MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 58 of 58 FirstFirst ... 8485455565758
Results 1.426 to 1.430 of 1430
  1. #1426
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Niks haten hij heeft gewoon gelijk, hij is betrapt en hij moet op de blaren gaan zitten.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #1427
    Join Date
    May 2012
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    Ik hoop natuurlijk gelijk op een partij tegen jds, al moet ik eerlijk zeggen dat ik vermoed dat tegen die tijd Velasquez de belt heeft.
    Maar in principe heeft Werdum wel een punt.

  3. #1428
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Wel ja, ik weet eigenlijk niet waarom, maar het lijkt me toch prachtig als Overeem daar de boel leeg mept en met de belt naar huis loopt, eerlijk of niet, ik wil het gewoon zien.

    Daarnaast, ook al is het bij Overeem wel duidelijk dat het niet helemaal zuiver is, hoe kun je dat dan bij de rest wel weten? Ik kan het in ieder geval niet, ik heb ook helemaal geen verstand van dat spul, dus het blijft sowieso gissen. Dan maakt het me ook niet zoveel meer uit, en zie ik gewoon liever die mooie beukpartij waar of de een of de ander KO gaat of in gesubmit wordt.

  4. #1429
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Hij heeft wel het recht om dit te zeggen. Weet men nog dat hij in 2008 voor de titel zou vechten tegen Couture, maar opeens zonder reden werd vervangen door Brock Lesnar? Punt is dat Werdum al vaker oneerlijk is behandeld. Maar toch moet hij meer winnen dan alleen Nelson en Russow om een titleshot te krijgen.

  5. #1430
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Van Nelson heb ik het sowieso nooit gesnapt. Oké, hij heeft een goede kin. Maar verder is het allemaal toch niet om aan te zien.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •