MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 58 FirstFirst 1234567891555 ... LastLast
Results 101 to 125 of 1430
  1. #101
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    45
    vCash
    126000

    Default

    Bij contador was het clenbuterol...


    EDIT: dit was reactie op anderson
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #102
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam & Almere
    Posts
    746
    vCash
    126000

    Default

    echt jammer dit....
    The Outsiders!! J-MMA #1

  3. #103
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    97
    vCash
    126000

    Default

    Volgens mij heeft iemand van GG gewoon stiekem een flinke dosis ingespoten toen hij lag te slapen!

  4. #104
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Kan wel janken . Zo stom is dat hoe erg je naar een gevecht uit kan kijken. 2 Nederlanders op de UFC card, waarvan 1 titelgevecht. Die daar even z'n 4de belt kon pakken. Te mooi om waar te zijn...

  5. #105
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    1.388
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Damn......Na zoveel moeite om hem daar te krijgen waar hij nu zit flikt hij zoiets. Sinds GG zijn contract had geregeld leek het wel een ander persoon. Hij was niet meer van deze aarde en stond niet meer in contact met de realiteit.
    Nu ging hij het zelf allemaal wel regelen en we hebben het gezien.

    Eeuwig zonde dit.
    Zucht daar hebben we micha weer met zijn alu hoedje... Zeker als je nagaat dat ali zijn groei heeft doorgemaakt BIJ GG..

    Maar goed daar horen we natuurlijk niks over.


    On topic: Ik hoop echt dat ali gewoon een superfreak is die gewoon die testeron natuurlijk produceerd. Jammer, ik had die hoofd van JDS wel ingestompt willen zien.

  6. #106
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    De mentale kracht van Overeem begint bij zijn fysiek. Ik weet 100% zeker, dat hij 90% van zijn zelfvertrouwen door zijn figuur krijgt. Hij ging alleen te ver.

    Als je een gespierde beest bent, dan denk je alleen "Het kan nog meer"
    Of als je echt tevreden bent (ben je nooit) dan denk je "Ik moet dit stukje groter maken, schouder nog ff etc. je pusht jezelf om al je minpunten te verbeteren (die anderen niet zien). En zo ga je shit gebruiken om je doelen te behalen en die image die mensen van je hebben te behouden.

  7. #107
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind dit heel jammer. Zoals de meese liefhebbers keek ik echt uit naar dit gevecht. Ik denk dat we kunnen vaststellen dat dit niet het beste half jaar van The Reem is. De breuk met GG, drugstest gemist, taakstraf voor het duwe van een dame en nu dit weer. Het zit hem niet mee.

    Ik hoop dat hij hier bovenop komt...

  8. #108
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    Erg jammer dit, baal er echt enorm van. had er heel erg op verheugd. toen ik las dat er vorige week na de press conference onverwachts getest werd was ik er al een beetje bang voor..
    hoop alsnog dat er een verklaring voor is en dat de match door gaat

    Maar nu zien we Fedor tegen JDS


    grappenmakers http://en.wikipedia.org/wiki/UFC_146
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  9. #109
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    14
    vCash
    126000

    Default

    Ongeloofelijk!! Ik vermoedde altijd wel dat ie in het verleden iets gebruikt zou hebben maar dacht dat ie dat inmiddels toch niet meer zou doen met alle 'random tests' waar hij aan zou moeten voldoen. Zoals Dana al zei: Hoe dom kan je zijn???? Ik hoop nog op een wonder maar als hij echt gebruikt heeft dan mogen ze hem er van mij uitschopen, het is toch valsspelen! Het argument dat 'iedereen' het doet kan wel zijn, maar niet 'iedereen' wordt gepakt, verklaar dat dan maar...... (hier bedoel ik dus degene die met hem getest zijn)

  10. #110
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    14
    vCash
    126000

    Default

    Overigens het feit dat er nog geen enkele reactie van AO is doet me vermoeden dat ie fout zit en nu aan het beraaden is wat z'n opties zijn..... God wat baal ik hier van!

  11. #111
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    821
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bdn View Post
    Ongeloofelijk!! Ik vermoedde altijd wel dat ie in het verleden iets gebruikt zou hebben maar dacht dat ie dat inmiddels toch niet meer zou doen met alle 'random tests' waar hij aan zou moeten voldoen. Zoals Dana al zei: Hoe dom kan je zijn???? Ik hoop nog op een wonder maar als hij echt gebruikt heeft dan mogen ze hem er van mij uitschopen, het is toch valsspelen! Het argument dat 'iedereen' het doet kan wel zijn, maar niet 'iedereen' wordt gepakt, verklaar dat dan maar...... (hier bedoel ik dus degene die met hem getest zijn)
    Nou Overeem is ook wel vaker "clean"getest. Het kan dus blijkbaar wel.

  12. #112
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    821
    vCash
    126000

    Default

    Ik baal er ook echt verschrikkelijk van! Het is zijn eigen schuld, maar ik keek zo uit naar deze partij. Kan verder niemand bedenken waar ik JDS tegen wil zien(fedor is jammer genoeg geen optie). Ben benieuwd hoe dit afloopt.

  13. #113
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ArjanV View Post
    Dana White is een hypocriete lul! Hij weet net zo goed als ieder ander weldenkend mens dat er in de UFC vollop gebruikt wordt en meneer vind dat allemaal best zolang de dollars binnenrollen...wanneer er vervolgens iemand tegen de lamp loopt doet ie alsof ie nergens vanaf weet....
    Dana en die andere twee zijn zelf flinke gebruikers. Zou idd raar zijn als ze dat niet wisten.

  14. #114
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    247
    vCash
    126000

    Default

    Wat balen, man man! Ik hoop dat dit goed komt met het 2e sample. ps. Voor Fedor vs JDS vlieg ik naar amerika hehe

  15. #115
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    555
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat t over en uit is met zn MMA carriere
    Wat jammer zeg... baal verschrikkelijk.

  16. #116
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    234
    vCash
    126000

    Default

    Even een rare vraag, maar als je gebruikt en je wordt er zo groot mee moet je dan ook blijven gebruiken om die behaalde massa te behouden?
    Overeem is namelijk al zover dat hij moest cutten voor gevechten.
    Het kan toch niet zo zijn als hij stopt met gebruiken, hij opeens al die massa verliest als hij gewoon keihard blijft door trainen?

  17. #117
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    342
    vCash
    126000

    Default

    @The_Rock lol....

    klinkt toch bekend in de oren.....
    Goldenglorynutloverhater

  18. #118
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    #mmaNews Reports of Mir to fight JDS. Silva to fight Cain. Mitrione to fight Roy.

    http://twitter.com/#!/FactsMMA/statu...23152439250945
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  19. #119
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by boudstyle View Post
    Even een rare vraag, maar als je gebruikt en je wordt er zo groot mee moet je dan ook blijven gebruiken om die behaalde massa te behouden?
    Overeem is namelijk al zover dat hij moest cutten voor gevechten.
    Het kan toch niet zo zijn als hij stopt met gebruiken, hij opeens al die massa verliest als hij gewoon keihard blijft door trainen?
    Hoeveel kilo kan je verliezen in een week of 8? Denk dat bij gasten als Alistair tussen de oren zit... MEER MEER MEER


  20. #120
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Iemand al persoonlijk contact gehad met Overeem of zijn trainers?

  21. #121
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    10:1 is wel ongelovelijk hoog... 10x meer testosterone dan het gemiddelde krijg je echt niet zomaar hoor. Natuurlijk werd er altijd al gespeculeerd over zijn groei maar had nooit gedacht dat zoiets voor zo'n groot gevecht zou gebeuren.
    ik baal wel enorm... Keek zoooo erg uit naar dit gevecht!

  22. #122
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    81
    vCash
    126000

    Default

    Voor de mensen die hopen op een gunstige uitslag van het B-staal: de afgelopen 6 jaar is er maar 1x een verschil qua uitkomst geweest tussen het A-staal en het B-staal... Één of andere bokser had toen niet op 6 verschillende substanties positief getest maar op 5..

    Enige kans is misschien nog dat het blijkt dat het op een natuurlijke manier verkregen testosteron is. Bij het testen op het B-staal kijken ze daar ook naar (natuurlijk vs. chemisch) in tegenstelling tot het testen van het A-staal (of dit vaker is voorgekomen is bij mij niet bekend).

    Ik heb er een hard hoofd in dat AO nog in de ring stapt tijdens UFC 146, de legitieme bronnen (media) zeggen dat de kans zeer zeer klein is.

    Het is wel zeer en zeer dom van AO als hij echt gebruikt heeft, vraag me echt af hoe stom je kan zijn dan.. Je bent nog geen 4 maanden geleden in verband gebracht met gebruiken e.d. en daar veel gezeik mee gehad en dan denk je, weet je wat, ik gebruik gewoon wel... AARGH!!

    Maar goed eerst alle resultaten, reacties AO en UFC en consequenties afwachten...
    Osu!


  23. #123
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    JDS vs Mir is trouwens echt een grote mismatch. Dan zie ik nog liever JDS vs Hunt of JDS vs Fedor.

  24. #124
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Holland, where the fuck you from?
    Posts
    126
    vCash
    126000

    Default

    Sjonge jonge!! Ongelooflijk dit

  25. #125
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.024
    vCash
    126000

    Default

    echt superk*t nieuws dit, keek er echt naar uit.
    krijgen we waarschijnlijk toch nog fedor vs ali, Japan of rusland zullen ze beide met open armen ontvangen in de ring.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •