MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 15 of 15
  1. #1
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Ridderkerk
    Posts
    449
    vCash
    126000

    Default Enquete voor Bas Rutten

    Forumbroeders! Een aantal studenten sportmarketing en management en schoolgenoten van mij (HES Rotterdam) moeten Bas Rutten helpen met zijn verkoop van de 02 trainer in Nederland. Hiervoor hebben zij een enquete gemaakt en ik heb beloofd die onder de doelgroep te brengen. Zouden jullie daarom voor Bas deze enquete eerlijk in willen vullen.

    https://docs.google.com/spreadsheet/...RueXc6MQ#gid=0

    Thanks namen Bas en de sportmarketing en management studenten!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Ridderkerk
    Posts
    449
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by HARDnickCORE View Post
    Forumbroeders! Een aantal studenten sportmarketing en management en schoolgenoten van mij (HES Rotterdam) moeten Bas Rutten helpen met zijn verkoop van de 02 trainer in Nederland. Hiervoor hebben zij een enquete gemaakt en ik heb beloofd die onder de doelgroep te brengen. Zouden jullie daarom voor Bas deze enquete eerlijk in willen vullen.

    https://docs.google.com/spreadsheet/...RueXc6MQ#gid=0

    Thanks namen Bas en de sportmarketing en management studenten!
    En onder de deelnemers wordt nog een 02 trainer verloot ook!

  3. #3
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    gedaan.

    wat bent u bereid uit te geven ? Heb voor een bitje met een gat er in maar even 10-20 euro ingegeven want vond de rest wel erg hoog.

    En in de reclame erboven: een betere lichaamsbouw ? Hoe komen ze daar nou weer bij ?

  4. #4
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Ridderkerk
    Posts
    449
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    gedaan.

    wat bent u bereid uit te geven ? Heb voor een bitje met een gat er in maar even 10-20 euro ingegeven want vond de rest wel erg hoog.

    En in de reclame erboven: een betere lichaamsbouw ? Hoe komen ze daar nou weer bij ?
    Ik denk dat ze bedoelen dat doordat je lichaam harder moet werken om lucht binnen te krijgen je core/buik(?) spieren harder moeten werken.

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Done!

  6. #6
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Done...

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Done!

  8. #8
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    974
    vCash
    126000

    Default

    gedaan

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    Quote Originally Posted by OldSkoolDenHaag View Post
    Is dit een beetje hetzelfde als trainen met zo'n raar gasmasker op?
    In een aantal artikelen van Bas Rutten en volgens mij ook een boek van hem, kwam hij al met vreemde methodes aanzetten die aangaven dat hij kracht en conditietraining beter kan over laten aan experts.

    Een van de autoriteiten op het gebied van kracht en conditietraining m.b.t. MMA zei het volgende over het trainen met een 'gasmasker' of een snorkel zoals Wanderlei deed of doet.



    En dat klinkt vanuit een fysiologisch oogpunt ook veel logischer.
    Geloof er ook echt niet in

  10. #10
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    je kunt het eigenlijk zien als hoogtetraining zo worden de nieren gestimuleerd om Erytropoëtineorden aan te maken
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  11. #11
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Bas Rutten goes Tell Sell? WTF

  12. #12
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Ridderkerk
    Posts
    449
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by OldSkoolDenHaag View Post
    Ik verwacht eigenlijk nog een reactie van de mensen die de gadget van Bas Rutten hier promoten.

    Als het een goed product is, je erachter staat en je weet waarom iets werkt, dan vertel je toch waarom en help je alle scepsis de wereld uit?

    Want als ik het me het goed herinner is dit het product dat Bas een aantal jaren geleden al als revolutionair verkondigde. En het was bewezen door de wetenschap e.d. Waar zijn de onderzoeksresultaten? Wie kan het onderbouwen en welke coach heeft het al succesvol gebruikt bij een grote groep athleten?

    Als dat het geval is, waarom gebruikt niemand het dan? Waarom horen we er niks over?

    Voor mij valt dit in de categorie Phiten, Neuspleisters, WK Voetbal armbandjes, Gasmaskers en Snorkels ala Wanderlei.

    Allemaal the next best thing, terwijl er nooit geen bewijs is. Mocht je met dat wetenschappelijke goed onderbouwde bewijs komen, dan ben ik de eerste die omgaat, maar een enquette invullen voor een siliconen beugel gaat me te ver.
    Zoals gezegd is mij alleen gevraagd het onder de doelgroep te plaatsen, ik weet er niks van af. Wellicht kan Bas Rutten zelf antwoorden. Hij zit ook op dit forum

  13. #13
    Join Date
    May 2012
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    misschien kan Bas aan Alistair vragen om het te promoten, die heeft nu toch tijd zat

  14. #14
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Ridderkerk
    Posts
    449
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peacey View Post
    misschien kan Bas aan Alistair vragen om het te promoten, die heeft nu toch tijd zat
    Lol, overigens is het doel van deze enquete de GEEN PROMOTIE, maar de randzaken van het product afstemmen op de wensen van de doelgroep.

  15. #15
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by OldSkoolDenHaag View Post
    Maar hier roept iedereen simpelweg Done! terwijl het weleens de prestatie van de atleet, die het daadwerkelijk consequent gebruikt, kan stagneren.

    Bas Rutten zijn naam is er aan verbonden en het is gewoon gedaan. Niet nadenken, niet niks. Vreemd.
    Ik heb de O2 trainer en de Trainingmask en ik moet zeggen dat de resultaten absoluut merkbaar zijn. Ik vind zelf de trainingmask prettiger omdat je dan ook via de neus kan ademen en niet de hele tijd op een "bitje" moet bijten zoals bij de O2 trainer.

    Ik gebruik de trainingmask voornamelijk bij circuittrainingen zoals Tabata of Spartan 300 en tijdens het hardlopen of op een crosstrainer. Zodra ik een van deze trainingen zonder masker doe merk ik gelijk dat het veel gemakkelijker gaat en dat ik zwaarder kan gaan of in een snellere tijd loop.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •