MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 35
  1. #1
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.097
    vCash
    126000

    Default Contractbreuk Robin van Roosmalen?

    Onderstaande persbericht ontving Mixfight.nl zojuist van Golden Glory:


    Vandaag is bekend gemaakt dat Robin van Roosmalen een overeenkomst heeft gesloten met It’s Showtime/K-1. Het management van Van Roosmalen, Knock Out Investments(KOI)/Golden Glory, betreurt dit en ziet deze stap als contractbreuk. KOI heeft getracht contact te zoeken met Van Roosmalen, maar deze bleek onbereikbaar voor een reactie.
    Tussen Van Roosmalen en KOI is in 2010 rechtsgeldig een managementovereenkomst gesloten. Op basis van deze overeenkomst ligt het recht om Van Roosmalen te vertegenwoordigen exclusief bij KOI. Ook is KOI namens Van Roosmalen gemachtigd om contracten aan te gaan. Deze overeenkomst is nog steeds rechtsgeldig.

    Deze week heeft Van Roosmalen aangegeven het aanbod van Glory om op 26 mei a.s. tegen Dzhabar Askarov te vechten aan te nemen. De aanbieding hield tevens in dat Van Roosmalen verschillende partijen zou vechten voor Glory en overtrof het aanbod van It’s Showtime/K-1 aanzienlijk. KOI heeft de aanbieding vervolgens formeel geaccepteerd waarna een overeenkomst tot stand is gekomen. Hieraan is Van Roosmalen gebonden.

    Ondanks herhaaldelijke waarschuwingen van KOI heeft Van Roosmalen er nu toch voor gekozen zelfstandig een contract aan te gaan met It’s Showtime/K-1. Om deze reden ziet KOI zich nu genoodzaakt juridische stappen te ondernemen. Deze stappen zullen zowel gericht zijn tegen Van Roosmalen als tegen It’s Showtime/K-1. Laatstgenoemden waren namelijk niet alleen op de hoogte van het feit dat KOI de belangen behartigt van Van Roosmalen, maar zijn zeer recent nog eens expliciet gewezen op de overeenkomst. It’s Showtime/K-1 handelt op onrechtmatig tegenover KOI door toch een overeenkomst aan te gaan met Van Roosmalen.

    KOI betreurt de handelswijze van Van Roosmalen. De tot nu toe altijd prettig verlopen samenwerking wordt onnodig verstoord door een juridische procedure vanwege de contractbreuk.

    English version:

    Today it was announced that Robin van Roosmalen has come to an agreement with It’s Showtime/K-1. Van Roosmalens’ management, Knock Out Investments(KOI)/Golden Glory, is very disappointed by this breach of contract. KOI has tried to contact Van Roosmalen for a response on his behalf but didn’t receive any response.

    Van Roosmalen has signed a managementcontract with KOI in 2010. Based on this contract KOI has the exclusive right to represent Van Roosmalen. Van Roosmalen has also duly authorized KOI to sign contracts. The managementcontract is still valid.

    Earlier this week Van Roosmalen has accepted the offer of Glory to fight Dzhabar Askarov on the 26th of May. The offer also included a multiple fight deal and was overall a much better offer then the offer of It’s Showtime/K-1. KOI has then formally accepted the offer and a contract has then been effected. Van Roosmalen is bound by this contract.

    In spite of multiple warnings by KOI, Van Roosmalen has chosen to come to an agreement with It’s Showtime/K-1. Because of this KOI is now forced to undertake legal actions. These actions will be aimed at Van Roosmalen as well as It’s Showtime/K-1. The latter was aware of the fact that KOI represented the interests of Van Roosmalen and very recently KOI even explicitly pointed out the fact that KOI has a legally valid agreement with Van Roosmalen. It’s Showtime/K-1 commits a wrongfully act by entering in to an agreement with Van Roosmalen.

    KOI is disappointed by the way Van Roosmalen has acted and the breach of contract. The partnership between KOI and Van Roosmalen has always been correct, but is now unnecessary disrupted by legal actions because of this breach of contract.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight



  2. #2
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Al die klote vechters ook met een eigen mening...

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Door Roy geschreven?

    Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt, ik wil Van Roosmalen gewoon zien vechten!

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  5. #5
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    42
    vCash
    126000

    Default

    Wat Glory kan ik ook denkt Rutz!

  6. #6
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    423
    vCash
    126000

    Default

    Laat mij voorspellen. De eerste ronde in de rode hoek Micha en andere GG fans, in de blauwe hoek GG haters. Ik verwacht hier wel weer een weken durende discussie over het GG management, over goed en slecht en met een beetje geluk weet men A.O. ook wel weer in deze topic te betrekken :-) Ik pak er vast een zak chips en een fles Cola bij.... Go for it.

  7. #7
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ervani View Post
    Laat mij voorspellen. De eerste ronde in de rode hoek Micha en andere GG fans, in de blauwe hoek GG haters. Ik verwacht hier wel weer een weken durende discussie over het GG management, over goed en slecht en met een beetje geluk weet men A.O. ook wel weer in deze topic te betrekken :-) Ik pak er vast een zak chips en een fles Cola bij.... Go for it.
    lol....wel erg dat je dit tegenwoordig gewoon kunt voorspellen

    on topic:

    Robin moet lekker vechten waar hij wilt, maar als je een contract hebt getekend, ben je de lul

    Ik word trouwens schijtziek van die struggle tussen GG en IS...

    Leek het er gvd bijna op dat we weer konden genieten van mooie toernooien in licht en zwaargewicht...tekent de ene vechter bij GG en de andere weer bij IS....lekker bezig jongens....goed voor de geloofwaardigheid van de titels *thumbs up*

    Niemand die ook maar beseft dat het een win-win situatie is, als men de handen ineen slaan...apart hoor...heel apart
    Last edited by Illest; 14-04-2012 at 20:08.

  8. #8
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Jammer dat het zou moet lopen, wens hem alle succes bij It's Showtime
    Be a Warrior, not a Worrier

  9. #9
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Ervani View Post
    Laat mij voorspellen. De eerste ronde in de rode hoek Micha en andere GG fans, in de blauwe hoek GG haters. Ik verwacht hier wel weer een weken durende discussie over het GG management, over goed en slecht en met een beetje geluk weet men A.O. ook wel weer in deze topic te betrekken :-) Ik pak er vast een zak chips en een fles Cola bij.... Go for it.
    Pas maar op Erik, de vorige keer ben ik ook van al die popcorn wat kilo'tjes aangekomen

  10. #10
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ervani View Post
    Laat mij voorspellen. De eerste ronde in de rode hoek Micha en andere GG fans, in de blauwe hoek GG haters. Ik verwacht hier wel weer een weken durende discussie over het GG management, over goed en slecht en met een beetje geluk weet men A.O. ook wel weer in deze topic te betrekken :-) Ik pak er vast een zak chips en een fles Cola bij.... Go for it.
    Ja. Ik zit er ook al voor klaar.

  11. #11
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    234
    vCash
    126000

    Default

    Kan Robin van Roosmalen er nog wat van nu.
    DAT is de hamvraag!

  12. #12
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Siebengewald
    Posts
    2.760
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by boudstyle View Post
    Kan Robin van Roosmalen er nog wat van nu.
    DAT is de hamvraag!
    Hahaha
    I love it when a plan comes together. Colonel John Smith aka "Hannibal"

  13. #13
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    653
    vCash
    126000

    Default

    Iedereen maakt er wel een zooitje van zeg in kickboksland. Ik vind ook contract is contract en anders dient dit contract gewoon netjes afgekocht te worden...Lijkt me logisch toch?

  14. #14
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by boudstyle View Post
    Kan Robin van Roosmalen er nog wat van nu.
    DAT is de hamvraag!
    whaaahaha waarschijnlijk niet en ook nooit gekunnen

  15. #15
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Fuck Dana,

    zo, hebben we die ook vast gehad.

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    De tering wat is dat tegenwoordig bij de GG stal man.... is meer een gaan dan komen, maar gelukkig zijn het toch niet de beste vechters want stiekem vonden ze al die vechters al kut en zaten ze alleen nog bij GG de goedheid van het management... Zo dat zal ongeveer het verweer zijn gok ik.

    Maar even tussendoor... een contract wat GG (KOI) aanneemt van Glory is toch broekzak vestzak. Is dat wel rechtsgeldig? Zijn volgens mij niet twee onafhankelijke partijen of zie ik dat verkeerd ?

  17. #17
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Mokum
    Posts
    319
    vCash
    126000

    Default

    Lol, in het plaatsje waar ik woon is de trainer van de zaterdag 1 voetbal de broer van Simon Rutz, terwijl GG sinds kort een sponsorbord heeft (Vd Ryd komt er vandaan)
    -Tits are like golf, you play the course you're on-

  18. #18
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Fuck Dana,

    zo, hebben we die ook vast gehad.
    whahaha ik zat er al op te wachten lol
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  19. #19
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Nederland
    Posts
    1.871
    vCash
    126000

    Default

    Succes Robin! Wat ik niet begrijp is mocht Robin het Glory -70 toernooi winnen een zak met geld krijgt! En dat hij nu voor minder gaat vechten bij Showtime en de K1!! Heeft hij dan ook geen vertrouwen in het management van GG?

  20. #20
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    117
    vCash
    126000

    Default

    Wat mij opvalt is de volgende tekst:

    Tussen Van Roosmalen en KOI is in 2010 rechtsgeldig een managementovereenkomst gesloten. Op basis van deze overeenkomst ligt het recht om Van Roosmalen te vertegenwoordigen exclusief bij KOI. Ook is KOI namens Van Roosmalen gemachtigd om contracten aan te gaan. Deze overeenkomst is nog steeds rechtsgeldig.

    Deze week heeft Van Roosmalen aangegeven het aanbod van Glory om op 26 mei a.s. tegen Dzhabar Askarov te vechten aan te nemen. De aanbieding hield tevens in dat Van Roosmalen verschillende partijen zou vechten voor Glory en overtrof het aanbod van It’s Showtime/K-1 aanzienlijk. KOI heeft de aanbieding vervolgens formeel geaccepteerd waarna een overeenkomst tot stand is gekomen. Hieraan is Van Roosmalen gebonden.

    Knock Out Investments waarvan GG een onderdeel is, is gemachtigd overeenkomsten aan te gaan. Dit betekent mijns inziens dat hij voor eens en altijd onder GG zou vallen, daar zij gemachtigd zijn overeenkomsten aan te gaan. Dit komt omdat KOI en GG een en de zelfde zijn, als je gemachtigd bent een contract aan te gaan dan heb je immers geen toestemming van Van Roosmalen nodig. Zij kunnen dan zelf bepalen waar, wanneer en tegen wie hij vecht. Ik ben eerlijk gezegd wel benieuwd wat de recht hier van zal vinden.

    Wat nog vreemder is, is dat KOI suggereert dat zij Van Roosmalen een beter aanbod hebben gedaan dan It`s Showtime/K-1. Waarom zou een vechter een beter aanbod afslaan voor een minder aantrekkelijk aanbod?

    Het is voor beide partijen (GG en It`s Showtime/K-1) beter om te gaan samenwerken, een van de partijen zal denk ik toch het onderspit delven. Ik hoop het niet maar ik vrees van wel. K-1 toernooi heeft toch al een grote naam vanuit het verleden, terwijl GG het toernooi nog moet opzetten en zich moet bewijzen.

  21. #21
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    belgie
    Posts
    1.449
    vCash
    126155

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    whahaha ik zat er al op te wachten lol
    GEWELDIG!!!!

  22. #22
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    420
    vCash
    126000

    Default

    Tja ... je mag meer van dit fraais verwachten in de toekomst met vechters die van de ene naar de andere gaan. K-1 vs Glory, dit is dan het logische gevolg. Moeten ze maar geen exclusiviteitscontract tekenen!

  23. #23
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Het gaat niet altijd om het geld wat er te verdienen valt, sommige volgen hun gevoel en als dat er niet meer volledig is dan is het een goede keuze om over te stappen. Misschien zijn er nog een hoop onduidelijkheden voor hem en kon IS concreter zijn?

  24. #24
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Ik hoop dat er wel een goede vervanging komt voor Robin en niet een of andere prutser die men alleen neemt om de 16 vol te krijgen.

  25. #25
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Reactie van Global K-1 op de recente statement van Bas Boon:

    K-1 on Bas Boon's statement: Tanikawa & Ishii are not involved with K-1
    Earlier today, Bas Boon of Golden Glory, GLORY International and other affiliated Glory properties issued a statement addressed to Zach Arnold of FightOpinion. It was your standard Bas Boon statement, which means that it made a lot of accusations and Bas expressed his opinion while discussing some of the issues that he has been dealing with over the past year or so. If you have been following the saga, you understand that Bas Boon and Glory were looking to purchase K-1 but the deal fell through when Mr. Kim of EMCOM went ahead and purchased the rights to the K-1 brand, likeness and library from Ishii and Barbizon, leaving FEG and Glory out on their own.

    Simon Rutz has been serving as an advisor to the new K-1 Global organization for European events, which has helped take the Bas Boon and Simon Rutz rivalry to new levels. This includes back and forth shots over the bow, both publicly and behind-the-scenes, including accustations from Boon of Rutz in collusion with Mr. Kim, who is in turn in collusion with Kazuyoshi Ishii and Sadaharu Tanikawa in secretly running K-1.
    We reached out to K-1 Global's head of operations, Doug Kaplan for a statement, and his message is a strong one that fans and industry insiders have needed to hear; Tanikawa and Ishii are no longer involved in K-1 in any way.
    "K1G is organizing great events in the US, Europe and Asia," Kaplan said in a statement to LiverKick.com today. He continued that "Mike" Kim, himself and the whole team are working to bring together the best fighters for the fans and have been doing exactly that.
    As for the issues of the ghosts of K-1's past, he is very clear; "Tanikawasan and Ishiisan are not involved. I know this because I am involved and know what is going on intimately." This lines up with the conversations that LiverKick has had in the past week with Mr. Kaplan in regards to K-1 Global's future, as well as the involvement of Ishii and Tanikawa.
    When it comes to Bas Boon's statement and how outspoken he is, Kaplan was to the point that K-1 Global is working hard for the fans and are not concerned with fighting battles through the press. "I don't know why Bas Boon is spending so much time in the press but we are busy focused on delivering the fans what they want, incredible K1 events."

    Bron: Liverkick

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •