MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 44 of 58 FirstFirst ... 3440414243444546474854 ... LastLast
Results 1.076 to 1.100 of 1430
  1. #1076
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    96
    vCash
    126000

    Default

    Als hij vrijspraak krijgt, moet hij dat niet gaan vieren door in een chique restaurant paardenvlees te eten.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    "Get tuda Choppaaa!"

  2. #1077
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    41
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by yamasaki View Post
    Heb je die kennis dan? Soms praat je als een kip zonder kop man want je geeft het indruk alsof je AO bent. Niemand weet het wat op 24 april gaat gebeuren dus kom niet met die onzin optie a,b,c bla bla
    x 1000

  3. #1078
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by yamasaki View Post
    Heb je die kennis dan? Soms praat je als een kip zonder kop man want je geeft het indruk alsof je AO bent. Niemand weet het wat op 24 april gaat gebeuren dus kom niet met die onzin optie a,b,c bla bla
    We zullen zien.....soms praat ik als een kip zonder kop ?? Wanneer dan ?? voorlopig heb je mij nog niet op onzin kunnen betrappen toch ?? Andersom ligt dat anders.

    En ja, ik meen die kennis te hebben
    En, nee ik ben AO niet, ik ben niet van GG en ook geen fan, ik geef je alleen wat feiten.
    Laat ik het zo stellen; AO heeft een zeer goed verhaal (hoor je de 24e) daar is de commisie heel blij mee want zelfs als hij met een kontverhaal zou komen kunnen ze weinig......ze hadden namelijk niet mogen testen en ze hebben grove fouten gemaakt.
    Zo hoeven ze niet met de billen bloot.
    Denk lekker wat je wilt ik kom er de 24e op terug, mocht ik er volledig naast zitten ben jij de eerste die ik contact om het toe te geven maar ik denk niet dat dat het geval zal zijn over het algemeen zijn mijn bronnen uitstekend.

  4. #1079
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    580
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by GM View Post
    We zullen zien.....soms praat ik als een kip zonder kop ?? Wanneer dan ?? voorlopig heb je mij nog niet op onzin kunnen betrappen toch ?? Andersom ligt dat anders.

    En ja, ik meen die kennis te hebben
    En, nee ik ben AO niet, ik ben niet van GG en ook geen fan, ik geef je alleen wat feiten.
    Laat ik het zo stellen; AO heeft een zeer goed verhaal (hoor je de 24e) daar is de commisie heel blij mee want zelfs als hij met een kontverhaal zou komen kunnen ze weinig......ze hadden namelijk niet mogen testen en ze hebben grove fouten gemaakt.
    Zo hoeven ze niet met de billen bloot.
    Denk lekker wat je wilt ik kom er de 24e op terug, mocht ik er volledig naast zitten ben jij de eerste die ik contact om het toe te geven maar ik denk niet dat dat het geval zal zijn over het algemeen zijn mijn bronnen uitstekend.
    Ik hoop maar dat je gelijk hebt!!!! Nog even het weekend doorkomen en alles zal dan wel duidelijk zijn.

  5. #1080
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Arnhem
    Posts
    1.168
    vCash
    126000

    Default

    Bla bla bla.. het zal allemaal wel.

    Binnenkort HW UFC championship, hoop op JDS VS overeem en dat Overeem wint, de rest kan me gestolen worden. Is het niet overeem dan kieken we wel weer verder.

    Als ik drama wil kijk ik wel GTST


    WAR Overeem
    Assholes finish first, quote: #21
    “In fact, this should be one of the measures of how good a friendship is: Will your buddy let you fuck a midget in his bed? If the answer is yes, then you know that dude is solid.”

  6. #1081
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    26
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by GM View Post
    We zullen zien.....soms praat ik als een kip zonder kop ?? Wanneer dan ?? voorlopig heb je mij nog niet op onzin kunnen betrappen toch ?? Andersom ligt dat anders.

    En ja, ik meen die kennis te hebben
    En, nee ik ben AO niet, ik ben niet van GG en ook geen fan, ik geef je alleen wat feiten.
    Laat ik het zo stellen; AO heeft een zeer goed verhaal (hoor je de 24e) daar is de commisie heel blij mee want zelfs als hij met een kontverhaal zou komen kunnen ze weinig......ze hadden namelijk niet mogen testen en ze hebben grove fouten gemaakt.
    Zo hoeven ze niet met de billen bloot.
    Denk lekker wat je wilt ik kom er de 24e op terug, mocht ik er volledig naast zitten ben jij de eerste die ik contact om het toe te geven maar ik denk niet dat dat het geval zal zijn over het algemeen zijn mijn bronnen uitstekend.
    Ja soms praat je als een kip zonder kop. Nou sorry hoor Jij komt met waardelozen feiten vanuit je eigen fantasie-wereldje en dat heb ik niks aan hee!!! Tenzij je keith kizer bent lol!!!AUB komt er niet terug want dan zal ik weer in slaap vallen met je bla bla bla.....

  7. #1082
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by yamasaki View Post
    Ja soms praat je als een kip zonder kop. Nou sorry hoor Jij komt met waardelozen feiten vanuit je eigen fantasie-wereldje en dat heb ik niks aan hee!!! Tenzij je keith kizer bent lol!!!AUB komt er niet terug want dan zal ik weer in slaap vallen met je bla bla bla.....
    @ Yamasaki,

    Wellicht komt fantasie tot werkelijkheid. Tot de 24ste dan maar ...

    Ik zou nog maar GM niet afvlakken.

    Collina

  8. #1083
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    TTT jammersaki

    nog een paar nachtjes slapen en dan weten we het.

  9. #1084
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    234
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Collina View Post
    Ik zou nog maar GM niet afvlakken.
    Ik hoop dat GM gelijk heeft...
    Zag het twee weken geleden nog somber in maar heb nu toch wel een sprankje hoop gekregen.

  10. #1085
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    85
    vCash
    126000

    Default



    AO traint gewoon hard door. Ergens rond 2min.
    EPIC

  11. #1086
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Spong is echt een top gozer

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  12. #1087
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Yamasaki ben jij AO dan? laat GM met rust man dit is een forum en dat is zijn mening.

  13. #1088
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mister_K1 View Post


    AO traint gewoon hard door. Ergens rond 2min.

    Laat het alsjeblieft waar zijn!!

  14. #1089
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    En hij zegt dat hij zijn MMA debut dit jaar nog maakt.....vind ik ook wel gaaf om te horen.

  15. #1090
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    on the fringe
    Posts
    376
    vCash
    126000

    Default

    yess tyrone in MMA!!!!

    welke gewichtsklasse zal hij op vechten?
    ’’apparently the the only way to kill a lion is by rear naked choke…personally i’d just kick it in the head.’’ – Bas Rutten

  16. #1091
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    373
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by marrilia View Post
    yess tyrone in MMA!!!!

    welke gewichtsklasse zal hij op vechten?
    205

  17. #1092
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Spong is echt een top gozer
    X2

    hij is gegroeid die man, moest laatst nog lachen om dit oude topic.. kwam er toevallig terecht
    http://www.mixfight.nl/forum/showthr...ing-of-Slamm-3


    ok sorry beetje off-topic verder ;-)

  18. #1093
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by marrilia View Post
    yess tyrone in MMA!!!!

    welke gewichtsklasse zal hij op vechten?
    Hij zit tussen de LHW en HW's in. Hij kan dus in beide gewichtsklasses vechten. Ik denk zelf dat het de HW wordt (concurrent Overeem?). Als de K-1 inkomsten gegarandeerd worden kan Spong het toch wel eens bij het kickboksen houden vermoed ik zo. Maar ja laten de k-1 promotors maar eerst de echte knaken zien.

  19. #1094
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    373
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Hij zit tussen de LHW en HW's in. Hij kan dus in beide gewichtsklasses vechten. Ik denk zelf dat het de HW wordt (concurrent Overeem?). Als de K-1 inkomsten gegarandeerd worden kan Spong het toch wel eens bij het kickboksen houden vermoed ik zo. Maar ja laten de k-1 promotors maar eerst de echte knaken zien.


    hier geeft hij zelf aan dat het 205 zou worden.

  20. #1095
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    247
    vCash
    126000

    Default

    [QUOTE=rollermanskunk;1143743]Hij zit tussen de LHW en HW's in. Hij kan dus in beide gewichtsklasses vechten. Ik denk zelf dat het de HW wordt (concurrent Overeem?). Als de K-1 inkomsten gegarandeerd worden kan Spong het toch wel eens bij het kickboksen houden vermoed ik zo. Maar ja laten de k-1 promotors maar eerst de echte knaken zien.[/QUOT

    Er staat een interview van Spong hier op mixfight waar die in aangeeft dat die op 205 vecht en dit jaar zijn debuut maakt

  21. #1096
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    247
    vCash
    126000

    Default

    Woutjuh, was me voor, we posten op hetzelfde moment haha

  22. #1097
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default


    Quote Originally Posted by woutjuh View Post


    hier geeft hij zelf aan dat het 205 zou worden.
    tnx

  23. #1098
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    wat een fijn afscheid op 5,31
    doen ze toch wel altijd goed die americanen en ringgirls uitzoeken

  24. #1099
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Joris View Post
    Bla bla bla.. het zal allemaal wel.

    Binnenkort HW UFC championship, hoop op JDS VS overeem en dat Overeem wint, de rest kan me gestolen worden. Is het niet overeem dan kieken we wel weer verder.

    Als ik drama wil kijk ik wel GTST


    WAR Overeem
    Je kunt ook gewoon een abbootje nemen op:


  25. #1100
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by yamasaki View Post
    Ja soms praat je als een kip zonder kop. Nou sorry hoor Jij komt met waardelozen feiten vanuit je eigen fantasie-wereldje en dat heb ik niks aan hee!!! Tenzij je keith kizer bent lol!!!AUB komt er niet terug want dan zal ik weer in slaap vallen met je bla bla bla.....
    Nu snap ik jouw bijnaam jammersaki....en je schrijft als een kind van 7

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •