MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 51 to 75 of 122
  1. #51
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by Errol Zimmerman View Post
    Marloes zegt helemaal niks over ali maar ik kan jullie zeggen dat het niet genoeg gezegd kan worden. Hij is gewoon een leugenaar en ik vind het jammer dat de ufc hem er niet uit heeft getrapt want ik had hem graag staand een pak slaag gegeven. Hij nnoemt zich de legende maar de liar is een betere bijnaam!!!!! Pffff hoij gebruikt zn moeder om niet te worden getest zoooo laag!!! Echt als iedereen hier wist wat wij allmeaal weten over zijn gebruik dan piepten jullie wel anders! Marloes gefeliciteerd!!
    Weer een GG lid dat Overeem zwart loop te maken. Kap er gewoon is mee.

    Als jullie weten wat hij 'allemaal gebruikte' zijn jullie net zo schuldig als Overeem zelf, bovendien maakt dat Micha een leugenaar.
    Last edited by The Company; 30-04-2012 at 11:49.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Even los van Errol "big mac" Zimmerman die denkt dat hij ook maar in de buurt van Ali kan komen staand vind ik het ook wel lichtelijk ambitieus van Marloes om Rousey en Cyborg uit te dagen.

    Of heb ik dat mis ? Volgens mij is ze echt kansloos tegen hun beiden ? Of heb ik dat mis ?

  3. #53
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Proficiat Marloes !

  4. #54
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    988
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Even los van Errol "big mac" Zimmerman die denkt dat hij ook maar in de buurt van Ali kan komen staand vind ik het ook wel lichtelijk ambitieus van Marloes om Rousey en Cyborg uit te dagen.

    Of heb ik dat mis ? Volgens mij is ze echt kansloos tegen hun beiden ? Of heb ik dat mis ?
    x2 , dat was het eerste wat ik dacht na die partij.
    Ze heeft hem gewonnen, meer ook niet, ik denk dat haar tegenstandster een zere bovenbeen heeft van de knietjes, verder niets.
    Marloes had dacht ik een gebroken vinger of wat dan ook, die heeft nog meer schade als haar tegenstandster.
    Ze heeft qua skills staand wat meer te bieden als Rousey, maar qua kracht niet, en dan nog het grondwerk.
    Tegen Cyborg heeft ze al laten zien wat ze kon.

  5. #55
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Uh...misschien moeten we er niet direct van uit gaan dat dit Errol was...
    Gefeliciteerd Marloes !

  6. #56
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    122
    vCash
    126000

    Default

    Volgens mij leggen jullie de link zelf naar AO en beginnen jullie zelf die discussie weer! Marloes is gewoon een voorbeeld functie voor de nieuwe generatie en geeft gewoon aan dat men loyaal en eerlijk moet blijven. Dit daarentegen kunnen we niet zeggen van AO of vind er iemand hier op dit forum dat hij wel eerlijk is of loyaal? Dan zul je mij niet horen, maar ik dacht het niet! Gefeliciteerd Marloes met je overwinning!

  7. #57
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Zeeland
    Posts
    7
    vCash
    126000

    Default

    Marloes Proficiat! Goede prestatie!
    Offtopic:
    Kvind het wel grappig dat mensen AO aankijken op zijn steroidengebruik.
    Maar in feite vecht hij toch tegen tegenstanders die ook gebruiken..(al dan niet bewezen)


    Greets Tieme

  8. #58
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    988
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by varitas et aequitas View Post
    Volgens mij leggen jullie de link zelf naar AO en beginnen jullie zelf die discussie weer! Marloes is gewoon een voorbeeld functie voor de nieuwe generatie en geeft gewoon aan dat men loyaal en eerlijk moet blijven. Dit daarentegen kunnen we niet zeggen van AO of vind er iemand hier op dit forum dat hij wel eerlijk is of loyaal? Dan zul je mij niet horen, maar ik dacht het niet! Gefeliciteerd Marloes met je overwinning!
    ik denk dat ze die link zelf legt, toch?
    Hier ook nog 1 van haar
    http://bleacherreport.com/articles/1...re-dirt-coming

    Oh hier nog 1:

    http://www.bloodyelbow.com/2012/4/26...victa-mma-news

    en nog steeds heeft ze het niet over Overeem? elk interview van haar de laatste paar keer gaat over Overeem volgens mij.

    En loyaal werkt 2 kanten op, hij gaat echt niet zomaar weg, en Tyrone Spong ging toch ook weg bij Carbin?, en Badr bij Tom Harinck?, en waar zat manhoef voor Mike's Gym? etc etc.

    Werd niet eens een tournooi verplaatst omdat de finalist ( GG ) geblesseerd was? ( GG gala )
    En dan over eerlijk hebben?

    Het gaat erom dat Overeem allang klaar is met GG, en andersom hebben ze niets anders om over te praten.
    Als er weer eens successen zijn voor GG vechters zal dat wel anders worden denk ik, maar nu is er gewoon even geen nieuws te melden volgens mij, en op deze manier blijf je toch een beetje in de picture heb ik het idee.

    Ga gewoon weer nieuwe vechters of je bestaande omhoog werken, en zorg dat we daarover kunnen praten, en stop met dat zielige verhaaltje over Overeem, dat weten we nu al, of jullie nu gelijk hebben of niet.

  9. #59
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    897
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by raveboy View Post

    Het gaat erom dat Overeem allang klaar is met GG, en andersom hebben ze niets anders om over te praten.

    Ga gewoon weer nieuwe vechters of je bestaande omhoog werken, en zorg dat we daarover kunnen praten, en stop met dat zielige verhaaltje over Overeem, dat weten we nu al, of jullie nu gelijk hebben of niet.
    dit

    verder wel grappig dat een held van micha hier even verteld dat micha al die tijd al loopt te liegen

    fijne koninginnedag allemaal

  10. #60
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by B3 lik3 M3 View Post
    Djeezas.. Stelletje internethelden weer bij elkaar.. Wat een azijnzeikerds hier op dit forum zeg.. pffffffff

    Marloes heeft het gewoon goed gedaan en ze heeft een mening. Ze noemt verder geen namen of wat dan ook.. Kansloze opmerkingen over het breken van haar arm.. Volgens mij heb jij nog nooit een dojo gezien van binnen of wel? Dan weet je tenminste wat respect is..

    Volgens mij is die eeuwenlange discussie over GG wel mooi geweest zo.. Je bent hier omdat je fan bent van een sport en prima als je daarbij een mening hebt of fan bent van iemand.. Maar dat continu gezeur over GG of It's Showtime of wat dan ook.. Wees blij dat wij nederlanders het zo goed doen en laat de vechters het lekker zelf uitzoeken met hun management.
    (off-topic)
    Goh, wat een objectiviteit, jij bent vast een goede mod of niet?
    Marloes heeft geen eigen mening, ze heeft een "mening" ingefluisterd door gg medewerkers, dat is heel wat anders.

    En ja, je weet wat ik getypt heb en dat gaat ook gebeuren, Rousey is beter, leuker en ook veel symphatieker.
    Net zoals velen van gg is ook Marloes zwaar door de mand gevallen, zie het resultaat daarvan in dit topic.
    Wat een pro management en wat een club, kan deze mod zich zo bij aansluiten.

  11. #61
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    27
    vCash
    126000

    Default

    Super dat ze gewonnen heeft!
    Marloes is een van de meest oprechte,sympathieke mensen die ik ooit heb mogen ontmoeten. Hartje van goud. Iedereen die anders beweert heeft geen idee waar hij/zij over praat.

    Invicta werkt samen met strikeforce zoals ik het begreep. Dus rousey vs coenen zou kunnen! En tuurlijk maakt ze kans tegen ronda "one trick pony" rousey! Bring it WARloes!

  12. #62
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    gefeliciteerd marloes, maar denk dat ronda rousey een maatje te groot is. ze is gewoon zeer sterk en heeft goede judo moves, daarmee zal ze marloes mee gaan domineren.

    marloes is zeker top 5 maar ronda en cyborg zijn net iets beter.

  13. #63
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    42
    vCash
    126000

    Default

    als dat echt errol is wil ik even tegen hem zeggen: ga jij je lekker weer bezig houden met cans ofzo want zodra je tegen een topper moet lig je meestal snel op de canvas en dan kan Ali even het grote werk doen snap je. en voor de rest ik had altijd veel sympathie voor marloes maar na vandaag mag ze van mij alles verliezen. en hoezo yo want rousey and santos?? Tate zetten haar al in een triangle laat staan rousey... die breekt al haar lichaamsdelen af, om maar te zwijgen over santos want die slaat al haar lichaamsdelen af en wie is die Ruyssen? nog nooit van gehoord en ook nog niet eens een KO/SUB

  14. #64
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    92
    vCash
    43250

    Default

    Gefeliciteerd Marloes!

  15. #65
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Laten we op een normale respectvolle manier met elkaar discussiëren!

    OSU!
    Be a Warrior, not a Worrier

  16. #66
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    16
    vCash
    126000

    Default

    Vind ik ook gefeliciteerd! maar rousey en cyborg gaat hem niet worden.

    Die 2 vrouwen zijn monster talenten, marloes is voor mij gewoon een goeie vechter die meedraait met de top. maar geen talent.

    Ook een goed idee is als marloes tegen Germaine de Randamie zou vechten. Want Germaine is een Iron Lady.

  17. #67
    Join Date
    Oct 2011
    Location
    Nederland (Limburg)
    Posts
    66
    vCash
    126000

    Default

    Marloes, gefeliciteerd!!

    Mensen dit is een forum voor discussies (voor en door vechtsport liefhebbers)
    Als je niet normaal kan reageren ("x3 Ik hoop dat Rousey der arm breekt")
    reageer dan gewoon niet. (en als het aan mij lag kregen dit soort duffe figuren direct een ban)
    Dan blijft het ook leuk voor andere om te blijven lezen,
    Daardoor blijft er ook iedere keer zo een zeik over hetzelfde thema --> GG
    Niet iedereen is perfect, accepteer dat en die mensen die dan denken dat ze zo geweldig zijn, laat die mensen in hun waan!!

    Ush...

  18. #68
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Marloes heeft goed gevochten en gewonnen en idd. goede nieuwe dingen op dirty boxing gebied gedaan. Vond het gevecht zelf trouwens niet al te aantrekkelijk.
    W.b. for better or worse met je team zijn die uitspraken daar hou ik wel van. Aan de andere kant weet ik ook de ins en outs niet. Dat hou je toch.
    Wb. negatieve berichtgeving over Alistair. Tja dat heeft hij over zichzelf afgeroepen denk ik. Met al zijn uitspraken en jarenlang zeggen dat hij op natuurlijke wijze zo is geworden en nu toch gepakt worden. Vroeger hielden ze hun mond, maar nu niet meer. Kan me voorstellen dat Zimmerman of Coenen hem een verrader vinden.
    En GG tja die discussie kunnen we blijven voeren met Micha en anderen. Denk dat het een slechte zaak is voor de NL vechtsport dat het geleid wordt door een crimineel. Aan de andere kant moet erkend worden dat GG een hoop vechters ver heeft gebracht,m eer op K1 dan MMA gebied weliswaar. Toch hebben zij Ali O id UFC gekregen.
    Dat iedereen zo verontwaardigt is over de wens van het "arm breken" snap ik niet zo goed. Zeker omdat Marloes een leuke sympathieke meid is. Veel forumwarriors hopen toch zo vaak openlijk dat een vechter waar ze een hekel aan hebben neergeslagen wordt , gechoked wordt en gesubmit wordt. a als iemand niet tapt wordt er ook wel eens iets gebroken. Ik heb dat bijv met Badr, Rampage, Rashad , Sonnen en nog een paar van die onsportievelingen. Ja, als jij een hekel hebt aan Marloes mag je dat vinden en ook opschrijven. Ik zou persoonlijk hopen dat Marloes Rousey in een armbar pakt . Maar de waarheid is dat ik denk dat ze kansloos is tegen Ronda en Cyborg. Jammer wel . Wou dat ze de allerbeste was.

  19. #69
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by lanski View Post
    Vind ik ook gefeliciteerd! maar rousey en cyborg gaat hem niet worden.

    Die 2 vrouwen zijn monster talenten, marloes is voor mij gewoon een goeie vechter die meedraait met de top. maar geen talent.

    Ook een goed idee is als marloes tegen Germaine de Randamie zou vechten. Want Germaine is een Iron Lady.
    Cyborg een talent? Over cheaters gesproken... never mind...

  20. #70
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    25
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by raveboy View Post
    ik denk dat ze die link zelf legt, toch?
    Hier ook nog 1 van haar
    http://bleacherreport.com/articles/1...re-dirt-coming

    Oh hier nog 1:

    http://www.bloodyelbow.com/2012/4/26...victa-mma-news

    en nog steeds heeft ze het niet over Overeem? elk interview van haar de laatste paar keer gaat over Overeem volgens mij.

    En loyaal werkt 2 kanten op, hij gaat echt niet zomaar weg, en Tyrone Spong ging toch ook weg bij Carbin?, en Badr bij Tom Harinck?, en waar zat manhoef voor Mike's Gym? etc etc.

    Werd niet eens een tournooi verplaatst omdat de finalist ( GG ) geblesseerd was? ( GG gala )
    En dan over eerlijk hebben?

    Het gaat erom dat Overeem allang klaar is met GG, en andersom hebben ze niets anders om over te praten.
    Als er weer eens successen zijn voor GG vechters zal dat wel anders worden denk ik, maar nu is er gewoon even geen nieuws te melden volgens mij, en op deze manier blijf je toch een beetje in de picture heb ik het idee.

    Ga gewoon weer nieuwe vechters of je bestaande omhoog werken, en zorg dat we daarover kunnen praten, en stop met dat zielige verhaaltje over Overeem, dat weten we nu al, of jullie nu gelijk hebben of niet.
    Het gaat erom dat de zaken die door GG zijn gedaan netjes worden afgehandeld. Het management heeft een heel goed contract afgesloten met de UFC voor Alistair en die zaak moet Overeem gewoon afhandelen, daarna mag hij het hele victoria secret team een douw geven.....
    Overigens kan ik mij de woede van Marloes goed voorstellen, Overeem is degene die slecht praat in de pers over GG zo ook Siyar. Marloes weet natuurlijk hoe bepaalde dingen zijn gegaan en heeft daar een uitgesrpoken mening over.

    Quote:


    Andrew Carnegie
    No person will make a great business who wants to do it all himself or get all the credit.

  21. #71
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Dat ze roept om Rousey is op zich geen probleem. Het zou natuurlijk gaaf zijn als Invicta gewoon de standaard in vrouwen mma gaat worden. En daar horen de toppers bij, dus Rousey, Cyborg en nog wat anderen.

    Wat ik me overigens wel afvraag, en misschien weet Micha daar meer van. Traint Marloes nu ook haar judo met Marc Huizinga, je kon bij "de schat van de oranje" zien dat die 2 goed door 1 deur gingen. En als je dan toch voor Rousey wil trainen, dan kun je dat het beste doen met een van de betere judoka's ter wereld.

  22. #72
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Nelisje View Post
    Dat ze roept om Rousey is op zich geen probleem. Het zou natuurlijk gaaf zijn als Invicta gewoon de standaard in vrouwen mma gaat worden. En daar horen de toppers bij, dus Rousey, Cyborg en nog wat anderen.

    Wat ik me overigens wel afvraag, en misschien weet Micha daar meer van. Traint Marloes nu ook haar judo met Marc Huizinga, je kon bij "de schat van de oranje" zien dat die 2 goed door 1 deur gingen. En als je dan toch voor Rousey wil trainen, dan kun je dat het beste doen met een van de betere judoka's ter wereld.

    Van wat ik heb begrepen traint hij bij Marloes

  23. #73
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Cyborg een talent? Over cheaters gesproken... never mind...
    Alsof roids verantwoordelijk zijn voor haar skills... Natuurlijk wat extra kracht etc maar talent heeft ze sowieso...

  24. #74
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Quote Originally Posted by Tykill View Post
    Alsof roids verantwoordelijk zijn voor haar skills... Natuurlijk wat extra kracht etc maar talent heeft ze sowieso...
    x2

    Denk dat hij/zij zelfs veel mannelijke vechters op zijn/haar gewicht een vervelende avond zou kunnen bezorgen...
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  25. #75
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Quote Originally Posted by Diz View Post
    x2

    Denk dat hij/zij zelfs veel mannelijke vechters op zijn/haar gewicht een vervelende avond zou kunnen bezorgen...
    En niet alleen met haar 2,5 cm clit.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •