MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 7 of 7
  1. #1
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default Hammerkick archief : Kaman vs Hoost II DEEL 2

    Battle of the year 18 november 1990

    De allerbeste kickbokspartij ooit gevochten is voor mij, Rob Kaman vs Ernesto Hoost II. De ‘’Battle of the year’’ werd gevochten in het mekka van het vaderlandse kickboksen, in de Jaap Edenhal in Amsterdam.

    Op 18 november 1990 waren er 8 partijen en 7 knock-outs met als hoofdpartij Rob Kaman vs Ernesto Hoost. De zendokan maakte er 2 delen van, eerst kwam het verslag van Kaman vs Hoost en in het blad daarna, het verslag van de andere 7 partijen.

    Hier is het vervolg van het vijf sterren kickboksgala, met als absoluut hoogtepunt, de revival van Rob Kaman. Op die zondagavond 18 november stonden er nog een aantal superpartijen op het progamma.

    Wat denk je van Kenneth Felter vs Jan Lomulder, Maxime Adams vs Lucia Rijker, Jan Wessels vs Peter Aerts en een langverwachte confrontatie tussen Mousid Akhamrane en Tommy v/d Berg. Een partij met als inzet de wereldtitel wka.

    Lees een mooi verslag, van het vervolg van de ‘’Battle of the year’’.



    Last edited by Kemal; 04-04-2012 at 21:34.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Be a Warrior, not a Worrier

  2. #2
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default





    --
    Tekst en foto's uiteraard met dank aan Dirk "Hammerkick" Stal!
    Be a Warrior, not a Worrier

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Thanx! Wat een gala was dat zeg!

    Op een avond Rob Kaman, Ernesto Hoost, Mousid Akamvane, Peter Aerts, Tommy van de Berg, Lucia Rijker, Jan Wessels, Jan Lomulder in de ring!!!
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Dordrecht
    Posts
    2.747
    vCash
    126000

    Default

    Was echt een supergala !! Jan Lomulder, die het jaar daarvoor zijn debuut had gemaakt, deed dat nu in de a – klasse in een partij. En Peter Aerts, die op dat gala, voor het eerst Thom Harinck in zijn hoek had en toen kon je al zien, dat hij qua stijl flink aan het veranderen was en na één jaar Chakuriki, versloeg hij al Frank Lobman en zou hij uitgroeien tot één van de allergrootste aller tijden. Tommy v/d Berg tegen Mousid, 12 ronden vol gas !!En op het einde, de partij der partijen, Rob Kaman vs Ernesto Hoost. Voor mij de beste partij, ooit in Nederland gevochten.

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  6. #6
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Dank je wel Dirk. Blijft leuk voor oude mannen zoals ik. Was erbij tijdens de pot van Peter tegen Frank in zalencentrum "Monte Carlo" in Rotterdam. Aardige slooppartij als ik mij goed herinner.

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Dordrecht
    Posts
    2.747
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by de Stiep View Post
    Dank je wel Dirk. Blijft leuk voor oude mannen zoals ik. Was erbij tijdens de pot van Peter tegen Frank in zalencentrum "Monte Carlo" in Rotterdam. Aardige slooppartij als ik mij goed herinner.
    Dat is de enige partij van Peter, toen hij de eerste keer bij Chakuriki was, die ik heb gemist. Daarna alle keren, was ik erbij !!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •