MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 26 to 50 of 79
  1. #26
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by donalexandro View Post
    Helaas zit hij nu met estelle..
    Helaas? Daar heeft hij zelf voor gekozen gap!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    506
    vCash
    119891

    Default

    Is toch helaas voor 't kind of niet ;-)
    Professionele video van uw Event of Bedrijf? Nu ook gebruik van Drones! ELEVATEDHEROES.com

  3. #28
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by donalexandro View Post
    Is toch helaas voor 't kind of niet ;-)
    Je refereert toch naar hari in je post of niet

    uiteraard helaas voor het kind, maar dat lijkt me sowieso met Hari als vader lol

  4. #29
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    gefeliciteerd badr geniet ervan en zorg er goed voor
    je kind is je waardevolste bezit die er bestaat

  5. #30
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Een blond Nederlands wijf dat een 'relatie' heeft met een Marokkaan en vervolgens geplayed wordt, terwijl ze ook nog eens zwanger is.
    Ja, het is een niet ongebruikelijk fenomeen en het feit dat de Marokkaan in dezen een bekende Nederlander is doet kennelijk niet ter zake, uiteindelijk blijft hij Marokkaans bloed hebben en, het enkele feit van Marokkaans bloed hebben is niet erg, ook de bijbehorende Marokkaanse gewoonten.

  6. #31
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Boelly92 View Post
    hoezo zijn blonde heb die der meer dan? haha


    ​JA!!!!!

  7. #32
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kmr View Post
    Een blond Nederlands wijf dat een 'relatie' heeft met een Marokkaan en vervolgens geplayed wordt, terwijl ze ook nog eens zwanger is.
    Ja, het is een niet ongebruikelijk fenomeen en het feit dat de Marokkaan in dezen een bekende Nederlander is doet kennelijk niet ter zake, uiteindelijk blijft hij Marokkaans bloed hebben en, het enkele feit van Marokkaans bloed hebben is niet erg, ook de bijbehorende Marokkaanse gewoonten.

    Wat probeer jij de mensen nou wijs te maken? Dat blanke Nederlanders nooit vreemd gaan???

  8. #33
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Laten we ook in deze thread ontopic blijven. Voor geloofs- of nationaliteits issues kun je lekker in het off topic gedeelte of uiteindelijk in the pit terecht!

    Respect
    Be a Warrior, not a Worrier

  9. #34
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    2e op komst van Estelle, of is dit een verwarring met het feit dat z'n andere vriendin net zwager is geweest?

    http://www.telegraaf.nl/prive/123904...wanger___.html

  10. #35

    Default

    Die vriendin heet toch Dafne ofzo?
    Anyway! Gefeliciteerd

  11. #36
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Daphne, als je dit leest; Er zijn ook goede mannen. Inbox maar

  12. #37
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Even serieus he.. Die Daphne is echt vele malen beter dan Estelle. Leuk om zo'n afgelikte boterham als Estelle te hebben, maar hoe kan je deze vrouw zomaar laten gaan? En denken jullie serieus dat Estelle maar met 1 persoon is vreemdgegaan na 14 jaar met Ruud? Dit is waarschijnlijk het eerste wat bekend gemaakt wordt, maar ik weet zeker dat er meer mannen zijn die haar hebben gedaan terwijl ze met Ruud ging

  13. #38
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Daphne, als je dit leest; Er zijn ook goede mannen. Inbox maar
    lol...zou je echt willen gaan met een vrouw die een kind heeft met Hari...als ie zijn kind komt ophalen ofzo....dat lijkt me zwaar niet relaxt


    of later..

    "Papa vorige week moest ik voor straf van Minotauro in de hoek gaan zitten....wil je hem beuken, hij is heel gemeen"

    veel plezier ermee

  14. #39
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Haha alsof Badr god is ofzo. 95% van de MFbezoekers zou beter voor haar zijn dan Badr alleen niet de financiele middelen hebben, maar wat betekent dat nou? Voor Estelle wel veel neem ik aan, maar hoezo bang zijn voor Badr? Zolang die met zijn armen vecht vind ik het best, vooral als die met kroegzwaaiers aankomt zoals hij in de ring vecht. Nee.. bang zijn voor Badr waarom? Hoe hard zou het zijn om Badr's ex te pakken en haar gelukkiger maken dan wat hij deed?

    Badr, wat is Daphnes nummer? Inboxje aub

  15. #40
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    zijn jullie nou seieus badrs baby mama aan het versieren wtf die meid heb wel wat anders aan dr kop
    tis ook wel weer erg opgeblazen door de media elke keer als ze een kickboxer in een slecht daglicht kunnen zetten doen ze dat maar erg graag (badr degene die gezin gullit kapot maakt enz )

  16. #41
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    Quote Originally Posted by kmr View Post
    Een blond Nederlands wijf dat een 'relatie' heeft met een Marokkaan en vervolgens geplayed wordt, terwijl ze ook nog eens zwanger is.
    Ja, het is een niet ongebruikelijk fenomeen en het feit dat de Marokkaan in dezen een bekende Nederlander is doet kennelijk niet ter zake, uiteindelijk blijft hij Marokkaans bloed hebben en, het enkele feit van Marokkaans bloed hebben is niet erg, ook de bijbehorende Marokkaanse gewoonten.
    ik ken veel nette Marokkaanse moslims ik praat veel met hun over geloof
    hun roken niet, ze drinken niet ,ze leggen hum koran opgerold in een doek, in hun huis kan je van de grond eten . ze spreken keurig abn , en hebben allemaal een eigen bedrijf of een goede baan .
    Marokkaanse gewoontes waar jij denk ik nog heel veel kan leren KMR

  17. #42
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Waarom gaat Badr eigenlijk niet met een Marokaanse moslima? Is hij uberhaupt moslim eigenlijk?

  18. #43
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    hij is indo heb ik gehoord.

  19. #44
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by smike View Post
    Waarom gaat Badr eigenlijk niet met een Marokaanse moslima? Is hij uberhaupt moslim eigenlijk?
    come on, let's not go there

  20. #45
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    474
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by smike View Post
    Waarom gaat Badr eigenlijk niet met een Marokaanse moslima? Is hij uberhaupt moslim eigenlijk?
    Ja want iedereen moet met iemand van zijn eigen nationaliteit gaan, blank met blank, zwart met zwart!

    Laat me raden, jij bent met je nicht getrouwd.

    Quote Originally Posted by kmr View Post
    Een blond Nederlands wijf dat een 'relatie' heeft met een Marokkaan en vervolgens geplayed wordt, terwijl ze ook nog eens zwanger is.
    Ja, het is een niet ongebruikelijk fenomeen en het feit dat de Marokkaan in dezen een bekende Nederlander is doet kennelijk niet ter zake, uiteindelijk blijft hij Marokkaans bloed hebben en, het enkele feit van Marokkaans bloed hebben is niet erg, ook de bijbehorende Marokkaanse gewoonten.
    En de moderators slapen?
    Last edited by Willm; 21-06-2012 at 15:52.

  21. #46
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Willm View Post

    En de moderators slapen?
    X2 (En als Ervani dit aankaart in een Thread wordt zijn hele Thread verwijderd, dat dan weer wel!)
    Last edited by Mattie73; 21-06-2012 at 16:48.

  22. #47
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.027
    vCash
    126000

    Default

    het enige waar ik echt nieuwsgierig naar ben is wat Badr's reactie zou zijn als Dafne 5 weken na de geboorte van zijn dochter zou melden dat ze al geruime tijd met Remy of Hesdy of zo zou gaan. Vraag me af of hij dan ook zou zeggen " die dingen gebeuren in het leven"

  23. #48
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Willm View Post

    En de moderators slapen?
    Nee, de moderators slapen niet, mijn reactie heeft betrekking op het onderwerp en op wat veelal in de samenleving gebeurt. De moderator vindt echter dat ondanks het raakvlak met het onderwerp een beetje offtopic is en dat vermeldt hij ook, daarom ga ik niet in op de reacties van mensen hierboven over 'nette moslims'.

  24. #49
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Nee de moderators/admins slapen idd niet !

    Ik gaf dit enkele posts hierboven ook al aan

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Laten we ook in deze thread ontopic blijven. Voor geloofs- of nationaliteits issues kun je lekker in het off topic gedeelte of uiteindelijk in the pit terecht!

    Respect
    Als we dit niet kunnen zal ik waarschuwen of bans uitdelen, heb het nu met netjes vragen over dezelfde onderwerpen wel gehad.

    Respect! OSU!
    Be a Warrior, not a Worrier

  25. #50
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Uitgeest
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by carlo1 View Post
    het enige waar ik echt nieuwsgierig naar ben is wat Badr's reactie zou zijn als Dafne 5 weken na de geboorte van zijn dochter zou melden dat ze al geruime tijd met Remy of Hesdy of zo zou gaan. Vraag me af of hij dan ook zou zeggen " die dingen gebeuren in het leven"
    Als het ook hun kind is denk ik niet dat die het heel vervelend vindt? En als Estelle nou vreemd zou gaan zou het hem ook niet veel intresseren denk ik, en mij trouwens ook niet.
    Last edited by tnk2k; 21-06-2012 at 18:36.
    Favorieten: Nick Diaz - Chad Griggs - Gokhan Saki - Daniel Ghita


Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •