MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 30 of 30
  1. #26
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    In eerste instantie hoeft hij in het begin alleen maar te focussen op zijn takedown defense. dan kan hij daarna altijd nog gaan werken aan een ground game. doet me een beetje denken aan wedstrijd van aoki tegen een kickbokser. de eerste ronde rende aoki alleen maar weg, de 2e ronde wil hij een takedown maken en loopt volgas op een knie. dat is iets dat ook kan gebeuren. het lijlt me zowiezo geweldig om buakaw weer in actie te zien, en als dat in de ufc is...

    wat ook wel interessant is.. yodsaenklai in mma. volgens mij hebben zebij fairtex ook wel wat mma trainers rondlopen, en zeker kapitaal genoeg om er een succes van te maken. meer dutch kickboxing en muay thai in de ufc zou geweldig zijn.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by Budokan View Post
    waarom de vraagtekens, ik denk dat de gemiddelde thaibokser 100% meer profijt heeft van een hardlooptraining of krachttraining. Zie de voordelen van BJJ niet, maar jij als BJJ'er uiteraard wel.
    Remco is meer dan een BJJ'er. Bijna 20 jaar geleden stond hij op het UFC 2 toernooi en sindsdien is hij altijd bij verschillende sporten actief geweest. Beetje respect voor zijn mening mag dus wel. Als je het met hem oneens bent, kom dan met argumenten niet met one liners.

  3. #28
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Remco is meer dan een BJJ'er. Bijna 20 jaar geleden stond hij op het UFC 2 toernooi en sindsdien is hij altijd bij verschillende sporten actief geweest. Beetje respect voor zijn mening mag dus wel. Als je het met hem oneens bent, kom dan met argumenten niet met one liners.
    Budokan's argument snijdt gewoon hout hoor en die van Remco ook.
    Maar ik of jij hoef t niet met m eens te zijn alleen maar omdat ie Remco Pardoel is, das is natuurlijk onzin en heeft niks met respect te maken.
    Fighting is poetry in motion

  4. #29
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Het zou alleen leuk zijn als hij dan in het MMA ook domineert, maar ik zie het eerlijk gezegd niet gebeuren. Overigens hoort hij thuis in het muaythai en is hij daar een koning!
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  5. #30
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Maar ik of jij hoef t niet met m eens te zijn alleen maar omdat ie Remco Pardoel is, das is natuurlijk onzin en heeft niks met respect te maken.
    Dat beweer ik ook niet.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •