MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 29
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default Le Banner op Showtime?

    Vreemd genoeg hoorde ik gisteren dat Le Banner nog steeds gepland staat om in Juni tegen Kreschnik te vechten bij It's Showtime. Toen ik in Moskou het management van Monsieur Le Banner sprak vertelde ze dat hij nu exclusief bij Glory zat.
    Misschien dat hij na het pak rammel van Errol het allemaal niet zo goed meer weet.

    raar toch?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    le banner op showtime, nou liever niet

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Ik vond dat hij er slecht uitzag. Afgeleefde kop

  4. #4
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.303
    vCash
    126000

    Default

    Van mij mag hij stoppen.

  5. #5
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    En als hij nou eerst bij Showtime had gevochten en een pak rammel gehad zou hebben, maar daarna toch bij een Glory gala zou vechten...Ik neem aan dat ie dat gepromoot zou worden als de nog altijd fitte en scherpe Le Banner die het iedereen lastig kan maken?

    Kan er op deze topic geen slotje aangezien het alleen maar een link is naar het afzeiken van een showtime gala?

  6. #6
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    9
    vCash
    126000

    Default

    Als Alisatir straks bij de K1 zit kan hij iedereen weer kicksboksles gaan geven!!!

  7. #7
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Vreemd genoeg hoorde ik gisteren dat Le Banner nog steeds gepland staat om in Juni tegen Kreschnik te vechten bij It's Showtime. Toen ik in Moskou het management van Monsieur Le Banner sprak vertelde ze dat hij nu exclusief bij Glory zat.
    Misschien dat hij na het pak rammel van Errol het allemaal niet zo goed meer weet.

    raar toch?
    Er is een verschil tussen iets zeggen en ook daadwerkelijk tekenen. Heeft le Banner überhaupt een exclusiviteits-contract voor de Glory World Series getekend?
    Last edited by Richelieu; 07-04-2012 at 10:57.

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    dat is waar ik zal het eens navragen

  9. #9
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Le Banner heeeft een eigen toernooi op poten gezet: Le Banner Series. Eerste gala 28 april in Geneve. Doel is om de opvolger van Le Banner te vinden die in 2013 afscheid neemt.



    Website hier: http://lebannerseries.com

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    ok dat is natuurlijk het beste je eigen wereldkampioenschap

  11. #11
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    ben benieuwd welke namen er allemaal op de card staan..
    Be a Warrior, not a Worrier

  12. #12
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    31
    vCash
    126000

    Default

    Raar dat lebanner nog op showtime gaat vechten ...
    De KSW 18 MMA wedstrijd tegen Marcin Rozalski was afgelast wegens een blessure bij Lebanner.
    Denk persoonlijk dat hij nu beter stopt.. Hij heeft een mooie carriere gehad maar denk dat hij die net zoals Aerts beter afsluit..

  13. #13
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Jammer maar helaas, hij kan er inderdaad beter mee stoppen... Hij kan op die poster wel mooi boos gaan staan te kijken, maar als je elke keer door die jonge gasten in elkaar getrapt gaat worden schiet je er ook niet veel mee op... Hij kan trots zijn op een mooie carriere en that's that!

  14. #14
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    420
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Vreemd genoeg hoorde ik gisteren dat Le Banner nog steeds gepland staat om in Juni tegen Kreschnik te vechten bij It's Showtime. Toen ik in Moskou het management van Monsieur Le Banner sprak vertelde ze dat hij nu exclusief bij Glory zat.
    Misschien dat hij na het pak rammel van Errol het allemaal niet zo goed meer weet.

    raar toch?


    Helemaal niet raar. Le Banner heeft al een hele tijd geleden een 3 fight deal met Orange sport afgesloten geloof ik waarbij hij 3 partijen gaat draaien dit jaar en die allemaal op orange sport te zien zullen zijn.

    http://www.youtube.com/watch?v=9RTgd...5&feature=plcp



    Hij mag er inderdaad stilletjes aan mee gaan stoppen. 39 jaar was ideaal geweest, hij wordt er 40 dit jaar.
    Hij kan nog zeker leuke partijen draaien tegen B klasse vechters, maar de nieuwe generatie topvechters zoals Errol, Ghita, Hari, ... dat mag ie vergeten. Daar is hij te oud voor geworden en daardoor te traag en te trage reflexen ook.
    Hij heeft al zijn laatste partijen gewonnen tegen zo'n gasten, Zimmerman is natuurlijk van een ander caliber en heeft zowat iedereen in no time eruit gemept de laatste tijd.

    Ik hoop dat ie meedoet in de K-1 in New York met in de finale Zimmerman vs Ghita!
    Last edited by sjaakie'tje; 09-04-2012 at 11:57.

  15. #15
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    42
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by sjaakie'tje View Post
    Ik hoop dat ie meedoet in de K-1 in New York met in de finale Zimmerman vs Ghita!
    weet jij soms iets meer? lijkt me toch niet dat Zimmerman voor K-1 gaat uitkomen? die zal wel meedoen aan die 2e rangs tournament van Glory

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    2e rangs met alle grote namen zeker?

    hoe is het met je hand? flink verbrand of niet

  17. #17
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    420
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by calmarofan View Post
    weet jij soms iets meer? lijkt me toch niet dat Zimmerman voor K-1 gaat uitkomen? die zal wel meedoen aan die 2e rangs tournament van Glory
    Sowieso, maar met Zimmerman weet je nooit. Ik ken zijn contract niet dat ie heeft met Golden Glory, maar vorig jaar wilde ie ook gewoon buiten zijn management om zelf z'n ticket boeken voor de K-1 ...

    Die hele rel tussen Boon en het management van de K-1 is echt doodjammer. In plaats van dé K-1 finale, krijgen we nu 2 net niet toernooien met 2 verschillende kampioenen. Slecht voor de sport en de fans en de vechters zelf.

    Uiteindelijk zullen ze toch terug moeten samensmelten of iets in die trend.
    Last edited by sjaakie'tje; 09-04-2012 at 15:28.

  18. #18
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Le Banner zoals die nu vecht gun ik gg van harte!

  19. #19
    Join Date
    Jun 2005
    Posts
    477
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    2e rangs met alle grote namen zeker?
    Met Aerts, JLB, Zimmerman, Saki etc spreekt deze leaqe veel meer aan.
    K-1 zonder boegbeeld 'Mister K-1' mist de ervaring en uitstraling.

  20. #20
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    42
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kameleon View Post
    Met Aerts, JLB, Zimmerman, Saki etc spreekt deze leaqe veel meer aan.K-1 zonder boegbeeld 'Mister K-1' mist de ervaring en uitstraling.
    Ik denk niet dat Aerts nog veel partijen gaat draaien maar meer als boegbeeld voor het tournament is gehaald. JLB is met andere dingen bezig zoals je hier kunt zien dusja... en de vraag is nog wat K-1 allemaal voor namen heeft. Ik heb begrepen dat men bij Showtime erg hun best doen om Ernesto Hoost klaar te stomen voor een comeback en als Hari zou terugkomen en ze hebben nog Ghita,Guidon,Hesdy achter de hand spreekt me de laatste tournament veel meer aan. Ik vraag me eigenlijk ook af waar ze allemaal mee bezig zijn en ben benieuwd wat er nog overblijft na 2012 want dit gaat tot een fiasco lopen ben ik bang. als de sport nou overladen was door sponsers en geldschieters had ik het nog kunnen begrijpen maar ik heb het gevoel dat dit helemaal de verkeerde kant op gaat

  21. #21
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    le banner ook stoppen kerel. zo jammer dat ze maar bljiven doorgaan voor nog wat centen. tís nog maar een schim van 10 jaar geleden. verschil met aerts, hoost en schilt is dat die op latere leeftijd goed zijn gebleven

  22. #22
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    821
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    ok dat is natuurlijk het beste je eigen wereldkampioenschap
    Weten jullie alles van met jullie eigen Glory series.

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by calmarofan View Post
    weet jij soms iets meer? lijkt me toch niet dat Zimmerman voor K-1 gaat uitkomen? die zal wel meedoen aan die 2e rangs tournament van Glory
    Beide partijen kunnen geen wereld toernooi organiseren zonder samen te werken en dat vind ik erg jammer.
    Als Glory een 2e rangs toernooi heeft dan kun je IMO hetzelfde zeggen van de K-1 / Showtime.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  24. #24
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    42
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Beide partijen kunnen geen wereld toernooi organiseren zonder samen te werken en dat vind ik erg jammer.Als Glory een 2e rangs toernooi heeft dan kun je IMO hetzelfde zeggen van de K-1 / Showtime.
    het ligt niet zo zeer aan de vechters want die zijn redelijk gelijkwaardig maar ik heb veel meer vertrouwen in Simon Rutz en het vernieuwde K-1 dan Bas Boon en zijn kampioenschap. die man neem ik immers allang niet meer serieus. het grappigste is dat ik laatst bij GG Helmond was en de merendeel daar zich groen en geel ergt aan Bas. onder andere daarom ben ik bang dat dit tot een fiasco gaat lopen. Ik hoop alleen wel dat Aerts een goeie contract heeft getekend met goede clausules en dat die daar flink even wat kan cashen want dat gun ik hem wel, dat is trouwens tenslotte de enigste reden waarom die heeft getekend want moreel heeft die niets te zoeken bij GG. is ook zelf gezegd door peter overigens aan een kennis van mij die hem regelmatig spreekt.

  25. #25
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by calmarofan View Post
    het grappigste is dat ik laatst bij GG Helmond was en de merendeel daar zich groen en geel ergt aan Bas.
    Dit is niet alleen in Helmond het geval. Laten we hopen dat er niet nog meer vechters de dupe van worden.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •