MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 7 of 58 FirstFirst ... 345678910111757 ... LastLast
Results 151 to 175 of 1430
  1. #151
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by 22jarige View Post
    Zoveel massa droog naturel vasthouden is gewoon niet mogelijk. Als hij zou trainen als een bodybuilder kan hij het redelijk/langer vasthouden naturel, met voldoende rust goeie voeding, maar hier komt nu net het grote verschil, mma vechters doen voornamelijk cardio uren sparren op een mat er is niets kataboler (slopender) voor je spieren dan dat.

    Juist het keiharde trainen zal iemand fysiek slopen zonder hoog testosteron, kijk bv hoe een marraton loper eruit ziet. Uren perdag kickboxen (cardio) is gewoon spierafbraak.
    Testosteron is een eiwitspaarder, spieren = eiwit.

    Stel je doet een kuur en je wint 12 kilo zal je 6-8 kilo gemiddeld overhouden naturel, mits je goed eet traint etc. en je eigen testosteron spiegel weer goed op orde krijgt.

    Of je blijft gewoon constant ON, Rampage is echt niet de enige vechter die op trt zit...
    Zelfs een bodybuilder die alleen maar bezig is met goed eten, trainen en rusten kan naturel niet zoveel spiermassa aankomen als overheem in htzelfde tijdsbestek.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #152
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Oh ok, dan is tie clean.

  3. #153
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Zelfs een bodybuilder die alleen maar bezig is met goed eten, trainen en rusten kan naturel niet zoveel spiermassa aankomen als overheem in htzelfde tijdsbestek.
    Juist

  4. #154
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    81
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Harrie Nak View Post
    Inderdaad. Sonnen had een waarde die 6x hoger lag dan die van Overeem nu, en hij mocht nog steeds vechten voor de titel tegen Silva. Money rules.
    Sonnen is wel geschorst geweest voor dat gevecht met Silva kwam.. Maar Marquadt daarentegen werd wel gecut.. Time will tell..

    En Micha hou aub op...
    Osu!


  5. #155
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    273
    vCash
    126000

    Default Tja...

    ...voordeel is wel dat hij geen boete kan krijgen of geschorst worden aangezien hij geen vechtlicentie heeft. Deze moet hij aanvragen bij de NSAC. Die kunnen hem dan wel een vechtlicentie verbieden of zeggen dat hij nog een test moet doen.
    Maar goed ik zie het echt niet gebeuren dat ze dit door de vingers zien.
    In elke sport word wel doping gebruikt, maar de schuld ligt bij jezelf. Je bepaald zelf of je het gebruikt of niet en denkt op een slimme manier er niet op gepakt te worden.
    Ik wilde ook graag de partij tussen JDS en Overeem zien, maar niet als hij cheat.
    Die kans is nu verkeken en hoort iemand anders toebedeeld te worden , al is dat mega jammer, het is het meest eerlijke.

    Als Japan hem met open armen ontvangt dan zegt dat gelijk genoeg over de status van MMA in Japan en wordt je niet serieus genomen. Ik denk dat Overeem gewoon op de blaren moet gaan zitten en wachten totdat ze over zijn en het dan weer proberen op een eerlijke manier.

    Zeggen dat veel sporters gebruiken is het haast goedpraten van wat Overeem heeft gedaan. We maken allemaal fouten en willen het hoogste bereiken.... deze aktie van Overeem is EEN BEETJE DOM :-) maar goed wij weten ook niet wat in zijn hoofd omgaat verder. Als je al 10x niet gepakt ben waarom nu dan wel zou hij kunnen denken en misschien is dit wel gewoon de eerste keer dat hij het heeft gebruikt. Het klinkt ongeloofwaardig natuurlijk, maar hij is nergens eerder voor gepakt dus mogen we hem ook daar niet op oordelen. Het hier en nu is wat telt....misschien at hij paardenvlees dat was ingespoten met anabolen.
    Misschien is hij ontvoerd door aliens en gaven ze hem 1 of ander middel......who knows!!!!?

    Voor Overeem en voor de MMA fans is het zwaar balen maar shit happens en je kan het niet terugdraaien.
    Ik hoop dat er een leuke partij wordt neergezet, maar Overeem vs JDS, al zou hij nu worden vrijgesproken is niet geloofwaardig.
    Jammer maar helaas.........

  6. #156
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    5
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Zelfs een bodybuilder die alleen maar bezig is met goed eten, trainen en rusten kan naturel niet zoveel spiermassa aankomen als overheem in htzelfde tijdsbestek.
    Eens, maar ik had nu alleen nog maar over het vasthouden van massa wat gevraagd werd

  7. #157
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Vraag me toch af waarom hij nog wel dit soort dingen tweette een dag geleden "This just in! The population of horses in Florida has greatly dropped since @Alistairovereem's arrival to the Blackzillians."
    Beetje wrange zelfspot?

  8. #158
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    ok

  9. #159
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    92
    vCash
    126000

    Default

    Dood- en doodziek

  10. #160
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    84
    vCash
    126000

    Default

    echt jammer dit. Had me er echt op verheugd...

  11. #161
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    is er ook nog geen reactie van The Blackzillians?

  12. #162
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    81
    vCash
    126000

    Default

    Ik las net een interessante vraagstelling: Mocht de NASC eigenlijk Overeem wel testen, aangezien hij helemaal geen fighter license had. (deze liep namelijk 31/12/11 af)
    Osu!


  13. #163
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by SacredHeart View Post
    Ik las net een interessante vraagstelling: Mocht de NASC eigenlijk Overeem wel testen, aangezien hij helemaal geen fighter license had. (deze liep namelijk 31/12/11 af)
    Hij moet toch sowieso getest worden om een nieuwe te krijgen?

  14. #164
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    ik hoop dat dit een fucking nachtmerrie is man..
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  15. #165
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    81
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Hij moet toch sowieso getest worden om een nieuwe te krijgen?
    Uiteraard, begrijp me niet verkeerd maar dat neemt niet weg of ze hem toen wel mochten testen..

    Sowieso interessant om te zien hoe de fans en de media helemaal los gaan en zelfs heel veel verkeerde info spreiden. Social media, you gotta love it
    Osu!


  16. #166
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    helmond
    Posts
    1.057
    vCash
    126000

    Default

    Grappig dat niemand de ironie hier niet van inziet. Als er een God is, dan heeft hij echt een wrang en bizar gevoel voor humor.

    Dit nieuws naar buiten brengen op de verjaardag van Bas Boon (van harte trouwens!!), dit verzin je toch niet. Iemands verjaardag kan in elk geval niet meer stuk en denk dat hij voor dit jaar niets meer mag wensen

    Ontopic: stom, stom, stom......

  17. #167
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by SacredHeart View Post
    Ik las net een interessante vraagstelling: Mocht de NASC eigenlijk Overeem wel testen, aangezien hij helemaal geen fighter license had. (deze liep namelijk 31/12/11 af)
    Omdat hij zijn test voor UFC 141 gemist had moest hij nog 2 keer getest worden om zijn licence voor UFC 146 te krijgen. Het is daarom extra dom omdat hij wist dat hij getest zou worden zodra hij een bezoekje bracht aan Vegas.

  18. #168
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Naj85 View Post
    ik hoop dat dit een fucking nachtmerrie is man..
    Ik hoop het niet want dan heb ik de hele nacht voor niets gewerkt.....


  19. #169
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Misschien kan Overeem met Brock mee naar de WWE? Of wordt het de WW in Nederland?

    En btw die Zuffa-boys moeten niet zo zeiken hebben jullie wel eens gezien hoe Lorenzo Fertitta op zijn 60e er uitziet? Misschien heeft Overeem wel de verkeerde paardenvlees op het Zuffa-kantoor op zitten kanen?


  20. #170
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Ik vindt het allemaal klote wat er nu allemaal beweerd wordt. Maar ik wacht nog wel even op het officiele bericht van Allistair zelf,of van de UFC. Tot die tijd maak ik me nog even nergens druk om.

    En wat betreft G.G en sommige reakties die ongetwijfeld van hun kant zullen komen,ik zou me doodschamen om eerlijk te zijn. Dat "groeiproces" is begonnen sindsdien jullie hem als "paradepaardje" zijn gaan gebruiken. Als Allistair schuldig wordt bevonden, (Waar ik nogsteeds aan twijfel) is het wat mij betreft ook G.G wat gruwelijk door de mand valt..
    Last edited by Peter0711; 05-04-2012 at 17:07.

  21. #171
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Wat moet Dana dan zeggen?? hij kan niks anders dan dit zeggen imo

  22. #172
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    lorenzo hoeft de octagon niet in en wordt dus ook niet getest.

    60 hij heeft bij Dana in de klas gezeten....

  23. #173
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by SacredHeart View Post
    Uiteraard, begrijp me niet verkeerd maar dat neemt niet weg of ze hem toen wel mochten testen..

    Sowieso interessant om te zien hoe de fans en de media helemaal los gaan en zelfs heel veel verkeerde info spreiden. Social media, you gotta love it
    Inderdaad. en daarnaast is sherdog ineens een medisch lab. Allemaal experts over testosteron.

  24. #174
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Misschien kan Overeem met Brock mee naar de WWE? Of wordt het de WW in Nederland?

    En btw die Zuffa-boys moeten niet zo zeiken hebben jullie wel eens gezien hoe Lorenzo Fertitta op zijn 60e er uitziet? Misschien heeft Overeem wel de verkeerde paardenvlees op het Zuffa-kantoor op zitten kanen?

    http://www.combatlifestyle.com/pics/...09ufc/1003.jpg
    Hij is 44 of zo.

  25. #175
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    lorenzo hoeft de octagon niet in en wordt dus ook niet getest.

    60 hij heeft bij Dana in de klas gezeten....
    Misschien is ie vaak blijven zitten.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •