MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 58 FirstFirst 123456781454 ... LastLast
Results 76 to 100 of 1430
  1. #76
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    Ligt het aan mij of is een hoog testosteron gehalte niet eens zo erg als je zou denken?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Dit zat eraan te komen. Ieder normaal mens weet dat zulke groei echt niet alleen van goede voeding komt. Het feit dat Alistair is blijven gebruiken in de aanloop van een van de meest belangrijke gevechten uit zijn carrière is gewoon dom. Ik denk dat de reactie van Dana White de spijker op zn kop slaat.

    “How (expletive) stupid do you have to be? Seriously dumb. Anybody who’s using right now is an absolute (expletive) moron,” White stated.
    “It’s beyond, what’s the word I’m looking for, it’s beyond belief. It’s beyond comprehension. You’re an absolute moron, a brain dead absolute (expletive) dummy. It goes beyond a guy have any common sense whatsoever.”

  3. #78
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    precies beste reactie in tijden van Dana!

  4. #79
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Dana White is een hypocriete lul! Hij weet net zo goed als ieder ander weldenkend mens dat er in de UFC vollop gebruikt wordt en meneer vind dat allemaal best zolang de dollars binnenrollen...wanneer er vervolgens iemand tegen de lamp loopt doet ie alsof ie nergens vanaf weet....
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  5. #80
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Dana zegt gewoon de waarheid hoe dom kun je zijn als je weet dat binnen 6 maanden 3 keer getest gaat worden. De vraag is nu kan hij wel zonder. Is hier sprake van een verslaving? Kun je verslaafd raken aan anabolen?
    Een ding is zeker dat de positieve waarden die nu zijn aangetoond meer dan 10 keer zoveel als een gewoon mens niet uit zijn tijd bij GG stammen. Voor zijn partij met Lesnar is hij nog schoon bevonden.

  6. #81
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    342
    vCash
    126000

    Default

    Kom op Micha doe nou ff een keer niet alsof we achterlijk zijn....

    Bij GG gebruikte hij ook waarschijnlijk onder begeleiding van arts etc...
    Goldenglorynutloverhater

  7. #82
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by NESCIO View Post
    Kom op Micha doe nou ff een keer niet alsof we achterlijk zijn....

    Bij GG gebruikte hij ook waarschijnlijk onder begeleiding van arts etc...
    niet onder begeleiding van GG dat is een ding wat zeker is

  8. #83
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Micha, doe niet zo vreselijk hypocriet.

    Doe ons allemaal een lol en spring onder een trein of zo. Ik weet dat je echt zo hard mogelijk probeert GG kapot te maken maar dat hoeft echt niet in elk topic.

  9. #84
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Limburg
    Posts
    1.426
    vCash
    126000

    Default

    Ben niet verbaasd dat hij gebruikt (dat doet inderdaad wss een groot deel van de vechters) maar wel dat ie zich heeft laten pakken. Hij weet toch dat na het fiasca bij vorige partij met gemiste drugstests en te laat inleveren van samples dat hij nog 3x een random test moest doen. Baal hier echt van.
    Aoki - Hellboy - Gomi - Diaz Bros - GSP - Sonnen - Barnett

  10. #85
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by Harrie Nak View Post
    Waar rook is, is vuur. Wat een lul. Had ik toch bijna vluchten e.d. geboekt als de event kaarten niet zo belachelijk duur waren!
    Ik ben er goed ziek van

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  11. #86
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Micha, doe niet zo vreselijk hypocriet.

    Doe ons allemaal een lol en spring onder een trein of zo. Ik weet dat je echt zo hard mogelijk probeert GG kapot te maken maar dat hoeft echt niet in elk topic.
    doe niet zo raar man ik heb 3 kinderen

  12. #87
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    342
    vCash
    126000

    Default

    @Micha begrijp dat je dat op een openbaar forum ontkent.

    Echter het zou zeer onverstandig zijn om op dat niveau te trainen en eventueel anabolen gebruiken zonder medeweten van team & begeleiding.
    Goldenglorynutloverhater

  13. #88
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    ga is weg joh.. bij gg gebruikte hij en dat deed hij nu ook.. wat je nu doet is helemaal niet realistisch, een kind van 10 jaar zou je niet eens geloven.. dus bespaar ons deze woorden en zet jezelf niet voorschut. we vragen je ook niet om toe te geven dat hij bij gg gebruikte, wees er gewoon stil over want iedereen weet dat hij ook bij gg gebruikte.

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Dana zegt gewoon de waarheid hoe dom kun je zijn als je weet dat binnen 6 maanden 3 keer getest gaat worden. De vraag is nu kan hij wel zonder. Is hier sprake van een verslaving? Kun je verslaafd raken aan anabolen?
    Een ding is zeker dat de positieve waarden die nu zijn aangetoond meer dan 10 keer zoveel als een gewoon mens niet uit zijn tijd bij GG stammen. Voor zijn partij met Lesnar is hij nog schoon bevonden.

  14. #89
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Limburg
    Posts
    1.426
    vCash
    126000

    Default

    @Wheelie: jij kent Overeem toch persoonlijk? Heeft hij zelf al gereageerd ergens?
    Aoki - Hellboy - Gomi - Diaz Bros - GSP - Sonnen - Barnett

  15. #90
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    svp opzouten met dat GG gelul van beide kanten. fucking irritant.

  16. #91
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    13
    vCash
    126000

    Default

    voor dat alistair bij golden glory zat was hij een normaal gebouwde man toen bij golden glory zag je hem groeien die weten denk ik precies wanneer ie gebruikt en waarneer die op moest houde met gebruik hebben die nie lope klagen dat ze hem moeste teste wand die kunnen nie goed tegen zijn verlies he basje

  17. #92
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by Mule-Kick View Post
    @Wheelie: jij kent Overeem toch persoonlijk? Heeft hij zelf al gereageerd ergens?



    Ik krijg 'm niet te pakken

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  18. #93
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    81
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by co0per View Post
    Het was ook allemaal weer te mooi om waar te zijn...
    x2
    Osu!


  19. #94
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Hou het allemaal ontopic svp!
    Be a Warrior, not a Worrier

  20. #95
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Wat ontzettend dom en ontzettend jammer. Gaat niet echt lekker in de VS tot nu toe. Vluchten voor een dopingtest, veroordeeld worden tot een taakstraf voor het duwen van een persoon en nu gepakt in een dopingtest.

    Ik vind 't terecht dat ze in de VS zo streng controleren. Doping gebruiken blijft natuurlijk vals spelen. Het is een publiek geheim dat de meeste vechters in de UFC en dan met name de zwaargewichten wel iets gebruiken. Alleen zij worden niet gepakt en er is dus geen bewijs voor.

  21. #96
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Ligt het aan mij of is een hoog testosteron gehalte niet eens zo erg als je zou denken?
    Hang er van af bij Contador was het minimum.

  22. #97
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Het is niet zijn schuld! De AH heeft bekend gemaakt dat ze gebruik maken van dit paard voor hun vlees.
    Max. 400 x 125

  23. #98
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Als de B sample ook positief is maar met Brock mee naar de WWE?

  24. #99
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Hou het allemaal ontopic svp!
    < dit inderdaad.


    Zoveel mensen keken uit naar dit monstergevecht. Waarom!!!?? Wat stom stom stom. Ik hoop dat er ergens een foutje is gemaakt. Maar dat zal vast niet :/. Trouwens is het niet raar dat er niks bij Antonio Silva is gevonden? Ik dacht dat die uit medische redenen wel mocht gebruiken oid.

    Ben ik een van de weinige die Frank mir niet hoeft te zien tegen JdS? Jds maakt echt gehakt van hem.

  25. #100
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Mma ; het nieuwe wielrennen.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •