MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 11 of 11
  1. #1
    Join Date
    Jun 2008
    Location
    www.fight.nl
    Posts
    237
    vCash
    126000

    Default Andrew Tate: "Hak, je weet niet wat je je op je hals haalt"

    Op 12 mei zal de Amerikaanse uitdager Andrew Tate het opnemen tegen kampioen Sahak Parparyan voor de IT'S SHOWTIME-wereldtitel 85 kg max op 'Siam Gym Belgium presents IT'S SHOWTIME 56' in Kortrijk, België.

    Wij stuurden Tate enkele vragen waarop hij zelf de antwoorden heeft gefilmd. Tate geeft zijn visie op de partij, vertelt over het wedden met tegenstanders en meer. Tate stelde voor om voor € 1000 te wedden met Parparyan. De regerend kampioen wil echter wel voor € 5000 wedden, waar Tate in de video op reageert.

    Ga naar www.fight.nl om kaarten te bestellen voor 12 mei, en zorg dat je deze spraakmakende titelstrijd niet mist!

    Last edited by It's Showtime; 06-05-2012 at 14:50.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Zie hem met geen enkele mogelijkheid winnen van Hak, maar een zeer gevoel voor show kan hem niet worden ontzegd.

  3. #3
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    988
    vCash
    126000

    Default

    pff, ik kan het filmpje niet eens afkijken.
    Als het nu een bekende vechter is, met zijn wereldtitel, maar als ik al moet gaan zoeken op youtube, dan is het niet echt een wereldtitel.
    Hak is net zoals Kaas altijd was, hard en alleen maar naar voren lopend, eens zien of Tate dat gaat volhouden, terwijl hij ziet dat zijn acties geen effect hebben.

  4. #4
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Praatjes heeftie iig genoeg... Nou maar eens zien wattie ervan waar kan maken...
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  5. #5
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Als hij net zo goede partij neerzet als hij praat, kunnen we een mooie pot verwachten.
    Be a Warrior, not a Worrier

  6. #6
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Als hij net zo goede partij neerzet als hij praat, kunnen we een mooie pot verwachten.
    Als hij net zo goed kan vechten als kletsen slaat ie Hak bij de eerste klap KO, hehe...
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  7. #7
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Wauw, vier keer 'je' in 1 zin.

  8. #8
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Ik zit even op youtube te kijken maar die wereldtitel is geen kickbox wereld titel maar full contact wereld titel. Dat is wel een verschil en z'n techniek is best belabberd.

  9. #9
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Post die partij eens aub Anderson, ben wel benieuwd naar deze full contact vechter die meteen bij It's Showtime een titleshot krijgt.

  10. #10
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Last edited by Richelieu; 06-05-2012 at 23:01.

  11. #11
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Ik denk dat het een winst wordt voor hak in de eerste rond door een bodyshot.

    Hak vs zeyada, dat was pas een waardige partij voor een titel. Wat een partij was dat van beide.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •