MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 55 of 58 FirstFirst ... 5455152535455565758 LastLast
Results 1.351 to 1.375 of 1430
  1. #1351
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by GM View Post
    Op het moment dat je werkt met lichaams vreemde stoffen zoals bijv. perfluor carbon zal het zeer zeker mogelijk zijn, testo, epo en HGH bijv. zijn lichaamseigen stoffen dan wordt het al een stuk moeilijker.
    Op dit moment is het spelletje....wie heeft de slimste dokter.
    Dr Molina?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #1352
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    5
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Dr Molina?

  3. #1353
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.131
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by GM View Post
    Op dit moment is het spelletje....wie heeft de slimste dokter.
    en dus is en blijft alle heisa volkomen hypocriet. einde discussie

  4. #1354
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

  5. #1355
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Dr. Molina en Tra Telligham in TheReem Episode 4 vanaf 1 minuut 43:



    Ondanks de strafblad van die dokter is het gewoon een gelicenseerde dokter die door Strikeforce was geaccrediteerd.
    Last edited by rollermanskunk; 26-04-2012 at 14:53.

  6. #1356
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Ondanks de strafblad van die dokter is het gewoon een gelicenseerde dokter die door Strikeforce was geaccrediteerd.[/QUOTE]

    Waarschijnlijk vonden ze bij SF het wel fijn dat iedereen gecontroleerd werd door DR Molina.......

  7. #1357
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Ondanks de strafblad van die dokter is het gewoon een gelicenseerde dokter die door Strikeforce was geaccrediteerd.
    Waarschijnlijk vonden ze bij SF het wel fijn dat iedereen gecontroleerd werd door DR Molina.......[/QUOTE]

    En overeem vocht bij SF gedurende zijn GG contract.... dus kom op ouwe geef toe... iedereen bij GG weet toch gewoon dat hij zwaar maar dan ook zwaar aan de shit zit... ;-)

  8. #1358
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by bryan View Post
    Waarschijnlijk vonden ze bij SF het wel fijn dat iedereen gecontroleerd werd door DR Molina.......
    En overeem vocht bij SF gedurende zijn GG contract.... dus kom op ouwe geef toe... iedereen bij GG weet toch gewoon dat hij zwaar maar dan ook zwaar aan de shit zit... ;-)[/QUOTE]

    Denk je echt dat hij Cor Hemmers of Bas Boon erbij riep als hij iets ging gebruiken?

  9. #1359
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    En overeem vocht bij SF gedurende zijn GG contract.... dus kom op ouwe geef toe... iedereen bij GG weet toch gewoon dat hij zwaar maar dan ook zwaar aan de shit zit... ;-)
    Denk je echt dat hij Cor Hemmers of Bas Boon erbij riep als hij iets ging gebruiken?[/QUOTE]

    Nee tuurlijk niet maar als je dag in dag uit met iemand omgaat... weet je dat toch. Je ziet de veranderingen. Ik kan zo de gasten bij ons op de sportschool aanwijzen. En eigenlijk... vind ik zelfs dat je dat in overeenstemming met je trainer moet doen.. gezien het wel echt effect kan hebben op je lichaam en performance. Kijk Bas zal het een rot zorg zijn. Zolang AO wint en niet gepakt wordt.. zal het hem om het even zijn denk ik. Maar ik bedoel meer speel niet de vermoorde onschuld... Heb ook wat gemeenschappelijke "vrienden" met overeem en zelfs die wisten het.. En ik ik heb Cor redelijk hoog zitten dus die MOET het geweten hebben..net als jij

  10. #1360
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    N-H
    Posts
    467
    vCash
    126000

    Default

    Conclusie uiteindelijk : AO heeft er met de PED naar gegooid!? Jammer want had langer op dit gevecht gewacht dan de release date van blizzard's diablo 3 ( Nu hopen dat hij volgend jaar alsog harder en wreder terugkomt.

  11. #1361
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    En overeem vocht bij SF gedurende zijn GG contract.... dus kom op ouwe geef toe... iedereen bij GG weet toch gewoon dat hij zwaar maar dan ook zwaar aan de shit zit... ;-)
    Denk je echt dat hij Cor Hemmers of Bas Boon erbij riep als hij iets ging gebruiken?[/QUOTE]


    Beetje vreemde reactie Micha.
    Eerst allerlei berichten "GG vechters zijn nog nooit betrapt" nu zeg je in de tijd dat Overeem bij GG zat wisten riep hij Cor of Bas er niet bij. Met andere woorden "jullie" weten van het gebruik, maar zolang niemand gepakt wordt is er niks mis en hoeft de leiding bij GG niet in te grijpen ( reprimandes opleggen ) ik vindt dit nogal een schop na als je nadat er meerdere malen nadrukkelijk is gevraagd aangaande AAS gebruik binnen GG niks wil zeggen.
    Begrijpelijk, maar dit is hypocriet wat je nu doet.

  12. #1362
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  13. #1363
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  14. #1364
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Duidelijk niet goed onder de PED gehouden. Overigens draagt Alistair wel aparte tshirts met opvallende teksten als: Drugs Free, Stay out don't ped me I'm working....

    We hadden het dus kunnen weten.

  15. #1365
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Quote Originally Posted by adenane View Post
    Misschien zal zijn lichaam weer in proporties zijn, zal hij beetje zijn afgevallen en zal hij wat minder zwaar gaan wegen (beetje op zijn natuurlijke gewicht uitkomen dus).

    Ik zeg: Alistair 'The Reem' Overeem vs. Jon 'Bones' Jones voor de Light Heavyweight Title..
    Overeem for bantamweight champion! haha...
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  16. #1366
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by ReZp View Post
    Conclusie uiteindelijk : AO heeft er met de PED naar gegooid!? Jammer want had langer op dit gevecht gewacht dan de release date van blizzard's diablo 3 ( Nu hopen dat hij volgend jaar alsog harder en wreder terugkomt.
    Dat kan niet, toen waren JDS en Ali net uit de pubertijd :P Of jij wacht nog niet zo heel lang op Diablo 3 dat kan ook

  17. #1367
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    3
    vCash
    126000

    Default

    Ontzettend zonde. Hij kon de 2de Nederlandse UFC heavyweight champ worden na bas rutten.
    Jenn

  18. #1368
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    [QUOTE=cornelus;1145392]en dus is en blijft alle heisa volkomen hypocriet. einde discussie [/QUOTE

    Joh...... maar toch zal dit niet het einde van de discussie zijn
    ....zoveel mensen zoveel meningen.

  19. #1369
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    hahaha

  20. #1370
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Dr Molina?
    neeee Micha...ik ben het...haha

  21. #1371
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  22. #1372
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by GM View Post
    neeee Micha...ik ben het...haha

    hahahaa

  23. #1373
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Wat een eer een ex Cage-Rage ringgirl hier op mixfight


  24. #1374
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    3
    vCash
    126000

    Default

    hihi dank je!. maar ik moet micha denk ik gelijk geven. overeem is groot maar volgens mij is het onmogelijk om zo groot te worden/blijven zonder hulp.

  25. #1375
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    1.388
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jenni View Post
    hihi dank je!. maar ik moet micha denk ik gelijk geven. overeem is groot maar volgens mij is het onmogelijk om zo groot te worden/blijven zonder hulp.
    Ironisch als je nagaat dat hij bij GG groot is geworden...

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •