MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 58 FirstFirst 1234561252 ... LastLast
Results 26 to 50 of 1430
  1. #26
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    126
    vCash
    126000

    Default

    Het was ook allemaal weer te mooi om waar te zijn...
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    doorgaat? dat geloven jullie zelf toch niet ofwel? en over dat supps en voedsel op de officiele site staat dat je ook zelf verantwoordelijk bent als je zogenaamde supps gebruikt dus ja net als Santos zeggen dat er Winstrol in haar eiwitshake zat.
    Is net zoiets als ik zeg dat er cocaine in mijn biefstuk zat.
    Last edited by Nosferatu187; 05-04-2012 at 00:43. Reason: error

  3. #28
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    234
    vCash
    126000

    Default

    Damn, dit is balen zeg

  4. #29
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    shit man die kerel heeft ook elke keer wat. was te mooi mo waar te zjin. partij zal wel niet meer door gaan. schuiven ze mir naar voren, omdat valesquez heeft verloren. wordt een walk over voor dos santos. overeem had ik zo graag tegen dos santos willen zien. helaas one for the fans is wasted.

  5. #30
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    www.blackjackets.nl
    Posts
    4.297
    vCash
    126000

    Default

    Tja America/UFC, Je weet dat ze er bovenop zitten. Jammer maar dat is het risico. Ik kijk er niet raar van op.

  6. #31
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    506
    vCash
    119891

    Default

    Ik vraag 't morgen ff aan een betrouwbare bron
    Professionele video van uw Event of Bedrijf? Nu ook gebruik van Drones! ELEVATEDHEROES.com

  7. #32
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by Khanom Thom View Post
    Tja America/UFC, Je weet dat ze er bovenop zitten. Jammer maar dat is het risico. Ik kijk er niet raar van op.
    Ik denk dat iedereen altijd wel de mogelijkheid open gehouden heeft, maar wanneer het bericht komt, is het toch weer een tegenvaller... de timing kan in ieder geval bijna niet ongelukkiger!

  8. #33
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Zou Overeem, mocht hij geboot worden, nu overwegen om toch weer met de K1 mee te doen?

  9. #34
    Join Date
    May 2010
    Posts
    20
    vCash
    126000

    Default

    Ach ik ben er van overtuigd dat 95% van de topsporters gebruikt. Wielrenners voetballers vechters. Het kan ook niet anders.
    Je kan niet 10 maanden per jaar in topvorm zijn of 3 weken keihard fietsen of iedere 6 weken toppen. Dat gaat niet en dat is ook niet erg. Dat maakt de sport leuker om naar te kijken. Maja die pistesten he, als je niet de juiste begeleiders of contacten hebt, tja dan pis je naast de pot.
    En dat is jammer voor de sporters en supporters.

  10. #35
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    258
    vCash
    126000

    Default

    Dikke shit, ik had al zo'n gevoel dat die 1 april grap wel eens een jinx kon zijn.

  11. #36
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Wat een nieuws man, ik keek echt uit naar die partij. Nooit te snel conclusies trekken in dit soort zaken, maar 10 tot 1 is vrij hoog.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  12. #37
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Als dit waar is dan is het einde carriere Overeem. Klotezooi

    Reactie Dana White:

    The Ultimate Fighting Championship heavyweight title match next month between champion Junior dos Santos and Alistair Overeem is in jeopardy after Overeem tested positive for elevated levels of testosterone.
    A random drug test was conducted on March 27 in Las Vegas, when six fighters in the top-three bouts at UFC 146 were gathered for a press conference to promote the May 26 event. Overeem tested positive for increased testosterone levels. According to the Nevada State Athletic Commission’s Keith Kizer in a news release issued Wednesday, Overeem’s testosterone-to-epitestosterone levels were greater than 10-to-1.
    Under NSAC guidelines, anything above a 6-to-1 ratio is considered a violation.
    “I am beyond pissed about this,” said UFC president Dana White on Wednesday in a conference call with Canadian media that had been scheduled for one week.
    “I’m so (expletive) mad right now I can’t even begin ... ”
    Dos Santos, Frank Mir, Cain Velasquez, Roy Nelson and Antonio Silva all tested negative, Kizer noted.
    Overeem will have to appear before the NSAC in order to be licensed in the state, Kizer said in the release.
    The Dutch heavyweight made his UFC debut last December, beating former heavyweight champion Brock Lesnar in the UFC 141 main event in Las Vegas. His appearance wasn’t without controversy, however.
    Overeem missed a drug test in Nevada, saying he had flown back to Holland to be with his sick mother. A pair of drug tests conducted in Europe were then mishandled until he eventually submitted a sample to an accredited lab. He passed that test, along with a subsequent test in Nevada prior to UFC 141, and was granted a conditional license. Among the conditions of that license, he would be subjected to random tests throughout 2012.
    White was incredulous over the positive result, struggling to find words when the topic was broached.
    “The worst part is that he sat in front of us and lied to us,” said White, noting that Overeem has been in UFC’s offices meeting with White and CEO Lorenzo Fertitta, where he insisted he was clean and would pass all drug tests.
    The UFC president feels that health issues, the loss of money and damage to reputation should be more than enough to deter fighters from using performance-enhancing drugs.
    “How (expletive) stupid do you have to be? Seriously dumb. Anybody who’s using (performance-enhancing drugs) right now is an absolute (expletive) moron,” he said.
    “It’s beyond — what’s the word I’m looking for — it’s beyond belief. It’s beyond comprehension. You’re an absolute moron, a brain-dead absolute (expletive) dummy. It goes beyond a guy have any common sense whatsoever.”
    Should Overeem indeed be pulled from the UFC 146 main event, it leaves a major hole in the card. Velasquez and Mir are currently scheduled to meet in a No. 1 contender’s bout, but the drug test has led to speculation that Mir would receive the title shot. Velasquez lost the belt to dos Santos last October, while Mir — himself a former champion — is on a three-fight winning streak, with victories over Mirko Cro Cop, Roy Nelson and Antonio Rodrigo Nogueira.
    White said it was too early to announce any changes to the card. He said he learned of the Overeem test results literally 30 minutes before the media call.
    “I don’t have a plan-B,” he said.
    He also doesn’t know what Overeem’s future with the company holds. White said he’s still waiting to hear from the Nevada commission and for Fertitta to hear Overeem’s side of the story.
    “It doesn’t look good, does it?,” he said. “It doesn’t look good.”

    Last edited by rollermanskunk; 05-04-2012 at 01:34.

  13. #38
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    Eerste Dana Tweet, lol......

    Anthony Ortiz ‏ @UFC_crack_ROCK
    @danawhite I like how you insult @Alistairovereem when you guy are the one that made them take your stupid ass "drug test". So blame urself




    Dana White ‏ @danawhite

    @UFC_crack_ROCK ur a fuckin idiot

  14. #39
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Groningen
    Posts
    764
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Zou Overeem, mocht hij geboot worden, nu overwegen om toch weer met de K1 mee te doen?

    Aangezien die in NYC wordt gehouden zal hij daar ook voor de commissie moeten verschijnen. En volgens mij is het niet zo dat als je in staat 1 wordt geschorst je gewoon in staat 2 je ding mag doen. Meestal staat voor zoiets een jaar. Dus het kan zijn dat tot April 2013 je Alistair wel niet meer binnen Amerika zal zien.

    Op een positief punt: Fedor-Overeem ligt weer open.

  15. #40
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Shikoku View Post
    Aangezien die in NYC wordt gehouden zal hij daar ook voor de commissie moeten verschijnen. En volgens mij is het niet zo dat als je in staat 1 wordt geschorst je gewoon in staat 2 je ding mag doen. Meestal staat voor zoiets een jaar. Dus het kan zijn dat tot April 2013 je Alistair wel niet meer binnen Amerika zal zien.

    Op een positief punt: Fedor-Overeem ligt weer open.
    Mmm...maar t'is toch een andere tak van vechtsport? Werd er toendertijd toen er wel eens een K1 in Vegas of Hawaii werd gehouden wel getest? Of licenties verstrekt?

  16. #41
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    1.631
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Enigste interessante UFC partij dit jaar. Nou ja. Gelukkig is de K1 weer terug en het Glory toernooi. En dan nog de S-cup. Sweet. Dus fuck Dana en de UFC.
    Hoeao nou weer fuck Dana? Wtf kan hij er aan doen dat die kut Overeem weer eens dom doet? (en ik ben een groot fan.)

  17. #42
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Groningen
    Posts
    764
    vCash
    126000

    Default

    Geen idee eigenlijk. Wat ik wel weet is dat alle vormen van 'hand-to-hand combat' gereguleerd worden door dezelfde athletic commission. Dus als Alistair wil vechten voor K1 in Amerika. Zal hij de regels moeten volgen volgens van de Amerikaanse athletic commissions. Ik neem aan dat ze gezien de historie van boxen in new york daar gewoon testen. Ik denk dat het zelfs verplicht is. Het zou haast te makkelijk zijn als MMA nu niet meer zou mogen, maar hij door dezelfde commissie wel een licentie voor K1 zou kunnen krijgen.

    ..Maar dit is wel erg ver vooruit lopen natuurlijk.

  18. #43
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Shikoku View Post
    Geen idee eigenlijk. Wat ik wel weet is dat alle vormen van 'hand-to-hand combat' gereguleerd worden door dezelfde athletic commission. Dus als Alistair wil vechten voor K1 in Amerika. Zal hij de regels moeten volgen volgens van de Amerikaanse athletic commissions. Ik neem aan dat ze gezien de historie van boxen in new york daar gewoon testen. Ik denk dat het zelfs verplicht is. Het zou haast te makkelijk zijn als MMA nu niet meer zou mogen, maar hij door dezelfde commissie wel een licentie voor K1 zou kunnen krijgen.

    ..Maar dit is wel erg ver vooruit lopen natuurlijk.
    Nou ja. Bob Sapp heeft tenslotte ook 2x op de K1 in Vegas gevochten.

  19. #44
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Gilaiir View Post
    Hoeao nou weer fuck Dana?
    Op principe.

  20. #45
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Groningen
    Posts
    764
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Nou ja. Bob Sapp heeft tenslotte ook 2x op de K1 in Vegas gevochten.
    Ja, maar Sapperdeflap is toch nog nooit gepakt voor steroiden? Als Alistair nu positief test heeft hij een suspension lopen. Als Sap gewoon netjes zijn cycles afstelt en niet gepakt wordt met hoge test levels heeft hij nooit een probleem. Maarja, surprise drug tests maken dat moeilijk natuurlijk..

  21. #46
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    719
    vCash
    123944

    Default

    Quote Originally Posted by marcelt View Post
    Er staat dat als zijn B-sample goed is hij misschien wel weer uit de problemen is.
    Je realiseerd je dat die B-sample precies hetzelfde materiaal bevat als de A-sample? Ik werk al een tijdje in de verslavingszorg en cliënten vragen geregeld om een 2e test. Ik nog nooit mee gemaakt dat de die afweek van de eerste. Het kan natuurlijk zijn dat er een fout is opgetreden maar dit is uiterst onwaarschijnlijk....

    Ik hoop tegen beter weten in dat iemand een verlate 1 april grap maakt

  22. #47
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Dana White heeft wel gelijk hoe dom kun je zijn hij weet dat hij onverwachts getest gaat worden, ik ben benieuwd naar de reactie van Overroid want hij ontkende altijd dat hij gebruikte en dat hij al zijn gains had door het eten van paardenvlees.

  23. #48
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by Shikoku View Post
    Geen idee eigenlijk. Wat ik wel weet is dat alle vormen van 'hand-to-hand combat' gereguleerd worden door dezelfde athletic commission. Dus als Alistair wil vechten voor K1 in Amerika. Zal hij de regels moeten volgen volgens van de Amerikaanse athletic commissions. Ik neem aan dat ze gezien de historie van boxen in new york daar gewoon testen. Ik denk dat het zelfs verplicht is. Het zou haast te makkelijk zijn als MMA nu niet meer zou mogen, maar hij door dezelfde commissie wel een licentie voor K1 zou kunnen krijgen.

    ..Maar dit is wel erg ver vooruit lopen natuurlijk.
    Volgens mij zijn die athletic commissions nog per staat verschillend. Ik weet niet of Overeem nu ook een landelijke schorsing gaat krijgen en of dit ook of voor K-1 zal gelden (als K-1 terugkeert naar Amerika)

    K-1 zou trouwens terug gaan naar NYC de stad waar MMA verboden is...

    Ik voorspel je dat Overeem een jaar out is en misschien is het wel afgelopen met zijn carriere.

    De yankees schreeuwen nu ook dat de Brock-fight een no contest moet worden.

    Als Overeem echt gebruikt heeft is het een grote lul

  24. #49
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    leiden
    Posts
    239
    vCash
    126000

    Default

    AAh shit dit... en ik nog m'n topic maken over wedstrijdsport en testo boosters:P

  25. #50
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Damn......Na zoveel moeite om hem daar te krijgen waar hij nu zit flikt hij zoiets. Sinds GG zijn contract had geregeld leek het wel een ander persoon. Hij was niet meer van deze aarde en stond niet meer in contact met de realiteit.
    Nu ging hij het zelf allemaal wel regelen en we hebben het gezien.

    Eeuwig zonde dit.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •