MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 9 of 9
  1. #1
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    leiden
    Posts
    239
    vCash
    126000

    Default Testosteron boosters & wedstrijdsport

    Door de reclame hier van de body en fitshop ben ik een beetje gaan rondneuzen op die site.
    nu zie ik een heel scala aan testosteron boosters staan. ik knok zelf geen wedstrijden maar ik zou het graag eens gaan doen.

    Toch om mijn krachtsport een beetje een boost te geven klinkt het gebruik van die dingen wel erg aantrekkelijk

    Zijn er mensen die ervaring hebben met het gebruik van testo boosters en eventueel wedstrijdsport? en ook welke dingen worden er dan gebruikt?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Ridderkerk
    Posts
    449
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by stephan_dude View Post
    Door de reclame hier van de body en fitshop ben ik een beetje gaan rondneuzen op die site.
    nu zie ik een heel scala aan testosteron boosters staan. ik knok zelf geen wedstrijden maar ik zou het graag eens gaan doen.

    Toch om mijn krachtsport een beetje een boost te geven klinkt het gebruik van die dingen wel erg aantrekkelijk

    Zijn er mensen die ervaring hebben met het gebruik van testo boosters en eventueel wedstrijdsport? en ook welke dingen worden er dan gebruikt?
    Ik heb een paar maanden geleden drive besteld bij body en fitshop. Persoonlijk was ik erg erg tevreden mee. Kilotje of 2 erop aangekomen op het moment dat ik echt op een plateau zat. Wel tijdens je bulk gebruiken Lekker combineren met je whey perfection en/of een weightgainer en gaan!!

  3. #3
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Testosteron Boosters zijn onzin tenzij je net uit een kuur (anabolen) komt....(maar dat doen vechtsporters natuurlijk niet ) Dan is het ideaal omdat je eigen systeem dan volledig plat ligt....

    Dat mensen menen daar kg's mee aan te komen is natuurlijk ideaal voor de supplementenboer, die kg's die bovenstaande poster heeft gepakt komen van,hij zegt het in feite zelf al,de weightgainer en in mindere mate eiwitshakes
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  4. #4
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Ridderkerk
    Posts
    449
    vCash
    126000

    Default

    Ik gebruikte toen geen weightgainer. Ik heb niks aan mijn voeding veranderd behalve dat ik er driver bij ging nemen. Miscchien is het persoongebonden, afhankelijk van jou natuurlijke testosteronwaarden(?)

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Beste testo booster is 3 x per week squatten en liften!!!

    Neem bv 5x5 stronglifts.
    Neem daarbij dan eens een PWO booster.

    Kijk dan maar eens hoe je lichaam veranderd.

  6. #6
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    leiden
    Posts
    239
    vCash
    126000

    Default

    Lees hieronder de keiharde feiten:
    -Bulbine Natalensis verhoogt testosteron met 347%!
    -Basella Alba verhoogt testosteron met 80% na 15 dagen!
    -Verlaagt oesterogeen met 35%!
    -Ongekende toename in spiermassa
    -Keiharde vetvrije spieren
    -Enorme krachttoename
    -Onvoorstelbaar snel spierherstel
    -100% veilig in gebruik
    -Legaal - geen illegale bestanddelen!!


    dit staat bij
    TropinoliForce Nutrition bij de body en fitshop.. is dit straight up bullshit en/ of kant en klare doping?

    http://www.bodyenfitshop.nl/testosteron-stimulerend/iforce-nutrition/tropinol ik verbaasde me erover

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Das wel veel..

    Soms vraag ik me af... Waar zijn we eigenlijk mee bezig en waar gaat het allemaal heen...

    Worden al die producten eerst door een voedingsware oid gecontrolleerd???

    We kopen klakkeloos producten omdat er van die waanzinnige "verkoop" informatie opstaat.
    De ene verpakking nog stoerder dan de andere..

    Just thinking...

  8. #8
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    leiden
    Posts
    239
    vCash
    126000

    Default

    Ja datzelfde gevoel heb ik dus ook het voelt voor mij in ieder geval niet erg geaccepteerd enzo..maargoed. Vandaar deze post dusr

  9. #9
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    leiden
    Posts
    239
    vCash
    126000

    Default

    Mmh misschien moet ik aan overeem vragen hoe hij dat nou doet (of niet doet)

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •