MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 52 of 58 FirstFirst ... 242484950515253545556 ... LastLast
Results 1.276 to 1.300 of 1430
  1. #1276
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by simtekf1 View Post
    Valt het jullie ook op dat Roy Nelson iedere keer er alles aan doet om Overeem te naaien/in een slecht daglicht te zetten.
    Eerder al in wat tweets en tijdens personferenties.
    Hij solliciteert ergens naar volgens mij hehe.
    Ach, hij tweette gewoon wat hij zag.

    Je ziet het ook bij die achterbakse Frank Mir.
    Ik ben absoluut geen Mir fan, maar lees de eerste alinea hier eens:
    http://www.mixedmartialarts.com/news...e-explanation/
    Vind ik nog best classy.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #1277
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by simtekf1 View Post
    Valt het jullie ook op dat Roy Nelson iedere keer er alles aan doet om Overeem te naaien/in een slecht daglicht te zetten.
    Eerder al in wat tweets en tijdens personferenties.
    Hij solliciteert ergens naar volgens mij hehe.
    Toch al een knuppel die Nelson met dat 205 verhaal. is de enige kans voor hem om wat potten te breken en loopt hij er van weg. Hij is echt kansloos tegen Overeem. gaat dus ook nooit gebeuren want Dana heeft geen zin om Overeem te betalen voor 20 sec denk ik.

  3. #1278
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    Wat een bagger verhaal... echt kom gewoon clean man. Thiago did it... nu verlies ik nog meer respect... I'm a clean athlete....
    fuck wat een bagger

  4. #1279
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Deze hearing heeft meer schade veroorzaakt dan dat hij vooraf had kunnen verwachten. Die Molina had hij er niet bij moeten betrekken. Nu worden de verdachtmakingen alleen maar groter. Waarom in godsnaam in zee gaan met een veroordeelde arts die er om bekend staat dat die illegale medicijnen voorschrijft alsof het waterijsjes zijn.... Heel onprofessioneel van Overeem en een teken dat het niet goed zit in zijn camp.

    De grootste vraag is wat gaat Zuffa doen? Wachten ze de ontwikkelingen met Overeem af? Misschien kunnen ze hem op een soort van PR-tour gooien met een anti-drugs programma als voorwaarde. Het zal denk ik een simpel rekensommetje voor ze zijn of ze hem gaan cutten of niet. Is Overeem nog geloofwaardig? Is hij na deze gebeurtenissen nog marketable? Het is met Sonnen en andere fighters ook gelukt maar die zijn nooit weggerend voor een random test (hoewel Thiago ooit fraudeerde met een urine-sample) en hebben nooit een grote UFC PPV maincard verkracht.

    Wordt ongetwijfeld een flinke brawl tussen Lorenzo en Dana.

    Wat denken jullie? Blijft Overeem bij de UFC of wordt hij gecut?

  5. #1280
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by XanaduNL View Post
    Ach, hij tweette gewoon wat hij zag.


    Ik ben absoluut geen Mir fan, maar lees de eerste alinea hier eens:
    http://www.mixedmartialarts.com/news...e-explanation/
    Vind ik nog best classy.

    Je hebt gelijk, dat is dan wel weer sportief. Ik had alleen in mn hoofd dat Frank Mir, voor dit alles begonnen was Alistair toch wel vaak zwart maakte. Geen idee waar ik dat vandaan haalde.. Best een leuk interview om te lezen, thnx.

  6. #1281
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post

    Wat denken jullie? Blijft Overeem bij de UFC of wordt hij gecut?
    Hij blijft. In Amerika zijn ze het wel gewend af en toe een schandaal te hebben, en dat degene die schuldig is ermee weg komt. Er is vast nog wel een flinke zak geld aan Overeem te verdienen.

  7. #1282
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Nou we zullen zien dan hoe hij er einde van dit jaar uit ziet.
    Hij kan zich een jaar lang helemaal gek eten en trainen en dan weten we tenminste hoe hij er clean uit ziet. Als hij dan echt clean weer in de oktagon staat verdiend hij ook wel weer zijn respect terug.. Maar dat is mijn mening maar.

  8. #1283
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Deze hearing heeft meer schade veroorzaakt dan dat hij vooraf had kunnen verwachten. Die Molina had hij er niet bij moeten betrekken. Nu worden de verdachtmakingen alleen maar groter. Waarom in godsnaam in zee gaan met een veroordeelde arts die er om bekend staat dat die illegale medicijnen voorschrijft alsof het waterijsjes zijn.... Heel onprofessioneel van Overeem en een teken dat het niet goed zit in zijn camp.
    ?
    Wat veel mensen misschien niet weten, die Dr Molina was de arts die Strikeforce gebruikte voor de medicals voor het Werdum gevecht toen hij moest vechten in Dallas. Dat was de eerste contact die hij had met hem (zie episode 4 in de docu), hij moest naar hem toe vanuit Strikeforce. Dus toen Alistair voor de tweede maal in Dallas was in januari en last kreeg van een blessure ging hij naar dezelfde arts terug. Immers het is de enige arts die hij al eerder heeft gezien en door referentie van Strikeforce was aangedragen. Je kan dan niet verwachten dat Alistair had moeten weten dat die man eerder ooit is veroordeeld. Voor mij hoeft zoiets niet meteen veel te betekenen maar ik kan mij voorstellen dat het niet goed overkomt, maar dat is meer de dokters probleem dan Alistair. Voor mij geeft het juist alleen maar meer aan dat die dokter niet goed nagedacht heeft wat hij Alistair had gegeven, dit neemt uiteraard niet weg dat Alistair nog steeds verantwoordelijk is wat hij neemt en dat hij hier onzorgvuldig mee om is gegaan.

  9. #1284
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    45
    vCash
    126000

    Default

    Wat dacht je, ik post hem gewoon nog een keer?

  10. #1285
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    http://www.bloodyelbow.com/2012/4/24...ing-background

    Overeem's Doctor Has A Very Interesting Background

    The Texas State Board of Medical Examiners has fined Dr. Hector Oscar Molina of Colleyville $25,000 and placed restrictions on his practice for three years for prescribing controlled substances and dangerous drugs over the Internet without establishing "a proper physician-patient relationship."

    Molina, who has a general practice in Irving, will be prohibited from prescribing Schedule II and III controlled substances, among them medications such as morphine, codeine, methadone, oxydone (Percodan), hydrocodone (Vicodin) and anabolic steroids. Controlled substances are drugs with a high potential for abuse and which may lead to severe psychological or physical dependence.

    Molina must also establish a proper physician-patient relationship with all patients in his practice, which requires him to "personally and physically see, examine, diagnose and treat every patient in person."
    ...
    The action was initiated when a complaint was filed with the medical board by a Colorado man who received drugs prescribed by Molina from the unregulated Internet pharmacy, prescriptionconsultation.com - prescription. It is no longer operating under that name.

    ...

    According to the state medical board, Molina, who was licensed in Texas in August 1997, violated the proper physician-patient relationship because he prescribed the drugs without having examined the patient, taken a proper history, acquired adequate medical records and performed adequate tests.
    en deze ff van sherdog, stiekem moest ik ff lachen...

    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  11. #1286
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Hij blijft. In Amerika zijn ze het wel gewend af en toe een schandaal te hebben, en dat degene die schuldig is ermee weg komt. Er is vast nog wel een flinke zak geld aan Overeem te verdienen.
    Dit. Zowel Thiago Silva en Chael Sonnen vrij recent nog.
    Daarnaast is bij Overeem niet bewezen dat het gedaan is voor performance enhancing.

  12. #1287
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by Italian*Berlusconi* View Post
    http://www.bloodyelbow.com/2012/4/24...ing-background

    Overeem's Doctor Has A Very Interesting Background



    en deze ff van sherdog, stiekem moest ik ff lachen...

    Vooral die litteken in die laatste foto

  13. #1288
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Het is gewoon k** dit,of die nou wel of niet gebruikt het blijft een topper en hij word geen minder iemand.
    Weet zeker dat 9 van de 10 gebruikt in de topsport en dat is geen schande,kunnen allemaal wel lullen dit en dat maar het is nogmaals k** en heel jammer dat die de titel niet mee naar Amersfoort kan nemen de 26ste,duurt iets langer nu maar hij gaat komen.

  14. #1289
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    Quote Originally Posted by Rverm View Post
    Al met al jammer dat het zo heeft moeten lopen, maar een terechte schorsing als je je niet aan de regels houd. Verder blijft Overeem voor mij een topsporter met enorm veel talent en wilskracht om de top te bereiken. Nu die de komende maanden vrij is kan die mooi een seminar geven bij mij op de sportschool...
    goed idee een seminair ronde ik heb wel een paar tientjes over om wat ins en outs van hem te leren

  15. #1290
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Vooral die litteken in die laatste foto
    ik ben wel benieuwt waar die zn paardevlees bestelt wauw wat een groeipatroon
    ps ik zal het niet vragen tijdens de seminair ronde

  16. #1291
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    344
    vCash
    126000

    Default

    DANA zal behoorlijk pissed zijn en zal zeker een staartje financieel krijgen voor Overeem iets wat we misschien nooit te weten zullen komen
    Geen Silva -Sonnen in Brazillie Au! maar in Las Vegas dat scheelt een bom duiten en is misschien wel voor deze alternatieve optie gekozen om de Nevada commission gunstig te stemmen en helemaal geen Overeem-dos Santos kost een paar centen.

  17. #1292
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by punch View Post
    DANA zal behoorlijk pissed zijn en zal zeker een staartje financieel krijgen voor Overeem iets wat we misschien nooit te weten zullen komen
    Geen Silva -Sonnen in Brazillie Au! maar in Las Vegas dat scheelt een bom duiten en is misschien wel voor deze alternatieve optie gekozen om de Nevada commission gunstig te stemmen en helemaal geen Overeem-dos Santos kost een paar centen.
    Jij met je gekke theorieën.
    Hoe weet jij nou ZEKER dat dit een financieel staartje gaat krijgen voor AO?
    En het is algemeen bekend dat Silva-Sonnen is verschoven omdat Zuffa geen voetbalstadium te pakken kreeg in Brazilie. (mede dankzij een Verenigde Naties conferentie)
    Hoe dan ook, heeft niks te maken met NSAC.

  18. #1293
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Heeft de UFC eigenlijk al officieel gereageerd op de uitspraak van de NSAC? Ben wel benieuwd of ze Overeem wellicht nog een additionele boete oid opleggen.

  19. #1294
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    270
    vCash
    126000

    Default

    Wat slaat AO een vreselijk dom figuur, verliest elke geloofwaardigheid in deze situatie. Ik ben heel erg benieuwd naar z'n fysiek in z'n eerst komende partij...

  20. #1295
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by punch View Post
    Geen Silva -Sonnen in Brazillie Au! maar in Las Vegas dat scheelt een bom duiten en is misschien wel voor deze alternatieve optie gekozen om de Nevada commission gunstig te stemmen en helemaal geen Overeem-dos Santos kost een paar centen.
    Het is juist andersom: Als het in Brazilie was gehouden dan had het ze PPV inkomsten gekost. Nu kunnen ze het een paar dagen na Independence Day goed verkopen in Amerika. Dat Overeem vs JDS is weggevallen zal ook meegespeeld hebben.

  21. #1296
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    389
    vCash
    126000

    Default

    Wat een pannekoek die Overeem. Geloof dat doktersverhaal niet, want dat zou betekenen dat ie alleen nu niet clean is maar die gebruikt vast al jaren doping.

    Van mij hadden ze em langer mogen schorsen!

  22. #1297
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    897
    vCash
    126000

    Default

    ik las gisteren dat hij juist nu vrij is om te gebruiken omdat hij helemaal niet getest zou gaan worden tot eind december


    vraag me af of ufc risico durft te nemen door hem
    op de card van eind december te zetten omdat hij pas de 27e een nieuwe licentie mag/kan aanvragen
    groot risico

  23. #1298
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by weks View Post
    ik las gisteren dat hij juist nu vrij is om te gebruiken omdat hij helemaal niet getest zou gaan worden tot eind december


    vraag me af of ufc risico durft te nemen door hem
    op de card van eind december te zetten omdat hij pas de 27e een nieuwe licentie mag/kan aanvragen
    groot risico
    Als de UFC hem niet cut zal die op z'n snelst in januari of februari 2013 weer kunnen vechten. Een licentie-aanvraag 2 of 3 dagen voor een event lijkt me uitgesloten. De kans is gewoon nog aanwezig dat Overeem eruit gegooid wordt. Alistair zal vanaf nu nog scherper in de gaten gehouden worden. Lijkt me dat de UFC hem nu scherpe voorwaarden op zal leggen wil die z'n contract behouden.

  24. #1299
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    5
    vCash
    126000

    Default

    http://bjpenn.com/mmanews/2012/04/25...out-21175.html

    Na Bias Rutten nu ook Marloes Coenen, blijkt steeds meer een achterbakse kamp te zijn met al dat nagetrap...

  25. #1300
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Volgens de laatste berichten gaat Overeem gecut worden. DW zou in een interview gezegd hebben dat Overeem tegen hem gelogen heeft. Meer nieuws volgt

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •