MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 12 of 58 FirstFirst ... 2891011121314151622 ... LastLast
Results 276 to 300 of 1430
  1. #276
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    MixFight.nl
    Posts
    12.944
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Optimusprime1980 View Post
    Hallo,ten eerste ik ben hier vooral een lurker, en geen poster...maar! ik kan t nu gewoon ff niet laten want ik zie hier ZO VEEL mis informatie...ik ben een groot vechtsportliefhebber, jaren hobbymatig getrained.... ashihara karate en ook mma...vechtsport is niet mijn expertise, maar PED's zijn dat wel!bodybuilding is mijn eerste sport , en naast mezelf begeleid ik atleten op hoog niveau, mr Universe niveau...so you can say i know my shit...!Het verbaast mij altijd hoe weinig kennis er is in de vechtsport wereld, afgezien van de toppers natuurlijk, lol!de titel alleen al, testeron...lol! het is TESTOSTERON...verder is zijn de waardes van Ali helemaal niet "zo" hoog, Sonnen had 16-1 ! lol... Maar die gooide het snel op TRT... testosterone replacement therapie.... wat gewoon inhoud dat je met een smoes van je doc mag kuren met Testo.hgh zijn nog geen betrouwbare tests voor, en die er zijn zijn astronomisch duur....en geloof me ze zitten allemaal aan de hgh!!! dat spul is god in een ampul! en aantonen of het natuurlijk of synthetisch is, is bij mijn weten een erg lastige zo niet onmogelijke zaak.. vandaar dat ze werken met bovenwaardes. maar wat ik altijd vreselijk naief vind is dat veel mensen denken dat er vechters zijn die clean zijn! want iedereen op dat niveau zit aan de hormonen, vergis je niet! t gaat om veel geld! menselijk lichaam is niet een robot, en is niet gemaakt om 3 /4 keer per jaar zo te knokken en de daarbij horende trainingskampen te volgen.denk niet dat als iemand er niet als een mini bodybuilder uitziet, dat ie dan clean is! ook een cleane test zegt niks! lol....vechters trainen niet voor massa zoals een bodybuilder, vechters gebruiken steroiden en hgh vooral om snel weer te herstellen. en natuurlijk kracht en conditie.... ( ja er zijn zelfs steroiden die je conditie verbeteren!)er zijn hier veel mensen die denken dat als een vechter er niet als een hercules uitziet dat ie dan niks heeft gebruikt, terwijl dat echt geen graadmeter is!steroiden versterken de musculatuur, maar je eigen bouw verandert niet , en niet iedereen heeft een even atletisch figuur....dus de een zal er veel gespierder uitzien als de ander.... maar echt ongeloofelijk DOM! want hij wist dat ie de komende 6 maand een random test zou kunnen krijgen... degene die hem heeft begeleid mag ie gelijk ontslaan ... en het is o zo simpel om je ratios gewoon binnen de grenzen te houden! ik snap t echt niet, en ben er goed ziek van! keek erg ernaar uit, helemaal omdat ik in brazilie woon en graag mijn vrienden hier had willen zien janken omdat "cigano" tot pulp werd geslagen! ik zeg PRIDE terug!!! gewoon knokken en kuren! levert de mooiste fights op, want iedereen is in bloedvorm! de vechters hoeven zich niet druk te maken om die domme tests, dus minder stress voor hun. doordat het compleet legaal is krijgen ze goede begeleiding want t hoeft niet stiekem! en dat gelul over "schone sport" ajb bespaar me die onzin! who cares???? you??? me ???? nope! schone sport heeft nooit bestaan! testosteron is al gesynthetiseerd in de jaren 30! hgh al sinds de jaren 80, en daarvoor had je de echte biologische gh, cadaver gh, waar de hgh uit lijken werd gehaald.topsport = grenzen verleggen.... verder zijn het volwassen mensen , maken hun eigen keuzes uit vrije wil....
    Ik heb me dit dus vaak afgevraagd. Ik kan me levendig voorstellen dat dit exact is hoe het gaat.
    Toch vraag ik me af wat er gebeurd als je het volledig vrijgeeft. Er kleven er geen enorme gezondheidsrisico's aan? Of is dat een onterecht stigma?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Als ze praten gaat het goed, als ze haten gaat het beter.
    Don't get your hopes up, I'm just the wingman..

  2. #277
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    16
    vCash
    126000

    Default

    Wat leven sommigen in een droomwereld!!
    Brock lesnar, shane carwin ze gebruiken zeker allemaal geen anabolen! Mijn dikke chinese lul voor jullie.
    In topsport wordt gebruikt, maar wil niet zeggen dat iedereen dat doet.

    Luister mensen AO doet zijn best om voor zijn fans en zichzelf in topvorm te wezen of dat nou met hulp van testosteron of een blik spinazie is. Vechten is vechten zoals een ander forumbroeder heeft vermeld, bij pride was dat geen probleem only the strongest survive"

    Bas rutten wat een homo is dat nou !!! die man draait 150 graden en dan nog die uitspraken. Volgens mij heeft hij vroeger geen anabolen gebruikt, maar ***/ashi76 gelukkig geef je zelf al aan dat je enigszins emotioneel reageert. Je mening ventileren is prima, graag zelfs ! Dit soort grove uitspraken heb je imo niet nodig om je punt te maken. ***/ashi76

    Jaaaa wat mij ook is opgevallen dat mixfight.nll altijd de kant van GG kiest en niet ertussen in vind het erg jammer. Mixfight is de beste fight forum van NL, maar bij GG Topics zijn zij alleen aan het cocksucke!!!

    Sorry voor mij taal gebruik ben altijd emotioneel als het om mma gaat.
    Last edited by ashi76; 06-04-2012 at 21:57.

  3. #278
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    650
    vCash
    30984

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    daarmee beantwoord je je eigen vraag
    ik heb enkel een idee maar aangezien jij GG van dichtbij kent vraag ik het je

  4. #279
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Quote Originally Posted by lanski View Post
    Wat leven sommigen in een droomwereld!!
    Brock lesnar, shane carwin ze gebruiken zeker allemaal geen anabolen! Mijn dikke chinese lul voor jullie.
    In topsport wordt gebruikt, maar wil niet zeggen dat iedereen dat doet.

    Luister mensen AO doet zijn best om voor zijn fans en zichzelf in topvorm te wezen of dat nou met hulp van testosteron of een blik spinazie is. Vechten is vechten zoals een ander forumbroeder heeft vermeld, bij pride was dat geen probleem only the strongest survive"

    Bas rutten wat een homo is dat nou !!! die man draait 150 graden en dan nog die uitspraken. Volgens mij heeft hij vroeger geen anabolen gebruikt, maar *******

    Jaaaa wat mij ook is opgevallen dat mixfight.nll altijd de kant van GG kiest en niet ertussen in vind het erg jammer. Mixfight is de beste fight forum van NL, maar bij GG Topics zijn zij alleen aan het cocksucke!!!

    Sorry voor mij taal gebruik ben altijd emotioneel als het om mma gaat.
    Last edited by ashi76; 06-04-2012 at 21:58.

  5. #280
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Wat een hypocriet gedoe allemaal. alsof JLB, Sonnen, Barnett, Marquardt en nog een dozijn anderen (en laten we de lichamelijke transformaties van onze nationale K-1 helden van de jaren 90 naar begin 2000 maar niet onder de loep nemen...) allemaal niet gebruikt hebben? Het is gewoon een spel van "doperen, maskeren en acteren", iedereen gebruikt en degene die gepakt worden zijn of de lul of het wordt onder de pet (PED) gehouden.

    Alistair heeft nu de pech dat die al zoveel in het nieuws was en dat zijn lichaamsbouw al vanaf dag 1 tot verdachtmakingen heeft geleid. Zijn split met GG heeft er ook toe bijgedragen dat die teveel shit aan z'n hoofd gekregen en ik denk ook dat hij daardoor geen goede professionele begeleiding meer achter zich had staan waardoor die nu tegen de lamp is gelopen. Overeem gaat denk ik heel diep vallen. In ieder geval 1 jaar van de radar en uit de schijnwerpers (zou ik hem ook adviseren).

    En over doping in de UFC en de vechtsport in het algemeen: laat de onderste steen maar boven komen. Mensen die terug willen naar de Pride-days kunnen net zo goed WWE gaan kijken.

  6. #281
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  7. #282
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    ga maar in japan wonen

  8. #283
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Leuke post (vond ik) ergens in een thread:
    http://www.headkicklegend.com/2012/4...e-for#comments

    "Luke Nelson:

    I'll get to Overeem in a moment but first I wanted to talk about the replacement options. So far the consensus seems to be that Frank Mir is the best option, but nobody is particularly excited about it.

    I think it highlights the fact that the heavyweight division is still a weak division, despite the talk about UFC 146 being the best heavyweight card in history. It wasn't before Overeem popped and it certainly isn't now. In fact, if JDS gets pulled from the card, it looks pretty weak. Could you imagine this happening in the same situation in any other division? If 10 of the top fighters in any other UFC division squared off on one main card and the title challenger got hurt or busted for PEDs, the card would be just as exciting. Even the light heavyweight division, which has been plagued for two years by injuries to the number one contender, has been able to give us exciting match-ups for their champion and has Dan Henderson available should Evans not be able to go.

    The division is old and the guys who are at the top of the contender list without Overeem being around are Mir and Mark Hunt, who as Jack pointed out have beaten fairly weak opposition to get themselves to where they are.

    At this point I think the most intriguing match up at heavyweight for JDS is Jon Jones, and I wouldn't be surprised to see this fight happen early next year. Jones will have to stop Evans and Hendo and maybe Gustafsson and if you give him four months between fights he'll be finished with them by the end of this year. Dos Santos will simply destroy Mir (if he indeed gets the shot) and now I could imagine JDS facing the winner of the SF grand prix right away later this year. If he and Jones are still champions by the end of 2012, I think that fight will be what everyone wants to see.

    As for Overeem, the only thing that is surprising and disappointing to me is the fact that he was busted for plain old elevated testosterone. I thought there was a real possibility that he could have been on some next level, undetectable shit. There were whispers of intriguing sounding medical procedures, things like "experimental gene therapy", (or EGT, if you are a cool guy). Now it appears as though he's just a regular old test cycler and not even a good one at that.

    The Reem documentary is (or was) a great public relations vehicle. It revealed Overeem to be a well spoken and kind hearted guy, a stark juxtaposition to the savage and artificially enhanced monster that he had turned himself into.

    And really, who could blame him? He was getting his lights shut off on a regular basis in Pride, an organization chalk full of drug abusers. In fact, he fits the Barry Bonds profile perfectly: Super talented young guy doing what he can naturally, getting surpassed (and at times knocked out) by those who have enhanced themselves. So in a way I say, good for you Alistair, go get yours. But don't get caught.

    Okay we've all said our piece, now lets hear from you guys. What is your reaction to this news?"

  9. #284
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    ?

    Rolletje in de clip.....

  10. #285
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by MuayThaiGuy View Post
    Rolletje in de clip.....
    http://i.imgur.com/7Oweb.jpg
    "I'm busted and I know it"

  11. #286
    Join Date
    May 2011
    Posts
    70
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mickey View Post
    Ik heb me dit dus vaak afgevraagd. Ik kan me levendig voorstellen dat dit exact is hoe het gaat.
    Toch vraag ik me af wat er gebeurd als je het volledig vrijgeeft. Er kleven er geen enorme gezondheidsrisico's aan? Of is dat een onterecht stigma?
    bro,
    enorme gezondheids risico's? nee dat valt erg mee.... en vechters gebruiken vaak alleen de "normale" middelen...
    testosteron , hgh , en bepaalde andere steroiden...
    veel steroiden kunnen vechters helemaal niet gebruiken omdat je er "pomp" van krijgt.. voor een bodybuilder ideaal, maar voor een vechter is dat zelfmoord! lol.... kan je je armen niet meer omhoog houden na 30 sec in de eerste ronde...
    ook zijn veel steroiden nog superlang aan te tonen , omdat metabolieten ervan nog zijn aan te tonen.
    bodybuilders gebruiken naast steroiden en hgh, veel anderen middelen... en het zijn die middelen die voor problemen zorgen niet de steroiden en hgh...
    insuline, uppers, downers, diuretica, anti depressiva, opiaten, etc etc, die combinatie is een nieren killer....

    als je doping vrij geeft , hoeft het niet meer stiekem en krijgen ze de beste begeleiding erin..... das voor de atleet veel beter.
    want sommigen hier willen het niet geloven, maar echt op dat topniveau gebruiken ze allemaal!!!!!
    2 / 3 x per dag trainen 6/7 dagen per week.... dat houd een menselijk lichaam niet vol, supermensen bestaan niet!! period!
    het is zelfs gezonder om dan ondersteuning te gebruiken! omdat je lichaam dan sneller hersteld....!
    bij de ufc is het zelfs toegestaan tot zekere hoogte... het trt en hrt programma.... dat zijn gewoon doping programma's , vergis je niet... alleen mag je test/epitest ratio dus niet boven de 6:1 uitkomen... hgh kunnen ze nog niet betrouwbaar op testen, en doen ze ook niet.
    dus all you can eat hgh buffet, en je kan testo gebruiken tot een zekere hoogte...
    alleen omdat het volgens de regels is, wil niet zeggen dat het geen doping is, het is namelijk niet natuurlijk om je test levels en hgh levels aan te vullen tot het nivau van een in de groei zijnde puber!

    ik vind het zooooo raar dat Alistair is "gepakt" ik zie hem als een intelligente vent.... ik snap er niks van dit is zo een beginners fuck up!!!
    ik ruik een vies spelletje....
    En als ze hem ontslaan zou dat worden bevestigd, want Sonnen mag ook gewoon weer knokken, en die had een test/epitest van 16:1......
    Dana heeft altijd geroepen dat Strikeforce niks was etc etc, dan komt Ali en die slaat in 2 fights de hele ufc heavyweight top tot pulp..... dan sta je wel ff met je broek naar beneden....
    Ik weet t niet, maar smaakt erg bitter dit hele verhaal, en ik geloof er niks van dat Ali zo een fout zou maken.... ik schat hem echt hoger in .....

  12. #287
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Optimusprime1980 View Post
    bro,
    ik vind het zooooo raar dat Alistair is "gepakt" ik zie hem als een intelligente vent.... ik snap er niks van dit is zo een beginners fuck up!!!
    ik ruik een vies spelletje....
    En als ze hem ontslaan zou dat worden bevestigd, want Sonnen mag ook gewoon weer knokken, en die had een test/epitest van 16:1......
    Dana heeft altijd geroepen dat Strikeforce niks was etc etc, dan komt Ali en die slaat in 2 fights de hele ufc heavyweight top tot pulp..... dan sta je wel ff met je broek naar beneden....
    Ik weet t niet, maar smaakt erg bitter dit hele verhaal, en ik geloof er niks van dat Ali zo een fout zou maken.... ik schat hem echt hoger in .....
    Dit dus. Het is mij iets te toevallig dat hij op dit moment gepakt wordt. Bovendien is hij al een aantal jaar zo massief. Ik denk dat er door bepaalde personen/organisaties hele vieze spelletjes gespeeld worden.

  13. #288
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Demoreem View Post
    Het is allemaal de schuld van GG. Net als die actrice die Bas Boon heeft ingehuurd met NY om het AO lastig te maken en een rechtzaak te kunnen beginnen. Waarschijnlijk hebben ze zijn eteen vergiftigd of die dopingcommissie omgekocht. De waarheid zal boven tafel komen en AO mag dan gewoon weer vechten. Hij is namelijk de allerbeste!! Cor Hemmers heeft gewoon geluk gehad dat AO ooit zijn gym is binnen gewandeld. AO heeft alle titels die er toe doen en hij moet die UFC titel alleen nog evenop te halen. GG heeft vrienden op hele hoge plaatsen (vrijmetselaars) en die krijgen alles voor elkaar. Nu de Champ gebroken heeft met hun zullen er alles aan doen zijn carriere te dwarsbomen. Stel dat het ze lukt om AO uit de UFC te krijgen dan kan hij zo terug naar de K1. AO heeft al gesproken met Simon Rutz en die wil hem zo graag hebben dat hij hem net zoveel betaalt als alle andere vechters bij elkaar. De hoofdprijs is sowieso voor hem.

    Alistair you're the best!!

    Forever THE REEM!!!!!!
    zielige kneus

  14. #289
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Demoreem View Post
    Het is allemaal de schuld van GG. Net als die actrice die Bas Boon heeft ingehuurd met NY om het AO lastig te maken en een rechtzaak te kunnen beginnen. Waarschijnlijk hebben ze zijn eteen vergiftigd of die dopingcommissie omgekocht. De waarheid zal boven tafel komen en AO mag dan gewoon weer vechten. Hij is namelijk de allerbeste!! Cor Hemmers heeft gewoon geluk gehad dat AO ooit zijn gym is binnen gewandeld. AO heeft alle titels die er toe doen en hij moet die UFC titel alleen nog evenop te halen. GG heeft vrienden op hele hoge plaatsen (vrijmetselaars) en die krijgen alles voor elkaar. Nu de Champ gebroken heeft met hun zullen er alles aan doen zijn carriere te dwarsbomen. Stel dat het ze lukt om AO uit de UFC te krijgen dan kan hij zo terug naar de K1. AO heeft al gesproken met Simon Rutz en die wil hem zo graag hebben dat hij hem net zoveel betaalt als alle andere vechters bij elkaar. De hoofdprijs is sowieso voor hem.

    Alistair you're the best!!

    Forever THE REEM!!!!!!

  15. #290
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ulis-E View Post
    Ik denk dat wat hij bedoelt is dat je gebruik van PED's kunt periodiseren om rekening te houden met de drugtests die verbonden zijn aan een gevecht. Zo kun je ervoor zorgen dat je waarden binnen de geaccepteerde limieten zitten ten tijde van de test periode...

    Ik denk ook wel dat heel veel vechters dit doen... van wat ik heb gezien doen velen iets van 3 zware trainingen per dag, 6 dagen in de week? denk dat dat zonder herstellingsbevorderende middelen op de duur heel zwaar gaat worden voor je lichaam... maar goed, zeker weten doe je het natuurlijk nooit... kan wel zeggen dat het ongeloofelijk naief is om dit in het taboe-hoekje te schuiven puur omdat het niet staaft naar je eigen normen en waardes...

    Voor ons is het puur entertainment, voor hen is het hun inkomen... probeer daar wel aan te denken voordat je een oordeel geeft vanachter je laptopje
    x2 gelukkig zijn er ook mensen die het wel snappen

  16. #291
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Leiden
    Posts
    171
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Optimusprime1980 View Post
    ik vind het zooooo raar dat Alistair is "gepakt" ik zie hem als een intelligente vent.... ik snap er niks van dit is zo een beginners fuck up!!!
    ik ruik een vies spelletje....
    En als ze hem ontslaan zou dat worden bevestigd, want Sonnen mag ook gewoon weer knokken, en die had een test/epitest van 16:1......
    Dana heeft altijd geroepen dat Strikeforce niks was etc etc, dan komt Ali en die slaat in 2 fights de hele ufc heavyweight top tot pulp..... dan sta je wel ff met je broek naar beneden....
    Ik weet t niet, maar smaakt erg bitter dit hele verhaal, en ik geloof er niks van dat Ali zo een fout zou maken.... ik schat hem echt hoger in .....
    Daar geloof ik dus helemaal niets van. Gezien de starpower die Alistair bezit en de enorme hoeveelheid geld die men door zijn aanwezigheid zouden verdienen lijkt het me nogal contraproductief om hem willens en wetens te saboteren.

    Als tweede ben ik benieuwd naar wat iedereen bedoeld met ''beginners fuck up'' en woorden van die strekking. Ik weet weinig van dit soort zaken, maar ik begrijp uit je woorden dat het relatief simpel is om gebruik te maskeren en een cycle zo af te stellen dat je niet gepakt wordt. Maar aangezien dit een random test was waar hij niet van tevoren op de hoogte van is gesteld had hij dit toch niet kunnen omzeilen? ... Of is er een manier om ook bij deze manier van testen ermee weg te komen?

  17. #292
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Quote Originally Posted by Optimusprime1980 View Post
    ik vind het zooooo raar dat Alistair is "gepakt" ik zie hem als een intelligente vent.... ik snap er niks van dit is zo een beginners fuck up!!!
    ik ruik een vies spelletje....
    En als ze hem ontslaan zou dat worden bevestigd, want Sonnen mag ook gewoon weer knokken, en die had een test/epitest van 16:1......
    Dana heeft altijd geroepen dat Strikeforce niks was etc etc, dan komt Ali en die slaat in 2 fights de hele ufc heavyweight top tot pulp..... dan sta je wel ff met je broek naar beneden....
    Ik weet t niet, maar smaakt erg bitter dit hele verhaal, en ik geloof er niks van dat Ali zo een fout zou maken.... ik schat hem echt hoger in .....
    Het verschil is natuurlijk dat dit een "onaangekondigde" test was, en dat je er dus geen rekening mee kan houden. Als ze hem 2 of 3 dagen later hadden getest dan was er waarschijnlijk niets aan de hand geweest. The atletic commissions zijn van plan om veel vaker onaangekondigde tests te doen, en reken er maar op dat er dan meer nat gaan.

  18. #293
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post
    Het verschil is natuurlijk dat dit een "onaangekondigde" test was, en dat je er dus geen rekening mee kan houden. Als ze hem 2 of 3 dagen later hadden getest dan was er waarschijnlijk niets aan de hand geweest. The atletic commissions zijn van plan om veel vaker onaangekondigde tests te doen, en reken er maar op dat er dan meer nat gaan.
    Dan houdt de UFC niet veel meer over.

  19. #294
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lanski View Post
    Wat leven sommigen in een droomwereld!!
    Brock lesnar, shane carwin ze gebruiken zeker allemaal geen anabolen! Mijn dikke chinese lul voor jullie.
    In topsport wordt gebruikt, maar wil niet zeggen dat iedereen dat doet.

    Luister mensen AO doet zijn best om voor zijn fans en zichzelf in topvorm te wezen of dat nou met hulp van testosteron of een blik spinazie is. Vechten is vechten zoals een ander forumbroeder heeft vermeld, bij pride was dat geen probleem only the strongest survive"

    Bas rutten wat een homo is dat nou !!! die man draait 150 graden en dan nog die uitspraken. Volgens mij heeft hij vroeger geen anabolen gebruikt, maar Sperma die in zijn kont is gespoten door GG BAS BOON.

    Jaaaa wat mij ook is opgevallen dat mixfight.nll altijd de kant van GG kiest en niet ertussen in vind het erg jammer. Mixfight is de beste fight forum van NL, maar bij GG Topics zijn zij alleen aan het cocksucke!!!

    Sorry voor mij taal gebruik ben altijd emotioneel als het om mma gaat.
    Geeft niets, je bent in ieder geval duidelijk maar wil je er wel even op wijzen dat het geen GG topic is maar een Alistair is betrapt topic....je haalt ze zelf door elkaar.
    En wat betreft die 'dikke" Chinese lul....je zou de eerste zijn haha

  20. #295
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Floris View Post
    Daar geloof ik dus helemaal niets van. Gezien de starpower die Alistair bezit en de enorme hoeveelheid geld die men door zijn aanwezigheid zouden verdienen lijkt het me nogal contraproductief om hem willens en wetens te saboteren.

    Als tweede ben ik benieuwd naar wat iedereen bedoeld met ''beginners fuck up'' en woorden van die strekking. Ik weet weinig van dit soort zaken, maar ik begrijp uit je woorden dat het relatief simpel is om gebruik te maskeren en een cycle zo af te stellen dat je niet gepakt wordt. Maar aangezien dit een random test was waar hij niet van tevoren op de hoogte van is gesteld had hij dit toch niet kunnen omzeilen? ... Of is er een manier om ook bij deze manier van testen ermee weg te komen?
    Als je een aantal uren de tijd hebt wel

  21. #296
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Puur uit nieuwsgierigheid, hoe komt het dat jij zoveel van doping af weet GM?

  22. #297
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Puur uit nieuwsgierigheid, hoe komt het dat jij zoveel van doping af weet GM?
    Ja GM dat wil ik ook weleens weten....

  23. #298
    Join Date
    May 2011
    Posts
    70
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Floris View Post
    Daar geloof ik dus helemaal niets van. Gezien de starpower die Alistair bezit en de enorme hoeveelheid geld die men door zijn aanwezigheid zouden verdienen lijkt het me nogal contraproductief om hem willens en wetens te saboteren.

    Als tweede ben ik benieuwd naar wat iedereen bedoeld met ''beginners fuck up'' en woorden van die strekking. Ik weet weinig van dit soort zaken, maar ik begrijp uit je woorden dat het relatief simpel is om gebruik te maskeren en een cycle zo af te stellen dat je niet gepakt wordt. Maar aangezien dit een random test was waar hij niet van tevoren op de hoogte van is gesteld had hij dit toch niet kunnen omzeilen? ... Of is er een manier om ook bij deze manier van testen ermee weg te komen?
    heel simpel!!
    wat wist Ali? dat ie in de komende 6 maanden 2 random tests zou kunnen krijgen. dus zo onaangekondigd was de test niet!!
    verder wist hij dat ze een ratio van 6:1 toe laten.....
    nou dan ga je niet vol zitten blasten met de testosterone lol!!
    hou gewoon je hgh erin want daar testen ze toch niet op, en cruise met een dosis test die je niet over de toegelaten ratio heen laat gaan.... very simpel.... met kortwerkende testosteron producten ie: propionate ester of zelfs esterloos de testosteron base... kan je het zeer snel bij sturen.... en op niveau houden....
    testosteron is een basis middel, sinds de jaren 30 al gesynthetiseerd en een wereld aan ervaring die atleten er al mee hebben! daarom is dit een ontzettende beginnersfout en ik geloof er dan ook helemaal niks van!!!
    remember, er zijn geen andere steroiden gevonden in zijn bloed! dus hij is slim genoeg om daar niet mee gepakt te worden, en dan zou hij te dom zijn om gewoon niet binnen de normen voor test/epitest ratio te blijven??????
    dit zaakje stinkt!!! echt......

  24. #299
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    al met al hoort dit voor mij toch wel in het rijtje: barnet vs fedor, diaz vs GSP en nu Overeem vs JDS
    het had zo mooi kunnen zijn
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  25. #300
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    342
    vCash
    126000

    Default

    Ff voor de duidelijkheid het is toch in z'n urine gevonden ?
    Goldenglorynutloverhater

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •