MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 45 of 58 FirstFirst ... 3541424344454647484955 ... LastLast
Results 1.101 to 1.125 of 1430
  1. #1101
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    26
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by GM View Post
    Nu snap ik jouw bijnaam jammersaki....en je schrijft als een kind van 7
    En jij schrijft als een bejaarde van 80 met alzheimer
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #1102
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by yamasaki View Post
    Ja soms praat je als een kip zonder kop. Nou sorry hoor Jij komt met waardelozen feiten vanuit je eigen fantasie-wereldje en dat heb ik niks aan hee!!! Tenzij je keith kizer bent lol!!!AUB komt er niet terug want dan zal ik weer in slaap vallen met je bla bla bla.....
    waar kom jij dan mee flapdrop? micha en bas zijn player haters????
    nee dat is lekere nutige informatie..... dan lees ik liever feiten waarom de kans bestaat dat alistair gewoon kan vechten
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  3. #1103
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Jongens kap eens met dat ge'eikel. Nog een paar dagen geduld en dan weten we hoe dit verhaal zal aflopen. Randzaken en op de man spelen kan in de pit en via PM.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  4. #1104
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Tony=Liefde

    Kan die gast met geen beter woord omschrijven.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  5. #1105
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    From Limburg with love
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  6. #1106
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Tony=Liefde

    Kan die gast met geen beter woord omschrijven.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  7. #1107
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    waar kom jij dan mee flapdrop? micha en bas zijn player haters????
    nee dat is lekere nutige informatie..... dan lees ik liever feiten waarom de kans bestaat dat alistair gewoon kan vechten

    tot aan de 24e hebben we nog geen feiten. GM heeft het ook niet over feiten, al wil ik 'm wel graag geloven. Maar het zijn nog steeds geruchten. Ook al zit ie waarschijnlijk dicht bij de bron, maar het blijven voor ons loze kreten... Nog een paar dagen man, dan kunnen we richting het mooiste weekend van 2012: JDS vs Overeem, en Badr Hari in Madrid. Fingers crossed!

    En Yamasaki, alsjeblieft probeer eens wat beter naar je eigen posts te kijken. Je begint op een troll te lijken.

  8. #1108
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    26
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    tot aan de 24e hebben we nog geen feiten. GM heeft het ook niet over feiten, al wil ik 'm wel graag geloven. Maar het zijn nog steeds geruchten. Ook al zit ie waarschijnlijk dicht bij de bron, maar het blijven voor ons loze kreten... Nog een paar dagen man, dan kunnen we richting het mooiste weekend van 2012: JDS vs Overeem, en Badr Hari in Madrid. Fingers crossed!

    En Yamasaki, alsjeblieft probeer eens wat beter naar je eigen posts te kijken. Je begint op een troll te lijken.
    Ok e-type Ik zal erop letten ( je hebt tenminst het fatsoen om mensen aan te spreken)!!!

  9. #1109
    Join Date
    Sep 2010
    Location
    holland
    Posts
    114
    vCash
    126000

    Default

    Junior dos Santos to now fight Frank Mir for Heavyweight title
    Source: twitter.com
    Apr 21, 2012 12:10 AM EST
    Almost three weeks ago it was revealed that Alistair Overeem had tested positive for an elevated testosterone to epitestosterone ratio and subsequently would have to go before the Nevada Satate Athletic Commission.
    Most expected an immediate reaction from the often out-spoken President of the UFC Dana White, but he had remained mostly quiet about the subject until tonight, announcing that Overeem was out and Mir was in:
    Taking off to Atlanta!!!! May 26 th is now Mir vs JDS for the HW title in Las Vegas at the MGM Grand.

  10. #1110
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    195
    vCash
    168500

    Default

    Wat een ongelofelijke teleurstelling zeg.. Dit was voor mij het gevecht van het jaar.
    Ik ga dit even laten bezinken en mijn frustraties afreageren in de gym

  11. #1111
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    damn maar hij is toch nog niet gehoord?

  12. #1112
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Kut.

    Hopelijk doet hij een Diazje en wordt hij tegen Cain gezet maar ik vrees van niet.

  13. #1113
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default

    huh? wat nee geen hoop meer op de fight?
    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

  14. #1114
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    En terecht, als je gepakt wordt bij een test moet het niet kunnen dan je alsnog gewoon vecht. ( Als dit al waar is )

  15. #1115
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Dana"s manier om AO te bedanken voor alle commotie dus als hij door het gesprek komt mag hij tegen Cain.

  16. #1116
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Dana"s manier om AO te bedanken voor alle commotie dus als hij door het gesprek komt mag hij tegen Cain.
    goed punt en idd wel terecht als AO guilty is
    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

  17. #1117
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    273
    vCash
    126000

    Default niet meer dan logisch

    Ik snap de UFC wel hoor. Waarom nog risico lopen dat je event in het water valt. Wat excuus AO ook mag hebben dikke kans dat hij geen licentie krijgt. Er zit al een smet op de hoofdpartij en als AO zou winnen hebben ze nu niet echt een marketable champion aangezien hij telkens in verband wordt gebracht met drugs.
    Mogelijk is het beter de partij later dit jaar te doen en dat hij een aantal keer weer getest wordt.
    Het is zijn eigen stomme schuld hoor. Of je nu een TRT had of niet of totaal iets anders ....dan had je het maar moeten melden. Maar goed ik wil zelf niet op die roze wolk zitten en persoonlijk denk ik gewoon dat hij al jaren aan de troep zit. Ik vind het alsnog jammer van de partij, maar zeer begrijpelijk dat de UFC dit nu zo doet. Mir heeft dan ook nog tijd zat om zich op zijn tegenstander voor te bereiden en JDS ook.
    Last edited by BJJCORE; 21-04-2012 at 08:48.

  18. #1118
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    897
    vCash
    126000

    Default

    ik denk dat jds erg blij is met dit nieuws

  19. #1119
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by BJJCORE View Post
    Ik snap de UFC wel hoor. Waarom nog risico lopen dat je event in het water valt. Wat excuus AO ook mag hebben dikke kans dat hij geen licentie krijgt. Er zit al een smet op de hoofdpartij en als AO zou winnen hebben ze nu niet echt een marketable champion aangezien hij telkens in verband wordt gebracht met drugs.
    Mogelijk is het beter de partij later dit jaar te doen en dat hij een aantal keer weer getest wordt.
    Het is zijn eigen stomme schuld hoor. Of je nu een TRT had of niet of totaal iets anders ....dan had je het maar moeten melden. Maar goed ik wil zelf niet op die roze wolk zitten en persoonlijk denk ik gewoon dat hij al jaren aan de troep zit. Ik vind het alsnog jammer van de partij, maar zeer begrijpelijk dat de UFC dit nu zo doet. Mir heeft dan ook nog tijd zat om zich op zijn tegenstander voor te bereiden en JDS ook.
    X2

  20. #1120
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    960
    vCash
    70000

    Default

    Ik ben blij dat er nog niet over een Cut is gesproken, zolang ie bij de UFC kan blijven knokken is er hoop maar het was natuurlijk wel een dream match tegen JDS.
    Het blijft allemaal wel zwaar klote natuurljk die hele situatie.
    “The tyranny of a prince in an oligarchy is not so dangerous to the public welfare as the apathy of a citizen in a democracy”
    -Charles de Montesquieu

  21. #1121
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    555
    vCash
    126000

    Default

    Damn... Op JDS vs Mir zit ik totaal niet te wachten. Vind Mir totaal niet boeiend.
    Hopelijk komt Overeem nog tegen Cain.

  22. #1122
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    234
    vCash
    126000

    Default

    Jezus wat balen zeg... Snap de timing totaal niet, was nog 4 dagen te gaan.
    Maarja, het is niet anders

  23. #1123
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Als hij nog tegen Cain mag, dan vind ik dat helemaal niet verkeerd. Mir vs. JDS is wel een domper ja. Verder wat BJJCORE zegt.

  24. #1124
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    This puts an end to the endless amount of speculation that has been circulating about what the result meant for the UFC, for Alistair Overeem, and for Junior dos Santos.
    Mir was scheuled to compete on the same card versus former champion Cain Velasquez and was the most logical opponent for dos Santos should Overeem have been unable to fight.
    It was also announced Velasquez would now fight Fabricio Werdum, but should Alistair Overeem be granted a license to compete, he may be able to be rescheduled on the event, most likely against Cain Velasquez. In this scenario, Werdum would be put back in his originally scheduled bout with Mike Russow.
    *

    Ze maken het moeilijk voor sommige vechters wie ze als tegenstander gaan krijgen
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  25. #1125
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Naj85 View Post
    This puts an end to the endless amount of speculation that has been circulating about what the result meant for the UFC, for Alistair Overeem, and for Junior dos Santos.
    Mir was scheuled to compete on the same card versus former champion Cain Velasquez and was the most logical opponent for dos Santos should Overeem have been unable to fight.
    It was also announced Velasquez would now fight Fabricio Werdum, but should Alistair Overeem be granted a license to compete, he may be able to be rescheduled on the event, most likely against Cain Velasquez. In this scenario, Werdum would be put back in his originally scheduled bout with Mike Russow.
    *

    Ze maken het moeilijk voor sommige vechters wie ze als tegenstander gaan krijgen
    mag eigenlijk niet uitmaken zoals Cor Hemmers altijd zegt wij vechten altijd en tegen iedereen.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •