MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 62 of 62
  1. #51
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Wat een draak van een partij zeg, bah bah Allebei zijn het vechters die niets extra doen om te winnen. Je zou verwachten dat Rashad in de laatste ronde een do or die actie zou maken maar helaas. Zet Jones aub tegenover Hendo, dan heb je tenminste een entertainend gevecht. Mousasi en Spong zouden ook wel mogen, maar die krijgen voorlopig nog geen kans in de ufc.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Vond Jones nou niet echt overtuigend...

  3. #53
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    146
    vCash
    126000

    Default

    Jones vs. Hendo gaat gebeuren.

  4. #54
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Jones terecht gewonnen natuurlijk maar tering wat een kut partij. Vond beide vechters niet heel denderend (al bleek joe rogan meerdere keren een orgasme te beleven door jon jones).

    maar waar ik me serieus aan ergerde was die joe rogan... Telkens had hij het over hoe geweldig jones' kickboksen en muay thai wel niet is blabla. Ligt het aan mij of viel dat reuze mee?! Bovendien vergeleek joe rogan hem met mike tyson... Wtf?! Serieus? Tyson had een record van 37-0 voordat hij verloor tegen Buster douglas waarvan bijna alles op (t)ko en daar vergelijken ze jones mee?

    Begrijp me niet verkeerd, jones heeft ontzettend veel talent en ik zie hem niet zo gauw verliezen maar damn ey wat een overdreven hype op dit moment...

  5. #55
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    ik weet niet ik denk dat ik een andere jones - evans heb zitten kijken dan jullie ik vond het een gaaf gevecht .
    ze waren allebei meer dan 1 x aan mooie ellebogen geen worstel gedoe lekker striken met elkaar
    ik heb jones voor het eerst op rubber beentjes gezien (1e ronde headkick)
    raschad had em in de 3e ronde veel meer damage kunnen doen na die rechste dat was jammer
    en ik vond wel dat ie er de laatste ronde niet genoeg voor dee wil je champ worden of niet.

  6. #56
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Het probleem, en dat hebben heel veel UFC vechters.. is dat ze te bang zijn om te verliezen. En dat is vaak te zien in hun vechten. Je kon van te voren al voorspellen dat deze matchup niet ging werken. Het zijn beide terughoudende vechters. Wat dat betreft zij Hendo de perfecte matchup zijn voor Jones, dat is iemand die volledig lak heeft aan alle standup van Jones en ook nog goed genoeg is om een submission te verdedigen.

    Een Nederlandse kickbokser/mma'er zou het ook wel aardig doen tegen Jones. Ik zou graag Mousasi, Saki of Spong in de UFC zien. Tijd dat wij de Nederlandse school eens goed aan introduceren in de UFC. Allistair heeft al een opzetje gedaan, alleen heeft die het even verneukt.

  7. #57
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    blij dat ik niet ben opgebleven voor dit kutgala zeg damn

  8. #58
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nelisje View Post
    Een Nederlandse kickbokser/mma'er zou het ook wel aardig doen tegen Jones. Ik zou graag Mousasi, Saki of Spong in de UFC zien. Tijd dat wij de Nederlandse school eens goed aan introduceren in de UFC. Allistair heeft al een opzetje gedaan, alleen heeft die het even verneukt.
    Een Nederlandse MMA'er met een MT achtergrond wordt alle kanten opgegooid door Jones. En dan met ellebogen op de grond tot een bloedig hoopje mens gedegradeerd.

    Hendo maakt alleen een kans als het hem lukt Jones in de clich te krijgen tegen het hek, of als die overhand right er precies op zit. Beide lijkt me onwaarschijnlijk op dit moment, maar ik zou het wel prachtig vinden.

  9. #59
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    jones heeft niet heel veel ko power hendo daarentegen des te meer. Hendo heeft ook nog eens jaren ervaring en een behoorlijke ground game. die geef ik een goede kans tegen jones, meer dan rashad, machida en rampage bij elkaar.

    Ik denk dat die gekke trucjes van jones niet werken tegen een top kickbokser (lees nederlander ;-) ). Jones zal het echt niet staande houden tegen een k1 vechter, zo dom is hij niet. Als ze hun takedown defense trainen kan dat een leuke wedstrijd opleveren.

  10. #60
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    zei ik vorig jaar ook. jones moet lekker naar HW gaan, deze man heeft echt niks meer te zoeken in de lhw

  11. #61
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.024
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb bij jones een beetje het gevoel dat ik ook had bij schilt in de K1, zolang je achteruit vecht, maak je geen schijn van kans. Er moet binnen de UFC iemand als Aerts opstaan, die het pak slaag voor lief neemt en gewoon vooruit blijft lopen. Ben benieuwd hoe Jones reageert als die een paar keer hard geraakt wordt en een ronde lang in zijn achteruit moet.

  12. #62
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben bang dat Hendo ook geen kans krijgt,

    Hendo is 180cm en heeft een reach van 180cm.... Jones is 193cm een heeft een reach van 215cm!!!!
    Hendo is kansloos ben ik bang.....

    Als hij naar HW gaat is het a whole new ballgame.... Alistair is bv 195cm, JDS is 193...... Cain is slechts 185...
    Als hij LHW blijft, is ie voorlopig nog champ jammer genoeg.....

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •