MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 4 of 4
  1. #1
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default Guardiola bevestigt vertrek bij Barcelona

    Josep 'Pep' Guardiola houdt het na dit seizoen voor gezien bij Barcelona. De 41-jarige coach maakte zijn afscheid vrijdag in Camp Nou bekend, nadat hij zijn spelers eerder al over zijn naderende vertrek had ingelicht. Donderdag sprak hij langdurig over zijn toekomst met voorzitter Sandro Rosell. Daarna werden de geruchten steeds sterker dat hij Barcelona zou gaan verlaten.

    Guardiola volgde in juni 2008 Frank Rijkaard op bij de hoofdmacht van de Spaanse topclub. Daarvoor was hij werkzaam bij het tweede team van Barcelona. De oud-speler van Bar?a verlengde in februari 2011 zijn contract nog met een jaar.

    Guardiola leidde 'zijn' club als coach naar liefst 13 prijzen, waaronder twee keer de Champions League (2009 en 2011) en drie landstitels. Dit seizoen verloopt minder voorspoedig na de uitschakeling dinsdag in deChampions League door Chelsea en de thuisnederlaag tegen Real Madrid afgelopen zaterdag (1-2). Daardoor is ook de landstitel uit het zicht verdwenen. De achterstand op Real Madrid bedraagt 7 punten, met nog vier wedstrijden te spelen.

    Barcelona kan nog wel de Spaanse beker winnen. Op 25 mei staat de finale tegen Athletic Bilbao op het programma. Guardiola kan derhalve nog met een prijs afscheid nemen van zijn geliefde club.

    bron
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Be a Warrior, not a Worrier

  2. #2
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Ik ben benieuwd hoe het verder gaat met Barcelona...

  3. #3
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Jammer dit... Maar ja, als ie door zou gaan zou het uiteindelijk wel op een burnout uitdraaien... Eerst een jaar sabbatical en dan gewoon weer terug (hoop ik...)
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  4. #4
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Ik hoop voor em dat ie dan nog de spaanse cup pakt, hoewel ik het bilbao gun als ze niet de europa leaugue winnen.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •