MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 32 of 32
  1. #26
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    vind miles simson trouwens een prima invaller dus de slamm kaart word er niet minder slecht door
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by lukashenko View Post
    vind miles simson trouwens een prima invaller dus de slamm kaart word er niet minder slecht door
    Inderdaad, die mening delen we zeker. Miles Simson zal net zoals eerder Mosab Amrani & Mohamed Khamal een grote kans krijgen op het op te nemen tegen een zeer goede Thaise vechter. Voor Miles Simson zal het een een belangrijke partij gaan worden.

  3. #28
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lukashenko View Post
    vind miles simson trouwens een prima invaller dus de slamm kaart word er niet minder slecht door
    Ik vind miles ok als invaller, maar vele malen minder dan Nieky.
    Ik neem overigens slamm niks kwalijk, de fout ligt voor mijn gevoel bij het management van nieky.

  4. #29
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by smike View Post
    Ik vind miles ok als invaller, maar vele malen minder dan Nieky.
    Ik neem overigens slamm niks kwalijk, de fout ligt voor mijn gevoel bij het management van nieky.
    Volgens mij had Nieky het toch uitgelegd ????

  5. #30
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by S-ven View Post
    Volgens mij had Nieky het toch uitgelegd ????
    De uitleg, respect daarvoor.
    Maar ik ga er vanuit dat het gewenste gewicht halen wat het probleem is van tevoren ook al bekend was dus waarom dan wel als management zijnde een contract aangaan om dit later te moeten verbreken. Ondanks de uitleg, vindt ik het wel zuur. Toch hoop ik dat de overige Nederlanders het de Thaise vechters moeilijk kunnen maken. Maar stiekem had ik toch gehoopt op een partij van Nieky en die wordt zo wel door de neus geboord.
    Als er vantevoren bekend is dat een vechter slechter presteert omdat hij/zij teveel gewicht moet verliezen dan laat je wel als management een steekje vallen als management zijnde weet je neem ik aan wel hoe en wat van je vechter(s).....

  6. #31
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    145
    vCash
    126000

    Default Uitleg

    Quote Originally Posted by MuayThaiGuy View Post
    De uitleg, respect daarvoor.
    Maar ik ga er vanuit dat het gewenste gewicht halen wat het probleem is van tevoren ook al bekend was dus waarom dan wel als management zijnde een contract aangaan om dit later te moeten verbreken. Ondanks de uitleg, vindt ik het wel zuur. Toch hoop ik dat de overige Nederlanders het de Thaise vechters moeilijk kunnen maken. Maar stiekem had ik toch gehoopt op een partij van Nieky en die wordt zo wel door de neus geboord.
    Als er vantevoren bekend is dat een vechter slechter presteert omdat hij/zij teveel gewicht moet verliezen dan laat je wel als management een steekje vallen als management zijnde weet je neem ik aan wel hoe en wat van je vechter(s).....
    Holzken vecht op eigen gala 26 mei, ik denk dat dat de reden is. Had in mijn ogen geen kans tegen die thai.

  7. #32
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Frans12 View Post
    Holzken vecht op eigen gala 26 mei, ik denk dat dat de reden is. Had in mijn ogen geen kans tegen die thai.
    Kom op, dat is dan vantevoren dan ook al bekend?
    Lijkt mij dat er niet is gezegd je vecht tegen een Thai we weten nog niet welke.
    Ondanks het excuus, ik vindt dit een kwalijke zaak toezeggen en dan afhaken.
    Welk excuus er ook wordt aangedragen, ik blijf bij mijn punt geloof dat er meerdere mensen niet zo happig zijn op Golden Glory.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •