MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 7 of 7

Thread: Iron Shin

  1. #1
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    31
    vCash
    126000

    Default Iron Shin

    Beste forumleden,

    Onlangs toen ik op youtube filmpjes van gekke thai die met blote scheen op bomen kickte enzo..
    (http://www.youtube.com/watch?v=6wcTrmW9OLE)

    Toen klikte ik wat verder en kwam vervolgens op volgend filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=I0B05IG6hqs
    Is het mogenlijk om je scheeenbenen op deze manier harder te maken?
    Want als het nonsens is dan is het redelijk dom als ik elke dag met een stokje op m'n been zit te slaan ;o

    Alvast thanks
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Je schenen zul je er niet harder mee maken... Daar moet je gewoon melk voor drinken, maar het zorgt er wel voor dat je daar niet veel pijn meer zult voelen...

  3. #3
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Je went wel aan de pijn. Maar dat komt vanzelf als je veel spart en zaktraining doet. Niet zelf aan de slag gaan met stokjes en deegrollers, daar krijg je alleen maar problemen mee zoals chronische botvliesontstekingen etc. Erg pijnlijk.

  4. #4
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Diz View Post
    Je schenen zul je er niet harder mee maken... Daar moet je gewoon melk voor drinken, maar het zorgt er wel voor dat je daar niet veel pijn meer zult voelen...
    Theoretisch gezien wordt hij toch harder of heb ik dat?

    Simpel gezegd:
    1. Er ontstaan een deukje in je scheen. Zie het als brood je op een propje propt. (brood wordt harder)
    2. Het deukje groeit dicht.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  5. #5
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Theoretisch gezien wordt hij toch harder of heb ik dat?

    Simpel gezegd:
    1. Er ontstaan een deukje in je scheen. Zie het als brood je op een propje propt. (brood wordt harder)
    2. Het deukje groeit dicht.
    Je scheen is al hard genoeg. Daarbij wordt van het opvullen van die beschadigingen je scheen letterlijk harder, maar ook breekbaarder (zeker als je ouder wordt). Klinkt tegenstrijdig, maar door de lijmstof in je botten breken ze minder snel. Wil je op latere leeftijd artrose of chronische ontstekingen in je schenen krijgen, dan moet je als een gek op palen gaan schoppen en met stokjes in de weer.

  6. #6
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Je scheen is al hard genoeg. Daarbij wordt van het opvullen van die beschadigingen je scheen letterlijk harder, maar ook breekbaarder (zeker als je ouder wordt). Klinkt tegenstrijdig, maar door de lijmstof in je botten breken ze minder snel. Wil je op latere leeftijd artrose of chronische ontstekingen in je schenen krijgen, dan moet je als een gek op palen gaan schoppen en met stokjes in de weer.
    Dat dacht ik dus ook. Ik verwachtte dat mensen die hun bot doormidden trapten (zoals veel op youtube) dit ook al zouden hebben gedaan.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  7. #7
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default




Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •