MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 46 of 58 FirstFirst ... 3642434445464748495056 ... LastLast
Results 1.126 to 1.150 of 1430
  1. #1126
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    helmond
    Posts
    1.057
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Demoreem View Post
    AO heeft al gesproken met Simon Rutz en die wil hem zo graag hebben dat hij hem net zoveel betaalt als alle andere vechters bij elkaar. De hoofdprijs is sowieso voor hem.

    Alistair you're the best!!

    Forever THE REEM!!!!!!

    WHAHAHAHAHAHAHA....straks krijgt hij nog gelijk ook!!!!!!!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #1127
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    helmond
    Posts
    1.057
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Dana"s manier om AO te bedanken voor alle commotie dus als hij door het gesprek komt mag hij tegen Cain.
    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Als hij nog tegen Cain mag, dan vind ik dat helemaal niet verkeerd. Mir vs. JDS is wel een domper ja. Verder wat BJJCORE zegt.
    Waarom zou hij wel tegen Cain mogen vechten en niet tegen JDS? Als de commissie hem aangehoord heeft en hij kan zijn hoge testosteron verklaren, dan zou hij toch gewoon tegen JDS moeten kunnen vechten?

    Denk dat UFC denkt dat hij geen licentie krijgt en daarom helemaal niet zal vechten. Ook niet tegen Velasquez.

  3. #1128
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by adenane View Post
    Waarom zou hij wel tegen Cain mogen vechten en niet tegen JDS? Als de commissie hem aangehoord heeft en hij kan zijn hoge testosteron verklaren, dan zou hij toch gewoon tegen JDS moeten kunnen vechten?

    Denk dat UFC denkt dat hij geen licentie krijgt en daarom helemaal niet zal vechten. Ook niet tegen Velasquez.
    ik zie het als een straf. Wat er ook gebeurt geen title shot geen ppv bonus.

  4. #1129
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by adenane View Post
    Waarom zou hij wel tegen Cain mogen vechten en niet tegen JDS? Als de commissie hem aangehoord heeft en hij kan zijn hoge testosteron verklaren, dan zou hij toch gewoon tegen JDS moeten kunnen vechten?

    Denk dat UFC denkt dat hij geen licentie krijgt en daarom helemaal niet zal vechten. Ook niet tegen Velasquez.
    Als hij dan de titel pakt is het onderstaande plaatje van toepassing denk ik. Als hij Cain verslaat is iedereen die hoge T/E ratio al weer vergeten en heeft hij het recht om voor de titel te vechten opnieuw verdiend.

    Net als Sonnen, er was al een rematch met Silva gepland die ging niet door, iedereen was toen over de zeik maar nu is bijna iedereen zijn hoge T/E ratio al vergeten en wil iedereen de partij gewoon zien.


  5. #1130
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Dat kunnen ze dus zomaar doen dus....

  6. #1131
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    92
    vCash
    126000

    Default

    AO - JDS gaat gewoon door.

  7. #1132
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Dana"s manier om AO te bedanken voor alle commotie dus als hij door het gesprek komt mag hij tegen Cain.

    Die zag ik niet aankomen, Dana laat even zijn tanden zien....tegen de verkeerde scheentjes geschopt ?.......geen ppv en voortaan onder een vergrootglas....krijg een beetje een rotgevoel over AO's carriere.

  8. #1133
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by spen View Post
    AO - JDS gaat gewoon door.

    bron?

  9. #1134
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    bron?
    Dana zou het wel tweeten en ik zie niks.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  10. #1135
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    mag eigenlijk niet uitmaken zoals Cor Hemmers altijd zegt wij vechten altijd en tegen iedereen.

    wie is we dwaas ik weet niet of je het door heb maar niemand van gg zit in de ufc
    dus wat obi wan knorrie zegt kan me een ruk schelen
    tis gewoon klote nieuws me hele weekend naar de klote

  11. #1136
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    [Taking off to Atlanta!!!! May 26 th is now Mir vs JDS for the HW title in Las Vegas at the MGM Grand.[/QUOTE]

    Dana"s tweet

  12. #1137
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Poeh dat is ff ruk zeg... Er is nog niets offiecieels over Cain dus hopen dat AO tegen Cain mag.


  13. #1138
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    97
    vCash
    126000

    Default

    cain gaat tegen bigfoot..

  14. #1139
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Nou das lekker dan... Mooiste partij van het jaar van de baan geveegd... Hopen dattie tegen Cain mag dan maar, maar wat een domper zeg!

    (expletive) (expletive) (expletive)
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  15. #1140
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    85
    vCash
    126000

    Default

    MMA H.E.A.T.
    4 uur geleden via mobiel


    According to Dana, it's official: Overeem is out. JDS will now face Frank Mir for the UFC Heavyweight title.
    EPIC

  16. #1141
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    wat is er nou veranderd? wat is er nou gebeurd dat ze niet eens meer afwachten tot dinsdag

  17. #1142
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    234
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    wat is er nou veranderd? wat is er nou gebeurd dat ze niet eens meer afwachten tot dinsdag
    Snap hier ook geen ene zak van. 4 dagen had nu echt niks meer uitgemaakt.

  18. #1143
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Alistair Overeem’s manager Glenn Robinson has made it clear that Overeem and camp are still confident that aftera hearing on April 24, he will be approved to fight for the UFC heavyweight title on May 26th.
    “I spoke with Glenn Robinson, manager of Overeem and he says he is very respectful and is hopeful that he will be granted his license and the entire team is very confident that he will be facing Junior dos Santos come May 26th” related Kenny Rice. “Now Robinson wanted to make it very clear that despite other reports, Overeem did not test high for testosterone, but rather his testosterone to epitestosterone was off* and he has a reasonable explanation to why that is, which he will present to the commission next Tuesday.”



    ik ben echt benieuwd wat voor meesterzet dit weer is van AO's management. Glen Robinson blinkt niet echt uit in een goede communicatie niet met de fans en blijkbaar ook niet met de UFC.

  19. #1144
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Was te verwachten. Overeem was al schuldig voordat die z'n onschuld mocht bewijzen. De geloofwaardigheid van Overeem was allang verdwenen. Nu stond de geloofwaardigheid van de UFC op het spel. Ik vermoed dat Zuffa zelf ook extra onderzoek heeft gedaan. Mir is een goede alternatief en goed te marketten voor de yankees.

  20. #1145
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    234
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Was te verwachten. Overeem was al schuldig voordat die z'n onschuld mocht bewijzen. De geloofwaardigheid van Overeem was allang verdwenen. Nu stond de geloofwaardigheid van de UFC op het spel. Ik vermoed dat Zuffa zelf ook extra onderzoek heeft gedaan. Mir is een goede alternatief en goed te marketten voor de yankees.
    Ja maar wat nu als die commissie hem alsnog vrij spreekt en zijn verklaring moet accepteren.
    Dan is Overeem van een titelgevecht berooft door de UFC zonder geldige reden.
    Hij heeft toch een contract getekend en technisch gezien is die hearing over zijn licentie en nu gaan ze er op voorhand al vanuit dat hij die niet krijgt.

  21. #1146
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by boudstyle View Post
    Ja maar wat nu als die commissie hem alsnog vrij spreekt en zijn verklaring moet accepteren.
    Dan is Overeem van een titelgevecht berooft door de UFC zonder geldige reden.
    Hij heeft toch een contract getekend en technisch gezien is die hearing over zijn licentie en nu gaan ze er op voorhand al vanuit dat hij die niet krijgt.
    We kunnen alleen maar gissen denk ik. Ik vermoed dat deze vreemde move van Zuffa te maken heeft met het feit dat Overeem überhaupt nog geen licentie had en al op een dun draadje liep door het gedoe bij de aanvraag van de voorwaardelijke licentie die die had gekregen voor de Lesnar fight. NSAC zal wel het één en ander hebben ingefluisterd aan Fertitta. Zuffa zal daarna wel een juridische loophole hebben gevonden om onder de JDS vs Overeem gevecht uit te kunnen komen zonder dat er contract-breuk issues zouden komen en men dus niet meer de uitkomst van de NSAC-hearing hoeft af te wachten. Men zal ook hebben afgewogen hoe besmet het gevecht was en wat voor marketing-waarde het nog had. Marketing is het sleutelwoord bij Zuffa. Heeft het geen waarde meer dan gooit men het weg als een oude onderbroek. Zuur voor Overeem mocht die echt onschuldig zijn.

  22. #1147
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by boudstyle View Post
    Ja maar wat nu als die commissie hem alsnog vrij spreekt en zijn verklaring moet accepteren.
    Dan is Overeem van een titelgevecht berooft door de UFC zonder geldige reden.
    Hij heeft toch een contract getekend en technisch gezien is die hearing over zijn licentie en nu gaan ze er op voorhand al vanuit dat hij die niet krijgt.
    Tenzij de NSAC's contract met Overeem niet rechtsgeldig was, wat wellicht kan omdat random testing nieuw is, mogen ze hem veroordelen voor contractbreuk en dus is de keuze aan hun of ze hem een nieuwe licentie geven.

    Ik denk dat de UFC gevraagd heeft naar Overeem's zijn verdediging, en daarmee niet tevreden is.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  23. #1148
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat de het al officieel wilde maken, zodat ze het tijdens UFC 145 kunnen adverteren.

  24. #1149
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    897
    vCash
    126000

    Default

    ik denk ook dat het een soort statement is. een soort straf.
    mogelijk dat hij nog uitkomt tegen cain maar in ieder geval ' gunnen ' ze hem geen titleshot meer
    eeuwig zonde
    maar als dit zo is kan ik dit wel begrijpen

  25. #1150
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Als Mir wint dan kan Brock zijn lol niet op....


Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •