MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 42 of 42
  1. #26
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    158
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    jongens, als je iets negatiefs zegt over een vechter van GG ben je een GG hater en ben je bevooroordeeld, dat is nu wel duidelijk lijkt me.

    Als ik me niet vergis en goed herinner is Frans de vader van Robbie en begrijp ik ook dat hij het opneemt voor zijn zoon. Ik heb de partij niet gezien, maar vind het wel jammer dat als je iets zegt over iemand van GG je altijd die standart gezeik over je krijgt.
    Frans is in ieder geval niet de vader van Robbie, wie hij wel is weet ik niet. De vader van Robbie Hageman is Theo Hageman.

    Ik wacht op de beelden voordat ik verder een uitspraak doen over de partij. Iemand al beelden?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    5
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sluwe Fox View Post
    Frans is in ieder geval niet de vader van Robbie, wie hij wel is weet ik niet. De vader van Robbie Hageman is Theo Hageman.

    Ik wacht op de beelden voordat ik verder een uitspraak doen over de partij. Iemand al beelden?

    Beter eerst de beelden bekijken, dat zouden meer mensen hioer moeten doen..
    Hageman pakte slim zijn puntjes terwijl zulic drukkend naar voren bleef komen maar weinig scoorden.
    Heb de beelden overigens al gezien

    zullen snel online staan neem ik aan

  3. #28
    Join Date
    Oct 2011
    Location
    Nederland (Limburg)
    Posts
    66
    vCash
    126000

    Default

    Vind wel heel raar dat er ineens een account Hans10 & Ozay99 (Accounts die vandaag 1 April zijn) aangemaakt en die beide hun eerste post hierop maken en die heel toevallig beide aanwezig waren op Battle Of The South...
    Ruikt naar 1 gebruiker met meerdere accounts!!!

    Nogmaals niets tegen GG, maar dat bullshit verhaal van Hans ("kan ik me voorstellen, gg wint alles van calmaro en zijn beide uit helmond") WTF?? en dan maar zeiken dat GG altijd de gebete hond is en zij altijd benadeeld worden??
    Wie heeft er op dit moment een NL & Europees Kampioen WFCA MMA!! CALMARO!!!

  4. #29
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    5
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by SuzukiGsxr View Post
    Vind wel heel raar dat er ineens een account Hans10 & Ozay99 (Accounts die vandaag 1 April zijn) aangemaakt en die beide hun eerste post hierop maken en die heel toevallig beide aanwezig waren op Battle Of The South...
    Ruikt naar 1 gebruiker met meerdere accounts!!!

    Nogmaals niets tegen GG, maar dat bullshit verhaal van Hans ("kan ik me voorstellen, gg wint alles van calmaro en zijn beide uit helmond") WTF?? en dan maar zeiken dat GG altijd de gebete hond is en zij altijd benadeeld worden??
    Wie heeft er op dit moment een NL & Europees Kampioen WFCA MMA!! CALMARO!!!
    MMA ja misschien en die zijn volgens mij beide niet gewonnen van ggh?
    haha
    en dat die vandaag is aangemaakt, is wel nodig met deze onzin kritieken van jou heb maar 1 account, normaal reageer ik niet eens op internet, maarja 1 april he d8 zal is gek doen en voor de gein een account aanmaken.

    Daarnaast zijn mijn posts wel serieus ingevuld.x

  5. #30
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    5
    vCash
    126000

    Default

    jij hebt wel allang een account maar ook maar 22 posts ook toevallig?? maakt niks uit vriend truste en de groeten aan je kampioenen in Calmaro..

    Twan nu wel van 3 boys verloren uit Hellimond, tayfun Moreno en Hageman en alle 3 heeeeel dik verloren.

    weltrusten en slaap lekker

  6. #31
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Zoals ik al vaker gezegd heb tegen en over mensen van GG : Mensen zien het talent en de kwaliteit van jullie vechters echt wel in, probeer alleen niet altijd iedereen te hypen en probeer objectief te blijven. Iedereen gunt het Hageman, alleen de manier hoe er weer gepost wordt door aanhangers/groupies van GG komt Hageman en GG niet ten goede. Als Hageman binnenkort een keer verliest, en ja dat komt steeds dichterbij, dan worden jullie en Hageman erop teruggepakt...En dat is zonde want Hageman kan hier zelf niks aan doen, zijn fans veroorzaken dit...

  7. #32
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Heerlen
    Posts
    43
    vCash
    126000

    Default

    ik ken beide vechters en vind als ik heel eerlijk ben dat Leo de partij gewonnen had na 3 rondes al, zowiezo al omdat het over k1 regels ging..

    en wat een bullshit over het gehaat van ggh naar calmaro toe.. welke van de 3 ggh vechters die van Twan hebben gewonnen zijn van eigen kweek???? en waarom gaan er zo snel mensen weg daar???

  8. #33
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    6
    vCash
    126000

    Default

    KLOPT EN BIJ MORENO GING SNEL EN GOED HET LIGT UIT BIJ TWAN

  9. #34
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    6
    vCash
    126000

    Default

    KLOPT EN BIJ MORENO GING SNEL EN GOED HET LIGT UIT BIJ TWAN EN ALLEEN OP DEZE MANIER KUN JE ALLE DISCUSSIES VOOTKOMEN

  10. #35
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    42
    vCash
    126000

    Default

    frans is inderdaad niet de vader van robbie hageman maar wel overigens de vader van antoine van lierop een van de grootse opkomende talent hier in helmond. frans is een aardige kerel maar wel met een groot GG hart en dat is zijn goedrecht natuurlijk maar iedereen hier in helmond die vechtsport volgt weet dat je met frans niet over een partij moet praten waar een GG vechter zojuist heeft gevochten want hij kan nooit objectief zijn. overigens heb ik de partij ook gezien en vond ik echt niet dat Zelic de partij naar zich heeft toegetrokken over 3 rondes en 4e ronde sprak voor zich. maar ik moet wel zeggen dat robbie inderdaad wel een paar keer is goed is weggekomen door een jury. blijkbaar moet deze grote talent hoe dan ook ongeslagen blijven voor die hype waar sommige mee bezig zijn. je ziet het trouwens in de top van het internationale boksen ook regelmatig!

  11. #36
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Robbie moet ze gewoon ko slaan dan is er geen discussie mogelijk

  12. #37
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    14
    vCash
    126000

    Default

    Het lijkt mij de bedoeling dat we inhoudelijk in discussie dienen te gaan over de partij van Robbie vs Zulic. Ik heb deze partij live mogen aanschouwen en zal hierbij argumenten proberen te geven waarom ik vind dat de uitslag van de jury in deze terecht is. Laat ik voorop stellen dat beiden heren goed aan mekaar gewaagd waren en dat het erg close was.
    Zulic vocht vooruit en maakte alleen maar gebruik van zijn bokstechnieken, variatie met trappen en knieen heeft hij absoluut geen kaas van gegeten. We moeten niet vergeten dat beiden heren een kickbokspartij hebben gevochten en geen bokspartij. Mensen krijgen al snel de indruk dat de vooruitvechtende vechter ook bij voorbaat de winst zal krijgen. De partij van afgelopen zaterdag was een perfect voorbeeld van een intelligent vechtende Robbie die weliswaar achteruit vocht, maar zuivere treffers maakten met stoten, trappen en heel veel knieen naar het lichaam. De reden dat beiden heren veelvuldig in de clinch terecht kwamen had te maken met het feit dat Zulic alleen de weg naar voren kent, het lijkt me dan ook logisch en erg slim van Robbie om hem op te vangen, vast te houden, 1 knie te geven en weer los te laten bij interuptie van de scheids. Mijns inziens was de partij al na 3 rondes beslist in het voordeel van Robbie, maar doordat het erg close was kan ik met de jurybeslissing goed leven. In de extra ronde vocht Robbie erg slim en maakte op het juiste moment de juiste treffers. Veelvuldige lichaamstrappen naar het lichaam, binnenkant lowkicks waardoor Zulic een aantal keren op de grond belandde en het feit dat Robbie voor mij sterker overkwam etc waren voor mij redenen waarom de ronde unaniem naar Robbie is gegaan. Het was zeker een zware partij voor beiden heren, zeker close maar zeker verdiend!

  13. #38
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    148
    vCash
    126000

    Default

    Ik was ook aanwezig op BOTS en ik had Leo naar 3 rondes als duidelijke winnaar. Het verbaasde me dat er een 4e ronde kwam, maar ook die gaf ik aan Leo. Vooraf had ik overigens verwacht dat Robbie de pot zou pakken. Ik denk niet dat het publiek zo reageerde omdat het een GG-vechter was. Ik denk dat men eerder pro GG is dan anti eerlijk gezegd.

  14. #39
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    of het nou door gg komt of niet maar accepteer het nou maar en leef ermee
    enigste grote nadeel aan kickboxen is dat het een sport is met een jury
    niet dat ik geen respect met jury,s heb en zou het ook niet op een andere manier kunnen doen
    maar ik ben het best vaak niet met ze eens de een kijkt meer naar het ene dan de ander.
    wat ik van de party heb gezien robbie was technischer maar vond leo meer doen harder werken en robbie vaker raken dan robbie hem raakte in mijn ogen gelukkig voor robbie was ik geen jury

    nog wat over robbie is een groot talent maar wat is de onverslagen lijst waard met geboef en gesmokkel
    is die jongen zo goed zet hem tegen iemand neer die hem echtr kan laten zweten
    ik praat over een miles simson ,malic groenenberg of een andere echte beuker die je komt opeten

  15. #40
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Limburg
    Posts
    1.426
    vCash
    126000

    Default

    Ik was ook aanwezig en was ook van mening dat Leo gewonnen had na 3 rondes en ook de 4e ronde vond ik hem beter. Geef wel eerlijk toe dat ik meer verstand heb van MMA dan van K1/Thaiboksen.

    Was een mooie pot en beide vechters hebben goed gevochten en het was close.
    Weet niet waarom de supporters van GGH menen dat wij Limburgers een pact ofzo tegen ze hebben gesloten maar het valt me op dat ze wel erg graag en snel in die slachtoffer rol kruipen.
    Aoki - Hellboy - Gomi - Diaz Bros - GSP - Sonnen - Barnett

  16. #41
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Als ik even het topic bekijk dan zie ik dat bijna iedereen aangeeft dat robiie onterecht gewonnen heeft.
    De enige die dat niet zeggen, zijn de topicstarter, die altijd post dat robbie gewonnen heeft, en 2 nieuw aangemaakte accounts. Daarnaast weer een hoop "wij zijn glory en wij zijn geweldig, lekker puh" gehalte. Overigens zou glory ook eens moeten kijken naar hun eigen vechters, zie bijvoorbeeld jackie dings, die blijkbaar niet eens op een persconferentie normaal kan doen.

    @frans je zet jezelf voor schut zo, je wordt een tweede basboon.

  17. #42
    Join Date
    Oct 2011
    Location
    Nederland (Limburg)
    Posts
    66
    vCash
    126000

    Default

    Jah maar frans hoor je niet over hoe Jacky zich gedraagd! Want GG is geweldig, ze zijn het beste! en ze doen nooit wat fout!!

    Krijg intussen van zo een fans/aanhangers de kots,
    Dit soort mensen verzieken de sfeer binnen het kickboksen/mma.
    Als je als fan niet normaal kunt doen of reageren blijf dan bloos van de gala's weg zodat andere fans die zich wel kunnen gedragen hier geen last van hebben en maak teams zoals GG en vechters zoals Robbie niet de dupe van dom gelul en domme uitspraken

    ush...

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •