MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 6 of 58 FirstFirst ... 23456789101656 ... LastLast
Results 126 to 150 of 1430
  1. #126
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by carlo1 View Post
    echt superk*t nieuws dit, keek er echt naar uit.
    krijgen we waarschijnlijk toch nog fedor vs ali, Japan of rusland zullen ze beide met open armen ontvangen in de ring.
    en dan is het over met de carriere van ao. Want buiten de ufc is er niks meer.
    Ik hoop dat het goed komt want had hier erg veel zin in.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #127
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    hij heeft een contract van 3 jaar. Dana is echt upset die gaat hem echt niet helpen door zijn contract te verbreken. Nee hij wordt geschorsd en mag nergens anders vechten. Sponsors stonden al niet meer in de rij nadat hij een Plee-guilty had voor vrouwenmishandeling. Nu is zijn naam zo besmet dat er geen bedrijf meer wil werken met hem.

  3. #128
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by SacredHeart View Post
    Voor de mensen die hopen op een gunstige uitslag van het B-staal: de afgelopen 6 jaar is er maar 1x een verschil qua uitkomst geweest tussen het A-staal en het B-staal... Één of andere bokser had toen niet op 6 verschillende substanties positief getest maar op 5..

    Enige kans is misschien nog dat het blijkt dat het op een natuurlijke manier verkregen testosteron is. Bij het testen op het B-staal kijken ze daar ook naar (natuurlijk vs. chemisch) in tegenstelling tot het testen van het A-staal (of dit vaker is voorgekomen is bij mij niet bekend).

    Ik heb er een hard hoofd in dat AO nog in de ring stapt tijdens UFC 146, de legitieme bronnen (media) zeggen dat de kans zeer zeer klein is.

    Het is wel zeer en zeer dom van AO als hij echt gebruikt heeft, vraag me echt af hoe stom je kan zijn dan.. Je bent nog geen 4 maanden geleden in verband gebracht met gebruiken e.d. en daar veel gezeik mee gehad en dan denk je, weet je wat, ik gebruik gewoon wel... AARGH!!

    Maar goed eerst alle resultaten, reacties AO en UFC en consequenties afwachten...

    Volgens mij ook een keer gebeurd bij een vrouwelijke basketbalster, die de A ook positief werd gemeten en B was prima in orde... Dus het kan maar de kans is zeeeer klein.

  4. #129
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Holland, where the fuck you from?
    Posts
    126
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by carlo1 View Post
    echt superk*t nieuws dit, keek er echt naar uit.
    krijgen we waarschijnlijk toch nog fedor vs ali, Japan of rusland zullen ze beide met open armen ontvangen in de ring.
    Zeker k*t nieuws. Niks is nog zeker natuurlijk, maar stel je voor hij heeft echt doping gebruikt. Waarom zou een Fedor dan tegen een Overeem vechten die doping gebruikt, dat is toch vals spelen of zie ik dit verkeerd?
    En al gaan ze tegen elkaar. Leuk, maar bij lange na niet zo'n vette pot als Overeem vs JDS voor de UFC HW title!
    Last edited by KO.YOU.FOOL; 05-04-2012 at 15:45.

  5. #130
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    hij heeft een contract van 3 jaar. Dana is echt upset die gaat hem echt niet helpen door zijn contract te verbreken. Nee hij wordt geschorsd en mag nergens anders vechten. Sponsors stonden al niet meer in de rij nadat hij een Plee-guilty had voor vrouwenmishandeling. Nu is zijn naam zo besmet dat er geen bedrijf meer wil werken met hem.
    Volgens mij maakt dat de meeste promotors inclusief de UFC niks uit. Dana is alleen pist dat UFC 146 nu in het water valt. Sonnen is nu ook weer held en Thiago Silva staat in zijn eerste gevecht na zijn schorsing weer in een main-event en zo kan ik nog wel even doorgaan.

  6. #131
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Holland, where the fuck you from?
    Posts
    126
    vCash
    126000

    Default

    Ik vond nog een duidelijk artikel over T/E Ratio en Testosteron misbruik:

    Source: http://www.dopingautoriteit.nl/dopin...etectiemethode

  7. #132
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Mooi artikel!

  8. #133
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    nog steeds geen reactie......ik denk dat nu toch wel wakker zouden zijn in de states

  9. #134
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Ik hoop gewoon dat ze iedereen omkopen, dikke vette corruptie, en dat het dan toch doorgaat. Maar ja, het zal wel niet.

    Ik zit ook echt niet op Mir vs JDS te wachten, en ook niet op Cain vs Big Foot en al helemaal niet op Mittrione vs Nelson. Dan heeft Overeem echt het hele event naar de gallemiezen geholpen.

  10. #135
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.513
    vCash
    113250

    Default

    Waarom wordt de T/E-ratio gemeten?

    Gemiddeld komen beide stoffen evenveel voor in het lichaam en is er dus een verhouding van 1:1. Maar het komt ook wel voor dat de verhouding 4:1 is en uitschieters naar boven zijn ook mogelijk tot wel 10:1.
    Alles komt goed jongens, alles komt goed... Geen vuiiiiiltje aan de lucht, hele vervelende misverstandjes. Overeem heavy weight champ, ik voel het, ik voel het!

    GVD WAT BAAL IK ALS EEN STEKKER!!!!!!!!!!!!
    "'...En hij heeft ook nog is de snelheid van een schildpad met parkinson..." Fred Royers 2007

  11. #136
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    hij heeft boven de tien gescoord..........

  12. #137
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.513
    vCash
    113250

    Default

    Micha, negatieve natte tosti, dat was toch een typefoutje van Kizer zelf!
    "'...En hij heeft ook nog is de snelheid van een schildpad met parkinson..." Fred Royers 2007

  13. #138
    Join Date
    Aug 2005
    Posts
    388
    vCash
    126000

    Default


  14. #139
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    5.251
    vCash
    126000

    Default Keith Kizer Talks Alistair Overeem’s Positive Drug Test


  15. #140
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    serieus? ik dacht dat er 10> stond en dat men bedoelde boven de tien. Laat me voorop stellen dat ik echt niet blij ben en hoop dat het een fout is en een vervuilde reageerbuis de schuld is van deze uitslag maar laten we wel wezen dit gaat om AO die al jaren verdacht is. Voor de partij met Lesnar vluchtte hij voor een test naar Nederland en hij moet 2 keer onverwacht testen binnen zes maanden.

    @ton post weer eens wat in de dungeon!

  16. #141
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by boudstyle View Post
    Even een rare vraag, maar als je gebruikt en je wordt er zo groot mee moet je dan ook blijven gebruiken om die behaalde massa te behouden?
    Overeem is namelijk al zover dat hij moest cutten voor gevechten.
    Het kan toch niet zo zijn als hij stopt met gebruiken, hij opeens al die massa verliest als hij gewoon keihard blijft door trainen?
    Dit wil ik ook graag weten.

  17. #142
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    Sterk gerucht van het moment:
    JDS vs. Mir
    Cain vs. Bigfoot
    Nelson vs. Mitrione

    We zullen zien.

  18. #143
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    127
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by carlo1 View Post
    echt superk*t nieuws dit, keek er echt naar uit.
    krijgen we waarschijnlijk toch nog fedor vs ali, Japan of rusland zullen ze beide met open armen ontvangen in de ring.
    Fedor's team heeft al eens gezegd dat Overeem extra getest moet worden bij een mogelijke wedstrijd.

    Daar is ook op dit forum wat ophef over geweest.

  19. #144
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    96
    vCash
    126000

    Default

    Ik geloof sowieso dat hij nog een keer getest gaat worden. Misschien bestaan wonderen toch en is het een grote misverstand.
    "Get tuda Choppaaa!"

  20. #145
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Allereerst wil ik zeggn dat ik fan ben van overheem.

    Maar had iemand hier verwacht dat hij niet aan de AAS zit?

    Dit was toch te verwachten, ik heb nog nooit iemand naturel zo gezien. De gast is een beest, heeft een opgeblazen kop vol met vocht (wat een duidelijke bijwerking is van kuren.)

  21. #146
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Hij had ook gewoon naar de dokter moeten gaan voor TRT.....wat een sukkel ook, die Alistair.... echt super zonde....
    ik hoop dat de B-staal ok is maar wat ongelofelijk dom.....

    Wat een geld loopt ie ook mis......

    Maar eigenlijk is UFC ook geen zuivere koffie, die hele TRT moet ook niet mogelijk zijn.....andere discussie dat wel, maar wel raakvlakken....

  22. #147
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    5
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Dit wil ik ook graag weten.
    Zoveel massa droog naturel vasthouden is gewoon niet mogelijk. Als hij zou trainen als een bodybuilder kan hij het redelijk/langer vasthouden naturel, met voldoende rust goede voeding, maar hier komt nu net het grote verschil, mma vechters doen voornamelijk cardio uren sparren op een mat er is niets kataboler (slopender) voor je spieren dan dat.

    Juist het keiharde trainen zal iemand fysiek slopen zonder hoog testosteron, kijk bv hoe een marathonloper eruit ziet. Uren perdag kickboxen (cardio) is gewoon spierafbraak.
    Testosteron is een eiwitspaarder, spieren = eiwit.

    Stel je doet een kuur en je wint 12 kilo zal je 6-8 kilo gemiddeld overhouden naturel, mits je goed eet traint etc. en je eigen testosteron spiegel weer goed op orde krijgt.

    Of je blijft gewoon constant ON, Rampage is echt niet de enige vechter die op trt zit...
    Last edited by 22jarige; 05-04-2012 at 17:06.

  23. #148
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Volgens mij maakt dat de meeste promotors inclusief de UFC niks uit. Dana is alleen pist dat UFC 146 nu in het water valt. Sonnen is nu ook weer held en Thiago Silva staat in zijn eerste gevecht na zijn schorsing weer in een main-event en zo kan ik nog wel even doorgaan.
    Inderdaad. Sonnen had een waarde die 6x hoger lag dan die van Overeem nu, en hij mocht nog steeds vechten voor de titel tegen Silva. Money rules.

  24. #149
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Amersfoort
    Posts
    475
    vCash
    126000

    Default

    De kranten in Nederland hebben het inmiddels ook overgenomen..


    http://www.ad.nl/ad/nl/1021/Meer-spo...p-doping.dhtml

    http://www.telegraaf.nl/telesport/11...de_lamp__.html

    weer typisch de telegraaf.. " De test werd voorafgaand aan de finale van de UFC 146-klasse (MMA) afgenomen"

  25. #150
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Allereerst wil ik zeggn dat ik fan ben van overheem.

    Maar had iemand hier verwacht dat hij niet aan de AAS zit?

    Dit was toch te verwachten, ik heb nog nooit iemand naturel zo gezien. De gast is een beest, heeft een opgeblazen kop vol met vocht (wat een duidelijke bijwerking is van kuren.)
    Maar hij heb geen puistje op z'n rug...

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •