MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 10 of 10
  1. #1
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default Jongen (14) maakt 12-jarig zusje zwanger

    Wtf....

    Jongen (14) maakt 12-jarig zusje zwanger


    AMSTERDAM - Een jongen van 14 uit Breda is veroordeeld omdat hij zijn 12-jarige zusje zwanger heeft gemaakt. Het meisje heeft abortus laten plegen.

    Foto: ThinkStock
    Dat meldt BN/De Stem donderdag.
    De jongen heeft meerdere zedendelicten op zijn kerfstok en moest zich voor de rechter verantwoorden. Hij plaatste onder meer opnamen op YouTube van een meisje dat hij naakt liet poseren.


    De rechtbank vindt het een kwalijke zaak dat de jongen niet stopte met zijn handelingen terwijl zijn zusje zwanger was en abortus had gepleegd. Hij beging de buitensporigheden anderhalf jaar lang en liep in augustus 2011 tegen de lamp.

    De jongen wordt door de bij het onderzoek betrokken psycholoog als verminderd toerekeningsvatbaar beschouwd. De psycholoog maakt zich zorgen over het feit dat de jongen niet stopte ondanks verzet van zijn slachtoffers.
    De rechtbank heeft de jongen voorwaardelijke jeugd-tbs opgelegd. Ook moet hij een aantal behandelingen ondergaan, zoals therapie voor seksuele gedragsproblemen.


    http://www.nu.nl/binnenland/2834789/...e-zwanger.html
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  2. #2
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    pfff het zullen je kinderen maar zijn zeg...

  3. #3
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    moet niet gekker worden..
    Be a Warrior, not a Worrier

  4. #4
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Wtf al anderhalf jaar lang bezig en 14 jaar? toen ik 12 jaar was speelde ik nog met lego hoor...

    Gestoord kind.

  5. #5
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Dit is idd wel te ziek voor woorden ja...
    Hopen dat er met therapie nog iets van te maken valt, anders is dat later een hele gevaarlijke vent denk ik...
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  6. #6
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    wat zouden die ouders hier nou van vinden? Zoon of niet ik denk niet dat ik dat joch nog langer thuis zou willen hebben

  7. #7
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    wat zouden die ouders hier nou van vinden? Zoon of niet ik denk niet dat ik dat joch nog langer thuis zou willen hebben
    Ik zou mijn dochter willen beschermen en mijn zoon ff flink anaal in zijn reet neuken...

    Nee, ik zou niet weten wat ik zou doen...

  8. #8
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Tykill View Post
    Ik zou mijn dochter willen beschermen en mijn zoon ff flink anaal in zijn reet neuken....
    hahahaha uiteraard heeft die optie de voorkeur...LOL

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    zal wel een fijn gezin zijn en dat in ons mooi Breda

  10. #10
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    te ziek voor woorden
    zouden je kinderen maar zijn of dat de ouders er niks van door hadden je zal het verhaal nooit helemaal weten

    maar ff ik snap niet mensen worden steeds meer twisted van je family blijf je gewoon af

    ik hoor ook veel verhalen over urk dat er erg veel incest heerst en daarom een hoog gehandicapte gehalte heb
    onvoorstelbaar we leven in een 1e wereld land in 2012 wtf is wrong whit some people man

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •