MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 51 to 75 of 79
  1. #51
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    474
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Nee de moderators/admins slapen idd niet !

    Ik gaf dit enkele posts hierboven ook al aan



    Als we dit niet kunnen zal ik waarschuwen of bans uitdelen, heb het nu met netjes vragen over dezelfde onderwerpen wel gehad.

    Respect! OSU!
    Met alle respect. Je stelt zelf dat die reactie offtopic is, maar je laat hem toch staan. En dan heb ik het niet eens over de racistische strekking van de algehele reactie.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Willm View Post
    Met alle respect. Je stelt zelf dat die reactie offtopic is, maar je laat hem toch staan. En dan heb ik het niet eens over de racistische strekking van de algehele reactie.
    Jouw reactie zal verwijderd worden en deze reactie van mij ook maar ik voel me nu toch geroepen te reageren.

    De reactie is niet in zn geheel offtopic. Ik zie iets in dit verhaal en relateer dit aan wat er vaker in de maatschappij gebeurt. 'Dit is ..., het komt best vaak voor ....'.
    De reactie is niet racistisch hoewel ik kan inzien dat die voor bepaalde mensen beledigend kan zijn. Ik onderbouw waarom ik van mening ben dat mensen van bepaalde bevolkingsgroepen bepaalde gedragingen vertonen. Wellicht generaliseer ik maar dat is iets heel anders dan lukraak van alles beledigends roepen.

  3. #53
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Integendeel KMR, ik laat de reactie staan.

    Als we nu weer ontopic gaan.
    Be a Warrior, not a Worrier

  4. #54
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Toevallige ontmoeting Badr Hari en Ruud Gullit

    van onze redactieAMSTERDAM - FOTO'S - Ruud Gullit en Badr Hari zijn elkaar maandag in Amsterdam Zuid tegen het lijf gelopen.






    Foto: Ferry de Kok








    http://www.telegraaf.nl/prive/124864...en_Ruud__.html

  5. #55
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Wat boeit het eigenlijk dat badr met estelle gaat terwijl hij net een kleine heeft. Dit gebeurd hoopjes in het dagelijks leven, ik zie het vaak genoeg om mij heen. Badr heeft de pech dat hij bekend is en dat de kranten er iedere dag over schrijven omdat estelle en ruud ook nog eens bekend zijn. De ex van Badr heeft het voordeel dat zij er echt niet slecht vanaf gaat komen aangezien badr haar financieel moet spekken. Ruud kan genoeg chickies krijgen dus dat wordt ook geen probleem. Estelle heeft eindelijk weer veel seks, het kind van estelle en ruud heeft nu twee stoere vaders dus win win situatie.

  6. #56
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Wat boeit het eigenlijk dat badr met estelle gaat terwijl hij net een kleine heeft. Dit gebeurd hoopjes in het dagelijks leven, ik zie het vaak genoeg om mij heen. Badr heeft de pech dat hij bekend is en dat de kranten er iedere dag over schrijven omdat estelle en ruud ook nog eens bekend zijn. De ex van Badr heeft het voordeel dat zij er echt niet slecht vanaf gaat komen aangezien badr haar financieel moet spekken. Ruud kan genoeg chickies krijgen dus dat wordt ook geen probleem. Estelle heeft eindelijk weer veel seks, het kind van estelle en ruud heeft nu twee stoere vaders dus win win situatie.
    Wat een domme beredeneringen. 'Win win situatie' omdat het kind 2 verschillende vaders heeft. Echt, waar gaat het heen met MF

  7. #57
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Wat een domme beredeneringen. 'Win win situatie' omdat het kind 2 verschillende vaders heeft. Echt, waar gaat het heen met MF
    Waarom is dat een domme beredenering dan? Hoeveel kinderen in NL hebben gescheiden ouders, en hoeveel daarvan komen gewoon goed terecht? Hoopjes!! Lekker bij elkaar blijven alleen omdat je een kind hebt, daar wordt het beter van,NOT!

  8. #58
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Wat boeit het eigenlijk dat badr met estelle gaat terwijl hij net een kleine heeft. Dit gebeurd hoopjes in het dagelijks leven, ik zie het vaak genoeg om mij heen. Badr heeft de pech dat hij bekend is en dat de kranten er iedere dag over schrijven omdat estelle en ruud ook nog eens bekend zijn. De ex van Badr heeft het voordeel dat zij er echt niet slecht vanaf gaat komen aangezien badr haar financieel moet spekken. Ruud kan genoeg chickies krijgen dus dat wordt ook geen probleem. Estelle heeft eindelijk weer veel seks, het kind van estelle en ruud heeft nu twee stoere vaders dus win win situatie.
    Ruud Gullit een stoere vader? Euhm, voor voetbal heb je maar 1 bal nodig

  9. #59
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by MuayThaiGuy View Post
    Ruud Gullit een stoere vader? Euhm, voor voetbal heb je maar 1 bal nodig
    OK, stoer is misschien een verkeerde woordkeuze. Rijk en bekend dan, en misschien een toekomstig bondscoach van het Nl elftal.

  10. #60
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Ik voorspel het nu: Badr verliest zijn volgende partij.

    En dit komt allemaal door Estelle.

  11. #61
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Komt door hem zelf hij kiest toch voor haar, ik snap ook niet dat iemand van de "straat" voor zo iemand zou kiezen maar ok dat ben ik dan.
    Ik ga er wel vanuit dat die vrouw zijn ondergang word.

  12. #62
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Waarom is dat een domme beredenering dan? Hoeveel kinderen in NL hebben gescheiden ouders, en hoeveel daarvan komen gewoon goed terecht? Hoopjes!! Lekker bij elkaar blijven alleen omdat je een kind hebt, daar wordt het beter van,NOT!
    Ik ken genoeg voorbeelden van gescheiden ouders waarbij het gewoon goed gaat met de kinderen, maar dat terzijde die kinderen zijn nu ook verliezer op dit moment. Hoe zuur is het als je moeder er met een ander vandoor gaat? Ongeacht de situatie!

  13. #63
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Quote Originally Posted by The_Rock View Post
    Ik voorspel het nu: Badr verliest zijn volgende partij.

    En dit komt allemaal door Estelle.
    Ben bang dat je gelijk hebt. Als hij te lang met Estelle blijft, wordt hij vanzelf zo'n gedomesticeerde knuffelmarokaan. Beetje zoals die Ali-B. En dan moet hij straks tegen Ghita of Spong staan...terwijl hij de dag ervoor nog met Estelle, Mike de Boer en Joling is wezen shoppen in de PC Hoofdstraat...

  14. #64
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by king View Post
    Ben bang dat je gelijk hebt. Als hij te lang met Estelle blijft, wordt hij vanzelf zo'n gedomesticeerde knuffelmarokaan. Beetje zoals die Ali-B. En dan moet hij straks tegen Ghita of Spong staan...terwijl hij de dag ervoor nog met Estelle, Mike de Boer en Joling is wezen shoppen in de PC Hoofdstraat...
    LOL!

  15. #65
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Wat boeit het eigenlijk dat badr met estelle gaat terwijl hij net een kleine heeft. Dit gebeurd hoopjes in het dagelijks leven, ik zie het vaak genoeg om mij heen. Badr heeft de pech dat hij bekend is en dat de kranten er iedere dag over schrijven omdat estelle en ruud ook nog eens bekend zijn. De ex van Badr heeft het voordeel dat zij er echt niet slecht vanaf gaat komen aangezien badr haar financieel moet spekken. Ruud kan genoeg chickies krijgen dus dat wordt ook geen probleem. Estelle heeft eindelijk weer veel seks, het kind van estelle en ruud heeft nu twee stoere vaders dus win win situatie.
    LOL! Heerlijk al die positiviteit!

  16. #66
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    127
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The_Rock View Post
    Ik voorspel het nu: Badr verliest zijn volgende partij.

    En dit komt allemaal door Estelle.

    www.unibet.nl

  17. #67
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    127
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by king View Post
    Ben bang dat je gelijk hebt. Als hij te lang met Estelle blijft, wordt hij vanzelf zo'n gedomesticeerde knuffelmarokaan. Beetje zoals die Ali-B. En dan moet hij straks tegen Ghita of Spong staan...terwijl hij de dag ervoor nog met Estelle, Mike de Boer en Joling is wezen shoppen in de PC Hoofdstraat...

    zie et al voor me ja badr met soon achterlijke bril op ze kop hehe zal wat zijn

  18. #68
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default Badr en estelle kletsen met holleeder.

    AMSTERDAM - Toen bekend werd dat Estelle Ruud Gullit had ingeruild voor bad boy Badr Hari werd menig wenkbrauw gefronst. En nu lijkt de kickbokser zijn reputatie volledig waar te maken.

    RTL Boulevard zond vrijdag beelden uit van Estelle en Badr die gezellig op een Amsterdams terrasje zitten. Even later komt niemand minder dan Willem Holleeder een praatje maken.

    Badr lijkt het op de beelden goed te kunnen vinden met de veroordeelde topcrimineel. Ze lachen samen en aan het einde van het gesprek schudden ze elkaar vriendschappelijk de hand.

    Of ze ook daadwerkelijk bevriend zijn, is niet bekend.

    http://www.noordhollandsdagblad.nl/a...llem-Holleeder
    Spong WINT van Overeem!!!(speciaal voor petrosyan88).

  19. #69
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    en weer een hoofdstuk erbij hahah

  20. #70
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

  21. #71
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Wat een nieuws.
    Holleeder heeft gezeten en heeft geboet voor zijn "zonden", ook al heeft hij geen schoon verleden door om te gaan met een ( ex ) crimineel maakt het hem nog geen vrienden met.

  22. #72
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    lange frans is ook bevriend met holleeder.

    http://www.nu.nl/muziek/2798399/holl...ck-harren.html

  23. #73
    Join Date
    Jun 2011
    Posts
    91
    vCash
    126000

    Default

    Omdat niemand het nog gezegd heeft: Het begint hier teveel op 'RTL Boulevard' te lijken

  24. #74
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Willem is een goude gozer brengt zelf een portemonnee eerlijk terug terwijl die zelf "krap bij kas" zit:
    http://www.rtl.nl/components/financi...nnee-terug.xml

    Ik snap niet wat mensen tegen hem hebben

  25. #75
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •