MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 60 of 60
  1. #51
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tykill View Post
    Die bontkraag jassen zijn sowieso echt hoor. Dat kun je van 10 meter afstand zien. Echt bont beweegt anders in de wind of bij beweging. Nep bont is veel statischer. Die jassen zijn dan sowieso boven de 300 euro.

    Persoonlijk zie ik nooit een jonge Marokkaan of Turk werken. Niet bij supermarkten, de kranten/folder jongens die ik zie zijn ook Nederlanders.

    Dus ik begrijp het ook niet.
    Nu je het zegt ook ik zie de krantenjongen,de vakkenvuller ,friettent, winkel,restaurant geen allochtonen zijn
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by Bartju View Post
    Nu je het zegt ook ik zie de krantenjongen,de vakkenvuller ,friettent, winkel,restaurant geen allochtonen zijn
    als er geen allochtonen in je stad wonen, kan je ze ook moeilijk spotten he haha

    Kom maar is een keer naar Amsterdam, elke vakkenvuller, krantenjongen en snackbar werken allochtonen.
    Home mtk-gym.nl


  3. #53
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    als er geen allochtonen in je stad wonen, kan je ze ook moeilijk spotten he haha

    Kom maar is een keer naar Amsterdam, elke vakkenvuller, krantenjongen en snackbar werken allochtonen.
    Wel dus, zijn genoeg allochtonen hier. Natuurlijk niets vergeleken Amsterdam maar deze moeten hun fashion ook financieren. Dus hoe?

  4. #54
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    jochie's van 12 jaar bij mij in de jongerencentrum:

    Gucci pet - 150 euro
    gucci riem 150 euro
    gucci nektasje ??? 200 euro ofzo?
    woolrich jas 600-1000 euro?
    prada schoenen 280 euro?
    blackberry 200 euro

    wtf???????

    zelfde maar dan 16 jaar en een vespa van 3000 euro onder hun reet ook nog.

    Toen ik 12 was, was ik gruwelijk blij met een nike (let op geen nike air max haha) van 45 euro..
    Ik heb me dit ook vaker afgevraagd. Ik zie veel Marokkaantjes bij mij in de buurt die dure outfits dragen.

    Toen ik die leeftijd was, droegen alleen jonge harde kern jongeren (dealers, criminelen etc.), schandknaapjes of verwende jongens merkkleding en konden alleen die groepen zich die scooters als die Honda Visions veroorloven. Tegenwoordig hebben jongeren drie bijbaantjes om merkkleding te kunnen kopen. Fake it till you make it bij die jongeren van tegenwoordig.

    Die jongens die je met die nektasjes e.d. ziet zijn in veel gevallen niet eens echte criminelen. Veel van die Marokkaanse jongens laten zich door die homofielen nemen voor geld en kleding, zoals anderen al gezegd hebben. Deze jongens hebben suikeroompjes.

  5. #55
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Wat hier in het zuiden een tijdje (of nogsteeds) ongelooflijk in was bij alochtone jeugd was Iceberg.
    Ik begrijp er helemaal niks van.
    Een simpel knalgroen geel of roze shirt met een printje erop van mickey mouse, donald duck of pluto.
    Shit die ik droeg toen ik 10 was ofzo.
    Was helemaal in hier al die jongeren liepen ermee.
    Rare jeugd van tegenwoordig.
    Fighting is poetry in motion

  6. #56
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Wat hier in het zuiden een tijdje (of nogsteeds) ongelooflijk in was bij alochtone jeugd was Iceberg.
    Ik begrijp er helemaal niks van.
    Een simpel knalgroen geel of roze shirt met een printje erop van mickey mouse, donald duck of pluto.
    Shit die ik droeg toen ik 10 was ofzo.
    Was helemaal in hier al die jongeren liepen ermee.
    Rare jeugd van tegenwoordig.
    hahah klopt santi.....serieus ik heb nog een gele met popeye erop

  7. #57
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    In den bosch zitte dr genoeg hoor sadix

  8. #58
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Het is van alle tijden, jongeren zijn nu eenmaal debiel... Vroeger toen ik 16 was moest ik ook dure spijker broeken en de nieuwste Nike Air Max. En als je ouder wordt dan vraag je jezelf af waarom je ooit zo debiel was.... als je eind 20 bent en je hebt nog steeds de drang om met dure merkkleding je status je halen dan ben je gewoon niet al te snugger. Ik heb voor mijn werk ook een paar dure maatpakken met bijbehorend duur klokje etc etc maar dat is puur zakelijk. Maar casual draag ik echt geen schoenen van 300 euro een jas van 800 euro, dat is gewoon bezopen. Het is wat anders als je bulkt van het geld, dan kun je dat doen maar als je gewoon een reguliere baan hebt en je koopt van die dure spullen dan heb je in mijn ogen echt een schroefje los zitten en zou ik voorstellen om een afspraak te maken bij de psychiater en laten onderzoeken waar die onzekerheid vandaan komt en hoe je ervan af komt.

    Maar ja, dat is mijn mening. Ik ga liever twee keer per jaar op vakantie en regelmatig op restaurant, dat vind ik geld beter besteed.


  9. #59
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Veel van die jochies hebben oudere broers die niet altijd op een goede manier aan hun geld komen.
    Bij die jochies wordt het witgewassen, of ze geven het uit broederliefde. (of een combinatie van uiteraard)

  10. #60
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by boudstyle View Post
    Rijke ouders?
    Waarom lopen ze dan in Sadix's jongeren centrum rondt?

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •