MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 9 of 58 FirstFirst ... 567891011121319 ... LastLast
Results 201 to 225 of 1430
  1. #201
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sjakiezwart View Post
    http://www.nytimes.com/imagepages/20...s-graphic.html

    Schijnt dus wel degelijk te kunnen. De term "Carbon Isotope Ration Test" staat in het laatsgeciteerde Amerikaanse artikel.

    Aantonen niet, indien er een hoeveelheid aanwezig is die het lichaam niet zelf kan produceren (dit is hetgeen wat ze aantonen) wordt er VANUIT GEGAAN dat dit van buitenaf is toegediend (zoals je wilt synthetisch).
    Als het mogelijk was dit (synthetisch) aan te tonen zouden er drastisch tot dramatisch veel meer atleten "gepakt"worden.
    Vandaar mijn opmerking "gelul in de ruimte" zie het als de maximale hematocriet waarde (EPO) van 50, omdat het niet aan te tonen is (lichaamseigen stof net als testosteron) is er een grens gesteld. Zonder briefje van de dokter ben je boven die waardes gewoon de lul.




    Wat zijn gebruik betreft, het is zoals ze bij cagepotato al zeiden: It's always the ones you least suspect
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #202
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    26
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    serieus? ik dacht dat er 10> stond en dat men bedoelde boven de tien. Laat me voorop stellen dat ik echt niet blij ben en hoop dat het een fout is en een vervuilde reageerbuis de schuld is van deze uitslag maar laten we wel wezen dit gaat om AO die al jaren verdacht is. Voor de partij met Lesnar vluchtte hij voor een test naar Nederland en hij moet 2 keer onverwacht testen binnen zes maanden.

    @ton post weer eens wat in de dungeon!
    Alsof jullie dat niet wisten, meneer Overeem is met juicy begonnen toen hij al bij GG was dus je moet niet acteren hier op forum ( ik herinner me nog toen Bas Boon en de rest van jullie met leugens kwammen dat zijn spierengroei natuurlijk was). Kom aub niet met die onzin alsof hij net begonnen is met testosterone gebruik don't play a devil's advocate here

  3. #203
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Hou het ONTOPIC!
    Be a Warrior, not a Worrier

  4. #204
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by yamasaki View Post
    Alsof jullie dat niet wisten, meneer Overeem is met juicy begonnen toen hij al bij GG was dus je moet niet acteren hier op forum ( ik herinner me nog toen Bas Boon en de rest van jullie met leugens kwammen dat zijn spierengroei natuurlijk was). Kom aub niet met die onzin alsof hij net begonnen is met testosterone gebruik don't play a devil's advocate here
    Kan het zo zijn dat je het eigenlijk wel weet maar er geen vinger achter kan (of wilt) krijgen wat mensen in hun eigen tijd voor zichzelf regelen.
    Ik kan even niemand van GG zelf verzinnen die van die materie ook maar enigszins verstand heeft.
    Wat ik eigenlijk bedoel is het volgende; je komt altijd door de controles heen a) je gebruikt niet of b) je hebt heeeel veel geluk of c) je hebt een hele goede arts of deskundige achter je staat.
    Mijn gevoel zou c zijn (zonder doorvoor overigens ook maar enige aanwijzing te hebben)
    Komt nu het GG punt; knap als jij iemand bij GG kan noemen die die kennis in huis heeft dit gaat namelijk iets verder als de meesten vermoeden.

    maw; een atleet zal toch buiten dat team op zoek moeten naar die begeleiding en het zeker niet aan de grote klok hangen.
    Hierdoor blijft het een vermoeden en geen feit....dus neem je het op voor je teamgenoot.

    Slechts mijn idee maar wel zo netjes om mensen niet te beschuldigen ook al is de schijn nogal tegen.

  5. #205
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Zit ik gvd voor niks al een paar jaar aan de paardenvlees en kwark.

  6. #206
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    26
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by GM View Post
    Kan het zo zijn dat je het eigenlijk wel weet maar er geen vinger achter kan (of wilt) krijgen wat mensen in hun eigen tijd voor zichzelf regelen.
    Ik kan even niemand van GG zelf verzinnen die van die materie ook maar enigszins verstand heeft.
    Wat ik eigenlijk bedoel is het volgende; je komt altijd door de controles heen a) je gebruikt niet of b) je hebt heeeel veel geluk of c) je hebt een hele goede arts of deskundige achter je staat.
    Mijn gevoel zou c zijn (zonder doorvoor overigens ook maar enige aanwijzing te hebben)
    Komt nu het GG punt; knap als jij iemand bij GG kan noemen die die kennis in huis heeft dit gaat namelijk iets verder als de meesten vermoeden.

    maw; een atleet zal toch buiten dat team op zoek moeten naar die begeleiding en het zeker niet aan de grote klok hangen.
    Hierdoor blijft het een vermoeden en geen feit....dus neem je het op voor je teamgenoot.

    Slechts mijn idee maar wel zo netjes om mensen niet te beschuldigen ook al is de schijn nogal tegen.
    Nou jongens jongens, dont beat around the bush. Sommige dingen zijn gewoon feiten die we niet kunnen ontkennen en meestal deel nemen van het team betekent zowel binnen en buiten ( AO was bij GG voor 12 jaar ofzo en denk je dat hij alleen met zijn teamgenoten alleen maar trainde en niet met hen omging?). Het is geen vermoed maar een duidelijk feit vriend

  7. #207
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    26
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by yamasaki View Post
    Nou jongens jongens, dont beat around the bush. Sommige dingen zijn gewoon feiten die we niet kunnen ontkennen en meestal deel nemen van het team betekent zowel binnen en buiten ( AO was bij GG voor 12 jaar ofzo en denk je dat hij alleen met zijn teamgenoten alleen maar trainde en niet met hen omging?). Het is geen vermoed maar een duidelijk feit vriend
    Natuurlijk was meneer AO dom bezig want hij wist dat hij op de watchlist stond , hoe dom kan je zijn om aan die dingen te zitten? Erger nog hij verhuist definitief naar VS terwijl hij dood bewust was dat ie aan die dingen zat ( hoe dom kun je nou zijn?)

  8. #208
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by yamasaki View Post
    Nou jongens jongens, dont beat around the bush. Sommige dingen zijn gewoon feiten die we niet kunnen ontkennen en meestal deel nemen van het team betekent zowel binnen en buiten ( AO was bij GG voor 12 jaar ofzo en denk je dat hij alleen met zijn teamgenoten alleen maar trainde en niet met hen omging?). Het is geen vermoed maar een duidelijk feit vriend
    Snap wat je bedoeld.....met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid.....maar nog steeds GEEN FEIT dat IEDEREEN binnen dat team van ALLE ins and outs op de hoogte was, das een beetje te kort door de bocht.
    Je kan veronderstellen maar meer ook niet, persoonlijk maakt het mij ook geen reet uit wat er wel of niet gedaan, gezegd en of gebruikt is door wie en wie er wel of niet van op de hoogte waren.
    Ik stoor me alleen een beetje aan het, volledig niet gehinderd door enige vorm van kennis, uitbraken van veronderstellingen en aannames.
    Omdat je iets denkt, vindt, voelt, aanneemt etc etc betekend het niet dat het ook waar is, das gewoon je plasje ergens overheen doen.
    Lees oa je eigen stukje eens terug dan snap je wat ik bedoel.
    Vermeld het als je mening of idee maar niet als de waarheid.

  9. #209
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Groningen
    Posts
    764
    vCash
    126000

    Default

    Overeem moet ook gewoon geweten hebben zodra ze daar stonden met bloedbuisjes dat hij de lul was. Je test niet 14:1 tenzij je echt recentelijk je testosteron een boost hebt gegeven. Want die levels dalen heel erg snel. Het lijkt er nu ook wel erg sterk op dat het hele debakel tegen Lesnar gewoon een toneelstukje was. Hebben ze wel vaker random testen gehad? Of was dit puur omdat ze alistair wantrouwden? Het is allemaal gewoon zo fucked up..

  10. #210
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by yamasaki View Post
    Natuurlijk was meneer AO dom bezig want hij wist dat hij op de watchlist stond , hoe dom kan je zijn om aan die dingen te zitten? Erger nog hij verhuist definitief naar VS terwijl hij dood bewust was dat ie aan die dingen zat ( hoe dom kun je nou zijn?)
    Indien waar...ben ik het helemaal met je eens dat dat niet echt handig is....je carriere om zeep helpen

  11. #211
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    @ Shidoku

    Ja, maar dat had ie toch kunnen weten. Dan ga je de boel toch niet nog even een pepper geven van te voren.

  12. #212
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    150
    vCash
    126000

    Default

    @GM ik kan je niet quoten omdat je zelf wat onhandig gequote hebt.

    Het schijnt dat ze eerst gaan kijken wat de ratio is van het gevonden testosteron in vergelijking met dat van een normaal mens. In het geval van Overeem was dat 1:14 (volgens de laatste berichten)

    Met die Carbon Isotope Ration test kunnen ze vervolgens schatten of een testosteron gemaakt is van producten waar het normaal van wordt gemaakt (m.a.w. voedsel) of van soya (waar de drugs meestal van wordt gemaakt). Nu lijkt me dat ook niet helemaal waterdicht (bijvoorbeeld voor iedereen die een dieet van louter soya heeft), maar het ligt wel iets genuanceerder dan jij stelt.

  13. #213
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Shikoku View Post
    Overeem moet ook gewoon geweten hebben zodra ze daar stonden met bloedbuisjes dat hij de lul was. Je test niet 14:1 tenzij je echt recentelijk je testosteron een boost hebt gegeven. Want die levels dalen heel erg snel. Het lijkt er nu ook wel erg sterk op dat het hele debakel tegen Lesnar gewoon een toneelstukje was. Hebben ze wel vaker random testen gehad? Of was dit puur omdat ze alistair wantrouwden? Het is allemaal gewoon zo fucked up..

    Het is hem zelfs medegedeeld dat hij een aantal tests zou krijgen....op eigen kosten dus dat vergeet je echt niet

  14. #214
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    650
    vCash
    30984

    Default

    Echt, hoe verkloot je de grootste kans van je leven.....

  15. #215
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sjakiezwart View Post
    @GM ik kan je niet quoten omdat je zelf wat onhandig gequote hebt.

    Het schijnt dat ze eerst gaan kijken wat de ratio is van het gevonden testosteron in vergelijking met dat van een normaal mens. In het geval van Overeem was dat 1:14 (volgens de laatste berichten)

    Met die Carbon Isotope Ration test kunnen ze vervolgens schatten of een testosteron gemaakt is van producten waar het normaal van wordt gemaakt (m.a.w. voedsel) of van soya (waar de drugs meestal van wordt gemaakt). Nu lijkt me dat ook niet helemaal waterdicht (bijvoorbeeld voor iedereen die een dieet van louter soya heeft), maar het ligt wel iets genuanceerder dan jij stelt.
    klopt...was ook in grote lijnen anders wordt het te moeilijk. Soya op zich doet al heel veel met je hormoon stelsel (oestrogeen) dus voor athleten ook oppassen.
    Maar je zegt het goed...ze schatten, dat is wat anders dan aantonen.
    Simpel gezegd hebben ze bij testosteron net als bij EPO een bovengrens ingesteld omdat van deze lichaamseigen stoffen (vrijwel) niet aan te tonen is of ze toegediend zijn. Als dat (makkelijk) zou kunnen was er geen bovengrens nodig dan zou je kunnen volstaan met ja of nee.

  16. #216
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Budokan View Post
    Echt, hoe verkloot je de grootste kans van je leven.....
    Nou.....zo dus...

  17. #217
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by GM View Post
    klopt...was ook in grote lijnen anders wordt het te moeilijk. Soya op zich doet al heel veel met je hormoon stelsel (oestrogeen) dus voor athleten ook oppassen.
    Maar je zegt het goed...ze schatten, dat is wat anders dan aantonen.
    Simpel gezegd hebben ze bij testosteron net als bij EPO een bovengrens ingesteld omdat van deze lichaamseigen stoffen (vrijwel) niet aan te tonen is of ze toegediend zijn. Als dat (makkelijk) zou kunnen was er geen bovengrens nodig dan zou je kunnen volstaan met ja of nee.
    Geloof me, zodra de instanties het gebruik van een aantal lichaamseigen stoffen (testosteron, EPO etc.) onomstotelijk kunnen aantonen verdwijnen gelijk de marges en bovengrenzen.

  18. #218
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2.514
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben helemaal niet boos op Overeem.
    Ik ben gewoon pissed dat de partij niet door gaat.
    =

  19. #219
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Groningen
    Posts
    764
    vCash
    126000

    Default

    Wat ik wel weet is dat Mir/Velasquez-Dos Santos lang niet zo interessant meer klinkt.

  20. #220
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    24 april schijnt Overeem te moeten verschijnen voor de NSAC. Einde carriere schat ik zo in.

    Bron: Ariel Helwani Twitter

  21. #221
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    174
    vCash
    126000

    Default

    waren er niet meerdere mensen die gepakt waren maar nog steeds in ufc vechten?

  22. #222
    Join Date
    May 2011
    Posts
    70
    vCash
    126000

    Default

    Hallo,ten eerste ik ben hier vooral een lurker, en geen poster...maar! ik kan t nu gewoon ff niet laten want ik zie hier ZO VEEL mis informatie...ik ben een groot vechtsportliefhebber, jaren hobbymatig getrained.... ashihara karate en ook mma...vechtsport is niet mijn expertise, maar PED's zijn dat wel!bodybuilding is mijn eerste sport , en naast mezelf begeleid ik atleten op hoog niveau, mr Universe niveau...so you can say i know my shit...!Het verbaast mij altijd hoe weinig kennis er is in de vechtsport wereld, afgezien van de toppers natuurlijk, lol!de titel alleen al, testeron...lol! het is TESTOSTERON...verder is zijn de waardes van Ali helemaal niet "zo" hoog, Sonnen had 16-1 ! lol... Maar die gooide het snel op TRT... testosterone replacement therapie.... wat gewoon inhoud dat je met een smoes van je doc mag kuren met Testo.hgh zijn nog geen betrouwbare tests voor, en die er zijn zijn astronomisch duur....en geloof me ze zitten allemaal aan de hgh!!! dat spul is god in een ampul! en aantonen of het natuurlijk of synthetisch is, is bij mijn weten een erg lastige zo niet onmogelijke zaak.. vandaar dat ze werken met bovenwaardes. maar wat ik altijd vreselijk naief vind is dat veel mensen denken dat er vechters zijn die clean zijn! want iedereen op dat niveau zit aan de hormonen, vergis je niet! t gaat om veel geld! menselijk lichaam is niet een robot, en is niet gemaakt om 3 /4 keer per jaar zo te knokken en de daarbij horende trainingskampen te volgen.denk niet dat als iemand er niet als een mini bodybuilder uitziet, dat ie dan clean is! ook een cleane test zegt niks! lol....vechters trainen niet voor massa zoals een bodybuilder, vechters gebruiken steroiden en hgh vooral om snel weer te herstellen. en natuurlijk kracht en conditie.... ( ja er zijn zelfs steroiden die je conditie verbeteren!)er zijn hier veel mensen die denken dat als een vechter er niet als een hercules uitziet dat ie dan niks heeft gebruikt, terwijl dat echt geen graadmeter is!steroiden versterken de musculatuur, maar je eigen bouw verandert niet , en niet iedereen heeft een even atletisch figuur....dus de een zal er veel gespierder uitzien als de ander.... maar echt ongeloofelijk DOM! want hij wist dat ie de komende 6 maand een random test zou kunnen krijgen... degene die hem heeft begeleid mag ie gelijk ontslaan ... en het is o zo simpel om je ratios gewoon binnen de grenzen te houden! ik snap t echt niet, en ben er goed ziek van! keek erg ernaar uit, helemaal omdat ik in brazilie woon en graag mijn vrienden hier had willen zien janken omdat "cigano" tot pulp werd geslagen! ik zeg PRIDE terug!!! gewoon knokken en kuren! levert de mooiste fights op, want iedereen is in bloedvorm! de vechters hoeven zich niet druk te maken om die domme tests, dus minder stress voor hun. doordat het compleet legaal is krijgen ze goede begeleiding want t hoeft niet stiekem! en dat gelul over "schone sport" ajb bespaar me die onzin! who cares???? you??? me ???? nope! schone sport heeft nooit bestaan! testosteron is al gesynthetiseerd in de jaren 30! hgh al sinds de jaren 80, en daarvoor had je de echte biologische gh, cadaver gh, waar de hgh uit lijken werd gehaald.topsport = grenzen verleggen.... verder zijn het volwassen mensen , maken hun eigen keuzes uit vrije wil....

  23. #223
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    150
    vCash
    126000

    Default

    Chael Sonnen 16:1? Bitch please: "Johnny Morton, former NFL wide receiver turned MMA fighter, tested at a level of 78:1 in 2007."" Dat is een man! Dat is iemand die zijn grenzen verlegd.

  24. #224
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    26
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Optimusprime1980 View Post
    Hallo,ten eerste ik ben hier vooral een lurker, en geen poster...maar! ik kan t nu gewoon ff niet laten want ik zie hier ZO VEEL mis informatie...ik ben een groot vechtsportliefhebber, jaren hobbymatig getrained.... ashihara karate en ook mma...vechtsport is niet mijn expertise, maar PED's zijn dat wel!bodybuilding is mijn eerste sport , en naast mezelf begeleid ik atleten op hoog niveau, mr Universe niveau...so you can say i know my shit...!Het verbaast mij altijd hoe weinig kennis er is in de vechtsport wereld, afgezien van de toppers natuurlijk, lol!de titel alleen al, testeron...lol! het is TESTOSTERON...verder is zijn de waardes van Ali helemaal niet "zo" hoog, Sonnen had 16-1 ! lol... Maar die gooide het snel op TRT... testosterone replacement therapie.... wat gewoon inhoud dat je met een smoes van je doc mag kuren met Testo.hgh zijn nog geen betrouwbare tests voor, en die er zijn zijn astronomisch duur....en geloof me ze zitten allemaal aan de hgh!!! dat spul is god in een ampul! en aantonen of het natuurlijk of synthetisch is, is bij mijn weten een erg lastige zo niet onmogelijke zaak.. vandaar dat ze werken met bovenwaardes. maar wat ik altijd vreselijk naief vind is dat veel mensen denken dat er vechters zijn die clean zijn! want iedereen op dat niveau zit aan de hormonen, vergis je niet! t gaat om veel geld! menselijk lichaam is niet een robot, en is niet gemaakt om 3 /4 keer per jaar zo te knokken en de daarbij horende trainingskampen te volgen.denk niet dat als iemand er niet als een mini bodybuilder uitziet, dat ie dan clean is! ook een cleane test zegt niks! lol....vechters trainen niet voor massa zoals een bodybuilder, vechters gebruiken steroiden en hgh vooral om snel weer te herstellen. en natuurlijk kracht en conditie.... ( ja er zijn zelfs steroiden die je conditie verbeteren!)er zijn hier veel mensen die denken dat als een vechter er niet als een hercules uitziet dat ie dan niks heeft gebruikt, terwijl dat echt geen graadmeter is!steroiden versterken de musculatuur, maar je eigen bouw verandert niet , en niet iedereen heeft een even atletisch figuur....dus de een zal er veel gespierder uitzien als de ander.... maar echt ongeloofelijk DOM! want hij wist dat ie de komende 6 maand een random test zou kunnen krijgen... degene die hem heeft begeleid mag ie gelijk ontslaan ... en het is o zo simpel om je ratios gewoon binnen de grenzen te houden! ik snap t echt niet, en ben er goed ziek van! keek erg ernaar uit, helemaal omdat ik in brazilie woon en graag mijn vrienden hier had willen zien janken omdat "cigano" tot pulp werd geslagen! ik zeg PRIDE terug!!! gewoon knokken en kuren! levert de mooiste fights op, want iedereen is in bloedvorm! de vechters hoeven zich niet druk te maken om die domme tests, dus minder stress voor hun. doordat het compleet legaal is krijgen ze goede begeleiding want t hoeft niet stiekem! en dat gelul over "schone sport" ajb bespaar me die onzin! who cares???? you??? me ???? nope! schone sport heeft nooit bestaan! testosteron is al gesynthetiseerd in de jaren 30! hgh al sinds de jaren 80, en daarvoor had je de echte biologische gh, cadaver gh, waar de hgh uit lijken werd gehaald.topsport = grenzen verleggen.... verder zijn het volwassen mensen , maken hun eigen keuzes uit vrije wil....
    Hallo, ten eerste zie ik je meer als een poster dan lurker. Ik kon t ook niet laten wat je allemaal hebt geschreven. Ik kan me voorstellen dat je een groot vechtsportliefhebber bent, maar kom aub niet met onzin. Ten eerste, welk atleten begeleid je nou want zo te zien baal je helemaal niks van PED's ik ben echt benieuwd naar de namen ( you ain't know shit). Ok meneer die alles weet wat maakt het uit of je testeron of TESTOSTERON schrijft? because at the end of the day we all know what you mean right? het gaat niet wie allerhoogste waarde wie want het is niet relatief ( dit bewijst dat je niks van sport begrijpt). Hoe weet je het nou dat alle vechters aan dat spul zit? heb je alle vechters nou getest ( weer een bewijs dat je niks van top sport snapt en ik ben echt benieuwd welk atleet je nou begeleidt), plus ik vergis me niet in tegendeel jij bent degene die zich vergist met die onzin van je. Haha wat ben je grappig " het gaat om veel geld" alsof top atleten in geldnood zijn. wie zegt nou dat mensen die als een mini bodybuilder uitziet , dat ie dan clean is? volgens mij ben je degene die zo denkt plus zolang je geen bewijs hebt kan je mening niet een feit maken. Eerst zeg je dat je niet veel van vechtsport weet nu lijkt het alsof je weer een expert bent in vechtsport ( hebben alle vechters je verteld dat ze niet trainen voor massa zoals een bodybuilder?). weer een grappig zin " veel mensen die denken dat als een vechter er niet als een hercules uitziet dat ie dan niks heeft gebruikt, terwijl dat echt geen graadmeter is!steroiden versterken de musculatuur, maar je eigen bouw verandert niet , en niet iedereen heeft een even atletisch figuur" alleen amateurs denken zo (nogmaals ik ben echt benieuwd naar de namen van top atleten die je begeleidt zoals je het zelf zegt). Domme tests? sorry hoor maar in alle sport gezondheid staat eerst. gelul over " schone sport"? nou sorry je bent puur een amateur en begin nu te twijfelen of je echt ooit aan sport hebt gedaan . Dumbass as you don't care but we do care. schone sport heeft altijd bestaand anders zou geen enkele land zijn atleten naar olympisch spel sturen. volwassen of niet het gaat om hun gezondheid en in alle professionele sport er zijn altijd regels misschien in je droomwereld zijn geen regels. zo meneer ik denk dat het tijd wordt om scheikunde boeken te gaan lezen en meer verstand krijgt voordat je onzin begint te schrijven.

  25. #225
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Het enige wat Alistair Overeem te melden heeft is: "Sorry for party rocking"

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •