MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 57 of 58 FirstFirst ... 747535455565758 LastLast
Results 1.401 to 1.425 of 1430
  1. #1401
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    25
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Stefano~ View Post
    Dit is allemaal marketing, ze zijn bij dana langs geweest en hebben de orders gekregen om nu al de hype overeem vs dosantos een beetje opwakkeren lekker voor de PPV (en ik geef ze ongelijk :P) zit er ook al op te wachten.
    Moet je voorstellen dat net voor de partij van dos santos er weer nieuws naar buiten komt over Alistair dat de partij weer niet doorgaat..........................
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #1402
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    18
    vCash
    126000

    Default

    oh nee toch... gg gaat toch niet weer roet in het eten gooien... we willen gewoon die partij zien :-(

  3. #1403
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    25
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Hatori187 View Post
    oh nee toch... gg gaat toch niet weer roet in het eten gooien... we willen gewoon die partij zien :-(
    Als je morgen een bekeuring krijgt ligt het ook aan GG, vooral als je vriendin geen sex heeft dan is het zeker de schuld van GG. Of dat Remy zich liet vallen en express zijn hoofd onder de voet van Badr parkeerde, het is allemaal een GG complot.

    Als je gewoon je handen in eigen boezem steekt en verantwoording neemt en je zaken goed afhandeld en het gaat dan nog verkeerd, kun je alsnog (als je jezelf daardoor beter voelt) GG de schuld geven.

    GG = Illuminati

  4. #1404
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    18
    vCash
    126000

    Default

    zo bedoelde ik het nou ook weer niet...

    Had meer het gevoel dat er weer een balletje werd opgegooid -stel je nou eens voor dat er weer nieuws over alistair naar buiten komt....
    deed me een beetje denken aan die move dat alistair op de dag van zn partij die rechtzaak ofzo aan zn broek kreeg van GG

    GG is juist hartstikke goed bezig met Glory, zou mooi zijn als iedereen zich lekker op zichzelf kan focussen, en wij als fans weer kunnen genieten van mooie partijen -- zo bedoelde ik het meer --

  5. #1405
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    506
    vCash
    119891

    Default

    Quote Originally Posted by GnP View Post
    waar is de meisje...

    HAHAHA
    Professionele video van uw Event of Bedrijf? Nu ook gebruik van Drones! ELEVATEDHEROES.com

  6. #1406
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by rembrandt View Post
    Als je morgen een bekeuring krijgt ligt het ook aan GG, vooral als je vriendin geen sex heeft dan is het zeker de schuld van GG. Of dat Remy zich liet vallen en express zijn hoofd onder de voet van Badr parkeerde, het is allemaal een GG complot.

    Als je gewoon je handen in eigen boezem steekt en verantwoording neemt en je zaken goed afhandeld en het gaat dan nog verkeerd, kun je alsnog (als je jezelf daardoor beter voelt) GG de schuld geven.

    GG = Illuminati
    wanneer gaat mixfight nou eens wat doen aan die dubbele accounts van mijnheer Boon ?

  7. #1407
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    25
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Hatori187 View Post
    zo bedoelde ik het nou ook weer niet...

    Had meer het gevoel dat er weer een balletje werd opgegooid -stel je nou eens voor dat er weer nieuws over alistair naar buiten komt....
    deed me een beetje denken aan die move dat alistair op de dag van zn partij die rechtzaak ofzo aan zn broek kreeg van GG

    GG is juist hartstikke goed bezig met Glory , zou mooi zijn als iedereen zich lekker op zichzelf kan focussen, en wij als fans weer kunnen genieten van mooie partijen -- zo bedoelde ik het meer --
    Ik denk ook wel dat GG goed bezig is, jammer dat "zogenaamde nieuwe" K-1 GG niet heeft betaald dan was het helemaal mooi geweest, maar goed wat niet is kan nog komen.
    Ik snap ook wel dat GG niet zomaar even een miljoen hier en daar vergeet, dus ik begrijp hun kant ook wel.
    Helemaal als je bedenkt dat de acties van sommige voormalige GG members die hele nieuwe zaak in gevaar hebben gebracht terwijl ze allemaal netjes op de hoogte waren!

    Als dat was gebeurt had nu niemand kunnen genieten van nieuwe mooie partijen!

  8. #1408
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by rembrandt View Post
    Ik denk ook wel dat GG goed bezig is, jammer dat "zogenaamde nieuwe" K-1 GG niet heeft betaald dan was het helemaal mooi geweest, maar goed wat niet is kan nog komen.
    Ik snap ook wel dat GG niet zomaar even een miljoen hier en daar vergeet, dus ik begrijp hun kant ook wel.
    Helemaal als je bedenkt dat de acties van sommige voormalige GG members die hele nieuwe zaak in gevaar hebben gebracht terwijl ze allemaal netjes op de hoogte waren!

    Als dat was gebeurt had nu niemand kunnen genieten van nieuwe mooie partijen!
    Bas, ik was echt van plan om dit Glory verhaal een kans te geven maar ik word zo verschrikkelijk moe en geïrriteerd van dat gelul onder je dubbele accounts dat ik gewoon hoop dat de hele boel uit elkaar klapt. Ik snap ook dat je de eigenaren van de site zodanig bij de ballen hebt dat je er gewoon mee door kan gaan, hoe triest dat ook is.
    Dus doe mij (en waarschijnlijk ook een heleboel andere mensen) een lol en kap met dat gelul. Zoek een goeie psychiater en laat je van je schizofrenie en je minderwaardigheidscomplex afhelpen.
    Ik wil zelfs nog wel een topic voor je plaatsen waar ik iedere week een juichend verhaaltje over je schrijf als dat je helpt. Kun je nog reps krijgen ook.

    Als je genezen bent ga je gewoon mooie matchmaking doen en als er een vechter bij je weggaat of iemand schrijft wat lelijks over je reageer je als een grote knul.
    Echt waar, eens moet je volwassen worden en dit is het moment !!

  9. #1409
    Join Date
    May 2012
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Bas, ik was echt van plan om dit Glory verhaal een kans te geven maar ik word zo verschrikkelijk moe en geïrriteerd van dat gelul onder je dubbele accounts dat ik gewoon hoop dat de hele boel uit elkaar klapt. Ik snap ook dat je de eigenaren van de site zodanig bij de ballen hebt dat je er gewoon mee door kan gaan, hoe triest dat ook is.
    Dus doe mij (en waarschijnlijk ook een heleboel andere mensen) een lol en kap met dat gelul. Zoek een goeie psychiater en laat je van je schizofrenie en je minderwaardigheidscomplex afhelpen.
    Ik wil zelfs nog wel een topic voor je plaatsen waar ik iedere week een juichend verhaaltje over je schrijf als dat je helpt. Kun je nog reps krijgen ook.

    Als je genezen bent ga je gewoon mooie matchmaking doen en als er een vechter bij je weggaat of iemand schrijft wat lelijks over je reageer je als een grote knul.
    Echt waar, eens moet je volwassen worden en dit is het moment !!
    Reps

  10. #1410
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Bas, ik was echt van plan om dit Glory verhaal een kans te geven maar ik word zo verschrikkelijk moe en geïrriteerd van dat gelul onder je dubbele accounts dat ik gewoon hoop dat de hele boel uit elkaar klapt. Ik snap ook dat je de eigenaren van de site zodanig bij de ballen hebt dat je er gewoon mee door kan gaan, hoe triest dat ook is.
    Dus doe mij (en waarschijnlijk ook een heleboel andere mensen) een lol en kap met dat gelul. Zoek een goeie psychiater en laat je van je schizofrenie en je minderwaardigheidscomplex afhelpen.
    Ik wil zelfs nog wel een topic voor je plaatsen waar ik iedere week een juichend verhaaltje over je schrijf als dat je helpt. Kun je nog reps krijgen ook.

    Als je genezen bent ga je gewoon mooie matchmaking doen en als er een vechter bij je weggaat of iemand schrijft wat lelijks over je reageer je als een grote knul.
    Echt waar, eens moet je volwassen worden en dit is het moment !!
    you must spread...blabla

  11. #1411
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Bas, ik was echt van plan om dit Glory verhaal een kans te geven maar ik word zo verschrikkelijk moe en geïrriteerd van dat gelul onder je dubbele accounts dat ik gewoon hoop dat de hele boel uit elkaar klapt. Ik snap ook dat je de eigenaren van de site zodanig bij de ballen hebt dat je er gewoon mee door kan gaan, hoe triest dat ook is.
    Dus doe mij (en waarschijnlijk ook een heleboel andere mensen) een lol en kap met dat gelul. Zoek een goeie psychiater en laat je van je schizofrenie en je minderwaardigheidscomplex afhelpen.
    Ik wil zelfs nog wel een topic voor je plaatsen waar ik iedere week een juichend verhaaltje over je schrijf als dat je helpt. Kun je nog reps krijgen ook.

    Als je genezen bent ga je gewoon mooie matchmaking doen en als er een vechter bij je weggaat of iemand schrijft wat lelijks over je reageer je als een grote knul.
    Echt waar, eens moet je volwassen worden en dit is het moment !!
    You must spread some Reputation around before giving it to Bromios again.

  12. #1412
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    25
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Bas, ik was echt van plan om dit Glory verhaal een kans te geven maar ik word zo verschrikkelijk moe en geïrriteerd van dat gelul onder je dubbele accounts dat ik gewoon hoop dat de hele boel uit elkaar klapt. Ik snap ook dat je de eigenaren van de site zodanig bij de ballen hebt dat je er gewoon mee door kan gaan, hoe triest dat ook is.
    Dus doe mij (en waarschijnlijk ook een heleboel andere mensen) een lol en kap met dat gelul. Zoek een goeie psychiater en laat je van je schizofrenie en je minderwaardigheidscomplex afhelpen.
    Ik wil zelfs nog wel een topic voor je plaatsen waar ik iedere week een juichend verhaaltje over je schrijf als dat je helpt. Kun je nog reps krijgen ook.

    Als je genezen bent ga je gewoon mooie matchmaking doen en als er een vechter bij je weggaat of iemand schrijft wat lelijks over je reageer je als een grote knul.
    Echt waar, eens moet je volwassen worden en dit is het moment !!
    Arme Bromios heeft bas boon complex, geeft niks probeer je eigen tip bv een goeie psychiater. Ik denk niet dat BB op jouw topic zit te wachten die heeft geen juichende verhaaltjes nodig, die doet namenlijk wat hij zegt. Maar niet alleen dmv woorden op een forum maar echt in praktijk.
    Jaloers, fobie, complex, ergeren zijn allemaal zeer menselijke trekjes, kom op positief blijven, je kunt het best eerst zelf proberen.
    Overigens doet BB dat perfect hij reageerd dmv juridische stappen en laat het netjes aan de rechter en zijn advocaat over ipv forum figuren zoals jezelf die helemaal niet weten waar ze over praten. Iemand mag best weggaan maar moedwillig schade toebrengen is natuurlijk een kwalijke zaak. Het is jammer dat door figuren zoals jezelf BB hier niet meer post maar die is gelukking met goeie zaken bezig zoals het produceren van top evenementen.

    Maar ergens heb je wel gelijk: Boon blijft een over het paard getilde vervelende etterbak die je in je dromen nog lastig valt ( op zich ook een kunst )!

    Misschien moet je eens proberen te schilderen dat werkt ontspannend.

  13. #1413
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by rembrandt View Post
    Arme Bromios heeft bas boon complex, geeft niks probeer je eigen tip bv een goeie psychiater. Ik denk niet dat BB op jouw topic zit te wachten die heeft geen juichende verhaaltjes nodig, die doet namenlijk wat hij zegt. Maar niet alleen dmv woorden op een forum maar echt in praktijk.
    Jaloers, fobie, complex, ergeren zijn allemaal zeer menselijke trekjes, kom op positief blijven, je kunt het best eerst zelf proberen.
    Overigens doet BB dat perfect hij reageerd dmv juridische stappen en laat het netjes aan de rechter en zijn advocaat over ipv forum figuren zoals jezelf die helemaal niet weten waar ze over praten. Iemand mag best weggaan maar moedwillig schade toebrengen is natuurlijk een kwalijke zaak. Het is jammer dat door figuren zoals jezelf BB hier niet meer post maar die is gelukking met goeie zaken bezig zoals het produceren van top evenementen.

    Maar ergens heb je wel gelijk: Boon blijft een over het paard getilde vervelende etterbak die je in je dromen nog lastig valt ( op zich ook een kunst )!

    Misschien moet je eens proberen te schilderen dat werkt ontspannend.
    I rest my case.

  14. #1414
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    BB zegt die dan kijk hem 6 verschillende persoonlijkheden hebben.

  15. #1415
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    @Bromios Het komt natuurlijk niet echt professioneel over van deze "beroemde schilder" maar zegt nu eens eerlijk je wilt toch ook wel af en toe wat trashtalk/nieuwtjes/achtergronden horen van beroemde schilders/promoters/vechters/trainers etc.? Moet je mensen willen veranderen? (ik zal het niet hebben over theedoeken en skyboksen ) het maakt mij eigenlijk niet zoveel uit onder welke naam ze hun ding doen als er maar wat "inside info" naar buiten komt of dit nu trashtalk is of niet anders wordt het hier zo'n saaie boel. Of gewoon de ignore-functie gebruiken (ben je wel ff bezig met al die pseudo's) als het je echt stoort

  16. #1416
    Join Date
    May 2012
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    Het is gewoon een schande dat iemand hier een ban krijgt omdat ie 2 accounts heeft en doe clown mag hier gewoon ongestoord ze gang gaan.
    Erg jammer dat er door mixfight met 2 maten gemeten wordt.

  17. #1417
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peacey View Post
    Het is gewoon een schande dat iemand hier een ban krijgt omdat ie 2 accounts heeft en doe clown mag hier gewoon ongestoord ze gang gaan.
    Erg jammer dat er door mixfight met 2 maten gemeten wordt.
    Money talks.

  18. #1418
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    @Bromios Het komt natuurlijk niet echt professioneel over van deze "beroemde schilder" maar zegt nu eens eerlijk je wilt toch ook wel af en toe wat trashtalk/nieuwtjes/achtergronden horen van beroemde schilders/promoters/vechters/trainers etc.? Moet je mensen willen veranderen? (ik zal het niet hebben over theedoeken en skyboksen ) het maakt mij eigenlijk niet zoveel uit onder welke naam ze hun ding doen als er maar wat "inside info" naar buiten komt of dit nu trashtalk is of niet anders wordt het hier zo'n saaie boel. Of gewoon de ignore-functie gebruiken (ben je wel ff bezig met al die pseudo's) als het je echt stoort
    Die professionaliteit is mijn grootste ergernis. Inside information is natuurlijk leuk maar onder een schuilnaam anderen zwart maken is iets voor ons: forumwarriors. En niet voor de directeur van een multinational.
    Dana White (fuck dana ) is ook een clown, maar die heeft een amerikaanse act uit marketingoverwegingen, en doet dat onder zijn eigen naam.

    Dat mixfight dat goed vind is natuurlijk gewoon een afweging. Martijn en Bas posten ook onder eigen naam en dragen daardoor bij aan het feit dat Mixfight groot en goed geinformeerd is. Daardoor hebben ze niet de leverage om er iets aan te doen.

    Maar dat hoeft ook niet. Bas zou bij zichzelf moeten bedenken dat het tijd word op te houden met dat kinderachtige gelul over cafetaria berelul en frikadellen.

    En nu weer terug on-topic wat mij betreft.

  19. #1419
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Amsterdam
    Posts
    720
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Bas, ik was echt van plan om dit Glory verhaal een kans te geven maar ik word zo verschrikkelijk moe en geïrriteerd van dat gelul onder je dubbele accounts dat ik gewoon hoop dat de hele boel uit elkaar klapt. Ik snap ook dat je de eigenaren van de site zodanig bij de ballen hebt dat je er gewoon mee door kan gaan, hoe triest dat ook is.
    Dus doe mij (en waarschijnlijk ook een heleboel andere mensen) een lol en kap met dat gelul. Zoek een goeie psychiater en laat je van je schizofrenie en je minderwaardigheidscomplex afhelpen.
    Ik wil zelfs nog wel een topic voor je plaatsen waar ik iedere week een juichend verhaaltje over je schrijf als dat je helpt. Kun je nog reps krijgen ook.

    Als je genezen bent ga je gewoon mooie matchmaking doen en als er een vechter bij je weggaat of iemand schrijft wat lelijks over je reageer je als een grote knul.
    Echt waar, eens moet je volwassen worden en dit is het moment !!

    reps x infinty


    for the record, vind 't tof dat een nederlandse speler als Golden Glory het zo goed doet op de wereldmarkt... maar:

    Bas Boon, grow up... je runt een van de grootste vechtsport organisaties.. beetje professionelere uitstraling zou je ten goede komen

  20. #1420
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    hij vecht onder de naam afrojack



  21. #1421
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    25
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Die professionaliteit is mijn grootste ergernis. Inside information is natuurlijk leuk maar onder een schuilnaam anderen zwart maken is iets voor ons: forumwarriors. En niet voor de directeur van een multinational.
    Dana White (fuck dana ) is ook een clown, maar die heeft een amerikaanse act uit marketingoverwegingen, en doet dat onder zijn eigen naam.

    Dat mixfight dat goed vind is natuurlijk gewoon een afweging. Martijn en Bas posten ook onder eigen naam en dragen daardoor bij aan het feit dat Mixfight groot en goed geinformeerd is. Daardoor hebben ze niet de leverage om er iets aan te doen.

    Maar dat hoeft ook niet. Bas zou bij zichzelf moeten bedenken dat het tijd word op te houden met dat kinderachtige gelul over cafetaria berelul en frikadellen.

    En nu weer terug on-topic wat mij betreft.
    Ik heb net iemand gesproken die hem goed kent, Bas vindt het verschrikkenlijk dat een aantal forum bezoekers hem niet professioneel vinden, hij zegt dat hij er niet meer van kan slapen en dat hij nooit meer onprofessioneel probeert te doen en wenst iedereen een gezonde nachtrust.

  22. #1422
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    B.o.t.: Ik zag laatst een interview met Overeem en Ariel. Overeem verklaarde dat er nog geen oplossing was met Golden Glory en leek me nog steeds geirriteerd. Meneer verschijnt over 2 dagen wel bij de K-1 Global Open Try-outs (samen met Sihar...) zou dit zijn om Glory een poets te bakken?

  23. #1423
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    B.o.t.: Ik zag laatst een interview met Overeem en Ariel. Overeem verklaarde dat er nog geen oplossing was met Golden Glory en leek me nog steeds geirriteerd. Meneer verschijnt over 2 dagen wel bij de K-1 Global Open Try-outs (samen met Sihar...) zou dit zijn om Glory een poets te bakken?
    Heeft er wel wat van weg.

  24. #1424
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default Werdum: Giving a title shot to Overeem 'Not Right'

    CULVER CITY, Calif. -- UFC heavyweight contender Fabricio Werdum and his camp are convinced fellow heavyweight Alistair Overeem is on performance-enhancing drugs. Overeem hasn't tested positive for any anabolic steroids, but the results from a random screening by the Nevada State Athletic Commission last March showed the fighter had abnormally high levels of testosterone. This is reason enough for the Brazilian to accuse the Dutch striker of cheating.
    "Yeah, for sure," Werdum said when asked if he feels Overeem uses steroids, "because he had that positive test.
    "Everybody knows because he's too big. It's not normal. The guy's too strong."

    -->
    Overeem has dealt with a massive amount of criticism since the positive test and subsequent rejection for a fighter's license in Nevada. The former Strikeforce heavyweight champ, however, has openly voiced his innocence, blaming the high testosterone levels on an anti-inflammatory medication prescribed by a doctor named Hector Oscar Molina of Texas.
    Unlike Werdum (pictured below), Overeem doesn't feel the one positive test should damn his career or status in the UFC heavyweight division.
    "One test doesn't prove anything," Overeem said on a recent episode of UFC Tonight. "I am hoping that I can prove to the world that I'm a clean fighter."
    Rafael Cordeiro, Werdum's MMA coach, echoes the same sentiment as his fighter. The long-time cornerman recalls the days when a younger Overeem fought at 205 pounds -- around 50 pounds less than he competes now. The difference is uncanny, according to Cordeiro, and tells him there's more to what's being said by Overeem.

    "It's not fair. This is a sport, and the sport has a lot of rules. He broke the rules," Cordeiro said when asked his opinion of the hulking heavyweight. "I saw this kid at 205, [and] he was skinny … And now, he looks like a horse!"
    The soonest Overeem can compete again is this coming December, and he said he hopes to fight for the title at that time. Werdum, however, has made his case for contention with two consecutive wins since coming back to the UFC in February.
    Although a title shot would be a great opportunity, Werdum said he wants to get one more fight done before competing for the gold. Additionally, he doesn't think Overeem deserves a shot once he returns.
    An immediate title fight following a suspension is disrespectful, according to Werdum.
    "[For] Overeem to come back now and fight for the title, it's not good," he said, "because he [has] no respect for me and other guys.
    "I'm training every day; he [tests] positive … it's not right."
    Heavyweight champion Junior dos Santos is scheduled to have a rematch with former heavyweight title holder Cain Velasquez later this year at a yet-to-be-determined UFC card. The first meeting between the two ended with dos Santos knocking Velasquez out on the UFC's inaugural broadcast on FOX, earning the gold belt. Once that rematch is done with, Werdum wants to have a shot at whomever the winner is, but hopes it's dos Santos because of their history together.
    A 2008 knockout at the hands of the current champ is something Werdum would like to avenge. If it's for the gold, it'll make the opportunity that much sweeter.
    "I want the No.1 in the world," Werdum explained. "Junior 'Cigano' is the best in the world."

  25. #1425
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Werdom,

    Stop aub met haten! Dank!
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •