MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 4 of 4
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Camerabg1 Team Snipers goes west

    Mr. Sniper Marco Piqué timmert stevig aan de weg met zijn jonge Team Snipers. Enige tijd geleden hadden we met Mixfight.nl al een interview met Marco over zijn carrière en zijn nieuwe Team Snipers. Onlangs kwamen wij Marco tegen en spraken hem over hoe het nu ging met hem en zijn team.


    MARCO PIQUE



    Marco, hoe gaat met je?

    Ja, het gaat lekker met me. Ben in topvorm en voel me sterker dan ooit.


    Enige tijd geleden ben je met een eigen team begonnen. Hoe gaat het daar mee?

    Met ons team gaat het goed. We zijn pas kort bezig maar timmeren stevig aan de weg. We gaan gesponsord worden door Booster en hebben vele aanbiedingen binnen voor wedstrijden in binnen en buitenland.



    Hoe ziet het schema van jou en Team Snipers er momenteel uit voor 2012?

    Er lopen momenteel nog een aantal aanbiedingen waar we mee bezig zijn maar een aantal partijen hebben we al vast staan en die brengen ons vooral richting Amerika de komende maanden.

    Zo zitten we in juli in New York waar mijn broertje Sergio en ik zullen vechten. Een maand later zitten we met ons team in California waar Sergio Piqué en Jemyma Betrian, die ook samenwerk met ons team, zullen vechten. September brengt ons naar Las Vegas waar Sergio, Jemyma en ik zelf zullen vechten. Een maand later zullen Sergio en Jemyma wederom in Las Vegas vechten. November wacht ons dan weer St. Maarten waar we met zijn allen heengaan en dan komt in december Suriname al weer voor het vijfde jaar om de hoek kijken.


    MARCO MET ZIJN GEVREESDE KNIE VS CHAID



    De laatste tijd ben je ook bezig geweest met het geven van seminars in het buitenland?

    Dat klopt inderdaad. Ik vind dat hartstikke leuk om te doen en ook daarmee krijg ik het steeds drukker.



    Het zijn dus drukke tijden voor jou en je team zo te horen?

    Ja, kun je wel stellen. We zijn pas kort bezig met ons jonge team en het gaat zoals je merkt goed.


    Nog een laatste woord aan de fans?

    Offcourse! Ik dank iedereen voor hun steun en hou Team Snipers in de gaten. We werken hard aan de toekomst en zijn nu ook bezig met een eigen website. Zo stay tuned!


    MARCO VERSLAAT ABRAHAM ROQUENI OP KO
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  2. #2
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Thanks Chris, druk schema voor de Sniper!

  3. #3
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    thanks, Marco is goed bezig!
    Be a Warrior, not a Worrier

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Marco vecht in New York overigens tegen Joseph Valletelini uit Canada. Schijnt een partij of 20 te hebben gevochten en ook gewonnen.
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •