MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 30 of 30
  1. #26
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Dat hakt er wel in....
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    42
    vCash
    126000

    Default

    x2 blackadder. een vechter zou trouwens niet meteen voor een titel mogen vechten. dat vind ik minachting naar je eigen vechters toe die onder contract staan. Ze hadden die Tate eerst een gevecht moeten geven op it's showtime en als die wint kun je hem eventueel voor een titel laten vechten. Het is trouwens ook echt voor geen seconde te volgen als Showtime steeds met andere vechters komt. Hopelijk kunnen ze nu een beetje constantheid bouwen met de jongens die ze nu hebben en een goede rooster erin zetten en logische kampioen match-ups. want toen ze nog petrosyan onder contract hadden lange tijd vond ik het lachwekkend dat Ngimbi nooit tegen hem mocht vechten

  3. #28
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    En dat bedoelde ik dus ook met dat ze veel's te weinig doen om de boel te promoten. Zelfs de lui die toch aardig wat tijd steken in de sport en al lang meelopen weten blijkbaar niet meer over de "challenger" dan wat er in het persbericht staat.
    Het enigste wat ik over hem kon vinden is dat ie blijkbaar de fullcontact kickboxing ISKA wereldtitel, zonder lowkicks en knie, heeft gewonnen. En zo een record zegt ook niet veel als ie tegen allemaal koekbakkers heeft gestaan.

  4. #29
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by calmarofan View Post
    x2 blackadder. een vechter zou trouwens niet meteen voor een titel mogen vechten.
    Dat op zich is niet zo erg als het een goede tegenstander is. Maar aangezien niemand hier veel schijnt te weten over Tate ben ik het in dit geval wel eens.

  5. #30
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    1.013
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by calmarofan View Post
    x2 blackadder. een vechter zou trouwens niet meteen voor een titel mogen vechten. dat vind ik minachting naar je eigen vechters toe die onder contract staan. Ze hadden die Tate eerst een gevecht moeten geven op it's showtime en als die wint kun je hem eventueel voor een titel laten vechten. Het is trouwens ook echt voor geen seconde te volgen als Showtime steeds met andere vechters komt. Hopelijk kunnen ze nu een beetje constantheid bouwen met de jongens die ze nu hebben en een goede rooster erin zetten en logische kampioen match-ups. want toen ze nog petrosyan onder contract hadden lange tijd vond ik het lachwekkend dat Ngimbi nooit tegen hem mocht vechten
    Ik vind t juist leuk dat ze eens andere mensen op de matchmaking zetten! Niet altijd hetzelfde groepje. Dit houdt ze scherp. En of het meteen voor een titel moest zijn, daar ben ik t wel met jullie eens. Denk dat t zoals ik eerder zei, misschien zo uit kwam. Ben benieuwd naar Tate!
    Fightsport Matchmaking



    Fightsport Matchmaking is sponsored by Cusley Boxing gear Home

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •