MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 39 of 39
  1. #26
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    wtf
    weet je wat het gekke is, ik zie jou dat doen met GG vechters..
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  2. #27
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Nee, want pro wrestling is compleet in scene gezet, en voetbal niet. Voetbal is een veel toegankelijkere sport, de drempel om eraan mee te doen ligt veel lager op meerdere gebieden. Je hoeft bijvoorbeeld niet 300.000 kilo te wegen, je kunt het op het pleintje voor de deur doen met je vriendjes vanaf jonge leeftijd, voetballers leiden een leven dat veel mensen begerenswaardig vinden (geld, lekker wijf, niet heel hard trainen vergeleken bij andere sporten) en zo zijn er zoveel redenen te bedenken waarom het logisch is dat voetbal voor meer mensen meer aantrekkingskracht heeft. Het wij-gevoel dat een voetbalclub oplevert zie je ook niet terug in het pro wresling. Een voetbalclub representeert een stad of een land, het is heel makkelijk voor mensen zich ermee te identificeren. Dat zal moeilijker gaan met een of andere papzak die zich de begrafenisondernemer noemt.

    Ik hou overigens zelf niet van voetbal hoor. Duurt me veel lang en de kans dat je een gare wedstrijd ertussen hebt zitten is me te groot.
    dat is natuurlijk een onzin argument... tuurlijk is het in scene gezet en voetbal niet, maar jij vind toch ook films bijvoorbeeld goed en absoluut niks? dat is het zelfde als dit. En buiten Europa is voetbal echt niet populair hoor, dus vergeet het maar met die pleintjes in de US want geloof mij, daar doen de jongeren dan Backyard wrestling. Voetbal club representeert een stad / land? gelul want in de "stads teams" spelen vaak meer mensen die niet eens uit die stad komen om maar een voorbeeld te noemen Maar goed, ieder zn mening maar je moet wel realistisch blijven.
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  3. #28
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Limburg
    Posts
    1.426
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The_Rock View Post
    Pro wrestling is een prachtige show, maar alleen wanneer echte talenten bezig zijn zoals: The Rock, Brock Lesnar, Triple H, Undertaker etc. De rest is garbage.

    Zij vertellen een verhaal in hun match, en je moet het niet zien als nep vechten. Je moet het zien als een Film met 1-take. Dus als je dit nep vindt, dan moet je films ook niet kijken.

    Toen The Rock won van John Cena, en toen Brock lesnar terug kwam, gilde in als een meisje. De ambient en de explosie van de publiek is prachtig om te zien.
    x2 eindelijk iemand die het snapt
    Het is veel meer dan nep vechten het draait ook om de story-lines die opbouwen naar confrontaties.
    Zie het een beetje als een soapserie voor mannen: rivaliteit, verraad, affaires, plot twists en confrontaties maar dan zonder te veel zoetsappigheid maar met een extra portie lomp geweld.

    Ik volg het tegenwoordig niet meer maar als ik filmpjes kijk kan ik nog steeds wel enthousiast worden. Het commentaar en het publiek sleept je gewoon mee in het moment.
    Aoki - Hellboy - Gomi - Diaz Bros - GSP - Sonnen - Barnett

  4. #29
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    jammer dat de meerderheid hier te "nuchter" voor is, en idd beetje hypocriet want films / serie's bekijkt men wel
    Maar ja, ieder zijn ding. Ik ga het dit jaar in ieder geval weer wekelijks volgen qua Raw, The Rock nog 1 keer voor de titel wilt gaan en Lesnar die weer terug is.
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  5. #30
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    Is toch te gek hoe het publiek reageert, zie hier vorig jaar toen The Rock terug kwam, vrij onbekend zefs op het web dus bijna echt onverwacht. zie: http://youtu.be/h8ejiG5-BtA

    Te gek gewoon!
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  6. #31
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by Italian*Berlusconi* View Post
    dat is natuurlijk een onzin argument... tuurlijk is het in scene gezet en voetbal niet, maar jij vind toch ook films bijvoorbeeld goed en absoluut niks? dat is het zelfde als dit. En buiten Europa is voetbal echt niet populair hoor, dus vergeet het maar met die pleintjes in de US want geloof mij, daar doen de jongeren dan Backyard wrestling. Voetbal club representeert een stad / land? gelul want in de "stads teams" spelen vaak meer mensen die niet eens uit die stad komen om maar een voorbeeld te noemen Maar goed, ieder zn mening maar je moet wel realistisch blijven.
    Nee.
    Dat argument met films slaat kant nog wal. Het gaat niet om wat ik vindt, maar om wat men over het algemeen vindt, en waarom dat zo is. Want jij geeft aan niet te begrijpen waarom voetbal populair is, waar die aantrekkingskracht vandaan komt.

    De drempel ligt lager bij voetbal om er aan mee te doen. Voetbal is een veel oudere sport dan pro wrestling. Het is een meer gevestigde sport. Pro wrestling past voornamelijk bij de Amerikaanse cultuur, voetbal is wereldwijd ingeburgerd. Dat zijn allemaal hele voor de hand liggende redenen.
    En ja, mensen identificeren zich met een bepaalde stad en het team dat daar voor uit komt, en het maakt niet uit of die mensen die in dat team spelen uit die stad komen, het gaat erom dat ze die stad vertegenwoordigen. Het maakt ook niet uit of de mensen die zich met die stad verbonden voelen er daadwerkelijk wonen, het gaat om wat zij voelen.

    Daarnaast is voetbal de populairste sport op aarde. Zoek het maar eens op, iedereen weet dat eigenlijk wel, maar je kunt het altijd opzoeken voor het geval je het bent vergeten. Kijk, op dit grafiekje zie je bijvoorbeeld al dat de populariteit zich zeker niet alleen tot Europa beperkt:




    En lees hier maar eens wat over de populairste sporten in de VS. Pro wrestling zit daar niet tussen. Het staat niet eens in de top vijf. http://wiki.answers.com/Q/How_do_pro..._in_popularity

    Dus, wat realistisch blijven betreft denk ik dat dat vooral voor jezelf opgaat. Mij maakt het allemaal niet uit. Zoals ik eerder al zei hou ik helemaal niet van voetbal, en ook niet van pro wrestling. Ik heb er allemaal geen belang bij. Jij wel, jij vindt het belangrijk. Daarom zie jij het niet realistisch.

  7. #32
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Nee.
    Dat argument met films slaat kant nog wal. Het gaat niet om wat ik vindt, maar om wat men over het algemeen vindt, en waarom dat zo is. Want jij geeft aan niet te begrijpen waarom voetbal populair is, waar die aantrekkingskracht vandaan komt.
    Ben ik het wederom niet mee eens, wat men over het algemeen vind over voetbal geldt grotendeels enkel in Europa (leuk voorbeeld trouwens met dat voetbal, je ziet wat voor discussie dat los brengt). Leuk dat grafiekje maar geloof mij, als je in bijvoorbeeld de US over soccer begint dan krijg je bij 8 van de 10 personen iets in de richting van "it's gay", zelf steeds mee geconfronteerd als ik daar ben omdat het hier zo populair is, maar het mij eigenlijk geen moer doet dat hele voetbal niet. Wel om zelf soms een potje te spelen, maar niet om er helemaal tijd voor te maken en er voor te gaan zitten. En idd ik begrijp niet waar de aantrekkingskracht vandaan komt, en zal het waarschijnlijk nooit begrijpen net zoals jij mijn argumenten niet zal begrijpen / ondersteunen qua pro wrestling.

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    De drempel ligt lager bij voetbal om er aan mee te doen. Voetbal is een veel oudere sport dan pro wrestling. Het is een meer gevestigde sport. Pro wrestling past voornamelijk bij de Amerikaanse cultuur, voetbal is wereldwijd ingeburgerd. Dat zijn allemaal hele voor de hand liggende redenen.
    En ja, mensen identificeren zich met een bepaalde stad en het team dat daar voor uit komt, en het maakt niet uit of die mensen die in dat team spelen uit die stad komen, het gaat erom dat ze die stad vertegenwoordigen. Het maakt ook niet uit of de mensen die zich met die stad verbonden voelen er daadwerkelijk wonen, het gaat om wat zij voelen.
    Prowrestling komt uit Japan, overgewaaid naar de US, daarom zijn in die landen ook sporten als Boksen / MMA populair. Voetbal is naar mijn idee echt niet wereldwijd ingeburgerd, zie mijn vorige reactie, maar voornamelijk in Europa en Zuid Amerika. En dus zijn het hypocriete mensen die zo verbonden zijn met de ploeg uit hun stad en 1 van de redenen dat ik jaren geleden gestopt ben met kijken, zit amper een Alkmaarder in AZ volgens mij...

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Daarnaast is voetbal de populairste sport op aarde. Zoek het maar eens op, iedereen weet dat eigenlijk wel, maar je kunt het altijd opzoeken voor het geval je het bent vergeten. Kijk, op dit grafiekje zie je bijvoorbeeld al dat de populariteit zich zeker niet alleen tot Europa beperkt:
    Nee.

    leuk.


    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    En lees hier maar eens wat over de populairste sporten in de VS. Pro wrestling zit daar niet tussen. Het staat niet eens in de top vijf. http://wiki.answers.com/Q/How_do_pro..._in_popularity

    Dus, wat realistisch blijven betreft denk ik dat dat vooral voor jezelf opgaat. Mij maakt het allemaal niet uit. Zoals ik eerder al zei hou ik helemaal niet van voetbal, en ook niet van pro wrestling. Ik heb er allemaal geen belang bij. Jij wel, jij vindt het belangrijk. Daarom zie jij het niet realistisch.
    Prowrestling is ook geen sport he.. it's sports entertainment
    Ik vind het niet belangrijk hoor, maar het is te simpel om Prowrestling zo af te schrijven zoals dat hier gebeurt met die reacties van "onbegrijpelijk 78000 man publiek" en dus is het inderdaad wel te vergelijken met de movie business zoals The Rock al mooi omschrijft een paar posts hierboven.
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  8. #33
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    115
    vCash
    126000

    Default

    Pro Wrestling is echt niet overgewaaid uit Japan. Dit zit al heel lang in de Amerikaanse cultuur verankerd en is rond 1880 al onstaan in de USA.

    Ondanks het feit dat Pro Wrestlers echte atleten zijn schaar ik het noet onder sport maar entertainment. Ik word er echter de laatste 20 jaar niet meer door entertained maar dat terzijde.

    Hier lees je wat over de historie.

    Pro Wrestling History

    By: Julianna Buchanan
    Break Studios Contributing Writer




    Want to know about Pro Wrestling history? The history of Pro Wrestling is a tale of theatrical entertainment at its best, with die-hard fans vehemently swearing it is real, and others screaming “no way, no how” while secretly wondering if it is. Indeed, one of the most popular “sports” is a play of vice and virtue. Well trained professionals come to a mutual understanding before the match begins; while during the match, they create a chimera of violence and mayhem.
    The Beginnings The beginnings of this part-choreographed, part- improvised sport was in 1880’s, in small unorganized groups. Closely resembling the Greco-roman style of wrestling, Pro Wrestling originated in North America as a sideshow exhibition. The bouts were staged in carnivals and other athletic shows, where wrestlers with a made-up high profile would challenge the crowd. Unbeknownst to the majority of the crowd, the carnival organizer had made previous arrangements with someone among the crowd to accept the challenge. Wrestlers at that time were called hookers, shoot wrestlers or shooters and would win prize money at the end of the bout. Such pro wrestling styles were also seen in Latin America, Europe and Japan.

    Popularity Pro Wrestling has come a long way from its humble beginnings and its popularity did not blossom until the latter decades of the 20th century. With the development of World Wrestling Federation (WWF) in 1980’s professional wrestling gained popularity in viewership and revenues sky-rocketed .The choreography of pro wrestling soon became a public secret by the mid 1980s.
    Catapult to Multimillion Dollar Revenues Lead by Vince McMahon, Jr., World Wrestling Entertainment (WWE), formerly the WWF, is the largest pro wrestling company. Under McMahon, Jr.’s leadership, books and magazines were released and an extensive market for toys, lunch boxes, playing cards and T shirts followed. In 2011, pro wrestling is a multi-million dollar entertainment industry. Prominent competitors of WWE, such as Total Nonstop Action Wrestling (TNA) and Ring of Honor, follow the WWE formula of increasing entertainment value by planning the outcome matches well in advance, with fight sequences well rehearsed to lessen the chance of injury.
    Mass Media The history of pro wrestling highly corresponds to that of 20th century mass media. The broadcast of professional wrestling on television in the early 1980’s gave way to new dimensions of popularity for the half sport, all theater venues. In addition to excellent marketing, high revenues are achieved through television broadcast, particularly pay-per-view, internet streaming, and ticket sales to live events.

  9. #34
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.024
    vCash
    126000

    Default

    Als je in je laatste partijen gewoonweg afgetuigd wordt in de UFC, je stand up belabbert blijkt en je gaat daarna "nep"vechten, dat is dit toch gewoon een beetje triest.
    zal wel aan mij liggen, maar heb echt niets met dat WWE enz.

  10. #35
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    141
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben boos, teleurgesteld en een beetje in de war. Brock waarom doe je ons dit aan? Je had zo lekker kunnen voetballen jongen. Waarom doe je toch niet iets wat we allemaal leuk vinden?

  11. #36
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by elpappi View Post
    Pro Wrestling is echt niet overgewaaid uit Japan. Dit zit al heel lang in de Amerikaanse cultuur verankerd en is rond 1880 al onstaan in de USA.

    Ondanks het feit dat Pro Wrestlers echte atleten zijn schaar ik het noet onder sport maar entertainment. Ik word er echter de laatste 20 jaar niet meer door entertained maar dat terzijde.

    Hier lees je wat over de historie.

    Pro Wrestling History

    By: Julianna Buchanan
    Break Studios Contributing Writer



    http://track.mademan.com/track.jpg?r...3186&id=106361
    Want to know about Pro Wrestling history? The history of Pro Wrestling is a tale of theatrical entertainment at its best, with die-hard fans vehemently swearing it is real, and others screaming “no way, no how” while secretly wondering if it is. Indeed, one of the most popular “sports” is a play of vice and virtue. Well trained professionals come to a mutual understanding before the match begins; while during the match, they create a chimera of violence and mayhem.
    The Beginnings The beginnings of this part-choreographed, part- improvised sport was in 1880’s, in small unorganized groups. Closely resembling the Greco-roman style of wrestling, Pro Wrestling originated in North America as a sideshow exhibition. The bouts were staged in carnivals and other athletic shows, where wrestlers with a made-up high profile would challenge the crowd. Unbeknownst to the majority of the crowd, the carnival organizer had made previous arrangements with someone among the crowd to accept the challenge. Wrestlers at that time were called hookers, shoot wrestlers or shooters and would win prize money at the end of the bout. Such pro wrestling styles were also seen in Latin America, Europe and Japan.

    Popularity Pro Wrestling has come a long way from its humble beginnings and its popularity did not blossom until the latter decades of the 20th century. With the development of World Wrestling Federation (WWF) in 1980’s professional wrestling gained popularity in viewership and revenues sky-rocketed .The choreography of pro wrestling soon became a public secret by the mid 1980s.
    Catapult to Multimillion Dollar Revenues Lead by Vince McMahon, Jr., World Wrestling Entertainment (WWE), formerly the WWF, is the largest pro wrestling company. Under McMahon, Jr.’s leadership, books and magazines were released and an extensive market for toys, lunch boxes, playing cards and T shirts followed. In 2011, pro wrestling is a multi-million dollar entertainment industry. Prominent competitors of WWE, such as Total Nonstop Action Wrestling (TNA) and Ring of Honor, follow the WWE formula of increasing entertainment value by planning the outcome matches well in advance, with fight sequences well rehearsed to lessen the chance of injury.
    Mass Media The history of pro wrestling highly corresponds to that of 20th century mass media. The broadcast of professional wrestling on television in the early 1980’s gave way to new dimensions of popularity for the half sport, all theater venues. In addition to excellent marketing, high revenues are achieved through television broadcast, particularly pay-per-view, internet streaming, and ticket sales to live events.
    ik wil niet heel wijs overkomen hoor, maar ik ben vrij bekend met de geschiedenis en opkomst van pro wrestling..

    Quote Originally Posted by carlo1 View Post
    Als je in je laatste partijen gewoonweg afgetuigd wordt in de UFC, je stand up belabbert blijkt en je gaat daarna "nep"vechten, dat is dit toch gewoon een beetje triest.
    zal wel aan mij liggen, maar heb echt niets met dat WWE enz.
    "je gaat daarna nep vechten?" weet je wel waar Brock bekend en al miljonair is geworden voor zijn MMA avontuur?????
    En mister Sakuraba onder andere al vergeten? weet je waar die is begonnen en hoe die super populair is geworden? Bas Rutten o.a. heeft ook meerdere "nep gevechten" gedraaid in o.a. Japan in de prowrestling scene daar, alle top MMA vechters uit o.a. Pride hebben daar wel is zo'n partij gedraaid, zelfs NL'ders in de RINGS tijdperken in japan mee gedaan aan works / shoots.

    Quote Originally Posted by Rico Suave View Post
    Ik ben boos, teleurgesteld en een beetje in de war. Brock waarom doe je ons dit aan? Je had zo lekker kunnen voetballen jongen. Waarom doe je toch niet iets wat we allemaal leuk vinden?
    whahahahahaha repz!
    Last edited by Italian*Berlusconi*; 04-04-2012 at 18:33.
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  12. #37
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    En zoals je dus ziet, zijn er mensen die prowrestling / mma / voetbal / ballet / films ala Amsterdam Heavy leuk / niet leuk vinden.

    Ik zeg ===> Ieder zn ding!!


    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  13. #38
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    115
    vCash
    126000

    Default

    [QUOTE=Italian*Berlusconi*;1138981]ik wil niet heel wijs overkomen hoor, maar ik ben vrij bekend met de geschiedenis en opkomst van pro wrestling..
    QUOTE]

    Maak je geen zorgen hoor. Je komt helemaal niet wijs over. Je zegt dat Pro Wrestling is overgewaaid naar de V.S. Die stelling is niet waar dus onderbouw ik die met een tekst. Zo een twintig jaar geleden stond mijn huis helemaal vol met videos, boeken, en action figures van de ECW,WCW en WWF. Ach je wordt een beetje volwassen maar de kennis heb ik nog steeds. Overigens kan de huidige generatie WWE sterren me totaal niet meer boeien. Ik heb natuurlijk de laatste Wrestlemania gekeken en vond dit echt de slechtste ooit. De Hell in a Cell match was niks. Maar ja na Mick Foley kan dat ook nooit meer beter. Ik denk dat ik te veel epische matches heb gezien en dat kan gewoon nooit meer worden overtroffen.

  14. #39
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    [QUOTE=elpappi;1139154]
    Quote Originally Posted by Italian*Berlusconi* View Post
    ik wil niet heel wijs overkomen hoor, maar ik ben vrij bekend met de geschiedenis en opkomst van pro wrestling..
    QUOTE]

    Maak je geen zorgen hoor. Je komt helemaal niet wijs over. Je zegt dat Pro Wrestling is overgewaaid naar de V.S. Die stelling is niet waar dus onderbouw ik die met een tekst. Zo een twintig jaar geleden stond mijn huis helemaal vol met videos, boeken, en action figures van de ECW,WCW en WWF. Ach je wordt een beetje volwassen maar de kennis heb ik nog steeds. Overigens kan de huidige generatie WWE sterren me totaal niet meer boeien. Ik heb natuurlijk de laatste Wrestlemania gekeken en vond dit echt de slechtste ooit. De Hell in a Cell match was niks. Maar ja na Mick Foley kan dat ook nooit meer beter. Ik denk dat ik te veel epische matches heb gezien en dat kan gewoon nooit meer worden overtroffen.
    ecw, wcw, wwf, new japan etc heb er nog kasten vol met video's van liggen.. klinkt idd erg bekend
    Als je googled kom je meerdere "sources" tegen en de 1 roept idd dat het is begonnen in de US, de ander in Latin / south America. Ik denk zelf dat het bekender is geworden vroegah in de US. Maar goed, dat maakt verder niet uit.

    Ik ga de komende tijd weer zitten voor monday night raw! wat ik er het mooiste aan vind zijn vaak niet de partijen, maar de opbouw naar een match en het publiek maakt of breekt een match. De reacties uit het publiek en hoe ze tekeer kunnen gaan, nog steeds kippevel soms
    Last edited by Italian*Berlusconi*; 05-04-2012 at 14:01.
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •