MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 37 of 37
  1. #26
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by GilbertYvelFan24 View Post
    Zullen we wel ff voor de sufferds hier erbij zetten dat het NIET over Mootje Khamal gaat (voordat er verwarringen komen).
    x2!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Die Mootje K wordt dus verkeerd beschuldigd? Of hebben jullie het over een ander?
    Het gaat niet om Mootje Khamal, zeer zeker niet....ene Mohamed K die destijds wel bij dezelfde gym trainde (zie link naar de uitzending van gisteravond)

    maar voordat de Vries met de uitzending van gisteravond kwam, heeft ie ergens in 2005 ofzo (correct me if i'm wrong) al een uitzending aan deze zaak gewijd, waarin een andere vechter werd neergezet als de dader (zie post van Anthonhy Kane)

    ik vind dat nogal wat, vooral omdat ie ervoor heeft moeten zitten
    Last edited by Illest; 23-04-2012 at 21:04.

  3. #28
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Alsof er maar een Mo is die een achternaam met de K heeft. Als je een beetje nadenkt weet je dat er al minimaal 250 in Nederland rondlopen.

  4. #29
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Nederland
    Posts
    1.871
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by anthony kane View Post
    klopt wat je zegt
    die debiel peter r de vries heeft jaren lang geleden een bekende vechter helemaal zwart gemaakt die er niks mee te mkane had.
    die heeft er ook nog een tijdje voor gezeten door de uitzending .
    Ja idd. dacht ik ook! Jou 2 surinaamse vrienden die grote en kleine? Deze jongen zaten volgens mij ook bij team Slamm. Niet normaal dat ze ontrecht in gevangenis hebben gezeten.....

  5. #30
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by MMAFAN-1122 View Post
    Ja idd. dacht ik ook! Jou 2 surinaamse vrienden die grote en kleine? Deze jongen zaten volgens mij ook bij team Slamm. Niet normaal dat ze ontrecht in gevangenis hebben gezeten.....
    Zal toch niet geheel onterecht zijn dat Peter R de Vries bij hun komt? Laten we eerlijk zijn. Ik vind het ook een nare man, maar hij heeft veel goed werk gedaan.

  6. #31
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Zal toch niet geheel onterecht zijn dat Peter R de Vries bij hun komt? Laten we eerlijk zijn. Ik vind het ook een nare man, maar hij heeft veel goed werk gedaan.
    Blijkbaar wel geheel onterecht, want in deel 2 komt hij totaal niet meer voor.

    Hoe zijn ze eigenlijk bij hem terecht gekomen? 'Hij heeft een stafblad, kickbokst en voldoet aan het signalement?'

    reps voor degene die de uitzending uit 2005 kan vinden, is mij niet gelukt.

    de Vries heeft dikwijls goed werk verricht, maar hier zat hij er gewoon faliekant naast

  7. #32
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    ene Mohamed K die destijds wel bij dezelfde gym trainde (zie link naar de uitzending van gisteravond)
    Zou je nu je neefje niet weg moeten halen bij Vos Gym, aangezien er een criminele moordenaar traint. Is een slecht voorbeeld naar jouw maatstaven toch

  8. #33
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mattie73 View Post
    Zou je nu je neefje niet weg moeten halen bij Vos Gym, aangezien er een criminele moordenaar traint. Is een slecht voorbeeld naar jouw maatstaven toch
    gast, dit is een serieus topic

    als je niks toe te voegen hebt, post dan niks, bovendien roep je onzin, je hebt je er niet eens in verdiept
    Last edited by Illest; 24-04-2012 at 12:55.

  9. #34
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    @Mattie73:

    Hou het ontopic aub!!

    Even voor de duidelijkheid: Het gaat hier niet om Mootje Khamal!!

    Be a Warrior, not a Worrier

  10. #35
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Waarom wordt er hier nog zo geheimzinnig gedaan over de achternaam van K? 1 Google zoekopdracht en je kunt vinden dat het om Mohamed Khalifa gaat.

    Goeie vechter die Europees kampioen is geworden. Wel weer een goeie manier om als kickbokssport in de media terecht te komen.

  11. #36
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Maastricht
    Posts
    570
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Boran View Post
    Waarom wordt er hier nog zo geheimzinnig gedaan over de achternaam van K? 1 Google zoekopdracht en je kunt vinden dat het om Mohamed Khalifa gaat.

    Goeie vechter die Europees kampioen is geworden. Wel weer een goeie manier om als kickbokssport in de media terecht te komen.
    Gelijk heb je, krijg daar ook altijd de t*fus van. Net zoals met die Robert M. Iedereen die naar Pownews kijkt weet dat die pipo Mikelsons heet. Is een soort van privacy hier in Nederland. Gewoon dikke onzin. Toen Fortuyn vermoord werd stond een dag later in de Belgische Krant : Milieuactivist Volkert van der Graaf vermoord Pim Fortuyn.

    Sommige mensen verdienen het recht op privacy niet IMO. Maar goed Nederland he...
    LIKE mijn MMA Nieuws Pagina op Facebook !!!!!

    http://www.facebook.com/MmaFinest

  12. #37
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by GilbertYvelFan24 View Post
    Gelijk heb je, krijg daar ook altijd de t*fus van. Net zoals met die Robert M. Iedereen die naar Pownews kijkt weet dat die pipo Mikelsons heet. Is een soort van privacy hier in Nederland. Gewoon dikke onzin. Toen Fortuyn vermoord werd stond een dag later in de Belgische Krant : Milieuactivist Volkert van der Graaf vermoord Pim Fortuyn.

    Sommige mensen verdienen het recht op privacy niet IMO. Maar goed Nederland he...
    Geen veroordeling dus alleen maar verdachte. Dan misschien wel goed om inofficiele berichtgeving geen achternamen of foto's the zetten. Zoals al eerder aangegeven heet Peter R in deze zelfde zaak al wat andere mensen aangewezen 7 jaar geleden....

    Als je het echt wil weten is er best achter de namen te komen, maar dat ze dat er in de krant niet bij zetten lijkt me normaal. Kom net terug van een zakenreis uit Trinidad. Daar zetten ze gewoon, naam, achernaam, foto en het adres in de krant. Ook een optie...

    On topic. Rare zaak. Wel apart als je ineens beelden/foto's langs ziet komen van mensen waar je een behoorlijke tijd mee getraind hebt.
    Apart dat justitie zulke aanwijzingen en beelden 18 maanden laat liggen. Zet er twee rechercheurs op om te kijken of je nog wat extra belastende forensische zaken kan vinden en of iemand als kroongetuige wil fungeren, en je weet binnen een maand of het zin heeft om de genoemde personen op te pakken. Of denk ik nu veel te simpel...?

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •