MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 51 to 75 of 124
  1. #51
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    234
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben ook tegen de doodstraf...

    Maar ik ben er wel voor dat iedere bewaarder die Robert M de middelen schenkt om aan zelfdoding te doen, een dikke vette loonsverhoging dient.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Igorvdw View Post
    Arggh kapot lange post gericht aan Pansier, maar is natuurlijk niet doorgekomen, K*T PC. Waar het op neer kwam, mr. mensen een 2e kans geven. Zullen we hem vrijlaten en naast jou laten wonen, indien je kids hebt? Misschien kun je hem meteen inschakelen als oppas.

    Nogmaals dit soort mensen worden beter behandeld als dieren, terwijl ze in mijn ogen een stuk minder waard zijn. Indien er onomstotelijk bewijs is dat zij deze smerige daden hebben verricht 100% voor de doodstraf. Tenzij zoals ik al aangaf er mensen als jou zijn die graag naast dit soort personen hun leven willen verder zetten. Zou jullie graag gezamelijk op een eiland plaatsen Excuus voor emotie, maar snap niet hoe je kan praten over een tweede kans bij dit soort personen.
    Zeg ik dat je hem helemaal niet moet straffen? Ik zeg enkel dat iedereen een tweede kans verdient.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  3. #53
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Die vaginale Robert moet opgehangen worden.

    Iemand die 60+ kinderen misbruikt verdient de dood.

    Nederland is veel te zacht.

    PS: Voor de mongolen die zeggen dat een persoon als Robert een 2e kans verdient. Die man heeft meer dan 60 kansen gehad om in te zien dat hij verkeerd zit.

  4. #54
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Zeg ik dat je hem helemaal niet moet straffen? Ik zeg enkel dat iedereen een tweede kans verdient.
    sorry maar ik heb hier echt geen woorden voor...

    met andere woorden, Hitler had ook een 2e kans moeten krijgen, mocht hij opgepakt worden? Enig idee hoe stom dit klinkt?
    Home mtk-gym.nl


  5. #55
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    178
    vCash
    126000

    Default

    Sadik dat je nog reageert op die idioot van een pansier eens kijken als zijn toekomstige kinderen verkracht worden door een vieze vuile beest ofbdie nog steeds gaat zeggen dat die een 2e kans verdient, door zulke dingen te roepen verdient die een ban in mijn ogen

  6. #56
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    Advocaat van de duivel spelen is een ding, maar je kunt het ook overdrijven. Deze flikker moet nooit meer vrijkomen. De maatschappij moet beschermd worden tegen dit soort zieke 'predators'.
    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Hmm toucher... Heb het zelf niet eens door. Ben meer een dierenvriend dan een mensenvriend, omdat dieren betrouwbaar zijn in mijn ogen.

    Iemand die levenslang of de doodstraf zal krijgen zal er alles aan doen om uit handen van justitie te blijven, mogelijk zal hij hierdoor meer schade aanrichten. Dit is een van de redenen dat ik er tegen ben. Verder vind ik dat iedereen recht heeft op een tweede kans.
    Dude WTF?! Onder de slachtoffers die deze flikker heeft gemaakt zitten baby's van 19 dagen. Daarnaast heeft hij dit al eerder geflikt in Duitsland en wie zegt ons dat hij niet in z'n land van herkomst kinderen heeft misbruikt en nooit gepakt is. Pedo's zijn de groep die het meest recidiveert...

  7. #57
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by youssef22 View Post
    Sadik dat je nog reageert op die idioot van een pansier eens kijken als zijn toekomstige kinderen verkracht worden door een vieze vuile beest ofbdie nog steeds gaat zeggen dat die een 2e kans verdient, door zulke dingen te roepen verdient die een ban in mijn ogen
    Ik ben het ook niet eens met Pansier, maar volgens mij verbreekt hij geen regels. Hem uitschelden is niet nodig IMHO.

  8. #58
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Als er iemand gebanned moet worden is het youssef zelf.

    Overigens begrijp ik niet waarom mensen zo overspannen reageren op Pansier. Het Europese Hof staat aan zijn kant. Volgens dit hof moeten gerechtshoven de levenslang-veroordeelde perspectief bieden om weer vrij te komen.
    http://www.trouw.nl/tr/nl/4492/Neder...straften.dhtml

    Ik ben het hier persoonlijk niet mee eens, om dezelfde reden als Murray boven mij: de samenleving moet beschermd worden. Tegelijkertijd geeft dit wel aan dat erover gediscussieerd wordt in de hoogste regionen van de samenleving. Het topic is misschien ongelukkig gekozen, maar ik vind desalniettemin dat sommigen een beetje doorslaan. Je kan toch gewoon reageren?

  9. #59
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat sommige mensen wat emotioneel reageren, omdat zij zich niet zo goed kunnen uiten/ het vermogen missen om hun standpunten te beargumenteren en omdat veel mensen een hekel aan kindermisbruikers/verkrachters hebben. Iedereen heeft wel kinderen/ neefjes, nichtjes etc.

    In de bak zie je ook dat ze die zg. zedendelinquenten scheiden van andere gedetineerden omdat ze de veiligheid van die gasten niet kunnen waarborgen. Zelfs criminelen haten die gasten.

  10. #60
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    hou je bek is met je onzin , troll.

    Iemand die een pedofiel in elkaar wil rammen vergelijken met de pedofiel zelf. Praat is niet zo stom man.

    Mocht Robert vrijgelaten worden, en ik zou hem op straat tegen komen sta ik in voor alle consequenties van dien. 67 kinderen misbruiken en vrij komen? wtf
    Precies, beuken totdat ik niet meer kan.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  11. #61
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    ik word niet boos op pansier omdat hij het hof verdedigt maar om zijn domme uitspraken als iedereen verdient een 2e kans en dat soort domme opmerkingen. Het lijkt alsof hij het opneemt voor robert M en ja daar kan ik me zeker boos om maken.
    Home mtk-gym.nl


  12. #62
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LeeMurray View Post
    Advocaat van de duivel spelen is een ding, maar je kunt het ook overdrijven. Deze flikker moet nooit meer vrijkomen. De maatschappij moet beschermd worden tegen dit soort zieke 'predators'.

    Dude WTF?! Onder de slachtoffers die deze flikker heeft gemaakt zitten baby's van 19 dagen. Daarnaast heeft hij dit al eerder geflikt in Duitsland en wie zegt ons dat hij niet in z'n land van herkomst kinderen heeft misbruikt en nooit gepakt is. Pedo's zijn de groep die het meest recidiveert...
    Wat heeft zijn geaardheid hiermee te maken?

  13. #63
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    De doodstraf heeft zoveel nadelen.

    Allereerst is het duurder. Het kost een vermogen om alles procedures te doorlopen.
    Ten tweede hebben mensen die de doodstraf kunnen krijgen niets meer te verliezen wat kan leiden tot nog meer schade aan de samenleving. Zie als voorbeeld Amerika.
    Ten derde is er ook nog een etisch bezwaar, want zoals Ghandi al zei "an eye for an eye makes the whole world blind".
    Ten vierde is er ook nog altijd de kans dat de doodstraf wordt opgelegd aan onschuldige mensen. Bijvoorbeeld mensen die ten onrechte bekennen, geen goede verdediging kunnen betalen of door gererechtelijke dwalingen.
    Neem hier maar even een kijkje http://www.deathpenaltyinfo.org/
    Goed punt.

    Ik zou het ook alleen toegepast willen zien als het bewijs hard genoeg is zoals bij Robert M.

    Iets van 70% van de mensen die door een grote overtreding vast hebben gezeten gaan weer de fout in. Daar kan ik zo van balen... helemaal als ze dan weer gaan verkrachten of moorden...

    Vandaar dat ik denk weg er mee... z.s.m. oprotten van deze planeet.

  14. #64
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    ik word niet boos op pansier omdat hij het hof verdedigt maar om zijn domme uitspraken als iedereen verdient een 2e kans en dat soort domme opmerkingen. Het lijkt alsof hij het opneemt voor robert M en ja daar kan ik me zeker boos om maken.
    Ik snap je punt ook wel, maar ik heb zo mijn eigen mening. Natuurlijk moet de Nederlandse samenleving beschermd worden en heb ik niet alle kennis over hoe dit moet, maar ik heb wel zo mijn mening. En dat is dat over het algemeen iedereen in het leven een tweede kans moet krijgen. Bij Robert M heeft het wel veel te lang geduurt voordat hij opgepakt is en heeft hij zijn kansen in principe al gehad. Ik denk alleen persoonlijk dat zware straffen een crimineel alleen maar tot een ergere crimineel maakt.

    Youssef.... dafuq...
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  15. #65
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Ik snap je punt ook wel, maar ik heb zo mijn eigen mening. Natuurlijk moet de Nederlandse samenleving beschermd worden en heb ik niet alle kennis over hoe dit moet, maar ik heb wel zo mijn mening. En dat is dat over het algemeen iedereen in het leven een tweede kans moet krijgen. Bij Robert M heeft het wel veel te lang geduurt voordat hij opgepakt is en heeft hij zijn kansen in principe al gehad. Ik denk alleen persoonlijk dat zware straffen een crimineel alleen maar tot een ergere crimineel maakt.

    Youssef.... dafuq...
    ik stop met op jou reageren, ik word echt gefrustreerd.
    Home mtk-gym.nl


  16. #66
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    ik stop met op jou reageren, ik word echt gefrustreerd.
    Moeilijk hè als iemand een andere mening dan jou heeft... Tip: Fok je niet zo op over andermans mening, nergens voor nodig!
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  17. #67
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The_Rock View Post
    Die vaginale Robert moet opgehangen worden.

    Iemand die 60+ kinderen misbruikt verdient de dood.

    Nederland is veel te zacht.


    PS: Voor de mongolen die zeggen dat een persoon als Robert een 2e kans verdient. Die man heeft meer dan 60 kansen gehad om in te zien dat hij verkeerd zit.
    x2

    ik geloof er ook in dat mensen die een fout maken een 2e kans verdienen... maar ik zie een x iets stelen bijvoorbeeld als een "fout". jaren lang kleine kinderen verkrachten (ik noem het gewoon verkrachten ja) is geen fout... dat is gewoon te ziek voor woorden.
    oprotten met die zieke gast

  18. #68
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post

    2. Iemand moet het doen. Praktisch misschien, maar iemand moet dus voor zijn beroep mensen gaan omleggen. De beul. Dat kan gewoon niet. Dat kan je niet van mensen vragen en/of faciliteren als rechtsstaat.
    Een beul maakt de bewuste keuze om een beul te zijn. Niemand dwingt hem.

  19. #69
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Dat klopt. Maar ik denk niet dat je een mens de bevoegdheid kan geven om iemand anders te executeren. Moord is moord, oorlogssituaties daargelaten.

  20. #70
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    Ik werk zelf in de TBS en krijg dagelijks te maken met moordenaars,verkrachters en pedofielen. Ik lach met moordenaars ik tap moppen met verkrachters maar pedofielen blijft anders. Ik ga er wel normaal mee om niet negeren ofzo. Maar het is toch echt een ander slag volk.

    Ik heb twee meningen. Een professionele mening en een persoonlijke mening. Mijn professionele mening heb ik opgedaan in mijn werk de mens achter de moordenaar verkrachter pedo. Dan ben ik voor leven en laten leven. Zorgen voor betere omstandigheden en het beveiligen van de maatschappij.

    Maar mijn persoonlijke mening. Als iemand mijn kind zou verkrachten moet ie dood als iemand mijn moeder zou vermoorden moet ie dood zou iemand mijn zusje verkrachten gaat ie toch echt kapot.

    Het contrast is enorm! maar zeker niet onbegrijpelijk! En ja ben ik oor de doodstraf.. dat is moeilijk maar in sommige gevallen zou ik toch echt zeggen ja! Zo ook bij Robert M. Ophangen die gast.
    Pedofielie is een ziekte ( zijn ook de meningen over verdeeld maar in de DSM staat dat het een ziekte is) er zijn geen behandelingen tegen pedofielie en geen medicijnen tegen pedofiele. Zo eentje krijgt gevangenis straf vervolgt met TBS. Omdat hij delict gevaarlijk blijft ( een pedofiel ben je en blijf je net als een homo een homo is en niet opeens hetro kan worden) gaat hij de longstay in. zo'n kerel kost om en nabij 1000 euro per dag!!! hij heeft niets meer toetevoegen in de maatschapij maar het kost de maatschappij wel enorm veel geld!! Zeker in tijden van crisis zou ik zeggen ophangen!
    Maarja das weer mijn persoonlijkemening hmmm moeilijk moeilijk moeilijk!!
    Last edited by Bartju; 18-04-2012 at 22:47.

  21. #71
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Hoe zit het eigenlijk met castratie ? Weet jij daar iets van Bartjuh?

  22. #72
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    178
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bartju View Post
    Ik werk zelf in de TBS en krijg dagelijks te maken met moordenaars,verkrachters en pedofielen. Ik lach met moordenaars ik tap moppen met verkrachters maar pedofielen blijft anders. Ik ga er wel normaal mee om niet negeren ofzo. Maar het is toch echt een ander slag volk.

    Ik heb twee meningen. Een professionele mening en een persoonlijke mening. Mijn professionele mening heb ik opgedaan in mijn werk de mens achter de moordenaar verkrachter pedo. Dan ben ik voor leven en laten leven. Zorgen voor betere omstandigheden en het beveiligen van de maatschappij.

    Maar mijn persoonlijke mening. Als iemand mijn kind zou verkrachten moet ie dood als iemand mijn moeder zou vermoorden moet ie dood zou iemand mijn zusje verkrachten gaat ie toch echt kapot.

    Het contrast is enorm! maar zeker niet onbegrijpelijk! En ja ben ik oor de doodstraf.. dat is moeilijk maar in sommige gevallen zou ik toch echt zeggen ja! Zo ook bij Robert M. Ophangen die gast.
    Pedofielie is een ziekte ( zijn ook de meningen over verdeeld maar in de DSM staat dat het een ziekte is) er zijn geen behandelingen tegen pedofielie en geen medicijnen tegen pedofiele. Zo eentje krijgt gevangenis straf vervolgt met TBS. Omdat hij delict gevaarlijk blijft ( een pedofiel ben je en blijf je net als een homo een homo is en niet opeens hetro kan worden) gaat hij de longstay in. zo'n kerel kost om en nabij 1000 euro per dag!!! hij heeft niets meer toetevoegen in de maatschapij maar het kost de maatschappij wel enorm veel geld!! Zeker in tijden van crisis zou ik zeggen ophangen!
    Maarja das weer mijn persoonlijkemening hmmm moeilijk moeilijk moeilijk!!
    oo vandaar dat je pansier buiten mixfight kent, en het verklaart ook waarom die domme dingen roept

  23. #73
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.384
    vCash
    127608

    Default

    In geen enkel geval ben ik voor de doodstraf.

    En het zou toch mogelijk moeten zijn mensen voor minder dan 1000 euro per dag op te sluiten? TBS voor die mensen is zinloos zoals al gezegd, laat ze gewoon lekker wegrotten in hun cel. Geef ze een touw om de eer aan hunzelf te houden.

  24. #74
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mauro View Post
    Hoe zit het eigenlijk met castratie ? Weet jij daar iets van Bartjuh?
    ik zou in sommige gevallen voor zijn maar nee das geen optie... er zijn wel medicatie die libido remmend zijn

  25. #75
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    In geen enkel geval ben ik voor de doodstraf.

    En het zou toch mogelijk moeten zijn mensen voor minder dan 1000 euro per dag op te sluiten? TBS voor die mensen is zinloos zoals al gezegd, laat ze gewoon lekker wegrotten in hun cel. Geef ze een touw om de eer aan hunzelf te houden.
    Nee is absoluut niet mogelijk er word betaald voor de zorg! want TBS is gewoon psychiatrische zorg voor een speciale doelgroep. en dat kost geld. Maar mooi dat je zegt dat niemand de doodstraf verdient. Ik denk ook Wie ben ik om over een ander zijn leven te oordelen. niet verlagen naar het niveau van de dader. Maarjaa ik denk dat ik er toch anders over denk als het mijn naasten overkomt

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •