MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 13 of 58 FirstFirst ... 39101112131415161723 ... LastLast
Results 301 to 325 of 1430
  1. #301
    Join Date
    May 2011
    Location
    Osaka
    Posts
    353
    vCash
    126000

    Default

    Jammer als het niet doorgaat, ik kijk er naar uit..
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Bonjasky,Spong,Buakaw,Hoost,Aerts

  2. #302
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Optimusprime1980 View Post
    heel simpel!!
    wat wist Ali? dat ie in de komende 6 maanden 2 random tests zou kunnen krijgen. dus zo onaangekondigd was de test niet!!
    verder wist hij dat ze een ratio van 6:1 toe laten.....
    nou dan ga je niet vol zitten blasten met de testosterone lol!!
    hou gewoon je hgh erin want daar testen ze toch niet op, en cruise met een dosis test die je niet over de toegelaten ratio heen laat gaan.... very simpel.... met kortwerkende testosteron producten ie: propionate ester of zelfs esterloos de testosteron base... kan je het zeer snel bij sturen.... en op niveau houden....
    testosteron is een basis middel, sinds de jaren 30 al gesynthetiseerd en een wereld aan ervaring die atleten er al mee hebben! daarom is dit een ontzettende beginnersfout en ik geloof er dan ook helemaal niks van!!!
    remember, er zijn geen andere steroiden gevonden in zijn bloed! dus hij is slim genoeg om daar niet mee gepakt te worden, en dan zou hij te dom zijn om gewoon niet binnen de normen voor test/epitest ratio te blijven??????
    dit zaakje stinkt!!! echt......
    Jij kan zeggen dat het zaakje stinkt maar ik geloof er ook helemaal niets van dat de UFC erachter zou zitten. Die gaan echt niet hun eigen glazen in gooien vanwege een persoonlijke vendetta. Dit is meer een 'Mafia' actie... welke vechtsport organisatie heeft ook alweer connecties met de onderwereld?


  3. #303
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    42
    vCash
    126000

    Default

    ik wordt echt moe van al die betweters en sensatiezoekers die beweren dat alle overige forumleden dom en naief zijn en dat iedereen gebruikt!. dat is allemaal fucking bullshit, ik zit heel dicht me snufferd bv. bij calmaro en ik durf me hand in de vuur te steken dat iedereen daar clean is, ook ben ik 3x naar USA geweest waaronder Rashad Evans z'n camp en die jongens trainen daar hard, het is niet even sparren en dan weer naar huis. degene die uberhaupt aan zitten gebruiken het als hulpmiddel. het is niet zo dat als je een spuit krijgt dat je voor de UFC titel kan gaan vechten. en de commisie doet nu al een hele tijd die controles en als je ziet hoeveel er gepakt zijn dan valt het reuze mee. je gaat me niet vertellen dat een GSP of Cruz aan de peds zit, daar geloof ik niet in.er zullen altijd wel een paar rotte appels zitten maar er zijn mensen die blijkbaar een hele tijd wachten op dit soort nieuws om vervolgens iedereen over een kamp te scheren, dat zijn wat mij betreft geen fans van de sport maar parasieten die MMA willen kapot maken!

  4. #304
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Biiyen View Post
    Jij kan zeggen dat het zaakje stinkt maar ik geloof er ook helemaal niets van dat de UFC erachter zou zitten. Die gaan echt niet hun eigen glazen in gooien vanwege een persoonlijke vendetta. Dit is meer een 'Mafia' actie... welke vechtsport organisatie heeft ook alweer connecties met de onderwereld?
    welke niet?

  5. #305
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    42
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    welke niet?
    ik kan maar een organisatie bedenken die zo triest zouden kunnen zijn en zo laag zouden kunnen zinken...

    edit: overigens geloof ik daar niet in, en is dit gewoon Alistair zijn eige domme fout!
    Last edited by calmarofan; 06-04-2012 at 16:32.

  6. #306
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Biiyen View Post
    Jij kan zeggen dat het zaakje stinkt maar ik geloof er ook helemaal niets van dat de UFC erachter zou zitten. Die gaan echt niet hun eigen glazen in gooien vanwege een persoonlijke vendetta. Dit is meer een 'Mafia' actie... welke vechtsport organisatie heeft ook alweer connecties met de onderwereld?
    De Fertita's zijn toch mafia zoontjes?

  7. #307
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    42
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    De Fertita's zijn toch mafia zoontjes?

    als het al waar is hoeft dit niks te zeggen, als jij een zoon bent van een hoer dan hoeft dat toch niet te betekenen dat jij een pooier wordt!

  8. #308
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by calmarofan View Post
    als het al waar is hoeft dit niks te zeggen
    Hmm...een Italiaan die werkzaam was in een industrie die wordt gedomineerd door de mafia, in een stad die door en voor de mafia is groot gemaakt. Nee. Allemaal toeval.

  9. #309
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    JDS beschuldigde verleden jaar al dat een grote groep MMA-fighters (waaronder Lesnar en Overeem!) aan de PED's zaten.

    Ik vermoed sterk dat Overeem vanuit de Braziliaanse hoek is gepiepeld. Inside job.

    Ik heb zelf wat familieleden die op hoog niveau in het wielrennen zitten en ook daar is er eigenlijk een zelfde soort situatie aan de gang. Collega's die elkaar beschuldigen en dopingauthoriteiten inschakelen waarna er plotseling lokaal strenger wordt getest en wielrenners worden gesnapt.

  10. #310
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Groningen
    Posts
    764
    vCash
    126000

    Default


  11. #311
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    42
    vCash
    126000

    Default

    het zou gek zijn als die verdwaalde italiaan ergens mais was aan het plukken in Ohio ofzo, tuurlijk zal die vroeger in zijn jeugdige jaren opgetrokken zijn met z'n roots maar dat hoeft niet te zeggen dat het geen fantastische zakenman zou kunnen zijn. hetzelfde als ik alle marokanen/turk dieven zou gaan noemen, terwijl ik regelmatig een succesvolle marokkaan door den haag zie lopen voor 2e kamer

  12. #312
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post

    Ik vermoed sterk dat Overeem vanuit de Braziliaanse hoek is gepiepeld. Inside job.
    Ja de Blackmafians... damn dat we dat niet eerder hebben geschoten.


  13. #313
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by Biiyen View Post
    Ja de Blackmafians... damn dat we dat niet eerder hebben geschoten.
    Wat dacht je van Bigfoot?

  14. #314
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Er was al onvrede bij sommige blackzillians ondat het onderhand de dutchzillians werd en hij moest natuurlijk tegen JDS en die komt ook uit Brazil.....

    Maar goed ik geloof niet in complotten wat dit betreft dan.

  15. #315
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    389
    vCash
    126000

    Default

    Jammer dat we niks uit het kamp van Overeem vernemen

  16. #316
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    42
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by arielhelwani View Post
    Jammer dat we niks uit het kamp van Overeem vernemen
    het mag duidelijk zijn dat die gewoon schuldig is en het zou hem sieren als die gewoon toegeeft en een jaartje langs de kant gaan zitten en z'n mond dicht houdt zoals thiago silva bv. heeft gedaan. ik hoop niet dat er weer een hele welles/nietes zaak gaan krijgen want daar zit niemand op te wachten

  17. #317
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    White: JDS will defend title in May
    Source: nbcsports.msnbc.com
    Apr 6, 2012 9:42 AM EST
    UFC President Dana White says a heavyweight championship fight will take place as scheduled on May 26 with or without Alistair Overeem.
    White said Thursday that Junior dos Santos will defend his title in the UFC 146 main event but that it's up to the Nevada Athletic Commission to determine whether Overeem will be the challenger.
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  18. #318
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    713
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Naj85 View Post
    White: JDS will defend title in May
    Source: nbcsports.msnbc.com
    Apr 6, 2012 9:42 AM EST
    UFC President Dana White says a heavyweight championship fight will take place as scheduled on May 26 with or without Alistair Overeem.
    White said Thursday that Junior dos Santos will defend his title in the UFC 146 main event but that it's up to the Nevada Athletic Commission to determine whether Overeem will be the challenger.
    Thanks man nieuws willen we zien, gebitch hier.

  19. #319
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    117
    vCash
    126000

    Default

    Ik moet eerlijk zeggen dat het wel of niet gebruiken van doping mij geen tering kan schelen, wat mij wel kan schelen is dat de partij voor 99% niet door zal gaan. Ik wil mooie partijen zien, Overeem vs JDS was in mijn ogen toch een partij die we mijns inziens lang niet vergeten zouden zijn. Deze mooie partij is ons helaas afgenomen, daarnaast was het ook een kans om weer eens de (belangrijkste) titel binnen te halen voor Nederland op vechtsport gebied.

    De fightcard is nu helaas naar klote. Mir vs JDS zit volgens mij niemand op te wachten, Velasquez vs JDS is ook niet iets waar men op dit moment op zit te wachten. Voor de rest zie ik niemand er tussen zitten waarvan je zegt dit gaat een knaller worden en wat logisch is. Mir vs JDS is wel het meest logische, daar Mir z`n laatste 3 partijen gewonnen heeft, maar wie zit daar op te wachten? Ik zou zeggen zet Den Henderson tegen JDS, hij wil graag een gevecht op heavyweight, daarnaast wil hij ook maar al te graag een titelgevecht. Houd de kaart zoals die is en vervang Overeem door Den Henderson, Henderson is een goede vechter die staand ook zeer goed is. Zou een mooie pot kunnen worden, dacht ik zo.

    Mocht Overeem gecut worden, dan snap ik dat helemaal. UFC heeft zoveel geld in promotie gestopt, daarnaast liepen alle fans warm voor dit gevecht. Iedereen inclusief de UFC zelf komt nu van een koude kermis thuis. De UFC had een fightcard die ik nog nooit zo goed heb gezien. Een gevecht voor de titel en een contender gevecht. Haal je Mir weg, wie wordt dan de logische vechter voor een plek als contender? Werdum zou kunnen maar die vecht in juni in brasil, hem weg halen is niet slim. Dus snap UFC helemaal, Overeem heeft er een teringzooi van gemaakt.

    Wat betreft Bas Rutten, tja echt zielig. Altijd Overeem geprezen en nu gaat ie een beetje gek lopen doen. Jammer hoor, had m wat volwassener ingeschat dat hij nu laat zien. Die beef is tussen GG en Overeem, Bas Rutten heeft daar niets mee te maken. Daarnaast dient Bas Rutten objectief te zijn gezien zijn fuctie. Prive en werk moet hij gescheiden kunnen houden, hiermee laat hij zien dit niet te kunnen en een zeer slechte verliezer is. Jammer Bas!!!!!

  20. #320
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    653
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Optimusprime1980 View Post
    heel simpel!!
    wat wist Ali? dat ie in de komende 6 maanden 2 random tests zou kunnen krijgen. dus zo onaangekondigd was de test niet!!
    verder wist hij dat ze een ratio van 6:1 toe laten.....
    nou dan ga je niet vol zitten blasten met de testosterone lol!!
    hou gewoon je hgh erin want daar testen ze toch niet op, en cruise met een dosis test die je niet over de toegelaten ratio heen laat gaan.... very simpel.... met kortwerkende testosteron producten ie: propionate ester of zelfs esterloos de testosteron base... kan je het zeer snel bij sturen.... en op niveau houden....
    testosteron is een basis middel, sinds de jaren 30 al gesynthetiseerd en een wereld aan ervaring die atleten er al mee hebben! daarom is dit een ontzettende beginnersfout en ik geloof er dan ook helemaal niks van!!!
    remember, er zijn geen andere steroiden gevonden in zijn bloed! dus hij is slim genoeg om daar niet mee gepakt te worden, en dan zou hij te dom zijn om gewoon niet binnen de normen voor test/epitest ratio te blijven??????......
    Dit!!...Exact mijn gedachten. Snap er helemaal niks van. Weet wel dat ik al 2 dagen er ziek van ben. Wat kut..wat kut.

  21. #321
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    96
    vCash
    126000

    Default

    Iedereen trekt al conclusies, maar ik wacht nog even af op zijn B-samples. Die 0,01% hoop.
    Heeft iemand al iets gehoord over een verklaring van Alistair?
    "Get tuda Choppaaa!"

  22. #322
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    650
    vCash
    30984

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    welke niet?
    Aikido?

  23. #323
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    650
    vCash
    30984

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Hmm...een Italiaan die werkzaam was in een industrie die wordt gedomineerd door de mafia, in een stad die door en voor de mafia is groot gemaakt. Nee. Allemaal toeval.
    En welk voordeel behalen ze hier dan mee? Onzin die complottheorieen, hij is gewoon dom geweest dt hij de onaangekondigde testen is vergeten. Nog dommer is om te gebruiken natuurlijk.

  24. #324
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Budokan View Post
    En welk voordeel behalen ze hier dan mee? Onzin die complottheorieen, hij is gewoon dom geweest dt hij de onaangekondigde testen is vergeten. Nog dommer is om te gebruiken natuurlijk.
    Que?

  25. #325
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Budokan View Post
    Aikido?
    aikido mmm ff denken Steven seagal

    urday, June 19, 2010

    the story of the aikido mafia

    You might recall that the YMCA here in Valparaíso got bullied into canceling their aikido class some years ago, when Aikikai Chile came around and demanded a bunch of money, and control over how it was taught. Plus I did find a place in Valparaíso that offers aikido classes, but they're on hiatus right now until the teachers get re-certified...by Aikikai Chile. (I'm going to stop by and see if I can be a substitute teacher and we just won't tell anyone.)

    Today I visited the Santiago dojo again and asked the teacher if they have any deal or business with Aikikai Chile. I told him the story of the Y, and the suspended class here in town.



    "No, we don't talk to them at all."
    "Why not?"
    "Well, we're very strong here. They know we have a strong practice and a strong lineage. But I think I know who the Y's director talked to, and that's definitely how he operates. And some random little club probably doesn't have the strength or resources to argue with him."

    The story is interesting, complicated, sad, and completely Chilean:



    The guy who spoke to the Y was JR. He was, for many years, the head of Aikikai Chile, but much more than that, during the dictatorship, he was the only person in all of Chile authorized by the government to teach aikido. Anyone who wanted to teach had to go through him. So his mindset can be, kindly put, monopolistic. I imagine Aikikai Chile tells itself some story about maintaining the quality of instruction or something, but the Y's director said JR was running a business, and if you're really just interested in quality, large sums of money aren't really required. The teacher I spoke to didn't doubt that they have "aikido" registered as a trademark, but it seems they enforce it selectively.


    Things have changed a lot: there are now many dojos like the one I visited, that operate outside Aikikai Chile, affiliating directly with organizations in Japan. There's just a ways to go.
    It's a sad and ugly thing. O-Sensei saw aikido as a way to bring people together, to help us learn to resolve conflict peacefully, and thought that spreading aikido was the way to make the world a better place.


    I'm constantly shocked by how much damage the dictatorship did here, the extent to which it poisoned everything. In theory, you can see why a military junta would want to control the teaching of martial arts, but the reality is that the military junta controlled just about everything, indiscriminately. Sometimes it feels like any place you scratch the surface in Chilean society, you can find some kind of sad wreckage from those two decades.

    [EDIT: I'm a little uneasy about the tone of this post's title. I don't actually know anyone at Aikikai Chile, and while the odds are low that anyone involved will ever read this, I don't want to start a fight. I'll leave it in place, but hey, if anyone who has a real connection to aikido in Chile sees this, leave something in the comments. I'd like to hear more of the story, especially any parts I've got wrong.]



    at 6/19/2010 07:28:00 PM
    Labels: aikido, chile, sad



    1 comments:




Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •