MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 5 of 5
  1. #1
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default HL van een knokker pur sang: Chahid Oulad el Hadj

    Zorgt altijd voor sensatie deze rasknokker.

    http://www.youtube.com/v/FUSxYpRZqUU
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Voor deze man ga ik altijd graag zitten... Kan geweldig uitdelen en misschien nog wel beter incasseren (alhoewel hem dat later parten zal gaan spelen)

    Maar het is idd een van de spectaculairste vechters!
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  3. #3
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Zijn wedstrijden zijn altijd spectaculair en spannend. Hij geeft het publiek altijd waar voor zijn geld.

    Voor de echte absolute top (buakaw, Souwer) komt hij misschien net ietsje tekort. Maar als hij in vorm is kan hij voor de rest iedereen hebben.

  4. #4
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    62
    vCash
    126000

    Default

    Helemaal eens met wat ze zeggen hierboven,, alleen komt niet iets te kort .. zijn trainers houden hem tegen, als hij bij golden glory of mikes gym zou trainen zou hij makkelijk met de top kunnen mee draaien..

  5. #5
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Hesen View Post
    Helemaal eens met wat ze zeggen hierboven,, alleen komt niet iets te kort .. zijn trainers houden hem tegen, als hij bij golden glory of mikes gym zou trainen zou hij makkelijk met de top kunnen mee draaien..
    Goed punt. Verandering van spijs doet eten zou misschien wel voor hem kunnen gelden. Iemand als Hyppolite, Mousid of Carbin zou hem misschien naar een hoger plan kunnen tillen.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •