MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 60
  1. #26
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Mwah, 20 jaar geleden hadden de turken bij mij op school ook al duurdere kleding e.d dan de rest. Even generaliseren (no offense). De turken woonden vaak in goedkope flatjes in achterstandswijken. Kregen ondanks baan e.d. geen hypotheek (praat over jaren 80) en verwenden hun kinderen met veel zakgeld. Vanaf 16 brachten wij ons geld naar de kroeg maar Turken dronken niet dus gaven hun geld uit aan kleding e.d.

    Weet niet hoe het nu gaat maar zou me niks verbazen als het nog zo is.
    daar heb je idd gelijk in wat betreft geld naar de kroeg en de ander die niet drinkt en aan kleding spendeert.

    maar dan nog snap ik er geen kut van ouwe, nooit dat ik een wollrich jas kan betalen.
    trouwens voor de gene die zeggen dat die spullen nep zijn, die dingen zijn zo echt als maar kan, dat weet ik zeker. Ze komen ook met stone island jassen en petten nu, ging laatst in de bijenkorf ff kijken wat die dingen kosten, schrok me rot hahaha

    volgens mij werken ouders tegenwoordig alleen nog maar om hun kinderen te kunnen onderhouden met dure merk kleding.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Home mtk-gym.nl


  2. #27
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    308
    vCash
    126000

    Default

    Hier in Helmond kan je gewoon bij de kapper op de heistraat deze Gucci rommel kopen voor een paar euro, staat gewoon in de etalage. Het is gewoon zo nep als maar zijn kan en hun gemiddelde outfit is even duur als dat van een normaal iemand bij H&M. (ben btw nog nooit dit soort petjes en tasjes in een Gucci winkel tegengekomen, het zijn dus niet bestaande artikelen met een Stone island/Prada/Gucci-logo) Mocht je trouwens jaloers zijn marktplaats en alibaba.com staat er vol mee.

  3. #28
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.131
    vCash
    30500

    Default

    Ik heb me er vroeger ook altijd al over verbaasd. En nu soms ook nog wel. Of het nu buitenlandse jongens waren of hollandse in die tijd. Wat dat betreft is er niet veel veranderd.. 't Is alleen maar wat extremer geworden denk ik. En grootschaliger. Dat Stone Island begreep ik vroeger al niet, hoe mensen dat konden dragen. Maar er waren jongens die werkten zich blijkbaar rot voor een jas. En kwam ik ooit een poos in Zeeland daar stond het strak van de rotterdammers met hun Fila, Ellesse, LaCoste, Tacchini... in de jaren tachtig. Begreep ik helemaal niks van. Iedere week een nieuw trainingsjasje of dure polo? Maar dat spul werd wel in het groot gejat. Tsja kleren maken de man. Maar het is ook bekend dat ze Italië -het land van goetsie, arremanie en versatsje etc- vaak het duurste van het duurste dragen en thuis in een hol wonen. Ach je moet wat om je lijf hebben om iemand te kunnen zijn als je niks beters kunt laten zien. Meestal wordt het wel minder als iemand ouder wordt. Maar het is wel heel erg dat ouders zo krom moeten liggen voor hun kinderen. Alleen maar voor die kutmerken... Het ziet er ook niet uit vind ik, want ze dragen allemaal het zelfde en het is volkomen inhoudsloos.

  4. #29
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    308
    vCash
    126000

    Default

    Tja stijl en goede smaak kan je niet kopen.. Al draagt het aapje een gouden ring het is en blijft een lelijk ding... Gaat hier heel snel op!

  5. #30
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    daar heb je idd gelijk in wat betreft geld naar de kroeg en de ander die niet drinkt en aan kleding spendeert.

    maar dan nog snap ik er geen kut van ouwe, nooit dat ik een wollrich jas kan betalen.
    trouwens voor de gene die zeggen dat die spullen nep zijn, die dingen zijn zo echt als maar kan, dat weet ik zeker. Ze komen ook met stone island jassen en petten nu, ging laatst in de bijenkorf ff kijken wat die dingen kosten, schrok me rot hahaha

    volgens mij werken ouders tegenwoordig alleen nog maar om hun kinderen te kunnen onderhouden met dure merk kleding.
    Als jij bereid bent in een hol te wonen. alle dagen kouwe spaghetti te eten. Lopend overal heen te gaan dan kun jij ook in die kleding lopen. Dus het is echt gewoon een kwestie van prioriteiten.

    Voor ons zijn zij gek dat ze dat doen. Bij hun hoor je er niet bij als je niet zo'n jas hebt.

  6. #31
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by -=AL CAPONE=- View Post
    Hier in Helmond kan je gewoon bij de kapper op de heistraat deze Gucci rommel kopen voor een paar euro, staat gewoon in de etalage. Het is gewoon zo nep als maar zijn kan en hun gemiddelde outfit is even duur als dat van een normaal iemand bij H&M. (ben btw nog nooit dit soort petjes en tasjes in een Gucci winkel tegengekomen, het zijn dus niet bestaande artikelen met een Stone island/Prada/Gucci-logo) Mocht je trouwens jaloers zijn marktplaats en alibaba.com staat er vol mee.
    Hahaha gegarandeerd dat ze echt zijn, niet gestolen zijn en zelf uit de winkels kopen.
    Home mtk-gym.nl


  7. #32
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    308
    vCash
    126000

    Default

    Je weet dit zeker omdat? Toen ik nog op het ROC zat beweerden die lui dat ook eentje liep er zelfs met een shirt waar alle merken opstonden... Nep en echt is vaak moeilijk te onderscheiden behalve bij Gucci spullen want dan zijn het vaak niet bestaande artikelen... In een te klein maatje want die petjes lijken nooit te passen

  8. #33
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    weet het zeker

    1, omdat ze een paar keer grote maten hadden gekocht en bonnen bij zich hadden.
    2, je bij dit groepje er echt niet bij hoort als je namaak spullen gaat dragen.

    meeste zijn 15 en hebben al een Vespa en komen bij mij omdat ik ze theorie examen les geef tijdens mijn werk.
    Weetje hoe graag ik zo een Vespa zou willen haha
    Home mtk-gym.nl


  9. #34
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    meeste zijn 15 en hebben al een Vespa en komen bij mij omdat ik ze theorie examen les geef tijdens mijn werk.
    Weetje hoe graag ik zo een Vespa zou willen haha
    duh, jij bent toch een kickboxer ? Hoek gewoon zo'n mannetje van zo'n brommer heb je er zelf eentje

  10. #35
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    DRUGS # end of thread

  11. #36
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Ja maar ben ook jongerenwerker, moet het goede voorbeeld geven.




    Oplossing : Buiten amsterdam een jochie van ze vespa trekken haha
    Home mtk-gym.nl


  12. #37
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    96
    vCash
    126000

    Default

    WILDERS ZIT ERACHTER! Hij koopt die spullen voor de allochtonen, waardoor er jaloezie ontstaat vanuit de autochtonen. Uiteindelijk gaan ze met elkaar op de vuist.. #Complottheorie
    "Get tuda Choppaaa!"

  13. #38
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    96
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    duh, jij bent toch een kickboxer ? Hoek gewoon zo'n mannetje van zo'n brommer heb je er zelf eentje
    Zie je daar gaan ze al!
    "Get tuda Choppaaa!"

  14. #39
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Meeste is toch echt nep.
    En anders werken ze kapot, en kopen ze het en dragen ze het elke dag...

  15. #40
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    178
    vCash
    126000

    Default

    Sadix geloof mij woon ook in adam en zie ze ook vaak maar 60 procent is nep.Dan heb je dat iemand veel jassen steelt woolrich etc en dande jassen doorverkoopt voor 250 a 300 euro en dan heb je kinderen met rijke ouders en tot slot zijn er kinderen die daar voor bikkelen bij de appie. Vespas kan je nu ook gewoon leasen.

  16. #41
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Woolrich jassen en gucci zijn zo lelijk als de pest!
    Max. 400 x 125

  17. #42
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Woolrich jassen en gucci zijn zo lelijk als de pest!
    idd, als je in Amsterdam oost woont hoor je een North face jas te dragen.
    Home mtk-gym.nl


  18. #43
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    308
    vCash
    126000

    Default

    Kan mooi zijn alleen dan zonder dat patroontje!

    @Sadix!
    Smeer die lui deze jeans eens aan kun je lachen als ze kreupel van die Vespa's afkomen!
    Last edited by -=AL CAPONE=-; 26-04-2012 at 15:47.

  19. #44
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    die jochies van 12 zijn geen criminelen dat weet ik zeker. Ook zijn hun ouders niet bepaald rijk, maar toch dragen ze die spullen,

    van de jongens van 16 zitten idd wel een aantal criminelen tussen maar ook veel die dat niet zijn.

    toch blijf ik me keer op keer verbazen als ik ze met hun vespa's en woolrich jassen zie. dat is 4000 euro bij elkaar.
    Hunzelf mss 'nog' niet maar weet jij mss of die familie wel zuiver is ik noem maar een neef,broer oid die om zijn familie band te versterken zijn geld wit wast door zulke dingen aan hun kleine broertje of neefje te geven. Met als gevolg dat kleine broertje of neefje denkt hee ik wil net zo worden als hij?

  20. #45
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    je hebt 2 mogelijkheden; 1: criminaliteit, wat ze lang niet allemaal doen.
    2: overgrote deel werkt zo'n 4 x per week en de heleeeee maandloon gaat dan uit naar zon tasje en petje.. als ze uitgaan kopen ze 2 drankjes ofzo, vragen nooit wil je wat drinken.. ze werken paar maanden en dat sparen ze op en dan kopen ze een jas van 600.. niet op vakantie gaan...

    als je daadwerkelijk 95% van je inkomen aan geld uitgeeft, kun je dat soort dingen betalen als 15 jarige... ik weet dat heel veel pubers dit doen..

  21. #46
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Nu het over kleding gaat, offtopic:

    Las pas op 9gag dat de SS Hugo Boss droeg in de 2e WO en dat Italiaanse agenten giorgo armani dragen.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  22. #47
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    988
    vCash
    126000

    Default

    ik weet niet hoe het in A'dam gaat, maar hier heb je verschillende jongens die gewoon merkkleding verkopen in alle maten en kleuren.
    Ik heb zelf veel van dit spul gekocht, en natuurlijk zo nep als de pest.
    Verder had ik vanaf de brugklas alleen maar merkkleding, tot aan mijn sokken.
    In die tijd was basketbal kleding in, en kocht ik alles van de chicago bulls, dit was toen redelijk duur ( volgens mij was het merk starter) , mijn schoenen waren Nike air Jordan, en die waren duurder als de duurste nike air max, en dat kocht ik allemaal van mijn krantenwijk, verder hoefde ik niets te betalen, dus ik kon mijn 190 gulden per maand uitgeven aan wat ik wou.( ik had dan wel elke ochtend de Courant en op zondag ook het weekblad )

    Mijn dochter van 6 loopt in Vingino en draagt alleen maar merkschoenen, die van 14 trouwens ook, en echt niet dat ik veel verdien.
    Ik heb een auto uit 1991, en koop zelf alleen af en toe air max.
    Je hebt ouders die een super dure auto en huis hebben en hun kinderen lopen in zeeman kleding, het is maar net waar je voor kiest denk ik.

  23. #48
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by raveboy View Post
    ik weet niet hoe het in A'dam gaat, maar hier heb je verschillende jongens die gewoon merkkleding verkopen in alle maten en kleuren.
    Ik heb zelf veel van dit spul gekocht, en natuurlijk zo nep als de pest.
    Verder had ik vanaf de brugklas alleen maar merkkleding, tot aan mijn sokken.
    In die tijd was basketbal kleding in, en kocht ik alles van de chicago bulls, dit was toen redelijk duur ( volgens mij was het merk starter) , mijn schoenen waren Nike air Jordan, en die waren duurder als de duurste nike air max, en dat kocht ik allemaal van mijn krantenwijk, verder hoefde ik niets te betalen, dus ik kon mijn 190 gulden per maand uitgeven aan wat ik wou.( ik had dan wel elke ochtend de Courant en op zondag ook het weekblad )

    Mijn dochter van 6 loopt in Vingino en draagt alleen maar merkschoenen, die van 14 trouwens ook, en echt niet dat ik veel verdien.
    Ik heb een auto uit 1991, en koop zelf alleen af en toe air max.
    Je hebt ouders die een super dure auto en huis hebben en hun kinderen lopen in zeeman kleding, het is maar net waar je voor kiest denk ik.
    Ja het is idd net waar voor je kiest.

    Mijn ouders kozen voor de middenweg, ik kreeg geen dure merk kleding, maar net nog mijn nikes na heel lang zeuren haha Maar ik zou zeker nooit pradas ofzo gehad hebben.

    Maar je hebt wel gelijk, veel van die jongens doen een krantenwijkje. Mijn generatie zou dat nooit doen, niemand deed dat dan ook, dat was veel te "onstoer of gangster". Maar deze gappies doen het wel, dat vind ik eigenlijk serieus echt stoer, een krantenwijkje op je 14, 15e
    Home mtk-gym.nl


  24. #49
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    713
    vCash
    126000

    Default

    De helft is nep(uit Turkije) wat ze dragen schoenen, tassen enz allemaal op straat te koop bij die venters hier bij ons, nieuwste DG en Diors schoenen niet te onderscheiden van de echte, soms vallen ze ook van de vrachtwagen de echte.. en de rest hosselen ze bij elkaar met gestolen spullen zoals tel en en ipads dat soort spullen door te verkopen, en met die geld kopen ze dan weer echte. Ze hebben echt geen duizenden euros te spenderen lol.

  25. #50
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Die bontkraag jassen zijn sowieso echt hoor. Dat kun je van 10 meter afstand zien. Echt bont beweegt anders in de wind of bij beweging. Nep bont is veel statischer. Die jassen zijn dan sowieso boven de 300 euro.

    Persoonlijk zie ik nooit een jonge Marokkaan of Turk werken. Niet bij supermarkten, de kranten/folder jongens die ik zie zijn ook Nederlanders.

    Dus ik begrijp het ook niet.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •