MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 16 of 58 FirstFirst ... 612131415161718192026 ... LastLast
Results 376 to 400 of 1430
  1. #376
    Join Date
    May 2011
    Posts
    70
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Creedence Minnesota View Post
    Hallo, iedereen. Ik ben een Amerikaan, dus vergeef me als mijn Nederlands is slecht.

    Ik zou willen zeggen dat Alistair geen hoge testen op testosteron, is er geen manier om te testen op testosteron van een urinemonster. De test slaagde hij er niet was een verhouding van epitestorone /testosteron te geven dat er sprake zou kunnen synthetischetestoterone in zijn lichaam. Om te zeggen "hij heeft 10 keer zoveeltestosteron" niet waar is, zou hij nodig om een ​​bloedmonster te dienenom te concluderen dat, dat hij nooit werd gevraagd.

    Weliswaar kan hijvragen zijn andere (B) proefmonster, maar verwacht wordt dat ook uit. De UFC kantoor is verdeeld over de vraag of ze moeten loslaten hem of niet.
    de t/e ratio werkt zo:
    epitestosteron levels veranderen niet!
    testosteron levels wel....
    een normaal mens heeft een verhouding van 1op1
    gebruikt een atleet testosteron (exogeen) dan verandert dus de ratio....
    en al naar gelang de dosis die hij gebruikt zal de ratio meer en meer veranderen...
    dus hoe meer testosteron de atleet gebruikt heeft hoe meer screwed up de ratio zal zijn...

    als hij gewoon een cruise dosis had uitgezocht met zijn team was er niks aan de hand geweest... want je kan gewoon testosteron gebruiken!!!! de ratio mag 6op1 zijn!
    zo dom, echt ik blijf t zeggen..... het klopt niet.....
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #377
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    27
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Optimusprime1980 View Post
    de t/e ratio werkt zo:
    epitestosteron levels veranderen niet!
    testosteron levels wel....
    een normaal mens heeft een verhouding van 1op1
    gebruikt een atleet testosteron (exogeen) dan verandert dus de ratio....
    en al naar gelang de dosis die hij gebruikt zal de ratio meer en meer veranderen...
    dus hoe meer testosteron de atleet gebruikt heeft hoe meer screwed up de ratio zal zijn...

    als hij gewoon een cruise dosis had uitgezocht met zijn team was er niks aan de hand geweest... want je kan gewoon testosteron gebruiken!!!! de ratio mag 6op1 zijn!
    zo dom, echt ik blijf t zeggen..... het klopt niet.....
    Zijn nl / dl scores kon 700nl/dl 1test te 50nl/dl EpiTest te zijn, en nog steeds score 14:1...

  3. #378
    Join Date
    May 2011
    Posts
    70
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Creedence Minnesota View Post
    Zijn nl / dl scores kon 700nl/dl 1test te 50nl/dl EpiTest te zijn, en nog steeds score 14:1...
    yes and???
    so is 1400 to 100 lol....
    doesn't change the fact how the ratio between epitest and test works....
    here is the wiki explanation....
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Epitestosteron.

  4. #379
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    27
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Optimusprime1980 View Post
    yes and???
    so is 1400 to 100 lol....
    doesn't change the fact how the ratio between epitest and test works....
    here is the wiki explanation....
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Epitestosteron.
    I understand the test, I had to take them in college.
    I'm saying that having an abnormal T/E ratio has nothing to do with how much testosterone is in your body. The example I posted was 700nl/dl of 1test to 50nl/dl of epitest... 700nl/dl is not at all performance enhancing, in fact it is well within normal range of testosterone. But, it would still fail a T/E urine test due to having so little epitest.

    I'm not saying Alistair is not using synthetic testosterone, (IMO, he is cheating!!), but the test he took is not damming evidence, it only clears the window a little. It could have been 14,000T to 1,000E for all we know.. the only way to see how much testosterone is in his system is with a blood test (which I feel athletic commissions should have implemented long ago!!)

    Also, if Alistair were to submit the "B" sample for testing, they would test it for the presence of synthetic testosterone.. something they don't test for in sample "A". I think he is screwed. (sorry for responding in English.. it's late here and I'm tired)

  5. #380
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Van iemand dicht bij het vuur heb ik vernomen dat hij zijn B-sample niet laat testen.......Hij zal door het stof gaan voor de state commission en bekennen en zijn straf nemen.

    Er is echter nog geen officiele reactie

  6. #381
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    117
    vCash
    126000

    Default

    Opties vervanger Overeem:

    Mir:
    Mir is het meest logische maar Mir zal afgemaakt worden. Standup game van Mir is niet op het niveau van JSD, daarom zit hier denk ik niemand op te wachten. Hij werd door Big Nog staand afgemaakt in zijn laatste partij, terwijl Big Nog niet eens geweldige staande vechter is.

    Cain:
    Cain kan niet, daar Cain gedomineerd werd en binnen een mum van tijd naar het canvas geslagen is door JSD.

    Werdum:
    Werdum zou kunnen, maar hij vecht al in brazilie in juni. Hem weggehalen van die fightcard zou zonde zijn, hij kan in Brazilie de inkomsten voor de UFC doen verhogen. Denk dat UFC dit dan ook daarom niet zal doen.

    Hunt:
    Te belachelijk voor woorden, alhoewel ik wel denk dat dit staand een dikke partij zou kunnen worden. Hij dient zich nog te bewijzen bij de grote jongens.

    Big foot:
    Komt van een loss en niet zomaar eentje.

    Het is dus een hele klus om een goede vervanger te vinden voor de UFC. Ik persoonlijk zou Den Henderson wel willen zien tegen JSD. Wat denken jullie, zou Den Henderson een echte optie kunnen zijn. Ik denk dat dit zelf de fight of the night status kan krijgen. JSD is geen heavyweight zoals een Overeem of Brock Lesner, daarom denk ik dat Den Henderson wel een geschikte kandidaat zou zijn. Henderson is daarnaast staand een uitstekende vechter die daarnaast een takedown kan forceren met zijn worstel achtergrond. Henderson heeft zelf niet zolang geleden aangegeven een heavyweight gevecht te willen of een titelshot tegen Jones of Silva. Hij kan nu een heavyweight gevecht krijgen en tegelijk een titelshot. Den Henderson heeft vele fans die hem graag zien vechten, goed voor de kaartverkoop en de PVV denk ik toch?

    Wat denken jullie?????

  7. #382
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  8. #383
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    897
    vCash
    126000

    Default

    Junior Sos Dantos?!

  9. #384
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  10. #385
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    85
    vCash
    126000

    Default

    Een uitgelopen 1 april grap??
    EPIC

  11. #386
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    ik begrijp echt niet waarom Hunt een kans zou moeten krijgen. dan zou de HW division echt een lachertje zijn bij de UFC.
    hij heeft zijn laatste partijen gewonnen van nobodies. laat hem maar eerst tegen top 10 guys vechten.
    laat anders JDS niet voor de title vechten dit keer of helemaal niet vechten. en Cain vs MIR uit laten maken wie de nr 1 contender wordt.

  12. #387
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    9
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Van iemand dicht bij het vuur heb ik vernomen dat hij zijn B-sample niet laat testen.......Hij zal door het stof gaan voor de state commission en bekennen en zijn straf nemen.

    Er is echter nog geen officiele reactie
    Onze held kan geen kant op denkt GG maar wacht maar af. Als een phoenix zal hij herrijzen en victorietocht voortzetten. GG is machtig en haar tentakels rijken ver maar nu zijn ze te ver gegaan. Alistair is vergiftigd dat kan niet anders. Hij zou nooit iets gebruiken wat verboden is omdat hij weet dat ze hem gaan tetsten en hij heeft dat gewoon niet nodig.
    Overal waar hij trainde was hij de beste en draiide alles om hem.Zimmerman was zo bang van hem dat hij daarom nooit kwam sparren met hem. Iedereen denkt dat hij aan pokeren was nee hoor hij was bang.
    The Overeem brothers hebben nu eenmaal een uitzondelijk genenpakket dat zijn geen normale jongens.

    Wacht maar af alles komt goed en hij vecht gewoon tegen JDS

    Alistair the phoenix Overeem forever!!!!

  13. #388
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  14. #389
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    650
    vCash
    30984

    Default

    Quote Originally Posted by stoet View Post
    Opties vervanger Overeem:

    Mir:
    Mir is het meest logische maar Mir zal afgemaakt worden. Standup game van Mir is niet op het niveau van JSD, daarom zit hier denk ik niemand op te wachten. Hij werd door Big Nog staand afgemaakt in zijn laatste partij, terwijl Big Nog niet eens geweldige staande vechter is.

    Cain:
    Cain kan niet, daar Cain gedomineerd werd en binnen een mum van tijd naar het canvas geslagen is door JSD.

    Werdum:
    Werdum zou kunnen, maar hij vecht al in brazilie in juni. Hem weggehalen van die fightcard zou zonde zijn, hij kan in Brazilie de inkomsten voor de UFC doen verhogen. Denk dat UFC dit dan ook daarom niet zal doen.

    Hunt:
    Te belachelijk voor woorden, alhoewel ik wel denk dat dit staand een dikke partij zou kunnen worden. Hij dient zich nog te bewijzen bij de grote jongens.

    Big foot:
    Komt van een loss en niet zomaar eentje.

    Het is dus een hele klus om een goede vervanger te vinden voor de UFC. Ik persoonlijk zou Den Henderson wel willen zien tegen JSD. Wat denken jullie, zou Den Henderson een echte optie kunnen zijn. Ik denk dat dit zelf de fight of the night status kan krijgen. JSD is geen heavyweight zoals een Overeem of Brock Lesner, daarom denk ik dat Den Henderson wel een geschikte kandidaat zou zijn. Henderson is daarnaast staand een uitstekende vechter die daarnaast een takedown kan forceren met zijn worstel achtergrond. Henderson heeft zelf niet zolang geleden aangegeven een heavyweight gevecht te willen of een titelshot tegen Jones of Silva. Hij kan nu een heavyweight gevecht krijgen en tegelijk een titelshot. Den Henderson heeft vele fans die hem graag zien vechten, goed voor de kaartverkoop en de PVV denk ik toch?

    Wat denken jullie?????
    Mir is de meest logische vervanger maar niet echt een publiekstrekker. Zou toch eerder Cain willen zien maar hij moet eerst weer een lartij winnen voordat hij een titelshot krijgt. Ben het niet met je eens dat Cain werd gedomineerd, partij was nog maar net begonnen.
    Henderson zou wel een leuke pot zijn maar ik zie hem toch niet als een zwaargewicht. Het zal dus wel Mir worden.

  15. #390
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    247
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Budokan View Post
    Mir is de meest logische vervanger maar niet echt een publiekstrekker. Zou toch eerder Cain willen zien maar hij moet eerst weer een lartij winnen voordat hij een titelshot krijgt. Ben het niet met je eens dat Cain werd gedomineerd, partij was nog maar net begonnen.
    Henderson zou wel een leuke pot zijn maar ik zie hem toch niet als een zwaargewicht. Het zal dus wel Mir worden.

    Goede redenatie van Stoet, Henderson lijkt mij ook gaaf! Maak ik denk inderdaad dat het Mir wordt

  16. #391
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Echt stom, krijgt hij een title shot op DE CARD van de eeuw. Ik hoop eerlijk gezegd op Cain. Maar het zal wel Mir worden die afgeslacht word.

  17. #392
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Demoreem View Post
    Onze held kan geen kant op denkt GG maar wacht maar af. Als een phoenix zal hij herrijzen en victorietocht voortzetten. GG is machtig en haar tentakels rijken ver maar nu zijn ze te ver gegaan. Alistair is vergiftigd dat kan niet anders. Hij zou nooit iets gebruiken wat verboden is omdat hij weet dat ze hem gaan tetsten en hij heeft dat gewoon niet nodig.
    Overal waar hij trainde was hij de beste en draiide alles om hem.Zimmerman was zo bang van hem dat hij daarom nooit kwam sparren met hem. Iedereen denkt dat hij aan pokeren was nee hoor hij was bang.
    The Overeem brothers hebben nu eenmaal een uitzondelijk genenpakket dat zijn geen normale jongens.

    Wacht maar af alles komt goed en hij vecht gewoon tegen JDS

    Alistair the phoenix Overeem forever!!!!

  18. #393
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Werdum of Cain ... Mir is imo een bagger match-up


  19. #394
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Voor een gevecht met Fedor zou ik t meest hyped up zijn!
    Max. 400 x 125

  20. #395
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    247
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Voor een gevecht met Fedor zou ik t meest hyped up zijn!
    X2!!!

  21. #396
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    146
    vCash
    126000

    Default

    Als Mir het gevecht naar de grond krijgt wil ik wel eens zien wat er gebeurt. Staand is ie gewoon de mindere. Ik vind sinds die 265 weegt dat hij veels te langzaam is geworden, had hem liever op 250 gezien wat vinden jullie?

  22. #397
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    AAAh meneer jammersaki begint weer ;"het is de schuld van GG dat hij een junk is" Zoals ik al eerder vermeld is hij nog nooit positief bevonden tijdens zijn periode bij GG. Hij heeft nooit iets gepakt onder begeleiding van GG.
    Er is nog nooit een vechter van GG positief bevonden.
    Nee natuurlijk niet GG zorgde er wel voor dat Overeem vocht tegen allerlei pannekoeken en opgewarmde lijken in Japan ipv vechten op niveau in de USA (waar wel getest wordt)

    Mischa doe jezelf een plezier...stop even met posten in dit soort topics betreffende AO,GG en doping...je zet jezelf zo gigantisch voor lul!
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  23. #398
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by ArjanV View Post
    Nee natuurlijk niet GG zorgde er wel voor dat Overeem vocht tegen allerlei pannekoeken en opgewarmde lijken in Japan ipv vechten op niveau in de USA (waar wel getest wordt)

    Mischa doe jezelf een plezier...stop even met posten in dit soort topics betreffende AO,GG en doping...je zet jezelf zo gigantisch voor lul!
    Hoezo dan? Vermeld ik iets wat niet waar is dan? Waarom sleur je Alistair zijn prestaties bij GG nu door de modder? Weet jij iets wat wij niet weten? gevonden op het bodyresourceforum misschien?

  24. #399
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    650
    vCash
    30984

    Default

    Quote Originally Posted by ArjanV View Post
    Nee natuurlijk niet GG zorgde er wel voor dat Overeem vocht tegen allerlei pannekoeken en opgewarmde lijken in Japan ipv vechten op niveau in de USA (waar wel getest wordt)

    Mischa doe jezelf een plezier...stop even met posten in dit soort topics betreffende AO,GG en doping...je zet jezelf zo gigantisch voor lul!
    Dat is een beetje te makkelijk, Alsof K1 en Strikeforcekampioen worden niks voorstelt

  25. #400
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Nogsteeds nergens een officiele reaktie? Alleen nog maar speculaties?? Eve afwachten dus.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •