MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 26 to 50 of 122
  1. #26
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    toemaar oude koeien erbij halen? Je hebt tijdens hearing van de week kunnen zien wie er heel goed kan liegen. ik heb al vaker gezegd laten we aan de rechter overlaten wie er liegt. Ik weet hoe het zit en waarom zouden GG mensen zo fel reageren?
    Maar nu wil ik wel eens weten waarom jij jezelf wiseguy noemt ben je zo slim of scherm je stiekem ook met het idee dat je een gangster bent?

    ttt

    Dit topic is/was voor Marloes die weleens reageerde hier als ik de reactie zo lees denk ik niet dat ze nog vaak hier langs komt. Als je een probleem hebt met GG of met mij(?) stuur maar een pm daar zal ik graag op reageren......
    Dit is absoluut niet persoonlijk. Ik ben een vechtsport liefhebber en irriteer me aan hoe GG elke gelegenheid aanpakt om Alistair zwart te maken. Laat die gozer gewoon zijn ding doen en focus je op je eigen vechters.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Max. 400 x 125

  2. #27
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Dit is absoluut niet persoonlijk. Ik ben een vechtsport liefhebber en irriteer me aan hoe GG elke gelegenheid aanpakt om Alistair zwart te maken. Laat die gozer gewoon zijn ding doen en focus je op je eigen vechters.
    wat lul je nou man . Marloes is een GG vechter??? Die geeft haar mening in een interview zoals je weet speelt het noagl de hele Overeem affaire. Jij bent degene die er weer over begint.

  3. #28
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Volgens mij heeft Overeem al maanden niks meer over GG gezegd. Van Siyar heb ik ook niks meer gehoord na dat ene persbericht.

    Prominenten GG leden blijven Overeem maar zwart maken, het moet is een keer afgelopen zijn.

  4. #29
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by B3 lik3 M3 View Post
    Djeezas.. Stelletje internethelden weer bij elkaar.. Wat een azijnzeikerds hier op dit forum zeg.. pffffffff

    Marloes heeft het gewoon goed gedaan en ze heeft een mening. Ze noemt verder geen namen of wat dan ook.. Kansloze opmerkingen over het breken van haar arm.. Volgens mij heb jij nog nooit een dojo gezien van binnen of wel? Dan weet je tenminste wat respect is..

    Volgens mij is die eeuwenlange discussie over GG wel mooi geweest zo.. Je bent hier omdat je fan bent van een sport en prima als je daarbij een mening hebt of fan bent van iemand.. Maar dat continu gezeur over GG of It's Showtime of wat dan ook.. Wees blij dat wij nederlanders het zo goed doen en laat de vechters het lekker zelf uitzoeken met hun management.
    Pffffffffffff. Met je eens. Je kunt van mening verschillen, maar respect is iets dat je in elke dojo leert en ik vind dat je inderdaad tegen GG, tegen Alistair, tegen het selchte weer of de hamburgers van Mac kunt zijn, maar hou je fatsoen! Kun je dat niet ? Prima ga dan met je pengo spelen en laat ons aub met rust.

    OSU !

  5. #30
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.027
    vCash
    126000

    Default

    net het interview nogmaals gezien, ik kan wat gemist hebben, maar ze noemt toch geen enkele vechter bij naam en geeft alleen maar aan dat zij veel baat heeft gehad bij haar management. ze zegt dat gg veel shit in de media heeft gehad, maar hier wordt de conclusie getrokken dat dit over overeem gaat. gg heeft toch wel meer problemen gehad?
    verder ben ook ik het gezeik over voor/tegen gg zo langzamerhand een beetje zat.
    partij vond ik niet bijzonder, maar marloes heeft mijn sympathie. hoop dat ze nog een paar mooie partijen kan draaien tegen prominente tegenstanders.

  6. #31
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.821
    vCash
    126000

    Default

    Gefeliciteerd Toppertje.

    Keep up the good work!
    And the good spirit!

    Liefs Jamila

  7. #32
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.821
    vCash
    126000

    Default

    @t Rollermanskunk, thnx voor het plaatsen van de beelden.

  8. #33
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Top Marloes!

  9. #34
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Top Marloes!
    x2

  10. #35
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Marloes is gewoon een topper! Ze heeft het prima gedaan tegen Ruyssen!

    Op naar de volgende overwinning!
    Be a Warrior, not a Worrier

  11. #36
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Amsterdam
    Posts
    342
    vCash
    126000

    Default

    Gefeliciteerd Marloes!

    Goed om te zien dat het harde worstelwerk z'n vruchten af begint te werpen. En ik had ook het idee dat ze vrij nasty in dirty boxing is geworden.

    Slim (en hard) gevochten en een terechte overwinning.

    Ik ben geen partij in de GG - AO vete (wil alle Nederlanders zien winnen voor wie ze ook vechten) maar ik vind wel dat alle vechters die voor de Nederlandse vechtsport een lans breken, in elk geval nadat ze de ring/kooi in zijn gestapt, win or lose respect verdienen en bij winst ook nog dikke felicitaties.

    Dit is een discussie forum dus uiteraard kan alles besproken worden maar misschien is het dan beter om een andere thread daarover te starten. Zonde dat een winstpartij van een Nederlandse topper op deze manier gedegradeerd wordt tot een bijzaak van een andere discussie.

  12. #37
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    417
    vCash
    126000

    Default

    Top gedaan Marloes.Die pannenkoek die lult dat haar arm maar gebroken moet worden,.
    IF FEAR HAS A STRANGLEHOLD ON YOUR LIFE, TURN AROUND, FACE IT...AND BEAT THE SHIT OUT OF IT!

  13. #38
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by SpelPlan View Post
    Gefeliciteerd Marloes!

    Goed om te zien dat het harde worstelwerk z'n vruchten af begint te werpen. En ik had ook het idee dat ze vrij nasty in dirty boxing is geworden.

    Slim (en hard) gevochten en een terechte overwinning.

    Ik ben geen partij in de GG - AO vete (wil alle Nederlanders zien winnen voor wie ze ook vechten) maar ik vind wel dat alle vechters die voor de Nederlandse vechtsport een lans breken, in elk geval nadat ze de ring/kooi in zijn gestapt, win or lose respect verdienen en bij winst ook nog dikke felicitaties.

    Dit is een discussie forum dus uiteraard kan alles besproken worden maar misschien is het dan beter om een andere thread daarover te starten. Zonde dat een winstpartij van een Nederlandse topper op deze manier gedegradeerd wordt tot een bijzaak van een andere discussie.
    X1

    Marloes is De vrouwelijke MMA-ambassadeur van Nederland en verdient alle respect.

    Al het gezeik rondom Overeem vs GG ben ik meer dan zat; streep er doorheen

  14. #39
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    16
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    wat een gejank weer .. Gun iemand zijn moment stelletje etterbakken. Wat loop je die leugenaar nou ook nog te verdedigen?? Marloes geeft haar mening klaar.

    Ze levert weer een topprestatie en dan krijg je dit gejank!

    Shame on You!!!!!

    Quote Originally Posted by micha View Post
    wat een gejank weer .. Gun iemand zijn moment stelletje etterbakken. Wat loop je die leugenaar nou ook nog te verdedigen?? Marloes geeft haar mening klaar.

    Ze levert weer een topprestatie en dan krijg je dit gejank!

    Shame on You!!!!!
    O jee jij weer.

    Iedereen geeft hier zijn mening.... en jij jankt.
    Meneer die aggresief wordt en gaat dreigen! volgens mij heeft GG magic dust in jou drankje gezet, want jij bent helemaal GG addicted.

    Ik ken een goed voodoo priester om je problemen te verhelpen.

    En kap ff met dat GG verdedigen zoek hulp!!!! krijg je geld ervoor??? als jij het beter weet waarom ga je er dan op in.

    en bij the way GG heeft niet meer eens 1 vechter in de UFC die toevallig de grootste MMA organisatie ter wereld is piemel

  15. #40
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    178
    vCash
    126000

    Default

    Ronda is denk ik wel een paar maatjes te groot voor coen

  16. #41
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Almere
    Posts
    908
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lanski View Post
    O jee jij weer.

    Iedereen geeft hier zijn mening.... en jij jankt.
    Meneer die aggresief wordt en gaat dreigen! volgens mij heeft GG magic dust in jou drankje gezet, want jij bent helemaal GG addicted.

    Ik ken een goed voodoo priester om je problemen te verhelpen.

    En kap ff met dat GG verdedigen zoek hulp!!!! krijg je geld ervoor??? als jij het beter weet waarom ga je er dan op in.

    en bij the way GG heeft niet meer eens 1 vechter in de UFC die toevallig de grootste MMA organisatie ter wereld is piemel
    .
    Hahaha die arme misha, sorry je vraagt erom! Marloes van harte, hopelijk wordt je ooit volwassen, in topsport heb je geen broederschap als geld, groot geld mee gaat spelen!

  17. #42
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Dames blijf aub ontopic!
    Be a Warrior, not a Worrier

  18. #43
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Quote Originally Posted by lanski View Post
    piemel
    WHAHAHAHA!!!!!!!!

    Ontopic: gefeliciteerd Marloes! Tegen Rowdy Rousey moet te winnen zijn toch?
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  19. #44
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Quote Originally Posted by the underdog View Post
    Top voor marloes.....


    (als je dingen roept kun je reactie verwachten)

    marloes koos ervoor ipv te genieten van hoe goed het gaat weer een negatief iets te roepen....daar komt reactie op....


    betreft die armbreek opmerking....dude doe normaal.....kom anders even mma mee trainen op een gym.... leer je wat respect.....

    discussieren doe je met argumenten kansloze!
    +1
    Wat Marloes voortaan uitvoert laat mij volledig koud maar de hoop uitspreken dat ze haar arm breekt gaat me te ver voor iemand die haar mening,opgedrongen of niet,geeft.
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  20. #45
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Maarreh, ik heb de ontwikkelingen wat dat betreft niet helemaal gevolgd, hoe zou die partij tegen Rousey er kunnen komen? Buiten Strikeforce, of gaat Coenen weer naar Strikeforce? Het lijkt me wel een toffe partij.

  21. #46
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Ik vind het eigenlijk nog best respectvol wat Marloes zegt hoor, natuurlijk zit er ook wel een klein beetje een sneer in richting onder andere Overeem.. Maar ze heeft wel een punt. Je kiest voor elkaar in voor en tegenspoed, als het slecht gaat is Golden Glory er voor je, als het goed gaat ben jij er voor Golden Glory.

    Golden Glory is in nederland een instituut dat misschien in management niet altijd even professioneel is (tenminste daar ga ik van uit gezien alle berichten), maar ze zorgen er absoluut voor dat vechters het uiterste uit hun potentieel halen. Het blijft voor altijd de vraag of de top (ex-)vechters van Golden Glory vandaag hadden gestaan waar ze nu staan zonder hun hulp. Los van het management heeft GG in Nederland wel de beste trainers rondlopen in hun vakgebied. Want ook Alistair had na zijn vertrek groot respect voor Martijn, en had hem graag mee willen nemen, dat zal niet voor niets zijn.

    Ik vind Gegard Mousasi een heel goed voorbeeld van een top talent die niet het maximale uit zijn kunnen haalt. Die jongen heeft een bak talent, misschien wel meer dan wie dan ook in de 205 pond klasse. Maar je hebt telkens het idee dat hij er niet het maximale uit haalt. Misschien zal het voor zo iemand beter zijn om in te stappen bij GG en daar fulltime te gaan trainen en te profiteren van alles wat ze hem te bieden hebben.

  22. #47
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    258
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    wie is hier nu naief wiseguy? Iemand die hem persoonlijk kent en het van dichtbij heeft meegemaakt of jij?

    waar haal jij die wijsheid vandaan?
    Hou nou alsjeblieft eens een keer op man. Ken je het spreekwoord "Wiens brood men eet, diens woord men spreekt"?
    Daar is zo'n beetje alles mee gezegd.
    Coenen had zich ook een beetje op de vlakte kunnen houden. Ze werd afgeschilderd als een "classy lady", dat beeld, daar wilde ik graag in meegaan maar daar heeft ze toch echt zelf een vette streep doorheen gezet door de manier waarop ze op Overeem heeft gereageerd. Wat niet wegneemt dat ik nog steeds hoop dat ze haar partijen wint. Al geef ik haar weinig kans tegen Ronda Rousey.
    Last edited by Westpaw; 30-04-2012 at 02:53.

  23. #48
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by weks View Post
    ze heeft een beetje afgedaan voor mij
    komt vrij zuur over de laatste tijd mbt alistair
    maar goed ze zal vast meer weten (of mogelijk verkeerd geïnformeerd zijn)
    uiteraard mooi dat ze heeft gewonnen vannacht
    x4 zeg pfffffff

  24. #49

    Default

    Marloes zegt helemaal niks over ali maar ik kan jullie zeggen dat het niet genoeg gezegd kan worden. Hij is gewoon een leugenaar en ik vind het jammer dat de ufc hem er niet uit heeft getrapt want ik had hem graag staand een pak slaag gegeven. Hij nnoemt zich de legende maar de liar is een betere bijnaam!!!!! Pffff hoij gebruikt zn moeder om niet te worden getest zoooo laag!!! Echt als iedereen hier wist wat wij allmeaal weten over zijn gebruik dan piepten jullie wel anders! Marloes gefeliciteerd!!

  25. #50
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    988
    vCash
    126000

    Default

    [QUOTE=Errol Zimmerman; Echt als iedereen hier wist wat wij allmeaal weten over zijn gebruik dan piepten jullie wel anders! QUOTE]

    Eindelijk iemand die toegeeft dat Ali gebruikte, beetje jammer dat het nu naar buiten komt als Ali weg is, en daarvoor werd hij verdedigd als het over zijn gebruik ging.
    Oh en zijn moeder was dus niet echt ziek? of ze heeft haar ziekte heel goed getimed? pfff
    Drugs of niet, Ali vecht tenminste tegen echte tegenstanders sinds zijn vertrek, nu de rest nog.
    Last edited by raveboy; 30-04-2012 at 11:15.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •