MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 42
  1. #1
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    145
    vCash
    126000

    Default Robbie Hageman(GG/Siam) wint van Leo Zulic en blijft ongeslagen

    Robbie Hageman GGH/Siam wint van Zulic en blijft ongeslagen

    De 20 jarige Robbie Hageman van GGH/SIAM vocht gisteren zijn 8 A partij en wist ook deze te winnen en blijft ongeslagen,

    Er was volgens de jury een extra ronde nodig, ik vond dat Robbie al had gewonnen maar de vierde ronde was duidelijk voor Robbie en werd unaniem als winnaar uitgeroepen.

    Knappe prestatie van de 20 jarige Hageman tegen de 25 jarige ervaren Leo Zulic.

    Zulic is een hele sterke vechter die onlangs nog het WMC Best of the west full MT tournooi
    won (-67,won de finale van Delon Carrilho).
    Verder is hij IKBF Europees kampioen.
    Deze overwinning is voor Hageman echt een opsteker..winst op een aansprekende internationale tegenstander,erg knap!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Oct 2011
    Location
    Nederland (Limburg)
    Posts
    66
    vCash
    126000

    Default

    Robbie duidelijk gewonnen na 3 rondes?? (extra ronde niet nodig)
    hebben we hetzelfde gevecht gezien!! sorry hoor maar Leo was toch echt wel de betere hoor.
    Persoonlijk een aanfluiting van de WFCA hoor door Hageman hier als winner uit te roepen!

    Dat Robbie maar met zijn cadeau gelukkig is, want als je op zo een manier na de 8-0 gedragen moet worden stelt
    zo een record geen kut voor!!
    Ik zeg ook niet dat hij er geen klote van bakt!!! want ben ook niet tegen een topvechter als hem,
    maar vanavond was Leo de betere!!!

  3. #3
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Zijn er beeelden zodat we ons seigen oorrdeel kunnen wellen?

  4. #4
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    145
    vCash
    126000

    Default Robbie

    Robbie heeft een mooie lijst met goede tegenstanders gehad voor een opkomende 20 jarige. De afgunst tegen Golden Glory zal altijd zo blijven. Ik denk dat Robbie al de 8 partijen heeft gekregen. HaHa
    Ik snap dat je voor Leo bent, mag ook, maar om zo te reageren op een sympathieke vechter als Robbie en ook te schelden k.. vind ik zeer kinderachtig en een minderwaardig naar Robbie. Jij vind Leo gewonnen en ik vind Robbie. Maar doe dit niet over de rug van Leo of Robbie. Ik denk dat deze 2 vechters meer respect hebben dan jij. Maar het valt niet mee als een 25 jarige europeesch kampioen verliest van een broekje van net 20.

    Quote Originally Posted by SuzukiGsxr View Post
    Robbie duidelijk gewonnen na 3 rondes?? (extra ronde niet nodig)
    hebben we hetzelfde gevecht gezien!! sorry hoor maar Leo was toch echt wel de betere hoor.
    Persoonlijk een aanfluiting van de WFCA hoor door Hageman hier als winner uit te roepen!

    Dat Robbie maar met zijn cadeau gelukkig is, want als je op zo een manier na de 8-0 gedragen moet worden stelt
    zo een record geen kut voor!!
    Ik zeg ook niet dat hij er geen klote van bakt!!! want ben ook niet tegen een topvechter als hem,
    maar vanavond was Leo de betere!!!

  5. #5
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Met alle respect, maar ook ik (en meerdere mensen waar ik mee was) vonden niet dat Robbie deze partij gewonnen had.
    Dat kon je ook duidelijk horen na afloop.
    Ik dacht dat het een wedstrijd op K-1 regels was, als dat zo was had Robbie op zijn minst een openbare waarschuwing moeten krijgen voor het constant opzoeken van de clinch, al dan niet punten aftrek.
    Robbie is een talent en vecht heel scherp maar dit is een uitslag die op zijn minst discutabel genoemd mag worden.
    Fighting is poetry in motion

  6. #6
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Frans12 View Post
    Robbie heeft een mooie lijst met goede tegenstanders gehad voor een opkomende 20 jarige. De afgunst tegen Golden Glory zal altijd zo blijven. Ik denk dat Robbie al de 8 partijen heeft gekregen. HaHa
    Ik snap dat je voor Leo bent, mag ook, maar om zo te reageren op een sympathieke vechter als Robbie en ook te schelden k.. vind ik zeer kinderachtig en een minderwaardig naar Robbie. Jij vind Leo gewonnen en ik vind Robbie. Maar doe dit niet over de rug van Leo of Robbie. Ik denk dat deze 2 vechters meer respect hebben dan jij. Maar het valt niet mee als een 25 jarige europeesch kampioen verliest van een broekje van net 20.
    Frans wil jij aub niet zo stiekem steken?
    Want ik vind dit ook niet sympathiek. Gefeliciteerd met Robbie en we wachten de beelden af.

  7. #7
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    40
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by SuzukiGsxr View Post
    Robbie duidelijk gewonnen na 3 rondes?? (extra ronde niet nodig)
    hebben we hetzelfde gevecht gezien!! sorry hoor maar Leo was toch echt wel de betere hoor.
    Persoonlijk een aanfluiting van de WFCA hoor door Hageman hier als winner uit te roepen!

    Dat Robbie maar met zijn cadeau gelukkig is, want als je op zo een manier na de 8-0 gedragen moet worden stelt
    zo een record geen kut voor!!

    Wij waren met vrienden gisteravond op het gala BOTS,supermooi gala en een mooie zaal,maar ik vond en ik denk de halfe zaal publiek dit een slechte uitslag die duitser Leo had zwaar gewonnen na 3 ronde,het lijkt wel dat die Robbie een hand boven het hoofd wordt gehouden omdat die van GG is bah bah schandalig,wacht maar op de beelden dan zullen jullie het ook zien beste sportfans...!
    Ik zeg ook niet dat hij er geen klote van bakt!!! want ben ook niet tegen een topvechter als hem,
    maar vanavond was Leo de betere!!!

  8. #8
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    40
    vCash
    126000

    Default

    Wij waren met vrienden gisteravond op het gala BOTS,supermooi gala en een mooie zaal,maar ik vond en ik denk de halfe zaal publiek dit een slechte uitslag die duitser Leo had zwaar gewonnen na 3 ronde,het lijkt wel dat die Robbie een hand boven het hoofd wordt gehouden omdat die van GG is bah bah schandalig,wacht maar op de beelden dan zullen jullie het ook zien beste sportfans...!

  9. #9
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Ik zat dus ringside bij dit gevecht...

    Als Robbie de winst had gekregen na de eerste 3 rondes dan had ik dat kunnen begrijpen. Maar die extra 4e ronde was mijns inzien voor Leo die meer druk zette. Robbie clinchte veel in de 4e ronde en dit was nu eenmaal op k1 regels.

    Neemt niet weg dat het een puik gevecht was. Respect voor beide knokkers.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  10. #10
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    IK wil eerst de video zien welke bond was dit?

  11. #11
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    WFCA
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  12. #12
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Robbie Hageman is een topper die er ook zeker gaat komen. Ik heb de partij niet gezien, ben ook zeer benieuwd naar de beelden. Ook zou ik Hageman graag willen zien tegen Maiki Karathanasis. Hageman is 20, Maiki is 21...GG tegen Carbin...Hageman 8-0 in de A-klasse en Maiki 7-1 in de A-klasse (verloren van Ramzi na 5 rondes). Wordt gegarandeerd vuurwerk! Denk dat Maiki dan met de winst naar huis gaat! Welke promotor maakt dit mogelijk?

  13. #13
    Join Date
    Oct 2011
    Location
    Nederland (Limburg)
    Posts
    66
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb niet gezegd dat ik tegen golden glory ben of tegen Robbie Hageman!!!
    En dat jij mij reactie kinderachtig en minderwaardig vind is jou mening. alle respect voor!!
    maar als jij (fan van robbie) niet kunt toegeven dat deze partij (na mijn mening en schijnbaar meerdere) een cadeau was voor robbie ben jij fout bezig.
    Robbie en Leo zijn beide uitmuntende vechters en hebben ook een mooie partij neergezet,
    en Robbie komt er ook wel met zijn talent, maar gisteren van Leo gewoon de betere en dan was Robbie met zijn 7-1 record er toch ook wel gewoon in de top gekomen!!
    Iedere top vechter verliest wel een keer!! daarmee worden ze sterker (en zoals men zegt je moet eerst leren verliezen voor je kunt winnen!!)

    Quote Originally Posted by Frans12 View Post
    Robbie heeft een mooie lijst met goede tegenstanders gehad voor een opkomende 20 jarige. De afgunst tegen Golden Glory zal altijd zo blijven. Ik denk dat Robbie al de 8 partijen heeft gekregen. HaHa
    Ik snap dat je voor Leo bent, mag ook, maar om zo te reageren op een sympathieke vechter als Robbie en ook te schelden k.. vind ik zeer kinderachtig en een minderwaardig naar Robbie. Jij vind Leo gewonnen en ik vind Robbie. Maar doe dit niet over de rug van Leo of Robbie. Ik denk dat deze 2 vechters meer respect hebben dan jij. Maar het valt niet mee als een 25 jarige europeesch kampioen verliest van een broekje van net 20.

  14. #14
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    123
    vCash
    126000

    Default

    Ik zat ook ringside en mijn mening: Robbie had al verloren na de eerste 3 ronden laat staan na die vierde.

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  16. #16
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    145
    vCash
    126000

    Default Robbie

    Ik ben een fan van Robbie dat is duidelijk en heb vandaag met veel mensen naar zijn video gekeken, robbie is veel completere en trapt veel meer. Leo loopt vooruit en bokst, maar maakt te weinig punten. Het grootste gedeelte van de zaal was er van overtuigd dat Robbie had gewonnen. Leo had veel publiek bij, woont net bij de grens en kunnen niet goed tegen verlies. Maar je weet de haat tegen GG blijft groot en daar moeten ze zelfs een 20 jarige voor hebben. Maar op mixfight ben je voor of tegen GG en dat is jammer. WFCA is in mijn ogen een eerlijke bond en laten Robbie niet zomaar winnen, ik zou ook niet waarom ze dat zouden doen.
    Robbie laat ze lullen jij hebt 8 partijen gewonnen en bereid je voor op je volgende wedstrijd op Slamm. Toch knap dat je daar als opkomende vechter mag staan, of staat hij hier ook alleen maar omdat hij Robbie heet. HaHa.


    Quote Originally Posted by micha View Post
    zijn er al beelden?

  17. #17
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    IK heb de partij niet gezien dus ik kan er niet over oordelen maar WFCA staat niet echt bekend als een bond met goede jury leden.

    http://www.youtube.com/watch?v=ByrLLWzxsDU

  18. #18
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    123
    vCash
    126000

    Default

    Frans je hebt wel een heel roze kleur bril op of niet?
    Robbie had niet als winnaar uit geroepen mogen daar.

  19. #19
    Join Date
    Oct 2011
    Location
    Nederland (Limburg)
    Posts
    66
    vCash
    126000

    Default

    Frans, Volgens mij heb je een plank voor je hoofd met GG erop!!
    nogmaals ik heb niets tegen golden glory. Ben geen Fan/team genoot van Leo!
    Maar ben wel iemand die van mooie, eerlijke en harde gevechten houd!!
    Golden Glory is een geweldig team voor de vechters zoals ik op battle of the south hebben kunnen zien.
    Robbie is ook een geweldige vechter!
    ik heb dus ook niets tegen hun!!
    Maar volgens K1 regels mag er ook niet clinchen niet!! dat zoekte Robbie erg veel op!
    Dat kun je niet ontkennen!! want dan bekijk de beelden nogmaals.
    Leo was zoals je zelf aangeeft de vooruit vechtende vechter!!

    Ik hoop alleen voor Robbie, dat ie op Slamm zijn overwinning wel verdient!!
    Over dat WFCA een eerlijke bond is??
    daar geef ik geen mening over! dat ze in het verleden toch wel vaker een fout hebben
    gemaakt in beslissingen? laten we daar maar ieder een eigen mening over hebben!!

    Quote Originally Posted by Frans12 View Post
    Ik ben een fan van Robbie dat is duidelijk en heb vandaag met veel mensen naar zijn video gekeken, robbie is veel completere en trapt veel meer. Leo loopt vooruit en bokst, maar maakt te weinig punten. Het grootste gedeelte van de zaal was er van overtuigd dat Robbie had gewonnen. Leo had veel publiek bij, woont net bij de grens en kunnen niet goed tegen verlies. Maar je weet de haat tegen GG blijft groot en daar moeten ze zelfs een 20 jarige voor hebben. Maar op mixfight ben je voor of tegen GG en dat is jammer. WFCA is in mijn ogen een eerlijke bond en laten Robbie niet zomaar winnen, ik zou ook niet waarom ze dat zouden doen.
    Robbie laat ze lullen jij hebt 8 partijen gewonnen en bereid je voor op je volgende wedstrijd op Slamm. Toch knap dat je daar als opkomende vechter mag staan, of staat hij hier ook alleen maar omdat hij Robbie heet. HaHa.

  20. #20
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by Frans12 View Post
    Ik ben een fan van Robbie dat is duidelijk en heb vandaag met veel mensen naar zijn video gekeken, robbie is veel completere en trapt veel meer. Leo loopt vooruit en bokst, maar maakt te weinig punten. Het grootste gedeelte van de zaal was er van overtuigd dat Robbie had gewonnen. Leo had veel publiek bij, woont net bij de grens en kunnen niet goed tegen verlies. Maar je weet de haat tegen GG blijft groot en daar moeten ze zelfs een 20 jarige voor hebben. Maar op mixfight ben je voor of tegen GG en dat is jammer. WFCA is in mijn ogen een eerlijke bond en laten Robbie niet zomaar winnen, ik zou ook niet waarom ze dat zouden doen.
    Robbie laat ze lullen jij hebt 8 partijen gewonnen en bereid je voor op je volgende wedstrijd op Slamm. Toch knap dat je daar als opkomende vechter mag staan, of staat hij hier ook alleen maar omdat hij Robbie heet. HaHa.
    Ik ben geen fan van beide vechters, kwam daar met een neutrale blik op de partij in tegenstelling tot jou.
    Als je al toegeeft dat je een fan van Robbie bent kán je deze partij niet objectief beoordelen.
    Het grootste gedeelte van de zaal was er níet van overtuigd dat Robbie had gewonnen, alleen van onze kant vanaf de vloer riep de helft boe, en dat waren allemaal GracieBarra/Calmaro aanhangers.
    De fans van Leo zaten tribune.
    En dit heeft helemaal niks met haat tegen GG of Robbie te maken, te makkelijk om die slachtofferrol aan te nemen.
    Fighting is poetry in motion

  21. #21
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    9
    vCash
    126000

    Default

    Ik reageer normaal nooit maar zie toch veel galas en zat toevallig ook vip. Je zegt de groep van calmaro riep boe, kan ik me voorstellen, gg wint alles van calmaro en zijn beide uit helmond. er waren veel toeschouwers uit duitsland en limburg, allemaal tegen hageman. Ik kom ergens anders vandaan en ben ook niet bevooroordeeld. Bij deze sport heb je altijd discussie maar de jury beslist. jammer dat jullie hier niet mee kunnen omgaan. Hageman is in mijn ogen completer dan zulic en wint in mijn ogenterecht, ik begrijp in jullie ogen niet. Proficiat robbie met je overwinning en deze was meer dan terecht.


    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Ik ben geen fan van beide vechters, kwam daar met een neutrale blik op de partij in tegenstelling tot jou.
    Als je al toegeeft dat je een fan van Robbie bent kán je deze partij niet objectief beoordelen.
    Het grootste gedeelte van de zaal was er níet van overtuigd dat Robbie had gewonnen, alleen van onze kant vanaf de vloer riep de helft boe, en dat waren allemaal GracieBarra/Calmaro aanhangers.
    De fans van Leo zaten tribune.
    En dit heeft helemaal niks met haat tegen GG of Robbie te maken, te makkelijk om die slachtofferrol aan te nemen.

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by haas10 View Post
    Ik reageer normaal nooit maar zie toch veel galas en zat toevallig ook vip. Je zegt de groep van calmaro riep boe, kan ik me voorstellen, gg wint alles van calmaro en zijn beide uit helmond. er waren veel toeschouwers uit duitsland en limburg, allemaal tegen hageman. Ik kom ergens anders vandaan en ben ook niet bevooroordeeld. Bij deze sport heb je altijd discussie maar de jury beslist. jammer dat jullie hier niet mee kunnen omgaan. Hageman is in mijn ogen completer dan zulic en wint in mijn ogenterecht, ik begrijp in jullie ogen niet. Proficiat robbie met je overwinning en deze was meer dan terecht.
    Thanks het wordt nu een stuk duidelijker

  23. #23
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by haas10 View Post
    Ik reageer normaal nooit maar zie toch veel galas en zat toevallig ook vip. Je zegt de groep van calmaro riep boe, kan ik me voorstellen, gg wint alles van calmaro en zijn beide uit helmond. er waren veel toeschouwers uit duitsland en limburg, allemaal tegen hageman. Ik kom ergens anders vandaan en ben ook niet bevooroordeeld. Bij deze sport heb je altijd discussie maar de jury beslist. jammer dat jullie hier niet mee kunnen omgaan. Hageman is in mijn ogen completer dan zulic en wint in mijn ogenterecht, ik begrijp in jullie ogen niet. Proficiat robbie met je overwinning en deze was meer dan terecht.
    Je leest niet goed, ik zei Gracie Barra/Calmaro.
    Gracie Barra zit van Maastricht tot Oss en alleen deze groep, los van Calmaro had al meer dan 100 kaarten verkocht.
    Het is nogal ver gezocht om te zeggen dat omdat deze groep veel kaarten verkocht ze allemaal tegen hageman waren.
    Sterker nog, ik weet wel zeker dat 9 van de 10 niet eens weten wie hageman is, Gracie Barra is BJJ/MMA.

    Maar die slachtofferrol past GG goed, blijf er vooral gebruik van maken.
    "ooh wat zijn we zielig oo wat haten ze ons allemaal oo wat kunnen ze slecht tegen hun verlies".
    Te triest
    Last edited by lopez86; 01-04-2012 at 22:19.
    Fighting is poetry in motion

  24. #24
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    jongens, als je iets negatiefs zegt over een vechter van GG ben je een GG hater en ben je bevooroordeeld, dat is nu wel duidelijk lijkt me.

    Als ik me niet vergis en goed herinner is Frans de vader van Robbie en begrijp ik ook dat hij het opneemt voor zijn zoon. Ik heb de partij niet gezien, maar vind het wel jammer dat als je iets zegt over iemand van GG je altijd die standart gezeik over je krijgt.
    Home mtk-gym.nl


  25. #25
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    5
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by bangkokfighter View Post
    Wij waren met vrienden gisteravond op het gala BOTS,supermooi gala en een mooie zaal,maar ik vond en ik denk de halfe zaal publiek dit een slechte uitslag die duitser Leo had zwaar gewonnen na 3 ronde,het lijkt wel dat die Robbie een hand boven het hoofd wordt gehouden omdat die van GG is bah bah schandalig,wacht maar op de beelden dan zullen jullie het ook zien beste sportfans...!
    Omdat die van Golden Glory is wint die alles? dat is dus echte onzin!
    Hij heeft deze partij na mijn mening gewonnen omdat het de betere vechter was. Wel trappen maakte! en ook knieen maakte! zulic bokste alleen..

    Zulic was een kop kleiner en kwam elke keer laag in, onder de arm van Hageman door. Natuurlijk krijg je dan een clinch situatie, maar ik denk dat de schuld aan beide was Zulic kwam te laag in en Hageman bewaarde niet genoeg zijn afstand.

    al met al toch een terechte winnaar Hageman. Na de 4de ronde unaniem.
    En de wfca bestaat gewoon uit een goede onpartijdige jury, snap ook niet waarom ze hageman het voordeel van de twijfel zouden geven over zulic..

    was gewoon terechte uitslag!

    Oeshh!!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •