MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 25 of 79
  1. #1
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default Fedor vs. Pedro Rizzo *Spoiler*

    van de fedor facebook page:

    Vadim Finkelchtein just announced my opponent for June 21: it is Pedro 'The Rock' Rizzo!
    Tja niet echt een top match natuurlijk, maar altijd super om Fedor in actie te zien!
    Last edited by Richelieu; 21-06-2012 at 22:08.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  2. #2
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    las t net op FB ja....precies wat je zegt, niet top maar gewoon leuk om hem weer te zien knokken

  3. #3
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Krommenie
    Posts
    1.444
    vCash
    126894

    Default

    Hmm voor de legacy van Fedor is dit natuurlijk niet top. Ik zou het zo vet vinden als Fedor nog een laatste run zou maken in de UFC...

    Laat hem maar zorgen dat dit weer een mooie en brute KO wordt.
    Train for perfection but aim for more

  4. #4
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    ach, Rizzo was destijfds een ongelofelijke topper. Daar kan je niks van zeggen. Maar goed, de tand des tijds he....

    Wel heeft Rizzo nog altijd een paar synamietstaven in zijn vuisten en lowkicks zitten. Fedor, handjes hoog dus.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  5. #5
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    125
    vCash
    126000

    Default

    Rizzo heeft ook een winningstreak van 3 zo te zien op Sherdog.. http://www.sherdog.com/fighter/Pedro-Rizzo-208. Niet van de huidige wereldtop maar ach, het zegt wel weer wat.

    In ieder geval top om Fedor weer te zien vechten ;d Zou het leuk vinden als hij weer is een heel gevecht van begin tot eind domineert en dat verwacht ik wel.
    Amsterdam

    ~Embrace the grind~

  6. #6
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    41
    vCash
    126000

    Default

    Fedor sloopt hem!! Dan nog 3 partijen in de ufc titel pakken en afscheids partij tegen mirco!

  7. #7
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Rizzo, daar zou Valentijn Overeem toen tegen moeten tijdens oktagon fight.

    Hoop op een mooie partij
    Be a Warrior, not a Worrier

  8. #8
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.956
    vCash
    126000

    Default

    Tering wat is Fedor toch eigenlijk gezakt als hij nu tegen dit soort gasten moet.

    Alle respect voor wat Rizzo vroeger heeft gepresteerd, maar die gast is al jaren op zn retour.

  9. #9
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Wat een ongelooflijke kutpartij. Tegen wie gaat hij hierna... Don Frye?
    Max. 400 x 125

  10. #10
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Jammer voor Rizzo dattie binnen een minuut ligt te rillepoten...

    Fedor zou nog steeds elke HW uit de UFC met de staart tussen de benen naar huis kunnen sturen...
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  11. #11
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    22
    vCash
    126000

    Default

    Dat is Winst in de pocket voor Fedor

  12. #12
    Join Date
    Aug 2011
    Posts
    124
    vCash
    126000

    Default

    Mag ie daarna tegen Bob Sapp?...

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Ik kijk er naar uit!

  14. #14
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    127
    vCash
    126000

    Default

    hmmm helaass had gedroomd dat hij in zou vallen voor alistair dromen zij inderdaad bedrog marco..

    anyway! warr fedor!

  15. #15
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    Quote Originally Posted by Diz View Post
    Jammer voor Rizzo dattie binnen een minuut ligt te rillepoten...

    Fedor zou nog steeds elke HW uit de UFC met de staart tussen de benen naar huis kunnen sturen...
    DREAM ON
    dat het een baas is ok maar niet overmoedig worden
    jds cain alistair bigfoot werdum mir ufc heeft een sterke hw klasse gekregen

  16. #16
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    247
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lukashenko View Post
    DREAM ON
    dat het een baas is ok maar niet overmoedig worden
    jds cain alistair bigfoot werdum mir ufc heeft een sterke hw klasse gekregen

    Sterke HW klasse ok, maar ik ben het eens met Diz. Wat zou het mooi zijn Fedor in de UFC! Mooie eerst partij zou een revange zijn tegen Werdum, ook goed te verkopen lijkt me voor de UFC

  17. #17
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    127
    vCash
    126000

    Default

    ik denk dat fedor het goed zou doen in ufc maar aan de andere kant ufc heeft nu gewoon een nieuwere generatie heavyweights.. eerlijk is eerlijk fedor zou het ze zeker moeilijk maken maar ik zelf denk eerlijk gezegd dat fedor gewoon in stary oskol in ze gym moet gaan staan en de komende vechters les moet gaan geven... hij heeft ze beste tijd gehad en dit soort wedstrijden maken heb ook niet beter op wint hij heb iedereen soiets van ja ag tis een nobody en verliest ie ja is ie alleen maar meer kwijt..

  18. #18
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    125
    vCash
    126000

    Default

    Fedor kan naar mijn mening zeker de UFC Heavy weight champ worden, maar kan helaas ook zo neergemaaid worden. Is inderdaad een zeer sterke hw klasse bij de UFC. Maar om Fedor af te schrijven.... Come one hij is en blijft de baas imo.
    Amsterdam

    ~Embrace the grind~

  19. #19
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    gadverdamme vindt het jammer dat fedor zulke tegenstanders doet. ga of naar de ufc of stop. dit maakt je legacy kapot. eerst tegen Monson, toen tegen een japanner en nu tegen rizzo. Rizzo was vroeger echt een topvechter, maar is idd al bjina 10 jaar op z'n retour.

  20. #20
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.956
    vCash
    126000

    Default

    Zie hem ook nog wel een uitstapje maken naar die organisatie in India. Kan hij misschien nog een belt winnen tegen James Thompson.

  21. #21
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.956
    vCash
    126000

    Default

    Zie hem ook nog wel een uitstapje maken naar die organisatie in India. Kan hij misschien nog een belt winnen tegen James Thompson of Bobby Lashley

  22. #22
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Quote Originally Posted by lukashenko View Post
    DREAM ON
    dat het een baas is ok maar niet overmoedig worden
    jds cain alistair bigfoot werdum mir ufc heeft een sterke hw klasse gekregen
    Kleine kanttekening dat ik altijd mijn Fedor-bril op heb daargelaten denk ik toch dattie het wel redt hoor... Een paar mindere potjes maakt niet dattie gelijk op z'n retour is hoor...
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  23. #23
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    Quote Originally Posted by Niek-S View Post
    Sterke HW klasse ok, maar ik ben het eens met Diz. Wat zou het mooi zijn Fedor in de UFC! Mooie eerst partij zou een revange zijn tegen Werdum, ook goed te verkopen lijkt me voor de UFC
    begrijp me niet verkeert ik zou liever dan niemand anders fedor in de ufc zien
    maar om te zeggen dat ie ze allemaal oprolt met gemak is wat heel anders
    ik moet em eerst maar eens zien winnen van een frank mir of big county of remacht bigfoot
    maar hoe grote fan ik van fedor ben zie ik em gewoon niet van een jds alistair cain of werdum winnen

  24. #24
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Leuk om Fedor weer in actie te zien! Ik wil hem wel tegen Rizzo zien, geen absolute topper, maar wat voor andere vechters heb je nog op de plank liggen dan? Wat mij betreft mag hij zsm naar de ufc, maar ik heb het idee dat ze hem daar voorlopig nog niet wil hebben.

    Dus... Tegen welke (niet ufc en strikeforce) vechters zou je Fedor dan willen zien vechten?
    "When I am fighting I am keeping my mind empty for any expectations. I am waiting for something unique, completely new.” - Rickson Gracie

  25. #25
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    Tja eerlijk gezegd denk ik niet dat hij kan mee draaien in de top van de UFC zwaargewichten nu, 10 jaar terug was dat wel anders geweest.. Stiekem hoop ik hem toch nog 1 of 2 keer te zien bij de UFC en dat die dan waardig met "pensioen" kan gaan.
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •