MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 14 of 14
  1. #1
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    40
    vCash
    126000

    Cool Ajay Balgobind vs Robby Hagerman op Slamm 27 Mei.

    Slamm 27 mei,deze partij wie oh wie gaat met de overwinning aan de haal..

    Is het Ajay van Slamm of Bobby van Glory Helmond,wwat denken jullie..
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Ik denk Bobby.
    Fighting is poetry in motion

  3. #3
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    40
    vCash
    126000

  4. #4
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Lastige partij om te voorspellen denk ik, beide vechters zijn erg aan elkaar gewaagd. Ajay is ondanks zijn grote ervaring imo een erg onderschatte vechter, kan erg gevaarlijk uit de hoek komen.

  5. #5
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Ze moeten het echt in het Nederlands doen.
    Ajay spreek Dunglish: I train at Freeday hhhhh

  6. #6
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    145
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by bangkokfighter View Post
    Slamm 27 mei,deze partij wie oh wie gaat met de overwinning aan de haal..

    Is het Ajay van Slamm of Bobby van Glory Helmond,wwat denken jullie..
    Ik denk Robbie Hageman op punten, zal een close finish worden denk ik. Ajay heeft wel het voordeel dat hij voor eigen publiek en eigen organisator vecht. Robbie wordt getraint door Mikki Benazzouz/Sjef Weber en Ramon Dekkers. Ajay traint bij Dennis Krauweel en slamm. Ik denk dat het publiek de winnaar wordt

  7. #7
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Almere
    Posts
    155
    vCash
    126000

    Default

    ik denk dat Ajay wint op punten of een TKO op zijn benen

  8. #8
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Nadat Ajay Balgobind KO was gegaan op een training is SLAMM!! op zoek gegaan naar een geschikte vervanger. Robbie Hageman zal dus uit gaan komen tegen Romano Majanor van the Colloseum
    Last edited by Richelieu; 15-05-2012 at 20:53.

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  10. #10
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    1.075
    vCash
    126000

    Default

    Hoe dom kan je zijn. KO gaan tijdens een training. Zie dat een hoop bij sportscholen. Die gaan dan tijdens de training en zo kort voor een partij veels te hard naar mijn mening. Je moet wel tegen een stootje kunnen maar je kan ook overdrijven.
    Je bent tijdens een wedstijd voorbereiding bezig om je game plan uit te werken en routine in je combinaties op te bouwen. Hard stoten, doe je op een zak en op pads. Hard sparen doe je als het goed is al genoeg wanneer er geen partij op het programma staat. Te vaak tijdens je training ko gaan lijkt me ook niet goed voor je lichamelijke gesteldheid.
    "If the ref hadn’t stopped him, Fedor was going to take that head home to his spaceship and polish it."

    Fedor Emelianenko - "I don't talk about my weaknesses. I work on them."

  11. #11
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    40
    vCash
    126000

    Default

    Romano Majanor is geen partij voor Hagerman,ik had die hagerman graag tegen wat betere tegenstanders gezien die jongen heeft 10 a-partijen weg,het grote werk kan wat mij bestreft beginnen voor Bobby.

  12. #12
    Join Date
    May 2012
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    Appeltje eitje voor Robbie hoop ik.

    Offtopic: wie is Bobby?

  13. #13
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    145
    vCash
    126000

    Default Robbie

    Quote Originally Posted by bangkokfighter View Post
    Romano Majanor is geen partij voor Hagerman,ik had die hagerman graag tegen wat betere tegenstanders gezien die jongen heeft 10 a-partijen weg,het grote werk kan wat mij bestreft beginnen voor Bobby.
    Robbie heeft 8 a partijen gedaan en zou nu op slamm vechten en Ajay was een goede tegenstander helaas zegt deze af. Ik denk dat Romano een goede tegenstander is en ben benieuwd wie er gaat winnen.
    Overigens als je 8 partijen weg hebt en je vecht al op zo'n mooi gala als slamm is dat niet verkeerd.
    Heb uit betrouwbare bron dat Robbie binnenkort op een nog groter gala mag vechten, tegen een goede tegenstander. Bericht komt deze week naar buiten

  14. #14
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Peacey View Post
    Appeltje eitje voor Robbie hoop ik.

    Offtopic: wie is Bobby?
    Denk dat Romano "Desperado" Majanor nog een aardige gewaagde tegenstander is voor Robbie. Is een leuke vechter op K-1 regels en vecht altijd hard naar voren. Op deze regels kan hij net zoals Robbie het beste uit de voeten zo lijkt het. Naarmate de partij vordert vind ik zelf Majanor altijd wel iets weg zakken, maar aangezien deze partij over 3x3 word afgesloten zal het ongetwijfeld vuurwerk worden.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •