MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 12 of 12
  1. #1
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    417
    vCash
    126000

    Default TUF Brazil-Episode 4

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    IF FEAR HAS A STRANGLEHOLD ON YOUR LIFE, TURN AROUND, FACE IT...AND BEAT THE SHIT OUT OF IT!

  2. #2
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Kon hem gister niet vinden, thanks!
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  3. #3
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.027
    vCash
    126000

    Default

    bedankt, echt wel leuk om te volgen. goede gevechten. ben benieuwd hoe de winnaar het in de ufc gaat doen.
    heeft iemand enig idee waarom er iedere aflevering wel iemand aan het huilen is, is dat iets cultuurgebonden?

  4. #4
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Thnx

  5. #5
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    32
    vCash
    126000

    Default

    ook hier te vinden:
    http://www.ufc.com/tuf-brasil-episodes
    altijd wel goede kwaliteit

  6. #6
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Manaus - Amazonas - Brazil
    Posts
    438
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by carlo1 View Post
    bedankt, echt wel leuk om te volgen. goede gevechten. ben benieuwd hoe de winnaar het in de ufc gaat doen.
    heeft iemand enig idee waarom er iedere aflevering wel iemand aan het huilen is, is dat iets cultuurgebonden?
    Ja dat is zeker iets uit de cultuur.
    vergeet niet dat de meeste al meer hebben meegemaakt als wij NLders in een heel leven meemaken.
    Als je dan nadenkt waarvoor je het doet, of het dan lukt of niet , komen daar emoties bij los. dus er zal nog wel flink gejankt worden de komende afleveringen

  7. #7
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Dat is indd iets uit de cultuur. Mijn cultuur is precies hetzelfde. Mooie aflevering, ik wist alleen niet dat Brazilianen zo erg gelovig waren. Sommigen overdrijven in mijn ogen, maar blijven relaxte mensen.

  8. #8
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default

    leuk gevecht.

    Was alleen wel erg bewust van alle product placements "camera draait.........nu alle twee een slokje nemen....."
    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

  9. #9
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Manaus - Amazonas - Brazil
    Posts
    438
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The_Rock View Post
    Dat is indd iets uit de cultuur. Mijn cultuur is precies hetzelfde. Mooie aflevering, ik wist alleen niet dat Brazilianen zo erg gelovig waren. Sommigen overdrijven in mijn ogen, maar blijven relaxte mensen.
    Klopt, vele zijn heel erg gelovig,.. ik woon hier nu bijna 7 jaar en kan er nog steeds niet echt aan wennen. Probeer iedereen in zijn of haar waarde te laten en geloof ook dat houvast aan een geloof (welke dan ook) best veel goeds kan brengen voor bepaalde personen mits niet te fanatiek. Maar hier is het af en toe erg lastig met name op het werk. er lopen er hier rond die zijn compleet gehersenspoeld.

    Ik kom ieder ochtend op weg naar mn werk op zn minst 10 autos tegen ondergeplakt met grote blokletters van 10 x 10cm :
    kadootje van god,.. trouw aan jesus.... gekregen van jesus,.... beschermd door god,.. etc etc
    de tattoos van god en jesus zijn hier ook erg populair,. in iedere sportschool te vinden en dan ook weer zo groot en opvallend mogelijk. en dan meestal bij die BJJ mannen
    ja dat zie je in NL niet , tenminste niet in eindhoven waar ik woonde

    ach ieder zn ding,. maar we gaan er in de TUF Brasil nog veel meer van zien.

  10. #10
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.027
    vCash
    126000

    Default

    doet me direct denken aan cosmo alexandre, die was er ook altijd zo overduidelijk mee bezig. Bitjes en shirts met jezus enz.

  11. #11
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Manaus - Amazonas - Brazil
    Posts
    438
    vCash
    126000

    Default

    Is ook altijd lachen met die MMA events hiero, komt de een op met pompende hardcore stamp muziek, helemaal opgefokt als een dolle pitbull klaar om te killen zaal helemaal uit zn dak
    en dan komt de andere,.... met een gospel muziekje,. op zn knieen, even bidden, kruisje etc je kent het wel. De zaal is dan wel meteen stil hahaha

  12. #12
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    32
    vCash
    126000

    Default

    als je Jones zijn tweets volgt is het ook altijd dezelfde zever.. krijg je helemaal het schijt van. Alsof God hem gekozen heeft als ultieme vechter en langs de andere kant geen hol geeft om miljoenen kinderen die op sterven liggen. Sigh. Some people.. religie is nooit, maar dan ook nooit goed.(enkel boeddhisme misschien)
    In de westerse landen is het allemaal veel beter, wel vreemd hoe hetgeen wat onze cultuur het meest bedreigt met open handen verwelkomt wordt (islam). /rant

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •