MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 28
  1. #1
    Join Date
    Feb 2012
    Location
    Amsterdam
    Posts
    52
    vCash
    126000

    Exclamation Nieuwe promotor in town!!!

    Pound for Pound Promotions organiseert en promoot vechtsportevenementen vanuit de kernwaarden van martial arts: discipline, eer en respect.

    Als jij de krijgskunsten ook een warm hart toedraagt, nodigen we je uit om mee te knokken voor de vechtsport in Nederland.

    http://www.facebook.com/poundforpoundnl

    Vind onze nieuwe Facebook-pagina leuk om op de hoogte te blijven van alle activiteiten en evenementen. Je maakt dan meteen ook kans op een mooi arrangement. We zijn druk bezig met de opstartwerkzaamheden (website, vergunningen etc.) en jouw feedback is ondertussen altijd welkom.

    Op naar een schone sport en ontzettend veel plezier.

    Ush!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Hoogachtend,

    Jacques Kaloustyan
    Pound for Pound Promotions

  2. #2
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    succes! ben benieuwd

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  4. #4
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    125
    vCash
    126000

    Default

    Good luck
    Amsterdam

    ~Embrace the grind~

  5. #5
    Join Date
    Feb 2012
    Location
    Amsterdam
    Posts
    52
    vCash
    126000

    Default

    Hartelijk dank allemaal!

    Goed om te weten dat er nog genoeg mensen zijn die werkelijk van hun sport houden!

    Daar doen we het voor.
    Hoogachtend,

    Jacques Kaloustyan
    Pound for Pound Promotions

  6. #6
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Mooi man.. ik za je in de gaten houden.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  7. #7
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Veel succes man. Ik hoop dat de huidige slechte reputatie van vechtevenementen geen roet in het eten zullen gooien. Heb je al vechters in je stal, of op het oog?

  8. #8
    Join Date
    Feb 2012
    Location
    Amsterdam
    Posts
    52
    vCash
    126000

    Default

    Dank jongens!

    @e-type: we zijn juist begonnen door die slechte reputatie. We zijn ervan overtuigd dat we op bepaalde cruciale punten meer kunnen bieden dan het huidige aanbod van promotors. Anders zou het de moeite niet eens waard zijn toch? Wat die punten precies zijn, kun je binnenkort lezen op onze website (wordt hard aan gewerkt), maar ondertussen zullen we informatie blijven uitwisselen op Facebook.


    Wat betreft de vechters, hebben we een duidelijke koers voor ogen. Voornamelijk nieuwe, opkomende talenten zullen bij ons een podium krijgen om te kunnen groeien en hun capaciteiten maximaal te kunnen benutten. Zoals jij als vechtsportliefhebber ook weet, hebben we daar meer dan genoeg van in ons klein landje. Wij zorgen ervoor dat elke vechter de kans werkelijk krijgt die hij/zij verdient.

    Meer info volgt spoedig!
    Hoogachtend,

    Jacques Kaloustyan
    Pound for Pound Promotions

  9. #9
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    www.blackjackets.nl
    Posts
    4.297
    vCash
    126000

    Default

    Good luck...

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Klinkt goed!

    Succes en hou ons op de hoogte.
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  11. #11
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Waar komt de focus/ het accent te liggen? MMA of Kickboksen?
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  12. #12
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Wens jullie veel succes, maar ben benieuwd op welke cruciale punten jullie meer kunnen bieden aan het huidige contingent van promotors. ps ik doe niet aan facebook, vrees dat ik moet wachten tot de onder constructie staande site van jullie in de lucht is.

  13. #13
    Join Date
    May 2006
    Posts
    284
    vCash
    126000

    Default

    ik help het je hopen, er is maar 1 dronken/teleurgestelde toeschouwer nodig om de boel te verzieken.

    Ik ben zeer benieuwd naar jullie verbeterpunten en nee ik ga je daar niet voor Liken op Facebook je kan die punten ook op mixfight delen aangezien je het voor de sport doet en hier vechtsportliefhebbers zitten. Dit bericht heb je immers ook op mixfight geplaatst om je initiatief onder de aandacht te brengen, niks mis mee overigens maar plaats de verbeterpunten dan ook even :-)

  14. #14
    Join Date
    Feb 2012
    Location
    Amsterdam
    Posts
    52
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Waar komt de focus/ het accent te liggen? MMA of Kickboksen?
    Beste Tony,

    Om te beginnen richten we ons op het kickboksen (met voornamelijk nieuwe, opkomende talenten) en zullen we evenementen organiseren die qua omvang passen bij de stad waar ze plaatsvinden. De grootte van een evenement mag bij ons nooit ten koste gaan van de kwaliteit van de vechters en de matchmaking. Om die reden beginnen we bescheiden, maar denken we groots. In de (nabije) toekomst sluiten we MMA- en boksevenementen zeer zeker niet uit.

    Quote Originally Posted by de Stiep View Post
    Wens jullie veel succes, maar ben benieuwd op welke cruciale punten jullie meer kunnen bieden aan het huidige contingent van promotors. ps ik doe niet aan facebook, vrees dat ik moet wachten tot de onder constructie staande site van jullie in de lucht is.
    Beste de Stiep,

    Hartelijk dank! Het is allereerst onze missie om een integere, rechtvaardige organisatie neer te zetten, alvorens we de meest betrouwbare en duurzame samenwerkingen aangaan, op weg naar een 'schone' sport. Dit uit zich onder andere in ons doel om een Fight Right keurmerk te verkrijgen. Zie voor meer info hierover: http://www.vechtsportenmaatschappij....-keurmerk.aspx
    Op onze website, die 1 mei wordt gelanceerd, zul je alle concrete, onderscheidende doelstellingen van Pound for Pound Promotions terug kunnen vinden.

    We zijn vereerd met jullie interesse!
    Hoogachtend,

    Jacques Kaloustyan
    Pound for Pound Promotions

  15. #15
    Join Date
    Feb 2012
    Location
    Amsterdam
    Posts
    52
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jones View Post
    ik help het je hopen, er is maar 1 dronken/teleurgestelde toeschouwer nodig om de boel te verzieken.

    Ik ben zeer benieuwd naar jullie verbeterpunten en nee ik ga je daar niet voor Liken op Facebook je kan die punten ook op mixfight delen aangezien je het voor de sport doet en hier vechtsportliefhebbers zitten. Dit bericht heb je immers ook op mixfight geplaatst om je initiatief onder de aandacht te brengen, niks mis mee overigens maar plaats de verbeterpunten dan ook even :-)
    Beste Jones,

    We nemen je kritiek ter harte. Wat betreft onsportief gedrag vanuit het publiek, is het onze taak om de beveiliging (en wellicht identificatieplicht) dusdanig in te vullen, dat risico's geminimaliseerd worden, en in het geval van 'dreiging' de persoon of personen in kwestie geïsoleerd en permanent verwijderd worden. We doen momenteel onderzoek naar het verband tussen alcohol en ongeregeldheden bij evenementen. Afhankelijk van die uitkomsten, sluiten we 'alcoholvrije' evenementen niet uit. De sport komt immers altijd op de eerste plaats.

    De uitnodiging voor onze Facebook pagina is niet bedoeld om zoveel mogelijk "likes" te krijgen, maar om de geïnteresseerden gemakkelijk op de hoogte te kunnen houden van onze activiteiten. We zijn namelijk nog bezig met de opstart van onze website en dergelijke. Natuurlijk gaan we alles ook delen op fora als deze, met de kenners en liefhebbers, wanneer we daadwerkelijk van start gaan. Dit is namelijk het publiek dat wij graag willen terugzien op onze evenementen.

    Wanneer we helemaal klaar zijn, ben jij de eerste die het te lezen krijgt op mixfight.nl. Dat is een belofte!
    Hoogachtend,

    Jacques Kaloustyan
    Pound for Pound Promotions

  16. #16
    Join Date
    Feb 2012
    Location
    Amsterdam
    Posts
    52
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Khanom Thom View Post
    Good luck...
    Thanks alot!

    Quote Originally Posted by payap View Post
    Klinkt goed!

    Succes en hou ons op de hoogte.
    Dank je Payap, dat ga ik zeker doen!
    Hoogachtend,

    Jacques Kaloustyan
    Pound for Pound Promotions

  17. #17
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Veel succes! Op wat voor locaties gaan jullie de evenementen organiseren?
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  18. #18
    Join Date
    Feb 2012
    Location
    Amsterdam
    Posts
    52
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Diz View Post
    Veel succes! Op wat voor locaties gaan jullie de evenementen organiseren?
    Dank je Diz,

    De locaties voor onze evenementen staan niet van te voren vast. Het is afhankelijk van wat de betreffende steden naar onze wensen te bieden hebben. We hebben wel enkele locaties op het oog en ook dat zullen we te zijner tijd met jullie delen.

    Of heb je een tip voor ons? Altijd welkom he!
    Hoogachtend,

    Jacques Kaloustyan
    Pound for Pound Promotions

  19. #19
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    ook meteen maar even de FB pagina geliked

  20. #20
    Join Date
    Feb 2012
    Location
    Amsterdam
    Posts
    52
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    ook meteen maar even de FB pagina geliked
    Ik heb het gezien, welkom op onze pagina Levent!
    Hoogachtend,

    Jacques Kaloustyan
    Pound for Pound Promotions

  21. #21
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Veel succes en geliked op fb

  22. #22
    Join Date
    Feb 2012
    Location
    Amsterdam
    Posts
    52
    vCash
    126000

    Default

    Hartelijk dank Garcia!
    Hoogachtend,

    Jacques Kaloustyan
    Pound for Pound Promotions

  23. #23
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    alleen al voor het feit dat jullie alcohol vrije evenementen willen/gaan organiseren heb ik jullie geliked!

    laatste evenement waar ik was, battle in bhoele afgelopen maand, was iemand zo dronken dat hij KO ging buiten de ring haha
    Home mtk-gym.nl


  24. #24
    Join Date
    Feb 2012
    Location
    Amsterdam
    Posts
    52
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    alleen al voor het feit dat jullie alcohol vrije evenementen willen/gaan organiseren heb ik jullie geliked!

    laatste evenement waar ik was, battle in bhoele afgelopen maand, was iemand zo dronken dat hij KO ging buiten de ring haha
    Hahah, alcohol moet inderdaad niet een van de redenen zijn om een vechtsportevenement bij te wonen! We zullen aan een goeie oplossing werken voor dat 'probleem'.
    Hoogachtend,

    Jacques Kaloustyan
    Pound for Pound Promotions

  25. #25
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Tilburg
    Posts
    221
    vCash
    126000

    Default

    Ik like jullie ook wel ff op facebook.

    Succes in ieder geval! Het lijkt me een goed initiatief. Ik denk ook wel dat je lef moet hebben om in deze tijd zo iets op te zetten.
    vandaar dat ik blij ben dat mensen dat doen.
    Kravmagaschool 013
    si vis pacem para bellum

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •