MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 39 of 39
  1. #26
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.303
    vCash
    126000

    Default

    Er stond toch echt, Amsterdam Netherlands hoor.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    klopt. ze zeiden steeds: the first afghan born fighter fighting out of amsterdam .

  3. #28
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    lelystad
    Posts
    653
    vCash
    126000

    Default

    Zeer mooie K.O.! helaas zegt zo een kort gevecht weinig over het totaal plaatje, zou hem graag tegen een vechter als Alves, Dong Yung Kim of die maguire willen zien!
    max 400x125px

  4. #29
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by simtekf1 View Post
    Er stond toch echt, Amsterdam Netherlands hoor.
    Oh idd... hier staat t ook:
    http://uk.ufc.com/fighter/Siyar-Bahadurzada

    Zag alleen bij Tale of the tape de Afghaanse vlag, vandaar.

  5. #30
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by Chane View Post
    Oh idd... hier staat t ook:
    http://uk.ufc.com/fighter/Siyar-Bahadurzada

    Zag alleen bij Tale of the tape de Afghaanse vlag, vandaar.
    Geboren in:

    en

    Fighting out of:

    zijn twee verschillende dingen.

  6. #31
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Limburg
    Posts
    1.426
    vCash
    126000

    Default

    Top overwinning, lekkere binnenkomer!

    BTW is er al nieuws over zijn hand? Is die inderdaad gebroken?
    Aoki - Hellboy - Gomi - Diaz Bros - GSP - Sonnen - Barnett

  7. #32
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2.514
    vCash
    126000

    Default

    Laat Siyar lekker met de vlag van Afghanistan opkomen. Zoals hij aangeeft in een interview doet hij het omdat hij iets positiefs wil laten zien uit dat land. Een mooie gedachte wat niks te maken heeft met trots of wat dan ook. Er wordt duidelijk aangegeven dat hij vecht uit Amsterdam. Is voldoende. Hollands vlaggetje hoeft er niet bij.

    Ik sprong echt op uit mijn stoel bij die KO. Erg blij voor de man.
    =

  8. #33
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Mee eens! Maakt geen ruk uit waar iemand vandaan komt, je bent toch uiteindelijk voor een vechter ipv voor een land?
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  9. #34
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Quote Originally Posted by ZakKa! View Post
    Laat Siyar lekker met de vlag van Afghanistan opkomen. Zoals hij aangeeft in een interview doet hij het omdat hij iets positiefs wil laten zien uit dat land. Een mooie gedachte wat niks te maken heeft met trots of wat dan ook. Er wordt duidelijk aangegeven dat hij vecht uit Amsterdam. Is voldoende. Hollands vlaggetje hoeft er niet bij.

    Ik sprong echt op uit mijn stoel bij die KO. Erg blij voor de man.
    dit dus!
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  10. #35
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Diz View Post
    Mee eens! Maakt geen ruk uit waar iemand vandaan komt, je bent toch uiteindelijk voor een vechter ipv voor een land?
    maakt juist wel uit. moedig een NL vechter meer aan dat een buitenlandse vechter. Geeft juist een extra lading. beleef je beter, zoveel NL se vechters hebben we niet in de ufc. had niet verwacht dat hji won. super overwinnnig en visite kaartje afgeleverd

  11. #36
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Quote Originally Posted by kooivechter View Post
    maakt juist wel uit. moedig een NL vechter meer aan dat een buitenlandse vechter. Geeft juist een extra lading. beleef je beter, zoveel NL se vechters hebben we niet in de ufc. had niet verwacht dat hji won. super overwinnnig en visite kaartje afgeleverd
    Het maakte mij geen klap uit al trainde hij in België. Bij gevechten weet je zelfs zonder dat je de vechters kent, gevoelsmatig voor wie je bent. Als ik Siyar niet had gekend was het precies hetzelfde. Zeker voor zijn verhaal. Daarnaast is het nog een sympatieke kerel ook nog. Tuurlijk hebben NL'se vechters vaak een streepje voor. Maar bij hem krijg je zo'n feel-good momentje.

  12. #37
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Oké het zal voor sommigen een extra lading meegeven als een Nederlander aan de bak moet... Ik ben niet zo chauvinistisch ingesteld (niet dat ik het afkeur hoor...) Ik vond dit voor Siyar juist mooi om zijn vaderland op de kaart te zetten...

    Wat die afkomst betreft ben ik waarschijnlijk een van de weinigen die van mening is dat we uiteindelijk allemaal wereldburgers zijn...

    Maar iedereen zijn mening, begrijp me niet verkeerd...
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  13. #38
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    1.075
    vCash
    126000

    Default

    Mooi snelle ko. Ben wel benieuwd hoe het hem verder vergaat als een partij langer duurt. Op Bloodyelbow.com maakte iemand nog een opmerking dat dit een mooie overwinning was maar niets weg neemt aan zijn tekortkomingen op de grond en met worstelen. is dit zo achtergesteld bij hem dan??

    Siyar is in mijn ogen en die van velen met mij denk ik gewoon een NL vechter. Het is mooi dat hij toch vast houdt aan zijn afkomst terwijl het in Amerika mogelijk makkelijker was voor hem om dat niet te doen.
    "If the ref hadn’t stopped him, Fedor was going to take that head home to his spaceship and polish it."

    Fedor Emelianenko - "I don't talk about my weaknesses. I work on them."

  14. #39
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Hij is sowieso een prodct van nederlandse trainers dus prima toch?

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •