje, Pietje!!!! Komt goed Maat!!!

    Hyram!!!

  6. #6
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    9
    vCash
    126000

    Default


    Naam: Redouane Boukerch
    Bijnaam: Mokthar
    Geboortedatum: 15-01-1991
    Sportschool: Team Gunyar
    Wedstrijden: 10 profpartijen
    Gewonnen: 7
    Verloren: 3
    Onbeslist: 0
    KO’s: 0
    1. Hallo Redouane vertel eens iets over jezelf, waar kom je vandaan, waar train je, wat voor werk doe je?
    Hallo ik ben Redouane Boukerch ik kom uit Best, ik train bij Team Gunyar ik studeer nog en en kickboks full time

    2. je stond op de laatste 32 in België tegen Martin Benton hoe vond jij de partij gaan?
    De partij liep goed naar mijn gevoel ik heb mijn eigen spel kunnen spelen en wist zo de winst te behalen.

    3. Je staat op 7 april laatste 16 tegen Piet Heesbeen hoe ga jij zorgen dat je deze tegenstander verslaat om weer stap dichterbij de 10,000 euro te komen.
    Ik ga zoals alle partijen voor alles of niets en als ik deze partij heb gewonnen wat ik dus ga doen dan is die toernooi van mij

    4. Wat doe je qua voorbereiding voor aankomende partij?
    Zoals altijd zo hard mogelijk trainen 5 a 6 keer in de week trainen veel sparren om scherp te staan en doe veel aan conditie werken

    5. Wat zijn je plannen na het toernooi?
    Zover ik weet staat er nog niks vast dus na het toernooi gewoon hard trainen en zodra school afgelopen is lekker op vakantie.

    6. Als laatste vraag als je het toernooi wint dan ben 10,000 euro rijker wat ga je ermee doen?
    Geen idee zien we dan wel haha

  7. #7
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    9
    vCash
    126000

    Default

    de vorige interviews kan ik helaas niet meer bewerken, maar zal vanaf nu bij ieder interview een foto plaatsen bedankt voor de tip!

  8. #8
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Echt leuk zulke interviews. Wil ik wel vaker zien. Dank je wel.

  9. #9
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    9
    vCash
    126000

    Default



    Naam: Buray Bozaryilmaz

    Bijnaam: Kameeltje
    Geboortedatum: 01-05-1990
    Sportschool: Team-Gunyar
    Wedstrijden: A-Class - 15
    Gewonnen: 12
    Verloren: 2
    Onbeslist: 1
    KO’s: 4


    1. Hallo …... vertel eens iets over je eigen, waar kom je vandaan, waar train je, wat voor werk doe je? Merhaba ik ben Buray Bozaryilmaz. 21 jaar, woon in Best (Eindhoven) Naast kickboksen werk ik bij de Rabobank. En train bij Team-Gunyar, Ali en Suleyman Gunyar in Eindhoven.


    2. Je stond op de laatste 32 in België tegen ….. hoe vond jij de partij gaan? Ik stond 17-maart (Turnhout) tegen Bulut Ozcan (Duitland). Vond het lekker gaan, deed gewoon me ding. Stond zeer op sniper! En wist zo de winst te behalen. Dopg.


    3. Je staat op 7 april laatste 16 tegen ….. hoe ga jij zorgen dat je deze tegenstander verslaat om weer stap dichterbij de 10,000 euro te komen. Ik vecht tegen Hassan Hamzzoui. Hoe??? Dat hou ik liever voor me. OORLOG garandeer ik jullie!


    4. Wat doe je qua voorbereiding voor aankomende partij? Train dagelijks 2x per dag, jogg 3 keer in de week, werk aan me conditie snelheid…. gewoon me dingetjes aanslijpen.


    5. Wat zijn je plannen na het toernooi. Ik heb nog wat partijen staan na het toernooi. Na de zomer wil ik de -67 klasse ingaan knallen Insallah.


    6. Als laatste vraag als je het toernooi wint dan ben 10,000 euro rijker wat ga je ermee doen? Van 10 naar de 0 Genieten… Met me vrouwtje en 7 kindertjes hahah

  10. #10
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    9
    vCash
    126000

    Default



    Naam: Joury Smans


    Bijnaam: Rauwe Douwer

    Geboortedatum: 29-09-1986

    Sportschool: Team Iron Breda

    Wedstrijden: 37

    Gewonnen:22

    Verloren:14

    Onbeslist:1

    KO’s:10

    1. Hallo …... vertel eens iets over je eigen, waar kom je vandaan, waar train je, wat voor werk doe je?

    Ben Joury Smans 25 jaar en kom uit Breda.. Ik train olv Nadire Lahrech bij Team Iron... Verder train ik af en toe ook in de ochtenden met Nicky Hemmers (GGB) en bij Budokai Breda. Momenteel heb ik geen vast werk en ben ik mijn HBO opleiding aan het afronden.

    2. je stond op de laatste 32 in België tegen Daan Hoefs hoe vond jij de partij gaan?

    Daan viel op het laatste moment in, respect daarvoor maar echt een partij is het niet geworden. De partij was heel snel voorbij en heb gedaan wat ik moest doen.

    3. Je staat op 7 april laatste 16 tegen Khalid Larifi hoe ga jij zorgen dat je deze tegenstander verslaat om weer stap dichterbij de 10,000 euro te komen

    Ik ga gewoon voor de winst, doe wat ik altijd doe, naar voren vechten! wordt gewoon weer een slooppartij..

    4. Wat doe je qua voorbereiding voor aankomende partij?

    Het zelfde als altijd; keihard trainen, lopen en gezond leven.

    5. Wat zijn je plannen na het toernooi

    Eerst maar eens zien hoe het toernooi verloopt, hoop nog wel een hoop mooie partijen te kunnen vechten in de toekomst, zowel in Nederland als in het buitenland.

    6. Als laatste vraag als je het toernooi wint dan ben 10,000 euro rijker wat ga je ermee doen?

    Ik ben van het eerst zien dan geloven.. Dus eerst het toernooi maar eens zien te winnen en etc.. dan wil deze vraag nog wel een keer beantwoorden

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •