MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 26 to 50 of 83
  1. #26
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    127
    vCash
    126000

    Default

    mooi dan weet ik waar ik me geld op ga zetten!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default

    Een K-1 zonder de GG vechters toch??
    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

  3. #28
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Tja, als het waar is, dan gaat hij waarschijnlijk die hele K1 leeg slaan. Then again, ik zou hem graag eens tegen Ghita zien.

  4. #29
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    506
    vCash
    119891

    Default

    Quote Originally Posted by Boelly92 View Post


    filmpje van badr.. ff vraag op 1 minuut 57 seconde zie je zijn trainer die kerel een tik verkope weet iemand hier toevallig iets over? kan er niks over vinden op me grote vriend google..
    LOL
    Professionele video van uw Event of Bedrijf? Nu ook gebruik van Drones! ELEVATEDHEROES.com

  5. #30
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    127
    vCash
    126000

    Default

    moet eerlijk zeggen dat ik het wel een beetje verwacht had toen ik dat bericht over de k1 las met een 8e hw someone special ofso

  6. #31
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    En niet boksen dus?

  7. #32
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    En het boksen dan?

  8. #33
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Even samengevoegd

  9. #34
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    66
    vCash
    126000

    Default

    dat is WWE Monday Night Raw op 1:57 staat ook gewoon op youtube hoor...

  10. #35
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    174
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ARMENIA View Post
    zo´n type als don king heeft badr wijsgemaakt dat hij wordt gezien als mengeling tussen ali en tyson, dat iedereen op hem zit te wachten en dat hij ook echt een bokslegende kan worden.. we kennen badr, die denkt ook echt dat hij een bokslegende ala tyson kan worden, bovendien krijgt hij ook erg veel geld per partij, dus tjah hij denkt ik ga een bokslegende worden en veel geld verdienen.

    maar badr heeft niks in te brengen.. hebben jullie badr weleens zien boksen? die man heeft zoveel adrenaline in ze lichaam dat hij 4 hoeken tegelijk geeft, totaal geen dekking te bekennen. die man gaat gewoon een paar partijen verliezen en dan gaat die wel weer thaiboksen.. en dan krijgen we gala: "return of a great legend" alleen kosten de kaartjes dan 200 euries.

    boksen blij: nieuwe smaakmaker
    badr blij: meer geld verdiend in 4 partijen dan zijn hele kickboxcarriere
    fans blij: wow, de legende gaat weg, ik moet zijn laatste partij zien, dan maar 100 of 125 euro per kaartje! Wooowww de legende is terug, ik moet daarbij zijn ongeacht prijskaartje
    its showtime blij: wow, de mensen kopen echt kaartjes voor minimaal 100 euries.

    ik denk dat het ongeveer zo zal lopen..

    maar succes badr!
    wat voorspel jij nog meer? doe je ook sportuitslagen? want dan doe ik met je mee xD

  11. #36
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    462
    vCash
    126000

    Default

    Goed nieuws voor Remy Bonjasky.

  12. #37
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by donalexandro View Post
    LOL
    LOL x2

  13. #38
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Nederland
    Posts
    1.871
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben benieuwd....

  14. #39
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    Tsja...zo zie je maar dat wat Badr zegt en doet gewoon afhankelijk is van de waan van dat moment.
    Roepen dat je 6 K1 titels gaat winnen en stoppen zonder dat dat ook maar 1 keer gelukt is.
    Afscheid nemen en zeggen dat je nooit meer terugkomt en je 100 procent gaat focussen op boksen omdat je dat altijd al hebt gewild en nog geen half jaar later die droom weer laten varen om alsnog voor die K1 titel te gaan.

  15. #40
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Coldcrust View Post
    Tsja...zo zie je maar dat wat Badr zegt en doet gewoon afhankelijk is van de waan van dat moment.
    Roepen dat je 6 K1 titels gaat winnen en stoppen zonder dat dat ook maar 1 keer gelukt is.
    Afscheid nemen en zeggen dat je nooit meer terugkomt en je 100 procent gaat focussen op boksen omdat je dat altijd al hebt gewild en nog geen half jaar later die droom weer laten varen om alsnog voor die K1 titel te gaan.
    Money talks.

  16. #41
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Coldcrust View Post
    Tsja...zo zie je maar dat wat Badr zegt en doet gewoon afhankelijk is van de waan van dat moment.
    Roepen dat je 6 K1 titels gaat winnen en stoppen zonder dat dat ook maar 1 keer gelukt is.
    Afscheid nemen en zeggen dat je nooit meer terugkomt en je 100 procent gaat focussen op boksen omdat je dat altijd al hebt gewild en nog geen half jaar later die droom weer laten varen om alsnog voor die K1 titel te gaan.

    Een beetje kort door de bocht vindt je niet?
    K-1 was op sterven na dood en moest het meer hebben van show apen ( Sapp, Choi, Akebono, Nortje etc., etc., ) om eerlijk te zijn werd de K-1 een zeer slap aftreksel van wat het was geweest.
    De hoogtijdagen waren geteld en geld was er niet, wat ten koste ging van de matchmaking.
    Dat er wedstrijden werden gevochten op K-1 regels wil niet zeggen dat het K-1 waardige partijen waren uitzonderingen daar gelaten.
    Als K-1 echt terug komt dan zullen ze het mede moeten hebben van vechters zoals Hari, Hari verkoopt zonder in te boeten op echt kunnen knokken i.p.v achteloos in het rond slaan zoals een Bob Sapp doet.

  17. #42
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    super voorspelbaar....hij nam alleen zichzelf en zijn fans in zeik....eerlijk is eerlijk....Badr is helemaal geen potentiele bokslegende of whatever..

    niet verrassend dus

  18. #43
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    97
    vCash
    126000

    Default

    Is het al officieel bevestigt dan?

  19. #44
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    131
    vCash
    126000

    Default

    Yes,

    http://liverkick.com/index.php?optio...4:demo-content

    Zie onderaan in het artikel.

  20. #45
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Amsterdam
    Posts
    720
    vCash
    126000

    Default

    ahahah nah goed, past wel bij em, lekker inconstante beslissingen

    i don't care als ik hem maar wie zie vechten, K-1 of boksen!

  21. #46
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    1.075
    vCash
    126000

    Default

    Zie hem ook liever kickboksen. Vraag is alleen, tegen wie zou je hem nog willen zien staan. Wie zou nog echt iets in te brengen hebben. Badr vs Crocop. Badr vs Remy....

    Tempo waarop het nu met Overeem gaat ligt hij straks uit de UFC en kunnen die elkaar weer gaan treffen.
    "If the ref hadn’t stopped him, Fedor was going to take that head home to his spaceship and polish it."

    Fedor Emelianenko - "I don't talk about my weaknesses. I work on them."

  22. #47
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    389
    vCash
    126000

    Default

    Badr
    Overeem
    Spong
    Bonjasky
    Hoost
    Manhoef
    Ghita
    Cro Cop

    Wat zie ik dat graag gebeuren maar helaas niet realistisch

  23. #48
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Boelly92 View Post


    filmpje van badr.. ff vraag op 1 minuut 57 seconde zie je zijn trainer die kerel een tik verkope weet iemand hier toevallig iets over? kan er niks over vinden op me grote vriend google..

    dat was als grap.
    deed de k.o. na

  24. #49
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Ik hoorde uit de wandelgangen dat bij het boksen toch telkens de benen weer meededen. Een automatisme wat er maar niet uit wilde gaan. Zelfs werd er met elastieken getraind aan zijn benen.

    maar het kan ook gewoon zijn dat de K1 heel veel geld heeft geboden of een combinatie.
    je wilt mij toch niet zeggen dat als je tijdens de training een rondje ga boksen met badr hij soms plotseling een low-kick er tussendoor gooit?

    bokspartijtjes zijn volgens mij onderdeel van kickbokstraining, of ik moet hele rare sensei's hebben gehad.

    raar verhaal.

  25. #50
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    volges mij gaat hij ze combineren.
    aangezien dat k1 contract maar voor een jaar is.
    en mike is nu ook vaker in the states. dus....

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •